93 درصد رضایت مشتریان در طرح امداد نوروزی کرمان موتور

93 درصد رضایت مشتریان در طرح امداد نوروزی کرمان موتور

 

کرمان موتور با ارائه خدمات امدادی سریع، باکیفیت و گسترده به مشتریان در تعطیلات نوروزی، در طرح امداد نوروزی خود 93 درصد رضایت مشتریان را کسب کرد.

 

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، بازوی اجرایی ارائه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور طرح امداد نوروزی را از ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ با موفقیت اجرا کرد و به اتمام رساند. این طرح با هدف ارائه خدمات امدادی سریع و گسترده به مشتریان در ایام پرتردد تعطیلات نوروزی اجرا شد و توانست رضایت قابل توجه ۹۳ درصدی مشتریان را به همراه داشته باشد.

در طول اجرای این طرح، شرکت کرمان موتور خدمات متنوعی شامل امداد جاده‌ای، تعمیرات فوری در محل، تأمین قطعات یدکی مورد نیاز و پشتیبانی فنی را برای خودروهای برندهای مختلف تحت پوشش خود ارائه کرد. نکته قابل توجه در این دوره، فعال بودن امداد ویژه برای پشتیبانی از خودروهای برقی بود که نشان از توجه این شرکت به نیازهای رو به رشد بازار خودروهای برقی دارد.

کرمان موتور با 135 پایگاه امداد نوروزی در سراسر کشور، به لطف برنامه‌ریزی دقیق و پشتیبانی قوی تیم‌های امدادی این شرکت، ۹۳ درصد از مشتریان از خدمات ارائه شده رضایت کامل داشتند که این امر نشان‌دهنده عملکرد موفق در این طرح است.

بیشترین میزان درخواست‌های امدادی در استان‌های تهران، مازندران، گیلان، فارس، اصفهان و البرز به ثبت رسید که حجم بالای تردد در این مناطق در ایام نوروز را نشان می‌دهد.

بالاترین میزان خدمات ارائه شده در این دوره به امداد در محل اختصاص داشت و بعد از آن مشاوره فنی تلفنی و درصد بسیار کمی حمل خودرو انجام شد که بخش عمده‌ای از مشکلات مالکین در همان محل توسط تیم‌های امدادی رفع شده است.

شرکت کرمان موتور با بهره‌گیری از تیم‌های متخصص، آموزش‌دیده و تجهیزات پیشرفته، تمام تلاش خود را به کار بست تا تجربه‌ای مطمئن و آسوده را برای مشتریان خود در طول سفرهای نوروزی فراهم آورد.

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، بازوی اجرایی ارائه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور، ضمن قدردانی از اعتماد مشتریان و تلاش شبانه روزی تمام امدادگران، بر تعهد خود به ارتقای مستمر کیفیت خدمات در تمام ایام سال تاکید خواهد داشت.


93 درصد رضایت مشتریان در طرح امداد نوروزی کرمان موتور

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , طرح امداد نوروزی , کرمان موتور , رضایت مشتریان ۹۳ درصد , خدمات پس از فروش , امداد خودرو برقی , تعطیلات نوروزی ۱۴۰۴ , امداد در محل , پایگاه‌های امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین پلاس : سلام آقا هر وقت تریلی دیدی خبر بده
شاهین GL : طبق امار سایپا 5 هزار نفر
امید شاهین : فدات امیر جان ،انشالله تا آخر هفته فاکتوری
شاهین cvt زمستان۱۴۰۳ : اصلاح می کنم تبدیل به جی ال ۲۷ شهریور فاکتور ۱۵ مهر و تحویل ۲۷ مهر امروز
شاهین 14 اردیبهشت : سلام اقا مهدی ما کی فاکتور میشیم?
J7 علی : سلام دوستان میشه بگید قیمت نهایی تو دعوت نامه چقدر هست . مبلغ قابل پرداخت برای j7
شاهین cvt زمستان1403 : سلام جهت اطلاع دوستان شاهین cvt اسفند 403 واریزی اول290 9 مهر 402 واریز دعوت نامه 8 مرداد404 399485000 تبدیل به جی ال 27 مهر فاکتور 15 مهر تحویل 26 مهر مبلغ تمام شده خودرو شاهین جی ال با احتساب سهم تورمی 457959000 برگشت اضافه واریزی یکماه بعد از تاریخ فاکتور 231526000 البته سود تاخیردر تحویل هنوز محاسبه نشده
X5تیر : در جواب x5 سفید من ۲۵تیر ثبت نام نود روزه انجام دادم که تحویل سیستمی ۱۲ابان زده شده
سجاد : خرداد‌۴۰۴‌منظورتون‌هس
فروش فوری 24 شهریور تحویل : سلام . مبارک باشه - بفرمائید که منم زنگ زدم به نمایندگی چک کرد گفتش بازبینی مجدد خورده و معلوم نیست کی از بازدید در بیاد . به نمایندگی دیگه ایی زنگ زدم نه نمایندگی انتخابی خودم . شما اطلاعی نداری در مورد باز بینی مجدد که کی تموم میشه و بارگیری میکنن ؟ چجور ماشینی هست ؟ راضی کننده هست سواریش ؟ باب دلت هست ؟ آیا هم رده با دنا پلاس هست ؟ چون من میخوام بگیرم ماشینو یکم باهاش بچرخم اگه بایت دلم بود که نگهش دارم اگه نه که بفروشمش دنا پلاس بگیرم....
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اخر تیری : سلام تقریبا نزدیک به هم هستیم منم خودم رفتم سیسیتم خودشون نگاه کردم 178نفر جلوم بودن 21 هم جریمه تاخیرگفت تا ده الی 15 روز تحویل تیر هستم 24 اردیبهشت تکمیل وجه کردم
مانی : کوییک GXRL دهه فجر ... تکمیل وجه 7 مرداد ... هیچ خبری از فاکتور نیست. از اول شهریور دارم پیگیری می کنم از طریق نمایندگی ، آخرین فاکتور 25 تیر بوده و توی این دو ماه هیچی فاکتور نکردن
ابان : دوستان کسی فاکتور شده امروز؟
محمد قزوینی : سلام پراید وانت 4 شهریور چرا فاکتور نمیشه دوماه گذشت ، بخاطر دیر فاکتور شدنش مادر بزرگم بعد 50 سال داره از بابا بزرگم طلاق میگیره لعنت به سایپا
محسن : سلام.چطور باید تبدیل رینگ بزنیم؟
15 بهمن : مرسی محمد جان داداشی
محمدرضا : واریز وجه اولیت کی بوده؟؟
آذربایجان : سلام دوستان دی ماهی احتمالن فردا یا پس فردا دعوتنامه هامون ارسال بشه با افزایش قیمت
محمد : مبارک باشه بسلامتی و دل خوش استفاده کنی
فرسوده.مهدی : سلام ثبت نام فرسوده اردیبهشت ثبت نام 27 اردیبهشت تکمیل وجه 29 مرداد در انتظار فاکتور😭