نگاهی به ویژگی‌های برتر خودرو آریزو 6 جی‌تی

نگاهی به ویژگی‌های برتر خودرو آریزو 6 جی‌تی

 

نگاهی به ویژگی‌های خودرو آریزو 6 جی‌تی در مقایسه با خودروهای وارداتی یا مونتاژی از نظر کلاس خودرو از میان تولیدکنندگان اروپایی یا کره‌ای و ژاپنی مانند کیا سراتو و النترا، مزدا ۳ و تویوتا کرولا شاهد برتری آریزو ۶ جی‌تی هستیم.

 

بازار خودرو در نخستین روزهای سال جدید در انتظار عرضه آریزو ۶ جی‌تی به عنوان سریع‌ترین سدان مونتاژی در کلاس خود با چهره‌ای دگرگون شده و اسپرت است.

آریزو ۶ جی‌تی با استایل جوان پسند و تهاجمی خود، نوید رانندگی هیجان انگیز با شتاب و سرعتی بی‌نظیر میان خودروهای مونتاژی را می‌دهد و سطح کیفی و فنی بسیار بالایی را در هنگام رانندگی ارائه می‌کند و تبدیل به انتخاب اول هر راننده‌ای خواهد شد.

با نگاهی به ویژگی‌های این آریزو ۶ جی‌تی در مقایسه با خودروهای وارداتی یا مونتاژی از نظر کلاس خودرو از میان تولیدکنندگان اروپایی یا کره‌ای و ژاپنی مانند کیا سراتو و النترا، مزدا ۳ و تویوتا کرولا شاهد برتری آریزو ۶ جی‌تی هستیم.

قیمت خودرو آریزو ۶ جی تی نیز در فروردین ماه ۱۴۰۳، مبلغ یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

طراحی ظاهری

آریزو ۶ جی‌تی در نگاه اولیه نشانه‌های یک خودرو کاملا مدرن و به روز را به نمایش می‌گذارد. نمای جلو این خودرو نسبت به نسخه‌ آریزو ۶ پرو کاملا دگرگون شده و جلو پنجره بسیار بزرگ و پهن این خودرو با خطوط تند و تیز و چراغ‌های جلوی باریک، ظاهری خشن را به خودرو بخشیده است که نسبت به رقبای خود ظاهری کاملا به روز دارد.

طراحی داخلی و امکانات

در داخل خودرو با یک طراحی جدید و مدرن نسبت به نسخه‌های قبلی و همچنین خودروهای هم رده مواجه هستیم. بخش اصلی داشبورد این خودرو ارتقا یافته و به سبک خودروهای مدرن روز دنیا، به نمایشگر ۲۴.۶ اینچی روی داشبورد مجهز شده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و نظر خریداران را جلب خواهد کرد. این نمایشگر تمام آنچه شما برای هدایت و کنترل خودرو را نیازمند هستید، به راحتی در اختیارتان می‌گذارد و ضمن افزایش جلوه‌های بصری خودرو، راحتی را فراهم می‌کند.

امکانات ایمنی و رفاهی آریزو ۶ جی‌تی یکی از نکاتی است که این خودرو را کاملا از رقبای خود متمایز می‌کند. سانروف، شارژر بی‌سیم گوشی، چراغ‌های LED و اتوماتیک، گرم‌کن صندلی‌های جلو به همراه تنظیمات برقی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، پاور ویندوز و نورپردازی کابین آرامش شما را در سفرهای شهری و مسافرت‌ها تامین می‌کند و خبری از خستگی در هنگام رانندگی با این خودرو لوکس نیست.

 

یکی از وجوه تمایز خیره‌کننده این خودرو با سایر خودروهای هم کلاس خود در رادارهای پرتعداد و سیستم‌های کمک راننده است. کروز کنترل تطبیعی و سنسورهای پارک جلو و عقب، رادارهای هشدار خروج از خط، پایش نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار در هنگام حرکت یا خروج از پارکینگ شما را همراهی می‌کند و اطمینان خاطر بیشتری را در موقعیت‌های گوناگون برای شما فراهم می‌کند.

قوای محرکه

 اگر تمام ویژگی‌های آریزو ۶ جی‌تی را کنار بگذاریم، در بخش قوای محرکه با یک خودرو سریع مواجه هستیم. پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو، ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌کند و صفر تا صد کیلومتر را در کمتر از ۷ ثانیه پشت سر می‌گذارد و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت را داراست.

این ویژگی‌ها در حالی است که  خودروهای هم رده ژاپنی و کره‌ای مانند سراتو و مزدا ۳ کارکرده حداقل استانداردهای امروز روز دنیا را ندارند و حتی نسل جدید برخی از خودروهای وارداتی نیز فاقد امکانات لوکس آریزو ۶ جی‌تی هستند.

خودرو آریزو ۶ جی تی در کنار امکانات مختلف و سرعت خیره کننده خود گارانتی معتبر فونیکس را عرضه می‌کند و طی هفته‌های آتی و با عرضه این خودرو لوکس و سریع با ظاهری خشن و جوان پسند به گزینه اول خریداران در کلاس خود تبدیل خواهد شد.

 

منبع

ایران جیب

 

 

 

برچسب : خودرو , نگاهی , ویژگی , برتر , آریزو 6 , جی تی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی : تبدیل اختیاری هست من دارم منتظر شاهین میمونم من ساینا دوگانه هم داشتم که ۶ بار تبدیل به ساینا معمولی برام اومد قبول نکردم تا اینکه فروردین دوگانه تحویل گرفتم
آوین : شما از کجا مطمئنی داداش که با قطعیت صحبت میکنی؟
J4 : اینی ک میگی ۴۰۲ سال ساخت ماشینه
J4 : چطور j4 میدن گمرک مشکل نداره ولی ماشینای دیگه ب گمرک ربط داره؟؟؟
S5 تهران : خدا خیرت بده شما که رفیق رییس جمهوری یک زبان خیر بزار که اس ۵ ها رو هم تحویل بدن چون فقط ایشون به این راحتی میتونه وارد کارخانه ۱۱۰۰۰۰۰ متر مربعی بشه و دپوی خودروها رو ببینه و مدیران کرمان خودرو بهش جواب بدن که تا کی تحویل میشه و بحث تحویل خودروها و مشکل از گمرکه یادمه دفعه قبل وزیر صنعت و معدن هم نتونست از کارخانه بازدید کنه چون مجوز نگرفته بود. بهرحال خدا خیرت بده صبح شاد شدیم.
s3 اراک : داداش خبر خوشی آوردی فقط ۸۰۰۰ تا ماشین یعنی امروز ۱۹ اردیبهشت هست و دو هفته ایام عید بوده کاری به تعطیلات بینشم نداشته باشیم فرض کنیم اسفند هم تعدادی ۱۴۰۳ تولید شده از هر مدل اینا خودشون میگن ماکسیمم تولید هر سالن روزانه ۲۰ تا ۴۰ عدد هست با توجه به محصولاتش باید ماهی ۴۰۰۰ تا تولید کنه ها !!! در ضمن ۸۰۰۰ تا ماشین زیر سایه بان حساب میکنم هر ماشین سدان تقریبا ۷ متر مربع و هر ماشین شاسی حدود ۸ متر مریع یعنی باید تقریبا ۶ هکتار فضای سقف شده داشته باشه البته اگر منظور این سایه بان های توی عکس کرمان بود که اول باران و باد حتی آفتاب هم کج بزنه کامل روشه تصویر های هوایی کارخانه هم چک کردم تصاویر بروز نبود و مربوط به بهمن بود و مشخص بود تعدادی خودرو توی فضای باز هست. امیدوارم قسمت تا دو هفته دیگه تحویل شروع بشه حداقل از حرفها درست باشه
تهران s3 : سلام یکی از دوستان از طریق یک آشنایی در خود کارخانه کرمان موتور سرنوشت خودروها را جویا شدن. اولا این دوست من به خود کارخانه مراجعه کرده و شهادت میده تمام خودروها زیر سایبون هست و از بارندگی و آفتاب و گردو خاک در امان هست . دوما در حدود ۸۰۰۰ خودرو تولید شده و آماده تحویل هست اما به جهت تغییر رئیس گمرک و مشکلاتی که گمرک ایجاد کرده مجوز خروج و بارگیری وجود نداره شخص مسئول و مدیر در کرمان موتور اظهار امیدواری کرده که تا یکی دو هفته دیگه مشکل برطرف میشه و خودرو ها تحویل میشه .
حمایت میکنیم از کارزار : رفتم مطالعه کردم اگه 5 هزار امضا بشه رسانه ها مثل 20:30 خبر رسانی و به کارخونه و دفتر کرمان موتور می‌ره حالا مخبر های کرمان موتور هم اینجا جمعشون جوره سریع به مدیرا خبر میدن مثل روزی که قرار بود دم شرکت جمع بشیم مامورها قبل ما اونجا مستقر بودن و پیامک تهدید آمیز دادن از حق خودمون نمی‌گذاریم و باید شفاف سازی بشه دلیل این تعویق ها لطفا برای دوستان خود خارج از این سایت لینک رو بفرستید
ابوالفضل دوگانه اسفند : خدایا بدادمان برس خسته شدیم ماشین ماروبدید
علی شاهین اتوماتیک 90 روزه : چیزی که من حس می کنم اینه که شرکت میخواد افزایش قیمت بده شاهین رو. برای همین حتی حاضر شده که جریمه تاخیر بده ولی سود بلندمدتش رو در نظر بگیره. خیلی منطقی به نظر نمیاد ولی اینکه میگفتن گیربکس ندارن و اینا حرف چرتیه چون که کوییک اتوماتیک رو دوباره بردن توی خط تولید. پس گیربکس دارن. ولی همون کوییک رو دارن 575 میلیون تومن میدن. خب قطعا دیگه شاهین اتوماتیک رو با 650 میلیون نمیدن دست مشتری. حالا ببینید که اینا چه سودی توی این افزایش قیمت دارن که حاضرن ماهی 19 میلیون جریمه تاخیر بدن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اریزو5 : سلام شما کدام نمایندگی ثبت نام کردید؟
سعید تیگو7 : سلام در نمایندگی که من ثیت نام کردم الان در حال حاضر در این ساعت 3 تا تریلی هم زمان در حال تخلیه تیگو 8 و آریزم 5 هستند مجور ها داره به مرور صادر میشه لطفا انرژی منفی ندین
امیر : سلام اقا رضا بخش نامه 4712 کی پیام میاد ممنون اگر اطلاع دارین خبر بدین
اپشنال مشکی12 : یعنی از 6فروردین تا 17فروردین موعد تحویلی وجود ندار؟
سعید تیگو7 : سلام در نمایندگی که من ثیت نام کردم الان در حال حاضر در این ساعت 3 تا تریلی هم زمان در حال تخلیه تیگو 8 و آریزم 5 هستند
دی دوگانه : سلام دوستان،من 27تکمیل وجه کردم ،دیروز فاکتور شدم،چندروز بعد فاکتور ماشین را تحویل میدن؟ممنون ازدوستان
60019تحویل 29اسفند به 21 : امروز انگار از اون روزهاست که خبری نیست💔
اپشنال مشکی12 : 6فروردین هم موعد تحویل داشت.که فاکتور شدن
درویشی : سلام صبحتون بخیر خبر خوب دارم براتون ساینا دوگانه ها من دی ماهی بودم 26فروردین تکمیل وجه کردم امروز نگاه کردم فاکتور شدم 😇
پیمان : کسی میدونه چرا تو بازار برعکس کارخانه، قیمت نیسان با لاستیک معمولی با رادیال فرقی نداره؟! یعنی معمولی به اسم رادیال میفروشن یا واقعا فرقی نداره؟؟؟