مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً ثبت نام کرده یا وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

اجزای گیربکس متغیر را نام برده (5 موردو توضیح دهید چگونه و توسط کدام قسمت انرژی موتور وارد سیستم انتقال قدرت می‎شود؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "گیربکس متغیر پیوسته (CVT)" با این مبحث آشنا شوید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

353 نظر

کاربر: شفیعی
0

1-پولی ورودی 2- پیستون 3- تسمه 4- تنظیم کننده 5- پولی خارجی
یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند
11:39  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: فقط وان کار
0

1-پولی ورودی 2- پیستون 3- تسمه 4- تنظیم کننده 5- پولی خارجی
یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شودتوسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور آن را به محور چرخ ها منتقل می کند
11:17  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: نادیا ریاضی
0

5
08:38  1393/03/07
پاسخ دادن
نادر
0

اینایی که اینجا عدد گذاشتن فازشون چیه؟!
09:55  1393/03/07

کاربر: ناهیده تقی زادفانید
0

4
08:38  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: بهروز ریاضی
0

5
08:37  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: رامین ریاضی
0

3
08:36  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: رضا ریاضی
2

5
08:35  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: نادیا ریاضی
0

4
08:34  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: ناهیده تقی زادفانید
8

3
08:24  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: m_nafisi
0

پولی ورودی، پولی خروجی، تسمه فلزی یا لاستیکی ،پیستون و تنظیم کننده.....یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود
08:21  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: عطا احمدی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:25  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: آیدا احمدی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:24  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: زینت احمدزاده
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:21  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه محمودی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:19  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: روح اله قاصدک
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:17  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: حیدر قاصدک
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:15  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: سمیه
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:13  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: مولود ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:11  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: اسماعیل صیاد
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:09  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: shahrooz
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:08  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: لیلا خانی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:05  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خوشبخت
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:55  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: میلاد مهپور
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:54  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: مهناز روحی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:52  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: نیوشا ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:51  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

سلام.۱_پولی ورودی 2- پیستون 3- تسمه 4- تنظیم کننده 5- پولی خارجی

یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:49  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: ندا نجات
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:37  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: Mohammad S
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:34  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه عظیمی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:32  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: zeinab.a
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:30  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه دولت
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:29  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: رعنا عظیمی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:28  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: زهرا کوچولو
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:24  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: حسین یالان
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:20  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: میلاد شهباز
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:18  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: مریم احمدی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:16  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: حسن گازی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:13  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: اشرف ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:12  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: آرزو ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:10  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: امیر ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:09  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: امید ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:07  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: کاظم ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:06  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:05  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: علی عظیمی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:04  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: مولود کشاورز
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:02  1393/03/06
پاسخ دادن
مرتضی ترندک
0

پولی خروجی-پولی ورودی-تسمه-تنظیم کننده-پیستون
گیربکس متغیر پیوسته می تواند با استفاده از فشار هیدرولیکی، نیروی گریز از مرکز، یا کشش فنر، نیروی مورد نیاز جهت تنظیم فاصله بین مخروط ها در هر پولی را فراهم کند.پولی ها با هم کار می کنند و قطر آن ها همواره در حال تغییر است. یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:00  1393/03/06
پاسخ دادن
یاشین ترندک
0

پولی خروجی-پولی ورودی-تسمه-تنظیم کننده-پیستون
گیربکس متغیر پیوسته می تواند با استفاده از فشار هیدرولیکی، نیروی گریز از مرکز، یا کشش فنر، نیروی مورد نیاز جهت تنظیم فاصله بین مخروط ها در هر پولی را فراهم کند.پولی ها با هم کار می کنند و قطر آن ها همواره در حال تغییر است. یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:00  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا احمدپور
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:00  1393/03/06
پاسخ دادن
حوریه ترندک
0

پولی خروجی-پولی ورودی-تسمه-تنظیم کننده-پیستون
گیربکس متغیر پیوسته می تواند با استفاده از فشار هیدرولیکی، نیروی گریز از مرکز، یا کشش فنر، نیروی مورد نیاز جهت تنظیم فاصله بین مخروط ها در هر پولی را فراهم کند.پولی ها با هم کار می کنند و قطر آن ها همواره در حال تغییر است. یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:00  1393/03/06
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتوماتیک 90 روزه : فرم سخا رو 27 ام ثبت کردم. هرجوری حساب می کنم کلا 25 ام ندارم توی پرونده ام.
ابولفضل اتومات : متاسفانه قدرت موتور اصلا انتظاراتمو برآورده نکرد به نظرم با این پول باید رفت سمت چینی های توربو
j4 : سلام من ثبت نام 29 فروردین مشکی 12اردیبهشت فاکتور و شاسی 16 اردیبهشت بیمه. یه هفته بعد پلاک نوشته 24 تحویل مدارک به پست ولی بارکدو سایت پست میزنم هنوز چیزی تحویل پست نشده!! هنوزه تحویل نشده!!
S3 سفید : من اس۳ سفید ، ۱۵ آبانم، ۲۷ اسفند فاکتور و شاسی شدم و تهرانم ولی هنوز تحویل نگرفتم .
علی : عجب روزگاری شده بعضی آدمها تو این گروه میان میفهمند که مردم حلاف ماشیناشونن هنوز میگن ما ثبت‌نام میکنیم عجب مردمی داریم چقدر عاقل هستن
شاهین : اره داخل پیچ شاهین سواران هم پذیرش ۱۹ دی هم بود فاکتور شده بود
شاهین : بستگی داره اون فرم سخا کی تحویل داده باشی و نمایندگی کی ثبت کرده باشه از اپراتور بپرس بهت میگه ثبت سخا چندم
یک عدد پورشه به قیمت 0 هزار خریداریم : مایی که داریم. ولی بچه هامون قدرشو نمیدونن
مجید اصفهان : سلام ثبت نام شما در چه تاریخی بوده
مجید اصفهان : سلام ثبت نام شما چه تاریخی بوده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 سقف فلزی تحویل آذر : دوستان من از 27ام تیک صدور اسنادم تیک خورده ولی هنوز به دستم نرسیده و کدرهگیری چیزی هم ارسال نشده. ماشین دیروز تحویل شد. چقدر طول میکشه اسناد برسه؟
بهار آریزو 5 : تهران ، نمایندگی حیدری
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام امروز فاکتور شد 20 دی واقعا حقیقت داره؟
رضا تحویل اسفند : آقا موسی شما حتی فرق تعطیلی و عزای عمومی رو نمیدونی دورت بگردم 🤣
207پانا تبدیلی : شعر نگین عزای عمومی چه ربطی ب تعطیلی داره
207تحویل 20دی : آرش عزیز مبارکت باشه تکمیل وجه چه تاریخی بودی
اسفند دوگانه : طی جلسه ای که با مدیران سایپا برگزار شد ریدم به روح هرکس که شایعه پراکنه میکنه شرافت ندارید
تبدبل به 207 : رانا واریزی 20 دی فاکتور شده دوستان جهت اطلاع . دوستان تیوتری کسی فاکتور نشد؟
ابوالفضل آپشنال : امروز تحویل گرفتم خداروشکر همه چیز عالی بود مخصوصا قدرت موتور
شهروند : بله راسته