معرفی بهترین خودروهای 2023

 

معرفی بهترین خودروهای 2023

 

رپورتاژ صنعت خودرو همواره رو به رشد است و برندهای خودروسازی بزرگ، همه ساله با تولید و عرضه خودروهای پیشرفته و لوکس خود، دل خودروبازاران را می برند. سال 2023 یکی از پرچالش‌ترین و هیجان انگیزترین سال های خودرویی برای خودروسازان و خودروبازان بود.

امسال که تقریباً در آستانه شروع نیمه چهارم سال میلادی قرار دهیم و به شروع سال 2024 نزدیک هستیم، شرکت های خودروسازی همواره مردم را متعجب می سازند. دراین سال خودروهای بسیاری تولید شده اند که رکورددار بهترین، شیک ترین و باکیفیت ترین خودروها تاریخ شده اند. ما در این مقاله ای از الیگ برخی از بهترین خودروهای سال 2023 را معرفی خواهیم کرد. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید و از آشنایی با خودروهای لوکس، لذت ببرید.

بهترین خودروهای 2023

رنو آسترال

رنو، یکی از بزرگترین شرکت های سازنده خودرو در جهان است که زادگاه آن کشور فرانسه است. این شرکت در سال 2023 یکی از لوکس ترین خودروهای کراس اوور دنیا را به جهانیان معرفی کرد و گفته می شود، این خودرو جایگزین خودرو کجار شده است.

رنو آسترال از یک پیشراته 1.2 لیتری 3 سلیندر توربوشارژ بهره می برد که توانایی تولید حداکثر 130 اسب بخار قدرت برخوردار است. این قدرت از طریق گیربکس 6 سرعته دستی به همره باتری هیبریدی 48 ولتی در موتور ایجاد می شود.

برخی از جذابترین امکانات رفاهی این خودرو شامل: صفحه نمایش عمودی 12 اینچی، صفحه نمایشگر هدآپ 9.3 اینچی، صفحه نمایش پشت آمپر 12.3 اینچیف چراغ های ال ای دی، دوربین 360 درجه، صندوق بار 500 لیتر و غیره می باشد.

 

جیپ اونجر

به نظر می رسد شرکت خودروسازی استلانتیس قصد دارد دنیای خودروسازی را متحول کند، زیرا از دیدگان داوران و ماشین بازهای دنیا، این خودرو بهترین خودروی سال 2023 است که قرار است در سال 2025 وارد بازارهای اروپا و آسیا شود.

اونجر یک خودرو آفرودی است که از جیپ کوچکتر است که پلتفرم آن بر روی استلانتیس سوار شده است. جیپ اونجر بیشتر شبیه خودروی اسپرت است که مجهز به یک باتری 54 کیلووات ساعتی است و توانایی پیمایش 400 کیلومتر مسافت بر ساعت را دارد.

شارژر های این خودروی برقی در کشورهای آمریکا و اروپا تولید می شود که قادر هستند در عرضه کمتر از نیم ساعت باتری خودرو را تا 80درصد شارژ کنند.

 

کلیک کنید: خرید لنت ترمز های سرامیکی

معرفی بهترین خودروهای 2023

نیسان آریا

گروه خودروسازی نیسان در سال 2023 خودرویی تحت نام نیسان آریا به بازار عرضه کرده است که بسیار جذاب و قدرتمند است. این خودرو در حال حاضر حدود 60 هزار دلار آمریکایی قیمت دارد که از توان خرید بسیاری از افراد بالاست.

نسخه پایه این خودرو از یک باتری 87 کیلووات ساعتی بهره می برد که می تواند 238 اسب بخار قدرت و برد 482 کیلومتر مسافت را کامل کند. در نسخه پلاتینیوم پلاس نیز همان باتری مدل پایه استفاده شده است اما پیشرانه این خودرو با دو موتور و سیستم دو دیفرانسیل مجهز است که قادر به تولید 389 اسب بخار قدرت، 600 نیوتن متر گشتاور و شعاع حرکی 426 کیلومتر مسافت می باشد.

سوبارو سولترا

یکی از بهترین خودروهای سال 2023، سوبارو سولترا است که توسط شرکت خودروسازی سوبارو تولید شده است. این خودرو در سه تیپ تورینگ، لیمیتد و تورینگ عرضه شده است که هر مدل ویژگی های خاص خود را دارند.

پیشرانه این خودرو از یک موتور الکتریکی با توان تولید 215 اسب بخار  قدرت و 336 نیوتن متر گشتاور می باشد.

سولترا در هر سه مدل خود از باتری 71.4 بهره می بدر که شعال حرکی آن را تا حدود 367 کیلومتر افزایش میدهد و یکی از مزیت های این باتری شارژ آن می باشد که در کمتر از 90 دقیقه بصورت کامل شارژ می شود.

تویوتا baz4x

تویوتا بی زید 4 ایکس همانطور که از نامش پیداست، از محصولات شرکت خودروسازی معروف تویوتا است. تویوتا همه ساله تکانشی در انقلاب خودرویی دنیا ایجاد می کند، اما اینبار با معرفی خودروی جدیدش بی زید 4 ایکس الکتریکی دل همه را برد.

این کراس اوور الکترکیکی از یک پیشرانه 150 کیلوواتی بهره می برد که توانایی تولید حداکثر 201 اسب بخار قدرت می باشد که در تیپ XLE این باتری میتواند برد 405 کیلومتری و در تیپ لیمیتد قادر به تولید برد 389 کیلومتر می باشد.

این کراس اوور از 4 چرخ محرک بهره می برد که در مدل دو دفرانسیل آن شتاب صفر تا صد خودرو در عرض 6.5 ثانیه کامل می شود.

معرفی بهترین خودروهای 2023

پژو 408

پژو یکی از شرکت های معروف فرانسوی است که طی سالها فعالیت خود، ماشین های زیادی را به بازار جهانی عرضه کرده است. امسال مدل پژو 408 یکی از زیباترین و مهیج‌ترین خودروهای هیبریدی خود را به بازار عرضه کرده است.

این خودرو در دو نسخه 225 و 180 اسب بخار به بازار عرضه خواهد شد و نسخه بنزینی آن نیز از یک پیشرانه ای 1.2 لیتری بهره می برد که توانایی تولید 130 اسب بخار قدرت را دارا است.

نیروی متحرک این خودرو از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال می یابد که بر اساس استاندارد آلایندگی یورو 6.4 ساخته شده است.

کیا نیرو

هفتمین خودرویی که در این مقاله به عنوان یکی از بهترین خودروهای سال 2023 معرفی کرده ایم، کیا نیرو، محصولی از شرکت کیا است. این خودرو پلاگین هیبریدی کراس اوور از پیشرانه 1.6 لیتری 4 سلیندر به همراه باتری 62 کیلووات ساعتی بهره می برد که توانایی تولید 180 اسب بخار قدرت می باشند.

این خودرو از شعاع حرکتی 65 کیلومتری برخوردار است و گفته می شود که این نیروی محرکه را از طریق یک سیستم گیرکس 6 سرعته به چرخ ها منتقل می کند. نسخه برقی این خودرو با قدرت 201 اسب بخار و 255 اسب بخار گشتاور با برد استاندارد 463 کیلومتر سفر بی نظیری به راننده هدیه می دهد.

 

کلام نهایی

دراین مقاله ما به معرفی 7 تا از بهترین خودروهای 2023 و ویژگی های آن پرداختیم. ما در فروشگاه اینترنتی الیگ، آماده ایم تا بهترین و باکیفیت ترین لنت ترمزهای سرامیکی و دیسک چرخ برای انواع خودروهای داخلی و خارجی برای شما عزیزان ارائه دهیم.

شما عزیزان می توانید پس از ورود به فروشگاه اینترنتی الیگ، وارد بخش خرید آسان شده و با وارد کردن شماره شاسی خودرو و شماره همراه خود، لنت ترمز مورد نیاز خودروی خود را دریافت کنید.

ما همواره سعی میکنیم بهترین ها را برای شما خلق کنیم.

 

توقفی به قدرت الیگ

نویسنده: سهراب رستمی

 


 


 

 

 

 

 

 

برچسب : خودرو , رپورتاژ , بهترین , ماشین , سال , 2023 , معرفی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عزت اله : من تحویل بهمن بودم آخر آذر دعوتنامه پیشنهادی تبدیل اومد قبول نکردم ۶ اردیبهشت دعوتنامه دوگانه ودعوتنامه کوئیک وتک اومد برا دوگانه تکمیل وجه کردم قرار است ۳۰روز تحویل دهند اما نمیدانم ۳۰روز کاری یا تقویمی؟ اگر کسی اطلاع داره لطفا اطلاع رسانی بکنه سپاسگزارم از خوانندگان پیامم
سید بهنام،ساینا ۷ دی : من صنعت معدن تجارت رفتم، گفتن چون قرارداد ندارین به ما مربوط نمیشه، باید به صورت حقوقی شکایت کنین
هادی : سلام برای من هم دقیقا به همین شکله. وزارت صمت میگه شما مجاز بودید و ارسال به خودروساز زده. سایپا میگه تو سامانه ما برای شما زده عدم تخصیص دلیل هم داشتن پلاک خودرو زیر ۵ سال. و هر چی هم قسم میخوری که نداریم جواب درستی بهمون نمیدهند.
ناظری s3 : دوست عزیز کدوم نمایندگی ثبت نام کردید؟ منم کرمان نمایندگی دلیلی ، بعد از قرارداد دیگه تلفن منو جواب ندادن
s3 black : ببینید من تماس گرفتم نمایندگی دلیل تاخیر رو پرسیدم و با صداقت جواب دادن. دوستان اداره پست بعلت سیل موفق نشده مدارک خودروها رو از کارخانه به نمایندگی برسونه برای همین اگر گفتن تشریف نیارید برای تحویل خودرو چون مدارک دستشون نرسیده . بمحض اینکه مدارک برسه ماشین رو تحویل میدن بهتون نگران نباشید. شاید یکی دو روز جابجا بشه
s3-سفید : سایتش درسته گوشی یا کامپیوتر شما مشکل داره
اسی : سلام از دوستانی دی ماهی که تکمیل وجه کردن کسی به مرحله فاکتور رسیده؟
شایان : سلام.‌خواستم بدونم تاریخ سرسیلندر ۴۰۵ کجاش نوشته شده؟ میخوام بدونم ماشینی ک گرفتم سرسیلندش نو هست
من : اون به شرطیه که تمام پول رو پرداخت کرده باشی و فروش قطعی باشه که حتی اونم میزنن زیرش.من خودم کویبک فروش فوری تمام پولم پرداخت کردم اسفند ولی بعداز عید ۵و خورده ای دیگه هم ازم سلفیدن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دوگانه آبی کبود طرح دوم یکپارچه تحویل 30 دی بخشنامه 4614 : آقا مرتضی فاکتور شدن ماشینت مبارک باشه. لطفا رنگ ماشینت رو هم بگو چون ممکنه برخی رنگ ها کمی جلوتر و یا عقب تر از بقیه فاکتور بشن
ف : از همون اولم پیداش نبود
داریان : منم 17دی هستم تبدیل هم زدم هنوز فاکتور نشدم
دوگانه آبی کبود طرح دوم یکپارچه تحویل 30 دی بخشنامه 4614 : دوگانه29 اسفند. دوست عزیز متاسفانه سود مشارکت از تحویل بهمن 1402 حذف شده و تنها ماهانه 1 درصد جریمه تاخیر در نظر گرفته میشه.
فرزاد اسفند : سلام مال من امروز حمل خودرو تیک خورد کی میرسه مال شما کی حمل خودرو تیک خورده خاهشا جواب بدید
ایرانی اپشنال : تحویل 23 اسفند / 30 فروردین فاکتور / الانم پلاک شد ایشالا قسمت همه
طاها : اصلا اطلس اتوماتیک نداریم بعدشم هرچی دلشون بخواد طرح جایگزین میزارن و همونو باید انتخاب کی که به احتمال زیاد کوییک دنده ای میزارن
اتومات : عزیزان گرامی کسورات چند وقت بعد وصول میشه ؟ممنون کسانی گرفتن اطلاع رسانی کنید
علی : کاملا درسته
207 تحویل اسفند : آره شده