این روزها کمپانی های خودروسازی برای توصیف هرچه بهتر فلسفه و زبان طراحی خود از عبارت های پر زرق و برق استفاده می کنند؛ "تندیس روان" هیوندای و "هنر و علم" کادیلاک مواردی از این دست میباشند. اما در نهایت آنچه حائز اهمیت است، طراحی و عملکرد محصولات آن ها در واقعیت میباشد. در همین راستا، اخیرا کمپانی مزدا کار خود را بخوبی انجام داده است.
گفتنی است، این خودروساز ژاپنی از عبارت "KODO-روح حرکت" برای مدل های بسیار موفقی چون مزدا 3 جدید، مزدا 6، CX-5، و مدل جدید خود که اواخر امسال و به عنوان جایگزینی برای مزدا 2 (Demio) تولید خواهد شد، استفاده کرده است.
کمپانی سازنده با نمایش مدل کانسپت Hazumi در نمایشگاه اتومبیل ژنو، توجه افراد بسیاری را به سوی مدل جدید مزدا 2 جلب کرد. در حالی که کسی مشکلی در به تولید رسیدن این مدل مفهومی نمی یابد، می دانیم که این مسئله رخ نخواهد داد. طرح هایی که در اینجا مشاهده میکنید توسط یکی از کاربران وب سایت CarScoops آماده شده است. حال سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که به نظر شما، محصول نهایی این خودروساز تا چه اندازه با طرح های ارائه شده همخوانی دارد؟