1Carچه کسی گفته حتماً باید در ساخت یک تبلیغ، خود محصول به بیننده نمایش داده شود تا وی را ترغیب به خرید کند!؟ یا آنقدر در تیزر ساخته شده از این امکان و آن امکان تو بوق و کرنا کرد که شاید بیننده لب به تحسین باز کند!؟
اصل مطلب، بازی کردن به جای کارت های برنده است! اگر این کار را سازندگان تبلیغات داخلی نیز انجام دهند شاید بازخورد بهتری دریافت کنند. ظاهراً شرکت فرانسوی پژو که دوستان ایرانی هم ارادت خاصی به ماشین های آن دارند، راه و رسم این بازی را به خوبی بلد است. مرکز تراوش خلاقیت خودروسازی پژو با ساخت و پخش تبلیغی ساده تمامی شور و نشاط سواری با هاچ بک جدید این شرکت با نام پژو 208 GTi را به تصویر کشیده است. بیش تر از این شما را منتظر نمی گذاریم و شما را به تماشای این تیزر (دانلود) دعوت می کنیم.
/uploads/Peugeot 208 GTi.flv
البته این را باید در نظر گرفت که خودروسازان معتبر جهانی نیازی به شیپور زدن و تبلیغ داشتن امکاناتی چون آینه برقی، کیسه هوا، دنده اتوماتیک، و ... ندارند. شاید برای همین تبلیغات جذاب تری می سازند وگرنه کار ما که درسته! برای مثال، احتمالاً به زودی شاهد تبلیغی در ایران هستیم با این مضمون: ماشین های ما از توی پارگینگ راحت بیرون می آیند!