این خبر در ادامه خودروی کانسپت پژو متوقف شده با نام Onyx است که قرار بود در سال 2012 پرده برداری شود و به جای آن از خودروی کانسپت Exalt پرده برداری خواهد شد. چیزی که این دو کانسپت را به یکدیگر مرتبط میسازد استفاده از مواد غیر معمول و بدنه ساخته شده Exalt از پنل های دست ساز فولادی و پوسته محکم آن که شبیه به پارچه پیچیده شده است. طراحی این خودروی 4.7 متری پنج درب سدان از خودروهای دهه 20 و 30 فرانسوی گرفته شده در حالی که دارای رینگ های آلومینیومی 20 اینچ است.
چراغ های جلوی دوتایی، کاپوت بلند، بدنه عریض و چین های بادی رو به پایین، این خودروی کانسپت را از نظر ظاهر با کیفیت نشان میدهد، درحالی که گفته شده قسمت عقب این خودرو برای افزایش عملکرد خود به این شکل طراحی شده است. ترکیب محصول و طرح هنری آن با فلزی خالص همراه است که دارای غربیلک فرمانی از جنس پشم، مواد پایه، طراحی داخلی از جنس چوب درخت آبنوس به رنگ مشکی، فیبر سنگی که نسبت به فیبر کربن بیشتر دوستدار محیط زیست بوده، ایجاد فضاهایی با چاپ سه بعدی برای پنهان کردن بلندگوها و طراحی چرم کهنه که در ظاهر به مرز پارگی رسیده و تجهیزات این خودرو را در داخل خود نگه داشته است، میباشد که به اصطلاح معروف به روش دوزندگی سفارشی مردانه است.
پنل دیجیتالی، نمایشگر لمسی تاشو در کنسول مرکزی و تعدادی دکمه بر روی داشبورد، طراحی این کابین منحصر به فرد را تکمیل میکند. این خودرو دارای وزنی معادل 1.700 کیلوگرم و موتوری 4 سیلندر خطی 1.6 لیتری هیبرید میباشد که قدرتی معادل 270 اسب بخار تولید میکند و با گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال میدهد. همچنین موتور الکتریکی موجود قدرتی معادل 70 اسب بخار را برای چرخ های عقب تولید میکند که در مجموع این خودرو دارای 340 اسب بخار قدرت میباشد. هیچ اطلاعات رسمی از نحوه عملکرد این خودرو هنوز وجود ندارد، اما در نمایشگاه هفته آینده پکن این خودرو به نمایش درخواهد آمد.