مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

نقاط داغ در سیستم ترمز خودرو به چه معناست؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "دلایل بریدن ترمز" با این مبحث آشنا شوید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

386 نظر

کاربر: اعظم
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
14:41  1393/03/01
گزارش
پاسخ دادن
aatt
0

چه مسابقه ای که همه مثل هم جواب دادن
12:09  1393/03/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sobhan511
0

جواب مسابقه شماره 57 : زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:48  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجید -م
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:41  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سارا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:40  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

سلام جواب مسابقه هفته؛ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﺑﯿﺶ ﺍﺯﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﺩﺭﻓﻠﺰﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰ ﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰﻭﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭﻟﻨﺖ
ﻫﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩﻧﺪﺍﺭﺩ.درنتیجه،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
23:25  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرشته حسینی نژاد
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نظرمحمدهنزرانی
0

ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﺑﯿﺶ ﺍﺯﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ،ﺩﺭﻓﻠﺰﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘاﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﻭ ﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭﻟﻨﺖ
ﻫﺎﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ.درنتیجه،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
23:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه سادات تهامی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Zahoran
0

ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﺩﺭﻓﻠﺰ ﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰ ﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﻭ ﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ. ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭ ﻟﻨﺖ
ﻫﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﻧﺘﯿﺠﺘﺎ،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
22:59  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: masoud71
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:56  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ar6681
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عظیم اثنی عشری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ناصربلوچی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اعظم قربانی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
22:32  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یاس
2

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند.
21:58  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رهام
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:10  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shadi
3

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:04  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یگانه
3

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:03  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:02  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بردیا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عباس
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:47  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: افشین
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:46  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سید
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:43  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:39  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فارز
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:33  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یزدان
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:28  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ravan
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:55  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سنم
4

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:53  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ثنا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:46  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebram
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:44  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین فدائی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:30  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: alireza fa
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:15  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: جواد
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:13  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hamid
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:11  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: alika
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ولی پالیزبان
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:40  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه آزادى
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:16  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زهرا پالیزبان
0

جواب مسابقه هفتگی شماره 57
زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محسن یزدانی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
15:20  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: پری زمان
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:53  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا امیری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: &abdlla amirifar&
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:51  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آناهیتا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:51  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آغاسلطان صیدزادیان
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
14:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: *بهار*
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: behzad
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:49  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sahar3$
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:48  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ali s3 : دیروز بمن هم گفتن تو نوبت پلاک و بیمه هستید هرروز باید زنگ بزنیم، باید فشار بیاریم تا زودتر انجام بشه
قم : سلام آقامهدی ماهفته چهارم تیر شاهین جی ال هستیم تکمیل وجه کردم آیا آخرتیربه ما میدن ماشین
سهند ۷اردیبهشت : الان تماس گرفتم با سایپا میگه اخرین فاکتورمون برای ۲۵فروردین هنوزم فاکتور سهند شروع نشده و مشخص نیست کی شروع بشه با کمبود قطعه روبروییم دیگه قیمتارم که افزایش دادن نمیدونم چرا فاکتور نمیکنن😔
mina : دوستان sr3 سلام. من الان مجدد با امورمشتریان تماس گرفتم، هیچکاری انجام نشده نه بیمه و نه پلاک!!! فقط با گفتن تا یکماه کاری باید صبر کنید، از سر خودشون باز میکنند. درحال حاضر افرادی که بعداز ما ثبتنام کرده بودن همه تحویل گرفتن
S3به sr3 : درود برشما خبر جدیدی نیست از 21خرداد تا الان فقط میگن منتظر بمونید باز دوستان اگه اطلاعات جدیدی دسترسی پیدا کردید به اشتراک بذارید اگه کسی پلاک و بیمه براش آومده حتمآ اطلاع بدید پیگیری تهران هم یادتون نره ما هم باید پیگیری کنیم من خودم هر روز یکبار به تهران ارتباط میگیرم بهرحال هر اتفاق افتاد اینجا به اشتراک بذارید انشاا...به زودی به خبر خوب برای ما که یکسال منتطر هستیم میرسه به امید خدا
حمید : سلام منم تکمیل وجه 23م هستم سخا 25 م ولی هنوز فاکتور نشدم کسی هست تکمیل وجه 23م
علی : سلام لطفا آدرس اداره تحویل سایپا رو بفرمایید؟
مهدی : سلام میگم ماشین سانروف داره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
x33 cross mt??? : 7 تیر مجوز خروج خورده، 31 اردیبهشت موعد تحویل سیستمی بود
1اسفند فوووووق : در پاسخ 151اذر
1اسفند فوووووق : چجوری یکماه نشده فاکتور شده
207 پانا مادران فوری مشکی : سلام 207 پانا مشکی طرح مادران قالپاق کسی اطلاع داره تا چه تاریخی فاکتور شده؟ خرداد کسی هست فاکتور شده باشه یکی میگه همین هفته یکی میگه هفته بعد یکی میگه مرداد فاکتور میشه
. : سلام.طبق قانون سود تاخیر تا زمان فاکتور هست یا تحویل؟ روزهای تعطیل رسمی هم سود تاخیر باید حساب کنن؟
GXLپذیرش بهمن403تحویل مرداد404 : عضو کارگروه تعیین وزیر نفت دولت چهاردهم مدعی شد: به دستور رئیس جمهور تمام مصوبات 25 روز گذشته دولت معلق شد که در پی آن قیمتهای جدید ایران خودرو ، سایپا و خودروهای مونتاژی نیز باطل شدند.
A : فروش فوق العاده تا چندم فاکتور شده؟
18 خرداد xu7p : سلام من هم تحویل 18 خرداد هستم فاکتور نشدم. بعد فاکتور دو هفته زمان میبره تا تحویل بدن
151 اذر : سلام ثبت نام دوگانه اذر پیش فروش تبدیل به تک سوز وتکمیل وجه 17 خرداد صبح فاکتور شد جهت اطلاع عزیزان
مریم x33دنده : سلام ثبت نام من برج ده بوده الان زنگ زدم صدای مشتری گفت مجوزخورده تاریخ تحویل سیستمی 5خردادبود حالا نمیدونم چندروز دیگه برسه دستم