مدیر عامل کمپانی میتسوبیشی طی مصاحبهای با Autonews Asia از برنامه های آتی این خودروسازی در آمریکا خبر داد. اسامه ماسکو (Osamu Masuko) با تکذیب شایعات موجود، اعلام کرد که این کمپانی نمیخواهد کارخانه ایلینویز با 1,900 کارگر را تعطیل و فروش محصولات خود در آمریکا را متوقف کند؛ چرا که برنامه سه ساله این خودروساز ژاپنی بر مبنای افزایش 29 درصدی فروش جهانی و رسیدن به سقف فروش 1.43 میلیون دستگاه در سال طرح ریزی شده است.
وی در ادامه سخنان خود افزود: بازگشت به ریشه ها و اصول بنیادین، نه تنها سبب افزایش فروش میشود، بلکه موقعیت مطمئن و محکمی را در بخش خودروهای شاسی بلند برای این برند به ارمغان میآورد؛ همچنین با تاکید بر ساخت موتورهای الکتریکی و هیبریدی برای محصولات خود، به دنبال رعایت مفاد قراداد همکاری با کمپانی های نیسان و رنو در جهت ساخت خودروهای سدان، جمع و جور، و الکتریکی میباشد. در همین راستا، کمپانی میتسوبیشی تصمیم دارد مدل جدید پاجرو را با موتور هیبریدی به بازار عرضه کند. شایان ذکر است، خط تولید این شاسی بلند ژاپنی که به عنوان رقیب نیسان پاترول و تویوتا لندکروز شناخته میشود، سال 2006 در آمریکا متوقف شد.
اما ماسکو از بازگشت موفقیت آمیز پاجرو به بازارهای آمریکا خبر داد. این مدیر 64 ساله در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر آینده خودروهای اسپرت این کمپانی همچون Eclipse یا لنسر Evolution اظهار داشت: با نگاهی به جدول محصولات پر فروش میتسوبیشی متوجه خواهید شد که مدل پیکاپ در صدر این جدول قرار دارد و مدل های پاجرو، پاجرو اسپرت، Outlander، و Outlander Sport به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند. ما نیز میخواهیم با تقویت بخشهای موفق این کمپانی، آینده موفقیت آمیزی را برای برند میتسوبیشی فراهم کنیم. با در نظر گرفتن اولویتها به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر بهتر است تولید خودروهای اسپرت را کمی به تاخیر بیندازیم.
با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.