ایران خودرو: خودروهای ایراددار برگشت می‌خورد

ایران خودرو: خودروهای ایراددار برگشت می‌خورد

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در بازدید از اداره بازرسی خودرو قبل از تحویل، بر لزوم افزایش کیفیت تا جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.

 

عادل پیرمحمدی, اظهار کرد: اولویت اصلی ما تحویل خودرو با بهترین کیفیت به مشتری است. بازرسی کیفی قبل از تحویل خودرو باید با بالاترین استانداردها انجام شود تا رضایت مشتریان افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت بازرسی دقیق قبل از تحویل خودرو، افزود: این مرحله آخرین فرصت برای اطمینان از کیفیت خودرو است و باید تمام بخش‌های خودرو به دقت بررسی شود. هرگونه ایراد باید بدون ملاحظه گزارش و برطرف شود.

وی همچنین بر لزوم بررسی کیفیت در تمام مراحل تولید، از مواد اولیه تا خطوط تولید و قبل از تحویل، تاکید کرد و گفت: اگر قطعاتی دارای ایراد باشند، باید نسبت به برگشت آن به تولیدکننده برای اصلاح اقدام شود.

مدیرعامل ایران‌خودرو تصریح کرد: ما موظف هستیم خودرو را با کم‌ترین ایراد فنی و ظاهری و با کیفیت مطلوب به مشتریان تحویل دهیم. این مساله نه تنها وظیفه ماست، بلکه احترام به حقوق مشتریان است.

پیرمحمدی همچنین بر افزایش نیروی انسانی متخصص و آموزش‌دیده برای انجام مراحل بازرسی قبل از تحویل خودرو تاکید کرد و گفت: برای افزایش سرعت و کیفیت بازرسی، نیاز به نیروی انسانی متخصص داریم که باید به‌سرعت تامین شود.

وی با اشاره به افزایش تولید و تحویل خودرو در پایان سال، از تمامی واحدها خواست تا تلاش خود را بر تحویل خودرو با کم‌ترین ایراد به مشتریان متمرکز کنند.

مدیرعامل ایران خودرو هشدار داد، بازرسی قبل از تحویل نباید تشریفاتی باشد و هرگونه ایراد کیفی حتی کوچک، می‌تواند تاثیر منفی بر رضایتمندی کلی مشتریان داشته باشد. 

وی افزود: با اقدامات اصلاحی در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه در حوزه کیفیت، می‌توانیم نارضایتی‌ها را کاهش دهیم.

وی تاکید کرد: هرچه ایرادات بیش‌تری شناسایی و رفع شود، به نفع ما و مشتریان خواهد بود. رضایت مشتری نشان‌دهنده این است که روند کار در ایران خودرو به درستی انجام شده است.

در پایان، مدیرعامل ایران خودرو بر لزوم حفظ و افزایش سهم بازار از طریق بررسی دقیق کیفیت نهایی محصول تاکید کرد و هشدار داد: اگر کیفیت نهایی محصول به‌درستی بررسی نشود، در بازار بازنده خواهیم بود.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , ایران خودرو , بازگشت خودرو , مجروع خودرو , خودرو ایراد دار , پس گرفتن خودرو , خودرو ایراد دار ایران خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
منم : سلام دوستان بنده پیش فروش سال آینده افتادم یه سوال دارم لطفا جواب بدید اگه افزایش قیمت بخوره نصف پولی که ندادم را باید با قیمت جدید بدهم .حال سوال اینه آیا یود مشارکت رو برام حساب می کنن یانه؟می تونم گزینه عدم تلق سود به بنده ولی قیمت خودرو به نرخ پارسال رو داشته باشم؟
هادی : این سایپا همه چیش از ایرانخودرو عقبه . دو سال پیش هم ایرانخودرو اوایل اسفند مدل سال بعد تحویل میداد . اونوقت شاهینی که از بورس خریده بود ۲۱ اسفند فاکتور شد . ۲۵ اسفند تحویل دادن و مدل همون سال دادن . ۴ روزه هم پلاک شد هم از تهران اومد نمایندگی تبریز ولی یه مدل عقب افتاد. هنوز خیلیا تحویلشون موند سال بعد با مدل سال قبل . امیدوارم امسال از این اداها براتون پیش نیاد
امیرعلی : بله فاکتور شده سفید طرح مادران
حسین : اون دوستمون یه چیزی گفت شما چرا باور میکنی
سهند : سلام کسی می دونه خودرو های که فاکتور میشن مدل 1403,یا1404میاد،
هادی : بخاطر نقدی بودن و رنگ ماشین هست نقدی و رنگ سفید تو اولویته
تارا v1p بهمن : مطمئنید؟ به نظرم تا دهم هرکی فاکتور بشه شاید قبل عید تحویل بگیره دهم به بعد میفته سال بعد احتمالا
حسن : امروزیکی ازبچه هاواریز۱۷آذرتحویل ۳۰بهمن فاکتورشده تارادستی
Aradx5 : سلتم برای من امروز فاکتور سبز شدش رفت برای صدور بیمه ۱۲۰ روزه اردیبهشت تهران رنگ مشکی لعنت به کرمان موتور بی صاحب
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مجید ساینا : حسام وایسا بگم دامادتون بیاد ببرت کمپ
دوگانه تحویل 28 دی : ما ها که تحویل دی بودیم حقمون والا حالا تند تند مراحل پیش بره
فوری : آره مبارکت باشه مدل 404
آریسان : سلام فاکتور شده اید
مریم x22یزد : پاسخ به ایکس22 صدای مشتری 02147651
پارسا : پاک شدن و تولد دوباره ات رو تبریک میگم حسام جان
پذیرش25مهر : تا حالا تو عمرم اینقد بلاتکلیف نبودم اصلا موندم چکار کنم نه فقط من هممون
حسام : شکایت از سایپا از طریق سامانه 124 (سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان) اگر شکایت شما مستقیماً به خدمات پس از فروش یا عدم رعایت تعهدات مربوط باشد، می‌توانید از سامانه 124 سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان استفاده کنید. مراحل ثبت شکایت در سامانه 124 وارد سایت www.124.ir شوید. به بخش “ثبت شکایت جدید” بروید. اطلاعات خود و جزییات شکایت را ثبت کنید. مدارک لازم را آپلود کرده و شکایت خود را ارسال کنید. روش‌های ثبت شکایت از سایپا 3- شکایت از سایپا در سایت “سامانه شکایات خودرو” وزارت صمت نیز سامانه‌ای به نام سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات خودرو دارد که مخصوص مشکلات مربوط به خودروسازان است. مراحل ثبت شکایت در سامانه وزارت صمت به سایت www.mimt.gov.ir مراجعه کنید. بخش “شکایات صنعت خودرو” را پیدا کنید. فرم شکایت را تکمیل و اطلاعات خودرو و قرارداد خود را وارد کنید. مدارک مرتبط را ضمیمه کنید. شکایت خود را ارسال کرده و کد رهگیری دریافت کنید. 4- شکایت از سایپا از طریق سامانه بازرسی کل کشور اگر احساس می‌کنید که تخلفی رخ داده یا حقوق شما تضییع شده است، می‌توانید شکایت خود ر ...
احمد : حیف نیست ثبت نام کنید ماشین سایپا برو آزاد بخر بهتر از این دوزدهای سایپا انتظار بکشی
جواد تحویل 30بهمن : آره محمد آقا برای سود تاخیر من پرسیدم از ایران خودرو گفت بذار تا روزی که ماشینت رسید دستت بعد تا اون روز برات سود تاخیر حساب کنیم