1Carدر اواخر ماه میلادی جاری، شرکت خودروسازی جنرال موتورز از ورژن جدید مدل شورولت کامارو 2014 در نمایشگاه نیویورک پرده برداری خواهد کرد. اما در حال حاضر یک شرکت تیونر آلمانی با نام "شوابن فولیا" (Schwabenfolia) با تغییراتی که بر روی ماشین انجام داده، ورژن متفاوتی از این ماسل کار آمریکایی را به نمایش گذاشته است.
اولین تغییر مهم، اضافه کردن سیستم توربوی شرکت مگ ناسون (Magnuson) به موتور هشت سیلندر خورجینی 6.2 لیتری شورولت کامارو است که قدرت تولیدی موتور را به 518 اسب بخار رسانده است.
برای بالابردن کیفیت فرمان پذیری کامارو، این تیونر آلمانی، سیستم تعلیق جدیدی بر روی خودرو نصب کرده است. لاستیک های 20 اینچی این کاماروی تقویت شده، در جلو 245 میلی متر و در عقب 275 میلی متر است.
بدنه شورولت کامارو SS با رنگ آبی مات رنگ زده شده است و رنگ سیاه بر روی سقف، وسط کاپوت، آینه ها و بال کوچک پشتی آن نقش بسته است. یک نوار باریک سفید نیز روی کناره های ماشین و در دو طرف آن کشیده شده است. در نهایت تغییر اساسی دیگری که در طراحی بدنه مشاهده می شود، درب های قیچی شکل جدیدی است که به شورولت اضافه شده است. به نظر شما بهتر نیست جنرال موتورز خود به ساخت کامارو با درب های قیچی شکل رو آورد؟