!پژو پارس تا پایان امسال از رده خارج خواهد شد

 

پژو پارس تا پایان امسال از رده خارج خواهد شد!

 

معاون تحقیقات ایران خودرو همچنین از حذف پلتفرم پژو 405 با توقف پژو پارس خبر داد و افزود: خودرو پژو پارس آخرین محصول پلتفرم پژو ۴۰۵ است که تا پایان امسال از رده خارج می‌شود و سورن XUP جایگزین پژو پارس خواهد شد.

رادمنش تاکید کرد: تا پیش از این سورن با موتور EF۷  در سایت تبریز ایران خودرو تولید می‌شد که با برنامه خروج این محصول و ارتقاء موتور EF۷ به موتور XUP به‌زودی محصول سورن با موتور XUP در سایت‌های تولیدی کرمانشاه، فارس و خزر تولید می‌شود.

وی در تشریح پلتفرم‌های جدید ایران خودرو به پلتفرم تارا اشاره و از برنامه‌های آینده ایران خودرو در حوزه توسعه محصول بر روی پلتفرم تارا خبر داد.

به گفته وی تاکنون بر روی پلتفرم تارا دو محصول تارای اتومات و دستی عرضه شده است و محصول جدیدی که بر روی این پلت فرم تولید شده تارا V۴ است که در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران نیز عرضه شده است.

معاون تحقیق و توسعه محصول ایران خودرو همچنین در خصوص برنامه‌های این معاونت برای توسعه محصولات برقی گفت: ایران خودرو برای توسعه محصولات با تکنولوژی جدید، برنامه تارا هیبریدی را هدف‌گذاری کرده است و تا پایان سال ۱۴۰۳ تارای هیبریدی تجاری و عرضه می‌شود.

رادمنش افزود: البته در فاز اول تارای هیبرید با موتور EC۵ عرضه می‌شود و پس از اینکه موتور IK۳ عرضه شود تارای هیبرید با موتور IK۳ عرضه خواهد شد.

 

منبع

 

برچسب : خودرو , پرشیا , پژو پارس , توقف تولید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : خودروی چانگان cs55 را نپرسیدید، سپاس
حامد : باسلام.من هم مثل شمااسفند۱۴۰۳شاهین هستم.یکباردعوت نامه اوتومات اومدقبول نکردم.حالا هم اطلس وسهند.امروزروزآخربودبازم پیام اومد۲روزتمدیدشد.اگه ظرفیت پرشده بوداین پیام نمیومد.خودمن منتظرمیمونم واسه شاهین دستی.یاحذف میشم.یاتحویل میگیرم.یافروش فوق العاده اطلس دادن اون موقع ثبت نام میکنم.لطفن عجله نکنین دوستان
عارف : ادب هم خوب چیزیه که انسان دارا باشه ازش، این چه ادبیاتی هست، باید تاسف خورد
شاهین : اینا چقدر خوبن، تا دو روز دیگه هم خرید اطلس یا سهند رو تمدید کردن گمونم اینا میخان تا میتونن مشتری های شاهین رو کم کنند
غلامرضا لطفی : سلام.رو ماشین هایمای من صاحب قبلیش هدلایت انداخته بود نورپایینش افتضاح بود .پخش میزد و ضعیف.یه بنده خدایی راهنمایی کرد لامپ فابریک بنداز .واقعا نور پایین بعد لامپ فابریک عالی شد.نور بالا هم هدلابت نگه داشتم خطی میزد و کور می‌کرد برا راننده های بی ملاحظه.
مصطفا : ایا به شما سود دیرکرد هم میدن؟ از چه تاریخی محاسبه میشه؟ روزی چند باید بدهند؟ چقدر طول میکشه تا بدهند؟
مهم : همش سیاه بازی هستش گول نخورید مثلا فروش فوری سری قبل که نتونستیم ثبت نام کنیم تا درگاه پیش میریم از اونجا به بعد گیر میکنه و ظرفیتها تو ۵ دقیقه پر میشه
اس ۵ : سلام چه تاریخی بودین؟
شیدا : سلام ساناز خانم باید بریم خارج
امیرs5 : باسلام سند و مدارک رسیده دستم هنوز ماشین تحویل ندادن ثبت نام مهر ماه بوده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اتومات : سلام ارادت میدونید قیمت بازار آزاد سقف فلز چند میشه با استاندارد 85گانه؟
سورن دوگانه تحویل 29 اسفند1402 : درود جناب ابی کبود بنظر شما اگر دوگانه افزایش قیمت بخوره با توجه به اینکه متحویل اسفندماه تکمیل وجه کردیم وتو کاستروم هم تکمیل وجه تیک سز خورده میشود یانه
سفارشی : سلام شب خوش شما چه تاریخی واریز کردید ؟
رسول ازبجنورد خریدایکس 33اتومات : اخه این مجوزی که میگن 5000هزارتامجوزخروج خرده کجارفت ماکه 10تاهم علام نکردن صبر صبرتاخانه خداهم صبر من دونم تاکی بی ماشینی بایدبگذرانیم
پذیرش 1 بهمن فوری : شمار پذیرشت چنده داداش
شاهین : سلام آقا از دیزل چه خبر کسی خبر جدید نداره ؟؟؟؟
حسن : اولویت سوم دهم واریز کردم الان در مرحله آخر تحویل نمایندگی هست
اسفندنیمه اخر : سلام سخاکجابایدبرم انجام بدم دوستان راهنمایی کنید؟؟؟؟
سامان : سلام دوستان.سورن جدیدا نمیتونن تبدیل بزنن؟اگه میشه اطلاع بدین ممنون میشم
بی قرار دوگانه دی : داداش من 26 واریز کردم فردا تحویل حضوری میگیرم