پرو بزودی آغاز خواهد شد S7 فروش هایما

فروش هایما S7 پرو بزودی آغاز خواهد شد

با توجه به عرضه موفق هايما S7 با موتور توربو شارژ 1.8 ليتر و متعاقب آن ارائه نسخه S7+ با ارتقاء ظاهر و تجهيزات داخل كابين شامل بهبود سيستم مالتي مديا و استقبال گسترده مشتريان از اين تغييرات، شركت ايران خودرو بر آن شد تا در نسخه جديدي ازاين خودرو با نام pro S7، با استفاده از تكنولوژي روزگامي در جهت پاسخگويي به تغييرات سريع سلايق مشتريان و افزايش رضايتمندي ايشان برداشته شده و بهبودهايي در اين خودرو ايجاد نمايد. در اين نسخه جديد، امكانات و تجهيزات و نيز ويژگي هاي قواي محركه و سيستم انتقال قدرت خودرو ارتقا يافته و تغييرات مطلوب و مورد انتظار مشتريان از جمله بهبود در راندمان موتور و كاهش مصرف سوخت، بهبود در صندلي سرنشين جلو (برقي 4 حركته)، جايگزيني ترمز پارك برقي به جاي ترمز دستي (EPB) و نصب سيستم راهنماي تعويض دنده (GSI) به اجرا درآمده است.

هایما S7 پرو
لازم به ذكر است كه هايما Pro 7S از لحاظ ظاهري تفاوتي با هايما 7S توربو و مدل پلاس ندارد و تنها كليپر چرخ ها به رنگ قرمز و طرح پارچه صندلي ها تغيير نموده است.

هایما S7 پرو
هایما S7 پرو

محصول هايما Pro S7 توربو، خودرويي كراس اوور در كلاس ابعادي C است كه با بهره گيري از طراحي به روز و زيبا، جلوه اي با شكوه، دوست داشتني و قدرتمند از توان طراحي متخصصان شركت هايما را به رخ مي كشد. محصول هايما Pro 7S ضمن برخورداري از زيبايي، ايمني و تجهيزات مناسب، همانند رقباي جديد خود داراي آخرين نسل از موتورهاي پر قدرت مجهز به توربوشارژ با پاشش مستقيم سوخت (GDI) بوده و مي تواند بعنوان محصولي متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گيرد. 

از جمله مزاياي موتورهاي توربوشارژ GDI:

  • 1. افزايش قدرت و شتاب خودرو عليرغم كاهش حجم موتور
  • 2. افزايش راندمان و بهره وري سوخت
  • 3. احتراق كاملتر سوخت و آلايندگي و مصرف كمتر نسبت به موتور هاي توربوشارژ

عملكرد موتورهاي توربو شارژ GDI:

سامانه توربو شارژ متشكل از يك مجموعه توربين و كمپرسور داراي محور مشترك مي باشد. توربين در مسير گازهاي اگزوز و كمپرسور در مسير هواي ورودي قرار مي گيرد. برخورد گازهاي خروجي با پرده هاي توربين موجب چرخش محور آن شده و در نتيجه كمپرسور به چرخش در مي آيد. چرخش كمپرسور در مسير هواي ورودي باعث مي گردد فشار هوا افزايش يافته و ميزان هواي وارد شده به موتور افزايش يابد. سيستم توربو شارژ سبب مي گردد ظرفيت پذيرش هواي موتور از ظرفيت اسمي آن بيشتر گردد با بالاتر رفتن ميزان هوا، مقدار سوخت بيشتري را مي توان درون آن تزريق كرد و در نتيجه قدرت موتور افزايش مي يابد.

موتورهاي توربو شارژ GDI
نكته داراي اهميت اين است كه شروع عملكرد سامانه توربو شارژ از دور موتور 1700 دور در دقيقه به بالا مي باشد. لذا در زمان حركت در ترافيك و زمان هايي كه نيازي به قدرت بالا نمي باشد موتور مانند موتور هاي معمولي عمل مي نمايد و فقط در زمان نياز به قدرت زياد توربو شارژ وارد عمل مي گردد و توان موتور را افزايش مي دهد.

در موتورهاي نسل جديد كه از تكنولوژي سيستم تزريق مستقيم بنزين يا GDI در كنار توربوشارژ استفاده ميكنند بر خلاف موتورهاي با سيستم هاي تزريق سوخت چند نقطه اي MPFI، بنزين به داخل مانيفولد هوا تزريق نميشود و سوخت به صورت مستقيم به داخل سيلندرها وارد ميشود و همين موضوع باعث مي شود متغيرهايي مانند خام سوزي، كوبش يا گردش مجدد گازهاي خروجي تا حد قابل توجهي از بين برود. عمدهترين مزيت موتورهاي داراي سيستم تزريق مستقيم بنزين يا GDI را ميتوان در بهينه شدن مصرف سوخت خودرو خلاصه كرد. موتورهاي GDI به وسيله كنترل دقيق بر روي ميزان و زمان دقيق پاشش يا تزريق بنزين مطابق با شرايط خودرو، ضمن كاهش مصرف سوخت باعث حفظ شتاب بالا در زمان رانندگي افراد ميشوند.

اين به آن معني است كه به عنوان مثال موتور 1500 سي سي توربو GDI در ترافيك شهري مانند موتور معمولي 1500 سي سي عمل مي كند ولي در دور موتور بالاتر از 1700 مانند موتور 2400 سي سي قدرت توليد مي كند. اين موضوع سبب مي گردد راندمان كلي اين موتور ها به دليل احتراق كامل تر سوخت در قياس با موتورهاي معمولي و حتي توربوشارژ بهبود قابل ملاحظه اي داشته باشد. 

* بخشنامه فروش این خودرو بزودی اعلام خواهد شد.

 

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , هایما s7 pro , هایما s7 پرو , فروش هایما s7 pro , فروش هایما s7 پرو , آغاز فروش هایما , عرضه هایما جدید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
سیدسهیل 18 نظر
Azimmm 15 نظر
سعید x55 pro 14 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 اردیبهشت : من سال 99 یه s5 گرفتم با 4 ماه تاخیر. بعد از یه ماه که سود تاخیر بهم ندادن رفتم شکایت کردم و حدود 2 هفته طول کشید تا سود تاخیر رو بگیرم. شکایت کنی اوکیه
نیما : 2700 بلدن... زودتر فاکتور میکنن که جریمه کمتر بدن
Ali j4 : سلام دوستان من قرارداد۱۷ اردیبهشت ماه بودم ازتهران رنگ خاکستری شاسی۲۳مهربیمه۲۴مهر وپلاک۱۲ آبان وامروز تحویل گرفتم وتوسایت زده ارسال مدارک به سایت اعتنایی نکنیدامیدوارم همه هرچه زودتر بگیرن ماشینشون خداروشکر خوبه فعلا راضی ام تابعد ببینیم چی میشه وبرم دنبال دیرکرد گفتن باید برم جنت آبادتاریخ تحویل من یکم مردادبوده خدانگهدارتون
شاهین۴۰۳زمستان🥺 : تو این ۲۶۲۸هزار نفر فقط واسه ۴یا۵نفراعلام وجه رفته من صبح زنگ زدم کارشناس گفت دروغه اصلا همچین چیزی نداریم پاییزواعلام وجه زدیم زمستان هم بزودی میزنیم فقط پولتون آماده باشه حرفی که بهم کارشناس سایپا گفت حالا اینجا چی میگن من موندم کیا هستن اینا
اطلس : رحیمی کجا بود بابا همه رو سر کار گذاشته بود
شاهین۴۰۳زمستان🥺 : سلام صبح من زنگ زدم کارشناس گفت واسه پاییز اعلام زدن واسه زمستان هم به زودی میزنیم ..من موندم تو این گروه راست میگن یا شرکت
سحر : من ساینا اس دوگانه تبدیل زدم و امروز واریز کردم ۶میلیون و با سایر مزایا ۱۲ تومن گفتند آخر ماه تجویل
شاهین دندی : واسه من هم نیومده اس
حسین j7 : سلام دوستان اونایی که 20مرداد j7 به صورت نقدی ثبت نام کردین در چه مرحله ای هستین؟
مهدی : سلام آقا حمید من تبدیل زدم به ساینا glx دوگانه ولی هنوز دعوت نامه پرداخت برام ن اومده تو سایت هم نگاه میکنم نیست هنوز هر وقت اومد مبلغشو میگم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
میلاد : 11957877پذیرش 29 شهریور فاکتور نشدم
207 سقف فلز : برا من 7 بهمن بود مثل شماها شد 30 بهمن یکی دوروز دیگه دعوت نامه اسفند میا منتظر دعوت نامه باشین صددر صد میاد
به : اشتباه چاپیه 10 آذر
مصطفی : واریز وجه ما تیرماهی ها ، از کی تا کی بود؟
دنا : دنا 5 دنده فاکتور شد
9 : کاسه تو بیار ماست بگیر
سارا : خذاوکیلی راست میگی
امیر ساینا85گانه 90 روزه : کسی هست 28شهریور و فاکتور نشده باشه؟
مصطفی : سلام. دوگانه 75 لیتری کسی خبر داره آخرین فاکتور مال چه روزی هست؟
ندا . پیش فروش تحویل 30 مهر : تکمیل وجه 9 شهریور فاکتور شد