اکثر شما میدانید که نسل جدید هیوندای جنسیس کوپه در راه است. از آنجایی که مدل سدان این کرهای لوکس به تازگی مورد رونمایی قرار گرفته است، انتظار نمیرود مدل کوپه آن تفاوت چندانی داشته باشد. از آغاز رونمایی این خودرو برای اولین بار در سال 2008 تا کنون، جنسیس تغییر چندانی به خود ندیده و همیشه از موتور 4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره برده است.
کمپانی هیوندای ثابت کرد با وجود 274 اسب بخار قدرت، مدل پایه جنسیس از رقبای خود یعنی سایون FR-S و سوبارو BRZ قدرتمند تر است؛ اما در مدل 2015، موتور 4 سیلندر 2 لیتری جای خود را به یک موتور 6 سیلندر خورجینی 3.8 لیتری داده، و با تولید 350 اسب بخار قدرت عالی به نظر میرسد؛ اما چرا موتور 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر از رده خارج شد؟ مجله خبری Korean CarBlog میگوید "احتمال دارد موتور 8 سیلندر خورجینی 5 لیتری به صورت سفارشی برای مدل 2015 عرضه شود، و مدل پایه از همان موتور 3.8 لیتری استفاده کند".