از کجا شیشه اتومبیل ارزان بخریم; "عبدالهی گلس"

 

از کجا شیشه اتومبیل ارزان بخریم; "عبدالهی گلس"

 

رپورتاژ - اگر در این صفحه هستید حتما دنبال یک شیشه اتومبیل ارزان و قابل اعتماد میگردید ، برای اطلاع از قیمت شیشه اتومبیل می توانید به وب سایت شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید. تا از لیست قیمت ها مطلع شوید. برای خرید شیشه اتومبیل ارزان و به صرفه باید تحقیق کنید. اما ما کار شما را راحت کردیم. با مراجعه به وب سایت عبدالهی و حتی آپارات عبدالهی گلس خیالتان از کار ایشان راحت می شود.

 

فقط مساله قیمت هست که با یک تماس با شماره 09123236211 راحت می توانید قیمت های شیشه اتومبیل عبدالهی را با سایر وب سایت ها مقایسه کنید.

 

شیشه اتومبیل ارزان یا با کیفیت؟

 

ما چند گروه خریدار داریم، گروه اول که فقط و فقط اصلی بودن شیشه برای آن ها اهمیت دارد. و قیمت اهمیتی برای این گروه ندارد. می خواهند شیشه فابریک کارخانه را نصب کنند. مثلا برای نصب شیشه جلو سانتافه ما چند مدل شیشه داریم شیشه اصلی جنیون پارت ، شیشه اروپایی و شیشه چینی و در آخر شیشه ایرانی می باشد. که بستگی به نوع شیشه و کد فنی مجدد شیشه ها تفاوت دارند.

از تنوع آپشن در شیشه که بگذریم می رسیم به انواع برند های شیشه اتومبیل که بستگی به بودجه و سلیقه فرد انتخاب می شود.

 

برخی دنبال شیشه اتومبیل ارزان هستند ما شیشه های ایرانی را به آن ها معرفی می کنیم هیچ گاه لزوما ارزانی موجب بی کیفیتی نمی شود. اگر شیشه های ایرانی برند های معروف را تهیه کنید هم شیشه ارزان و هم با کیفیت را در اختیار دارید.

 

اما اگر یه پله گرانتر هم می توانید هزینه کنید. پیشنهاد ما شیشه چینی درجه 1 است . و شیشه ای با کیفیت بهتر از شیشه چینی اما قیمتی کمتر از اصلی هستید؟ ما به شما شیشه اروپا را معرفی می کنیم.

 

کاملا شیشه ها را بر اساس کیفیتشان و قیمتشان برای شما شرح دادم . ریش و قیچی دست شماست.

 

شیشه اتومبیل ارزان شرق تهران کجاست؟

 

یک موضوع مهمی که باید در این مورد به شما تذکر بدهیم در مورد مصرفی بودن شیشه خودرو است . شیشه خودرو نیز مانند برخی موارد مصرفی دیگر خودرو از موارد مصرفی محسوب می شود. لابد می پرسید چرا؟!

 

چون شیشه خودرو شما ممکن است سال ها نیاز به تعویض نداشته باشد. اما برعکس این مورد هم هست.ممکن است شیشه شما امروز تعویض شود و فردا با کوچکترین اتفاقی مجدد نیاز به تعویض داشته باشد. به همین دلیل برای شیشه جلو و عقب چون سنسو دار است می توانید کمی بیشتر هزینه کنید. اما ترجیحا شیشه های درب ها و لچکی را می توانید نمونه ی ایرانی تهیه کنید.

از کجا شیشه اتومبیل ارزان بخریم; "عبدالهی گلس"

 

توجه!توجه! هرگز شیشه استوک برای خودرو خود نصب نکنید. شما اگر به دنبال قیمت شیشه اتومبیل ارزان هستید راحت می توانید با مراجعه به شیشه اتومبیل عبدالهی ارزانی را تجربه کنید. حتی شیشه های اصلی ایرانی همه ی شیشه ها را با اختلاف ارزان تر می فروشند.

 

شاید فکر کنید چرا؟! چون شیشه اتومبیل عبدالهی علاوه فروش و نصب شیشه اتومبیل به اشخاص متفرقه فروش عمده به همکار و اطراف را نیز دارند.

 

شاید این مطلب موجب خنده بر لبان شما شده باشد. مگر شیشه هم استوک می شود؟ بله شیشه استوک هم داریم .برخی افراد شیشه ظاهرا سالم را از روی خودرویی دیگر برداشته و برای خودرویی دیگر استفاده می کنند.

 

شیشه اتومبیل عبدالهی بابت نصب شیشه اتومبیل به شما ضمانت 100% می دهند. از کجا شیشه اتومبیل ارزان بخریم؟ شیشه اتومبیل عبدالهی: چرا؟ چون بیش از 3 دهه تجربه در این زمینه دارند تمام ارگان های بیمه ایشان را می شناسند. و کارشان حرف ندارد.

 

هر گز شیشه ایرانی را به جای شیشه چینی یا اصلی به شما نمی فروشند. در صورتی که هستند تعداد زیادی از شیشه اتومبیلی ها که این کار ناشایست را انجام می دهند.

 

تعدا زیادی از مشتری های ناراضی همین اشخاص به ما رجوع می کنند.و در خواست تعویض مجدد شیشه را دارند.

از کجا شیشه اتومبیل ارزان بخریم; "عبدالهی گلس"

 

جنس شیشه اتومبیل

 

شیشه های اتومبیل اصولا یا سکوریت هستند و یا لمینت خارج از این دو حالت نیست. البته برای شیشه های امروزی وگرنه در گذشته جنس شیشه های خودرو فرق داشت. معمولا شیشه جلو لمینت و شیشه های عقب بغل و لچکی و روستونی از نوع سکوریت هستند.

 

اما در برخی موارد پیش آمده که شیشه بغل خودرویی از جنس لمینت باشد و یا حتی شیشه عقب از نوع لمینت بوده است. به طور مثال شیشه بغل پریوس هم لمینت دارد و هم سکوریت یا شیشه عقب ولوو xc60هم سکوریت و هم لمینت دارد.

 

بهترین برند شیشه اتومبیل

 

برند های شیشه اتومبیل بسیار زیاد هستند اما شیشه هر خودرویی یک شیشه فابریک داره و تعدادی شیشه های متفرقه چینی ، ایرانی ، اروپا و.. که شرکت های زیادی شیشه خودرو تولید می کنند اما تنها تعداد محدود و شناخته شده ای قابل تایید هستند. که می توان د برند های ایرانی به اسیا ، ونوس، سایپا، امید اصفهان، گیلان، بهنور و در بین شیشه های خارجی لوکاست، بنسون و.. اشاره کرد.

 

آدرس بهترین و ارزان ترین شیشه اتومبیل در تهران به خصوص شرق تهران به شرح زیر است:

 

رسالت، خیابان دردشت، بالاتر از چهارراه گلبرگ، پلاک ۴۲۱

 

شماره تماس:02177196143

 

آدرس اینترنتی:https://abdollahiglass.com/

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , شیشه اتومبیل






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Samir : دوستان چه شهرایی هستید؟
حسن : سلام منم تحویل ۲۱ اسفند بوده هنوز هیچ خبری ازش نیست
تارا v4 : سلام همش دروغ همش دروغ تا کی این دروغامیخوان خورد ملت بدن منم ۲۱ اسفند تحویل بوده الان ۳ ماه هست تو تاخیر هست هیچ کس جوابگو نیست
پارس تبدیل پیش فروش به تارا : سلام دوستان دعوتنامه پیش فروش تیرماه اومد منم عصر ۲۹۷ تومن واریز کردم خدارو شکر در رفتیم وگرنه ضمضمه گران کردن داشتن باز هم
J4 : بله اقساطی بوده. امروز آخر وقت کارت ماشین پست شد. زنگ زدم شرکت گفتن تیر ماه موعد تحویلت هست ولی 12 خرداد شما آماده تحویل باش.خدا میدونه تحویل میدن یا نه.
امیر : اره داداش ولی الان ۱۹ م اینا فاکتور شده یعنی طلسم ۱۸ م شکست بلاخره داره فاکتور میشه نگران نباشید
سلطان : دوست عزیز هربار که پیامک میاد خیلی از دوستان هی میگن این اخرین پیامکه؟نه دوستان عزیز به احتمال قوی تا۱۵مرداد پیامک واریز شاهین جی میاد نگران نباشید
فروش فوری شاهین اتومات پذیرش 21 دی : نسبت به نظر قبلی دقیقاً هفته قبل هم یکی از دوستان همین وعده رو نقل کرد که گویا پذیرش های فروش فوری دو دسته شدن و پذیرش های 18 دی ماه و پذیرش 25 دی ماه دوستان من تماس گرفتم گفتند هیچی معلوم نیست حتی پذیرش 18 دی رو هم نگفت هنوز فاکتور شده بار ها این مسئله که یه سری ها میگن شرکت فروش فوری هارو دو قسمت کرده را بهش گفتم گفت ما همینقدر می‌دونیم و درباره این تقسیم ها هم چیزی خبر نداریم خلاصه این که مشابه صحبت این دوستمون را یا خودش یا یه بنده خدای دیگه هفته قبل مطرح کرده بود که بعد 18 دی را هفته بعد که این هفته باشه میدن الان دقیقاً همون هفته است و دوباره میگن بیست پنجمی هارو به قول خودش هفته بعد شروع میشه میتونید اسکرول کنید پایین صفحه پیدا کنید این وعده وعید های تکراری راه گشا نیست چند بار بحث تامین قطعات قسمت ساندروف را دارن میگن که باور کردنش سخته چرا که من به سبب کارم هر روز کامیون های حمل ماشین های سایپا رو میبینم که دارن شاهین اتومات با سانروف حمل می کنند و سانروف هم دارن مخلص کلام اینکه به هیچ عنوان شفاف سازی صورت نگرفته و همچین خبر هایی را هم نمیشه اعتماد کرد
مهران : سلام ۲۳ آبان ثبت نام کردن هنوز شاسی نشده جک s3 هر موقع هم تماس میگیرم هیچ جواب مشخصی نمیدن توروخدا کرمان موتور ثبت نام نکنین
وی۱ پلاس اردیبهشت : والا ما تحویل اردیبهشتیم هنوز فاکتور هم نشدیم.زودتر از موعد کجا بود
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا : دوستان کسانیکه تبدیل زدن به 207مبلغی هم اضافه دادن یانه
رانا 29 اسفند : 3 بهمن
امیرحسین : دی ماهی ها تا چه تاریخی فاکتور شدن؟
احمد رضا : واریزی چند بهمنی بگو بهت بگم
اسفند : از اینکه بدون یک ریال تو جیب شرکت سایپا باشه که بهتره
207 کد 60021 : سلام تحویل 29 اسفند. 26 /2 فاکتورشد.امروزم حمل بار تیک خورد.
میلادسورون دوگانه تحویل اسفند : دی ماهیاتاچندم فاکتورشدن خبری نیست ازشان
پرمیوم : مبارکتون باشه، به سلامتی و خوشی، مجوز خروج تون کی خورده بود
دوگانه : بعد فاکتور 3و4 روزه پلاک میشی
جومنگ : از این حرفها نزن زشته