اعلامیه کمپانی فراری برای تغییر خودروهای خود از موتورهای طبیعی به موتورهای مجهز به توربو شارژر منجر به شوق تمامی طرفداران این خودرو نشده است. به دلیل ارتقا آیین نامه ها، فراری نیز همانند دیگر برندها باید راهی بیابد تا سوپر خودروهایی با عملکرد بالا و مصرف سوخت پایین تر را تولید کند. نه موتورهای پایه 6 و 8 سیلندر خورجینی و نه تبدیل تمامی موتورها به موتورهای هیبریدی، هیچ یک جواب این مسئله نبود.
درست است که مدل LaFerrari هیبرید است، اما تنها برای تولید نیرویی بیشتر و سری نهایی آن نیز مجهز به توربو شارژر خواهد بود. جدای از تولید California T جدید، مدل مجهز به توربو شارژر دیگری که میتوان از خودروساز ایتالیایی انتظار داشت مدل نهایی 458 است. تا اینجا هم تست توسعه خود را آغاز کرده که به وسیله عکاسان جاسوس به اثبات رسیده است. کمپانی فراری قول داده که همانند California T دیگر هیچ مدلی بدون توربو شارژر وارد بازار نشود. مدل 458 نهایی همانند مک لارن 650S احتمالا دارای موتوری مجهز به توربو شارژر دوگانه است. با وجود این مسائل احتمال میرود که مدل 458 Speciale به عنوان آخرین فراری با موتور 8 سیلندر خورجینی بدون توربو شارژر باشد.