بررسی رنو فلوئنس

بررسی رنو فلوئنس

اگر دنبال یک سدان کوچک و جمع و جور می‌گردید، رنو فلوئنس یکی از گزینه های ارزان قیمت موجود در بازار است. با این که این خودرو در کره جنوبی تولید می‌شود، با نیم نگاهی به آن متوجه می‌شوید که طراحی و مهندسی آن اروپایی است. رنو فلوئنس بر اساس Samsung SM3 ساخته شده است که خودش بر اساس نسل قبلی رنو فلوئنس تولید شده است. نمای خارجی رنو فلوئنس با خطوطی ساده و مواج که از جلو تا عقب آن امتداد می‌یابند، القا کننده حسی ساده اما شیک از طراحی مدرن اروپایی است. طول این سدان 4,618 میلی‌متر، ارتفاعش 1,501 و عرض آن 1,809 میلی‌متر است که باعث می‌شود در این کلاس، از فضای داخلی بزرگی برخوردار باشد.

بررسی رنو فلوئنس

از آنجایی که کمپانی رنو به دنبال کسب موفقیت در بازار استرالیا است، تلاش می‌کند علاوه بر استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا در محصولاتش، قیمت آن ها را نیز پایین بیاورد. این خودورساز فرانسوی هر کاری از دستش ساخته باشد انجام می‌دهد تا راهش را به سوی نمایشگاه های اتومبیل باز کند؛ از میان این کارها می‌توان از قیمت پایین، ارائه خدمات گسترده تا پنج سال، پرداخت سود مشارکت کم بهره و هر چیز دیگری که به فکرتان برسد، نام برد. ظاهراً این کمپانی فرانسوی دل هیچ کس را نمی‌شکند؛ قیمت رنو فلوئنس با گیربکس دستی شش سرعته برابر با 22,900 دلار استرالیا است و در برابر پولی که مشتری می‌پردازد، تجیهزات زیادی به صورت استاندارد دریافت می‌کند؛ از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به اتصال تلفن همراه و سیستم صوتی از طریق بلوتوث، برف‌پاک‌کن و چراغ جلوی اتوماتیک، کروز کنترل (فقط با گیربکس اتوماتیک)، چراغ مه‌شکن، دسترسی بدون کلید، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه‌ای به همراه مجرای هوا برای صندلی های عقب، شیشه های برقی جلو و عقب، آینه های تاشو مجهز به گرمکن و رینگ های آلومینیومی 16 اینچی اشاره کرد.

بررسی رنو فلوئنس بررسی رنو فلوئنس

تجهیزات ایمنی فلوئنس عبارتند از: سیستم کنترل کشش و پایداری، ترمز ضدقفل با توزیع نیروی برقی، ترمز اضطراری و 6 کیسه هوا، که همگی بدون دریافت هیچ گونه هزینه اضافی به خریداران ارائه می‌شوند. اگر واقع بینانه نگاه کنیم، چنین فهرستی از تجهیزات، آن هم برای یک سدان کوچک،  4,000 دلار می‌ارزد؛ اما رنو وقت خود را تلف نمی‌کند، چرا که این کمپانی به دنبال فروش بالاست و ارائه این میزان خدمات تازه اول کار است. خودرویی که مورد تست قرار گرفت یک رنو فلوئنس Rrivelege CVT بود که از نظر قیمت در صدر فهرست قرار دارد و بر چسب قیمت آن عدد 29,990 را نشان می‌دهد. این خودرو علاوه بر همه تجهیزاتی که پیشتر نام بردیم، این موارد را نیز ارائه می‌کند: سانروف برقی، روکش هایی از چرم مشکی، سیستم مسیریاب ماهواره‌ای، سیستم صوتی با بلندگوهای قوی استریو و درگاه  USB، حسگرهای پارک در عقب و رینگ های آلومینیومی 17 اینچی. همتای این سدان کوچک، یعنی تویوتا کرولا Ultimate، حدود 31,990 دلار قیمت دارد و به سیستم مسیریاب ماهواره‌ای نیز مجهز نیست (علاوه بر این کمپانی تویوتا فقط 3 سال یا 100,000 کیلومتر خدمات گارانتی ارائه می‌دهد). به این ترتیب اگر مقدار پولی که می‌پردازید و خدماتی که در ازای آن دریافت می‌کنید را در نظر بگیرید، ابداً نمی‌توان گفت که رنو فلوئنس گزینه خوبی نیست.

بررسی رنو فلوئنس

اگر داخل آن بنشینید، بی‌درنگ متوجه می‌شوید که کیفیت مواد به کار رفته در کابین داخلی، بالاتر از کیفیت رقبای کره‌ای و ژاپنی‌اش است. کاربرد پلاستیک نرم و تزیینات نقره‌ای رنگ در جای جای کابین، حس خوبی در داخل کابین ایجاد می‌کند، چیدمان ساده ابزارها هم بسیار کاربر پسند است. البته رنو فلوئنس کم و کاستی هایی هم دارد؛ سیستم مسیریاب ماهواره‌ای TomTom زیاد از حد خشک و انعطاف ناپذیر است؛ همه عملیاتی که می‌خواهید با آن انجام بدهید، فقط باید از طریق یک کنترل از راه دور انجام بگیرد و با سیستم های اصلی خودرو هماهنگ نیست. وقتی هم می‌خواهید برای تنظیم سیستم صوتی از دکمه های روی کنسول مرکزی استفاده کنید و یا هنگام استفاده از کنترل از راه دور سیستم مسیریاب، ممکن است قدری از کوره در بروید.

بررسی رنو فلوئنس بررسی رنو فلوئنس
بررسی رنو فلوئنس بررسی رنو فلوئنس
بررسی رنو فلوئنس بررسی رنو فلوئنس

با همه این حرف ها، سیستم صوتی بسیار خوب است و صدای باس و وضوحی عالی دارد. این سیستم می‌تواند از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل شود و فایل های صوتی را از روی آن بخواند. در این تست، هنگامی که به یک گوشی iPhone 4 متصل شد، توانست صدایی با کیفیت متوسط پخش بکند. اگر بخواهید تلفن همراه را با سیستم صوتی هماهنگ کنید یا تنظیمات زیر و بم صدا را تغییر بدهید، پنل ابزار رنو فلوئنس قدری کند و غیر حساس است و هنگام استفاده مکرر عذاب‌‌آور می‌شود. خوشبختانه، استفاده از دکمه های کنترل سیستم مسیریاب ماهواره‌ای آسان است و راهنمایی های واضح و قابل درک ارائه می‌کند. صندلی های جلو و عقب حسابی جادار هستند، به خصوص صندلی های عقب که دو نفر بزرگسال درشت جثه را به راحتی در خودشان جا می‌دهند.

بررسی رنو فلوئنس

راحتی صندلی ها در سفرهای کوتاه و طولانی هم بی نظیر است. وقتی پشت صندلی راننده می‌نشینید، کافی است دکمه استارت را فشار دهید تا موتور چهار سیلندر دو لیتری با 140 اسب‌بخار نیرو و 195 نیوتن متر گشتاور جان بگیرد. این موتور در کنار یک گیربکس متغییر پیوسته (CVT) قرار گرفته و باعث می‌شود رنو فلوئنس نیازی به تعویض دنده نداشته باشد. وقتی به پیش می‌روید، گیربکس به راحتی تنظیم می‌شود. همین امر باعث می‌شود از نظر تئوری، تعویض دنده ها حد و مرزی نداشته باشند و موتور خودرو همیشه حداکثر نیرو و کارآمدی را داشته باشد. انتقال نیرو در رنو فلوئنس بسیار خوب انجام می‌گیرد، البته به پای رنو مگان RS 250 نمی‌رسد ولی لش و تنبل هم نیست. اگر دوست دارید هنگام رانندگی، پایتان دائم روی پدال گاز باشد، ممکن است صدای گیربکس CVT قدری آزاردهنده باشد، چون موتور با حداکثر دور کار می‌کند تا بیشترین نیرو و گشتاور را منتقل کند. اگر راننده با این ویژگی خودرو آشنا نباشد، ممکن است فکر کند موتور زور می‌زند ولی در واقع این طور نیست.

بررسی رنو فلوئنس

در خلال یک هفته‌ای که خودرو رنو فلوئنس مورد تست قرار گرفت، در هر 100 کیلومتر معادل 8.4 لیتر سوخت مصرف کرد (مصرف سوختی که به طور رسمی اعلام شده است در سیکل ترکیبی برابر است با 7.8 لیتر ). سواری و هندلینگ رنو فلوئنس در جاده های نسبتاً بی کیفیت استرالیا (در مقایسه با کره جنوبی و اروپا) بسیار خوب است. البته زیاد نرم و شناور نیست ولی آن قدرها نرم هست تا دست‌اندازها و چاله ها را نسبتاً آسان رد کند. هنگام عبور از پیچ ها، نمی‌توان گفت رنو فلوئنس از تویوتا کرولا بهتر یا بدتر است، بلکه می‌توان گفت کارش را بدون هیچ شکوه و شکایتی انجام می‌دهد و بسیاری از رانندگان با آن راحت هستند. البته رنو فلوئنس از نظر قیمتی با تویوتا کرولا و سایر رقبای ژاپنی تفاوت بسیاری دارد. در آگوست سال 2011، نمایندگی رنو در استرالیا فقط 61 دستگاه فلوئنس به فروش رساند، در حالی که این تعداد در مورد تویوتا کرولا 3,100 و در مورد تیپ های مختلف مزدا 3، 4.234 دستگاه بوده است.

بررسی رنو فلوئنس

کیفیت بالای خدمات ارائه شده و قیمت بسیار رقابتی فلوئنس، نشانه‌ای است از این که حضور کمپانی رنو در استرالیا هنوز راه درازی در پیش دارد. اگر در فکر رنو فلوئنس هستید، بهتر است چارچوب فکری‌تان را به این ترتیب سازمان بدهید: نه تنها با پرداخت پول کمتر از امکانات بیشتری برخوردار می‌شوید، بلکه صاحب ماشینی می‌شوید که هیچ کس ندارد و از پنج سال گارانتی نامحدود نیز برخوردار است (چیزی که بیشتر از کمپانی های کیا و هیوندای انتظار دارید). به این ترتیب، بهتر است فکر "این ماشین های غیر قابل اعتماد فرانسوی" را از سرتان بیرون کنید. حتی اگر رنو فلوئنس یک یا دو آپشن هم بیشتر از همتای ژاپنی‌اش داشته باشد، گارانتی بهتر و بیشتر آن تضمین می‌کند که جای هیچ گونه نگرانی نیست. روی هم رفته، رنو فلوئنس یک خودرو بسیار رقابتی، ایمن و مجهز است، فقط مدتی طول می‌کشد تا بازار آن را درک کند. بنابراین، اگر دنبال یک سدان کوچک می‌گردید، بهتر است خودتان را به یکی از نمایندگی های رنو برسانید و با رنو فلوئنس دوری در اطراف بزنید.


منبع

CarAdvice

برچسب : فلوئنس , مگان , کرولا , مزدا 3 , Fluence , رنو , تویوتا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

32 نظر

ممد
0

اينكه در بازار امريكا يا بعضي كشور ها فروش نداره به خاطر قرارداد كاري با نيسانه در واقع همون طور كه نيسان در ايران به جز ماكسيما وارد نشده و نمايندگي نداره رنو هم در امريكا. اين به خاطر شراكت كاري اين شركت هاست كه وارد بازار هم نميشن. همين رنو در كره جز پرفروش ترين هاست و با سامسونگ قرار داد داره
11:08  1397/10/12
پاسخ دادن
کاربر: Mkarya1352
0

با سلام
رنوفلوئنس مدل 2012 e4 اتوماتیک 2000 سی سی چند لیتر روغن گیربکس جا میگیره؟
و اینکه چه طوری می تونیم مقدار حجم اون رو بدونیم؟
16:18  1396/09/24
پاسخ دادن
نیما
0

با احترام
فلوئنس ماشین عالی و قدرتمندیه تو این رنج قیمت و اصلا قابل مقایسه با کره ای و ژاپنی نیست.
اگه به فکر ایمنی و سلامتی خودتون هستید انتخاب عاقلانه ای هست.
13:37  1396/08/30
پاسخ دادن
جهان
0

سلام دوستان وصاحب نظران در رابطه با ماشین . ادم وقتی اظهار نظر می کنه حتما فنی تر صحبت کنین ماشین یه بحث فیزیکی هست باید علم فیزیک ومکانیک را بلد باشی و اظهار نظر کنی با حلوا گفتن دهان شیرین نمیشه . مرسی.
10:38  1396/04/19
پاسخ دادن
علي
1

من از سال ٨٧ با خريد ال نود عضو خانواده رنو شدم و عاشق محصولات رنو بعدش مگان هم خريدم ولي چون اتوماتيك آن چهار دنده است صداي موتور آزار دهنده بود .بعد تبديل به فلوئنس e4 كردم ،همه چيزش قابل مقايسه با مگان نيست مگر جلو بندي آن. ماشيم من صداي اضافي داخل اتاق دارد و در ٨٠٠٠٠ كيلومتر دوبار طبق آن عوض شده. به نظرم جلوبندي ال نود براي هيچ محصول ديگر رنو تكرار نشده است
01:38  1395/10/17
پاسخ دادن
سعید
0

سلام دوستان من قبلا رنو 21 داشتم یک ماشین فرانسوی که من حدود 900 هزار کیلومتر باهاش راه رفتم و وقتی هم که فروختم هنوز موتورش یک قطره روغن هم کم نمی کرد .بعد از این همه مدت و خسته شدن فقط قطعه ای بنام پینیون در دیفرانسیل مشکل پیدا کرد که تعویض شد.فرانسه دارای صنعت مادر می باشد که در زمینه تولید فولاد سابقه زیاد دارد پس خودرو هم که یک تشکلی از فولاد های مختلف و فلز ات است توسط فرانسه به خوبی طراحی شده است . اگر رنو فلوئنس با این جنبه های رقابتی اش که ار دیدگاه فرانسوی ها شکل گرفته مثل رنو 21 باشه ماشین خیلی خوبی خواهد بود حال که این ماشین طراحی 2013 است و رنو 21 طراحی 1991
17:12  1395/07/17
پاسخ دادن
کاربر: Mehяan
9

ماشین بسیار خوبیه هرکی میتونه بخره خوش به حالش
00:16  1395/01/23
پاسخ دادن
سهیل
11

بنده 3 ساله که مگان 2000 اتوماتیک دارم و هنوز دلم نمیاد بفروشمش. با اینکه تا حدود 250 تومن میتونم برای ماشین بدم ولی همین مگان به اندازه کافی به من سرویس داده و ازش راضیم. بعد از کلی جستجو و بررسی خودروها به طور کلی کره ای ها رو از انتخاب حذف کردم. با این بودجه انتخاب آلمانی ندارم و تنها چند مدل ژاپنی و همین رنوی فرانسه رو پیش رو دارم و باز هم رسیدم به همین فلوئنس. برای فرهنگ رانندگی که تو خیابونا و جاده ها حاکمه، به نظر من خودروهای توی این رنج قیمت عاقلانه تر به نظر میرسن. اگه اعضای خانواده موافقت کنن انتخاب من فلوئنس اتوماتیک فول خواهد بود.
با تمام احترامی که برای همه نظرات قائلم ولی لطفا خودروهای اروپا رو ( در هر برندی حتی برند ضعیف رنو ) با خودروهای کره ای و حتی ژاپنی مقایسه نکنید.
16:30  1395/01/22
پاسخ دادن
محمدرضا
7

من که عاشقش شدم با پولی که دارم بهترین گزینه فلوئنس ۲۰۱۶ دنده دستی هستش
20:32  1394/12/03
پاسخ دادن
امیر حسین
0

رنو همیشه ماشین با کیفیت و بادوام و با سواری راحت ساخته,برید از مالکان مگان طراحی سال 2003 نظرسنجی کنید ببینید چند درصد ناراضی هستن؟؟؟الحق هنوز سواری مگان رو تو هیچ کره ای هم سایز و سکمنت اش ندیدم و پایداری اش بدون سیستم ESC عالیست و ترمز اش عالی تر.فقط اشکال اش کمی پیچیدن صدای موتور بوداینکه پارس خودرو مگان رو اواخر به قیمت نجومی فروخت مقصر رنو نیست.
مطمئن باشید فلوئنس هم ماشین با دوام و راحتیست و برای خانواده انتخاب مناسبی هست و برای جوان ها ایرادش در شتاب پایین هست آنهم در مدل اتوماتیک
22:05  1394/09/28
پاسخ دادن
فرید
0

تنها وتنها مشکل بنزs600 این هست که به صورت دست ساز ساخته میشود و به این راحتی پیدا نمیشه ویا چند ماه طول میکشه به دستت برسه
21:59  1394/09/28
پاسخ دادن
فرید
3

تو اروپا رنو بیشتر تو فرانسه و کشورهای درجه اروپا مشاهده میشود ولی فولکس و تیوتا و حتی بنز تو تمام اروپا حتی پاریس هم میشه دید علم و صنعت و هنر وقتی ترکیب بشه نمیشه رنو فلوئنس میشود بنزs600 باموتور6000 با تعداد 12 سیلندر وزن بیش از دو تن مصرف 11.5 لیتر و شتاب خوب این فقط مشخصات فنی بود اپشن ها و ایمنی وراحتی بماند
21:56  1394/09/28
پاسخ دادن
نريمان
0

من فلوئنس 2014 دارم خيلي ازش راضي هستم مصرف كم خيلي سريع البته مدله ٢٠١٤موتورش نيسان سنترا ٢٠٠٠سي سي است بخاطره همينه كه خيلي سريع وسرعته بالاي ٢٠٠كيلومتر ميره اقا محمد نظر من فلوئنس بخر بشيمون نميشي
19:15  1394/09/28
پاسخ دادن
محمد
0

سلام، من مابین فلوئنس E4 و مزدا 3 و النترا و ولستر، موندم کدوم رو انتخاب کنم لطفا راهنمایی کنید
13:29  1394/09/23
پاسخ دادن
کاربر: mojtaba .a
0

در آگوست سال 2011، نمایندگی رنو در استرالیا فقط 61 دستگاه فلوئنس به فروش رساند، در حالی که این تعداد در مورد تویوتا کرولا 3,100 و در مورد تیپ های مختلف مزدا 3، 4.234 دستگاه بوده است.

22:19  1394/08/15
پاسخ دادن
فرید
1

تنها از نظر قیمت میتواند با خودرو هایی چون بنز وبی ام و رقابت کند
13:29  1394/08/05
پاسخ دادن
حسام
4

ماشین فرانسوی خوبه اما نه در حد ماشین ژاپنی.
در کل : 1- آلمان و انگلیس
2- ایتالیا
3- آمریکا
4- ژاپن
5- کره جنوبی

ماشینهای فرانسوی حتی در حد ماشین کره ای هم حرف واسه گفتن ندارند
اگه داشتند وضعیت خودروهایی مثل پژو و رنو در ایران مثل الان نمی بود
در صورتیکه ماشینهای کره ای بسیار موفق عمل کرده اند. گرچه به پای
ژاپنی ها نمی رسند.
00:09  1394/08/05
پاسخ دادن
مجید
29

اره دقیقا !!!! اصلا فرانسه یه کشور عقب افتاده جهان چهارم تو دنیاست که صنعت خودرو سازیش بعد از چین و ویتنام و کامبوجه. همین الان ملت برای ال 90 با قیافه نچسبش بخاطر موتورش صف کشیدن. 206 چند سال کارکرده اصل هم کسی گیرش بیاد رو دست می بره ...
09:43  1394/08/05

محمد امین
9

مجید عزیز حرفهایی که زدی نشانگر بیسوادی و بی اطلاعی شما بود عزیز من
فرانسه از جزو پیشرفته ترین کشورهای جهان هستش که در تکنولوژی همیشه حرف برای گفتند داشته و داره از تکنولوژی های نظامی گرفته تا غیر نظامی و خودرویی ، بوگاتی ویرون افسانه ای شاهکار فرانسویاست برادر من کمی عقلتو بکار بنداز
23:09  1394/10/19

123
4

دادش شما کلا آمارات پرته
10:14  1395/02/20

کامران
26

من سه ماهه رنوفلوئنس E4فول گرفتم.باتوجه به آپشهای زیادوکاربردی که داره قطعا ازکرولا باتوجه به قیمتی که میپردازید مقرون به صرفه تر است .توجه کنیدسه آپشنهای بسیارمهمی که نسبت به کرولا داره یعنی گیربکسcvt،شش ایربگ درمقایسه بادوایربگ تویوتاوهمچنین سیستم کنترل کشش وپایداری وهمینطورفرمان برقی این خودرورانسبت به کرولا متمایزمیکند.صندلیهاهم چرم بسارباکیفیت دارن وگرمکن هم دارند.صندلی راننده وسانروف نیزبرقی است وکرولا هیچکدام راندارد.شتاب وسرعت وقدرتش هم واقعا عالی است.کلاباتوجه به آپشنهای بیشتر ،نرمی وراحتی فوق العاده وبیصدابودن ،وقیمت پائینتر مطمئناشماراضی میکند.وازانتخابتون پشیمان نخواهیدشد.
10:58  1394/06/11
پاسخ دادن
hossein™
8

اقا فرشاد دارى مى گى دوام فرانسوى ها از توىوتا بىشتره؟؟! من برم acid بخورمO_o
12:48  1393/08/02
پاسخ دادن
ارسلان
6

صنعت خودرو فرانسه اصلا جایگاهی در جهان نداره و فقط سعی داره با تولید ماشین های ارزان قیمت در کشورهای در حال توسعه خودش رو سرپا نگه داره. خودروهای ژاپنی از نظر دوام وکارایی ونسبت قیمت به کالای دریافتی وحس اعتمادی که مشتری به آنها دارد مانند برند تویوتا تونستند بازار جهان رو تسخیر کنند .
20:09  1393/07/15
پاسخ دادن
فرشاد
20

البته تو ماشینهای ژاپنی برخی مثل تویوتا مرگ نداره و ماشینهای خوبیه ولی واقعیتش اینه که ژاپنیا با کپی زنی از روی صنایع آمریکا و اروپا مثل فرانسه سعی میکنن این کارو بکنن. اینه که به نظر من با تمام احترامی که به حرف شما قاعلم به نظر من تویوتا خیلی تلاش بکنه میتونه خودرویی با دوام خودروهای فرانسوی بسازه. چطور دلتون اومد این حرف را زدید کمی به سیتروئن، پژو ، رنو و تمام ماشینهای اروپایی با دقت نگاه کنی به حرف من میرسی. البته یادت نره تو بحث دوام صحبت ماشینهای چینی و کره ای اصلا نباید بیاد که اشتباه بزرگیه.
23:59  1393/08/01

رامتین
16

آقا مهدی عجب حرفی زدیه. مطمئن باشید اتومبیلهای فرانسوی از نظر کیفی و فنی برتر از ژاپنی هست، چه برسه به کره ای که اصلا مقایسش خنده داره. فقط لکسوس از قاره آسیاست که برتر از سیتروئن یا رنوست.
ضمنا اصلا مهم نیست که در بازار ایران چی روی بورسه. خودت باید تصمیم بگیری کدوم بهتره. ضمنا کمری 150 تومن، کرولا 115 تومن، آلفارومئو جولیتا 165 تومن، آلفارومئو میتو 125 تومن، هیوندا آلانترا 110 تومن و رنو فلوئنس 80 تومن (گیربکس cvt با 2 ایربگ و آپشن کمتر) الی 100 تومن.
انتخاب گزینه برتر خیلی سادست. فقط فلوئنس. ضمن اینکه مگان rs با قدرت 265 اسب و قیمت 225 تومن در راست که بی ام و335 را میتونه براحتی کنار بگذاره، چه برسه به جنسیس کوپه و تویوتا gt.
15:41  1393/03/29
پاسخ دادن
کاربر: kamy
3

کرولا 135 تومن هست
10:32  1393/07/09

داریوش
6

کی گفته ماشین فرانسوی بهتر از ماشین ژاپنیه
اگر خوب بودن تو بازار آمریکا فروش داشتن
21:40  1393/07/10

مهدی ج
10

به نه نظر شما این ماشین با این ظاهر بیریخت میتونه به طور مثال با ماشین کرولا یا کمری یا الفارومئو که هم قیمت این ماشینن رغابت کنه !!!؟؟؟؟
12:19  1393/03/29
پاسخ دادن
فرشاد
8

ظاهر ماشین بستگی به سلیقه داره. البته به نظر من یک سری به ترکیه بزنید و سوار این ماشین بشید بد نیست. دیگه از فکرتون بیرون نمیاد. خیلیا تو ایران این تجربه رو دارن واسه همینه که هنوز تعداد زیادی ازش وارد بازار نشده بطور متوسط ماهی 3 میلیون گرون شده و فکر میکنم با مقایسه قیمت و کیفیت این ماشین به سرعت تو بازار جا باز میکنه.
00:04  1393/08/02

123
0

آره میتونه رغابت کنه.....(رقابت)
10:16  1395/02/20

123
0

خداییش ما چقدر تو مملکت کارشناس داریم
نظراتتون قشنگن
10:18  1395/02/20

سامان
16

ماشینه خوبیه ولی فکر نمیکنم بتونه با کره ای ها و ژاپنی های تو بازاره ایران رقابت کنه...
08:25  1393/03/29
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ستاره : شاید به استان مربوطه. من تهران بودم.
ثبت نام۲۴اردییهشتx5 : دوستان صداسیما1624تماس گرفتن شماره1 بگیرن وصل میشن صداوسیما تهران بعدش گزینه وصل میشن به کارشناسان بگیدرسانه ای کنندتاخیرخودروهارا
سهند آبان : ممنون بابت اطلاع رسانی.... شرمنده امروز فاکتور شده آید
تاراv4اتومات : سلام تارااتومات فروش فوری تحویل ۱۰ آذرهنوز فاکتورنشده کسی هست تحویل آذرفاکتورشده باشه؟
ثبت نام۲۴اردییهشتx5 : منم زنگ زدم صداسیماگفت اگه تعدادتماس هازیادبشه 2030پخش میشه خواهشن همه همکاری کنن زنگ بزنن صداوسیما وارد عمل بشه
شایان بهاری : سلام و درود بنده واریزی ۱۴ شهریور سه ماهه تحويل ۱۳ آذر رنگ سفید هستم
وحید شاهین زمستان : شاهین زمستان تا تحویل مهر پر شد آبان باز
رضا : این شرکت به تعهدات خودش اصلن عمل نمی کند متاسفانه خودروهای ۹۰روزه ۱۸۵ روزه تحویل میده مدیریت نیست
امیر : با سلام . تارا وی ۴ تحویل ۳۰ آبان امروز فاکتور شد . قسمت همه دوستان
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین : من رفیقم هایما اس 7 داره تحویل شهریور برا بعضیا یکم ابان دعوتنامه اومد برابعضیا هم که الان 2 ماه از اولین دعوتنانه شهریور گذشته هنوز دعوتنامه شهریور براشون نیونده
مهدی : 30 دی فاکتور شدم🤑🤑🤑🥰🥰🥰🥰
چند نقطه : بازم خداروشکر وضع کوئیک خوبه. واسه اونا 9 مهر هم فاکتور شده
رانا دی ماه : سلام به همگی منم تحویل دی ماه بودم امروز برام فاکتور شد
اتومات تیر : مشکل داری تو مگه؟؟واسه تو 17اومده واسه بقیه هم 17بایدبیاد،داداش من دعوتنامه تیرماه از16خرداد اومده تا31خرداد تکمیل وجه کنن،،افتاد یابازم توضیح میخوای؟؟؟
رضا : واسه من هم 16 خرداد اومد پیامک واریز
محسن : سلام دنا 5 دنده واریزی 15 آبان فاکتور 10اذر امروز زده نصب پلاک. به نظرتون کی تحویل میشه؟؟ ممنون از پاسخگویی دوستان
207 اتو تیر : آدم با سواد اولین روزی که پیامک واریز اومد 17 ام بوده ساعت 8و نیم صبح و اولین شروع واریز لطفا اولین تحقیق کن بعد اینما اظهار نظر کن
رضا : سلام تکمیل وجه 28 خرداد تحویل 31 تیر هنوز فاکتور نشده
کوییک : سلام پذیرش 4مهر کسی پلاک شده؟