خدمات و سرویس‌های مصرفی تیگو 8 پرومکس

خدمات و سرویس‌های مصرفی تیگو 8 پرومکس

 

با خرید تیگو 8 پرو مکس آی ای ،فقط از یک خودرو لوکس هفت نفره و شاسی بلند برخوردار نمی‌شوید، بلکه به دنیایی از خدمات و امکانات نیز دسترسی پیدا می‌کنید.

 

در بازار خودروهای شاسی بلند و دو دیفرانسیل کمتر گزینه‌ای به محبوبیت تیگو ۸ پرو مکس آی ای وجود دارد؛ خودرویی که با برخورداری از هفت صندلی و امکانات لوکس و پیشرفته، به گزینه‌ای ویژه برای دوستداران سفرهای ماجراجویانه و همچنین آرامبخش در حین رفت و آمدهای شهری تبدیل شده و تمام نیازهای مصرف کنندگان را تامین می‌کند.

استفاده از یک خودرو لوکس نیازمند مراقبت‌ها و بازبینی‌های به موقع است که به علت محدودیت‌های ناشی از ارائه خدمات پس از فروش، گارانتی‌های معتبر و در نهایت ناکارآمدی پاسخگویی شرکت‌های عرضه‌کننده به هزینه‌های گزافی ختم می شود اما فونیکس به عنوان یکی از لوکس‌ترین برندهای خودروهای مونتاژی در کشورمان، در این زمینه دست به اقدامات کارآمد و موثری زده است که کیفیت و کارایی خودروهای پیشرفته مانند تیگو ۸ پرو مکس آی ای را تضمین می کند.

برند فونیکس با ارائه خدمات باکیفیت و دسترسی آسان به خدمات پس از فروش، به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ هزینه اضافی در انتظار شما نیست. شما به راحتی می‌توانید در بازه‌های زمانی مشخص، خودرو خود را برای بازبینی به نمایندگی ببرید. این بازبینی‌های دوره‌ای نه تنها به حفظ سلامت خودرو کمک می‌کنند، بلکه به شما این امکان را می‌دهند که از جدیدترین خدمات و تکنولوژی‌های موجود نیز بهره‌مند شوید.

خدمات و سرویس‌های دوره‌ای تیگو ۸ پرو مکس آی ای

فونیکس برای اطمینان و استمرار کیفیت خودروها و ارائه خدمات VIP در بیش از ۱۰۰ مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرگاه‌های رسمی خود، ضمن فراهم کردن اتاق‌های استراحت و انتظار بسیار شیک و دارای دیوار شیشه‌ای، به طور متوسط در هر ۱۰ هزار کیلومتر سرویس‌های دوره‌ای را انجام می‌دهد.

طبق گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده برای مالکان خودروهای تیگو ۸ پرو مکس آی ای، این شاسی بلند دو دیفرانسیل دارای ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی است؛ به عبارت دیگر، فونیکس در هر ۱۰ هزار کیلومتر یا هر ۶ ماه (هر کدام زودتر فرا برسد) انجام سرویس‌های دوره را به عنوان الزامی برای مشتریان خود در نظر گرفته است این سرویس ها مشتمل بر ۳۲ بخش متفاوت و بیش از ۱۰۰ مورد است که در زمینه سرویس های مصرفی، خدمات به طور VIP ذیل این سرویس های دوره ای عرضه می شود.

 

برخی از این خدمات شامل:

۱. سیستم موتور و انتقال قدرت
   - تعویض روغن موتور و فیلتر روغن
   - بازدید و تعویض شمع‌های موتور
   - تعویض روغن گیربکس
   - تعویض فیلتر بنزین
   - تعویض فیلتر هوای کابین
   - بازدید صحت عملکرد سیستم انتقال قدرت (گیربکس)
   - بررسی کیت تسمه تایم


 ۲. سیستم سوخت‌رسانی
   - بازدید مجموعه باک و مدار سوخت‌رسانی
   - بازدید نشتی‌ها در سیستم سوخت‌رسانی


 ۳. سیستم ترمز
   - بازدید صحت عملکرد سیستم ترمز
   - بازدید سطح روغن ترمز
   - بازدید لوله‌ها و شیلنگ‌های ترمز
   - تنظیم و بررسی ضخامت لنت‌های ترمز


 ۴. سیستم تعلیق و فرمان
   - بازدید عملکرد سیستم تعلیق و فنربندی
   - بازدید زوایای چرخ (تواین، تواوت، کمبر و ...)
   - بازدید صحت عملکرد سیستم فرمان هیدرولیک
   - بازدید گردگیرهای پلوس و میل فرمان


 ۵. سیستم برقی
   - بازدید صحت عملکرد باتری و دینام
   - بازدید سیستم‌های الکتریکی (ECU، ABS، Airbag و ...)
   - بازدید بوق و چراغ‌ها

 


 ۶. سیستم تهویه مطبوع
   - بازدید صحت عملکرد سیستم تهویه مطبوع (بخاری و کولر)


 ۷. بازدید کلی و عیوب خودرو
   - بازدید کلی خودرو با استفاده از دستگاه عیب‌یاب
   - تست جاده برای بررسی عملکرد تمام مکانیزم‌های خودرو
   - بازدید لایه حفاظتی (لایه قیراندود) زیر خودرو


 ۸. نگهداری و تعمیرات دوره‌ای
   - زمانبندی تعویض روغن‌ها و مایعات (روغن موتور، روغن ترمز، مایع خنک کننده و ...)
   - تنظیم باد و بررسی استهلاک تایرها

این‌ها فقط بخشی از بازبینی‌های دوره‌ای و پرشماری است که در تیگو ۸ پرو مکس آی ای رقم می‌خورد و مالکان با در نظر گرفتن این خدمات پس از فروش گسترده، طی مدت زمان چندین ساله از عرضه این شاسی بلند لوکس، عنوان پرفروش ترین دو دیفرانسیل بازار را به تیگو ۸ اختصاص داده‌اند.

چنانچه به دنبال شاسی بلند دو دیفرانسیل پیشرفته با هزینه‌های معقول و خدمات پس از فروش عالی و VIP هستید، تیگو ۸ پرو مکس آی ای بهترین گزینه برای شماست!

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , خدمات تیگو 8 پرومکس , سرویس های تیگو 8 پرومکس , تیگو هشت پرومکس , سرویس مصرفی تیگو 8






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
صابری 1 18 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فراهانی : بله ما مرداد ماه ثبتنام کردیم ولی خبری نیست
امین : در مهر 1402 مبلغ 290 تومان بابت پیش خرید یک دستگاه شاهین اتومات از سایپا پرداخت کردیم با سود مشارکت 19.5 درصد در اسفند 1403 دعوتنامه پرداخت ودیعه دوم صادر گردید که متاسفانه سود مشارکت که 85 میلیون تومان شده بود در نظر گرفته نشده و مبلغ 390 میلیون تومان دعوت نامه صادر گردید پس از پیگیری از شرکت سایپا اعلام کردند که شورای رقابت تبصره ای به خودرو ساز ها داده که خلاف قرارداد منعقده با مشتری می توانند سود مشارکت پرداخت نکنند و فقط نرخ تورم را در نظر بگیرند به همین منظور سایپا 40 میلیون تومان بابت نرخ تورم مطابق پرداخت ودیعه اول برای شما در نظر گرفته و 85 میلیون تومان سود مشارکت را در نظر نگرفته است . لذا مشتری که دو سال در تولید سایپا مشارکت کرده است باید 45 میلیون تومان بیشتر پرداخت نماید .
زارع : سلام. اینها چرا به هر کسی که زنگ میزنه یه چیزی میگن.؟. خدا میدونه چی تو سرشون میگذره😞 هنوز ندیدم به دونفر یک جور جواب داده باشند
امير : سلام تارا v4 تحويل اسفند تيتانيوم هستم تغيير رنگ فعال شده كسي تغيير داده كه فاكتور شده باشه
سلام : خداروشکر مبارکتون باشه
امير : سلام كسي تارا v4 تغيير رنگ داده كه فاكتور بشه ، تحويل اسفند هستم تيتانيوم تغيير رنگ اومده برام
مجتبيa5 : سلام من امروز زنگ زدم گفتن از هفته اينده شاسي ميشه البته اگه اين حرف درست باشه
علی : سلام داداش برا مام اونجوری هست تونستین مشکل رو حل کنید. مام اونکارو بکنیم
امیر پلاس : امروز زنگ زدم شرکت اپراتور کلا تو باغ نبود
شاهین پلاس اتومات : سلام دوستان ، امروز هم گذشت و از پیام تکمیل وجه خبری نشد ، انشاله فردا با خبرهای خوب مذاکرات پیام تکمیل وجه هم بیاد.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : 14بهمنیا فاکتور نشدن؟
17بهمن : سلام کسی امروز فاکتورنشده چرا دراین سایپاروگل نمیگیرند
مریم : پول کرایه حضوری رو کی میدن 20م برج 12 تحویل کاشان گرفتم
S اسفند 403 : عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان که اعصاب و روانشون درگیر بی کفایتی یک مشت بی لیاقت و بیسواد شده. این مدیران نالایق شرکت های خودروساز که فقط به دنبال چپاول اموال مردم هستند. امثال من و شما هیچ گناهی نداشته و نداریم از اینکه داشتن یک خودرو شده آرزومون. آقای مدیر بی شرف که هنوز نتونستی به تعهدات عمل بکنی، بی خود و بی جا و .... میکنی که ثبت نام جدید رو آغاز میکنی، و بی لیاقت تر و پست تر از اینها مجموعه شورای رقابت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده که بعنوان حامیان مردم اما سگ زرد در کنار شغال هستند. ننگ و نفرین بر ذات کثیفتان
جواد : چقدر خوشحال میشم شما میگید ک خودرو رو تحویل گرفتید. انشاالله برای همه
محمد : سلام داش توحید ارومیه خوبی ؟؟ من امروز برگه کمپانی اومد ولی داخلش چیزی درباره خسارت تاخیر نزده بود ...خود نمایندگی میگه چون قبل عید با مدل 404 تحویل کرفتی شاید بهت تعلق نگیر ...خواستم ببینم شما تجربت بیشتره چجوری پیگیری کنم بگیرم خسارت تاخیرو ...ممنون میشم راهنمایی کنی دمت گرم
احمد : منم پرداختی 20 ام هستم فاکتور نشدم
207 هیدرولیک فلز tu5 : دوستان تاریخ آماده برای صدور فاکتور تا الان 3 بار به روز شده، امروزم دوباره به روز شد به نظرتون میخواد فاکتور شه؟؟
دوگانه30بهمن : سلام دوستان من سورن دوگانه75لیتری 19آذر تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده کسی هست این شرایط فاکتور شده باشه؟
احمد : کارشناس رنگ بردم گیربکس لاندای هستش واسه شما چی هست