مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 71)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً ثبت نام کرده یا وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

اُوردرایو (Overdrive) چیست؟مکانیسم و و مهمترین مزایای آن‌را توضیح دهید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 71)


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 71)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

392 نظر

کاربر: علی قاسمی
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
15:55  1393/06/05
پاسخ دادن
کاربر: غزاله قاسمی
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
15:54  1393/06/05
پاسخ دادن
کاربر: مرحمت رحمانی
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
15:53  1393/06/05
پاسخ دادن
کاربر: ناصر قاسمی
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
15:52  1393/06/05
پاسخ دادن
zahra1376
5

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک
گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است(بلبرینگ کلاچ) به وسیله زائده ای که ان را به پدال کلاچ مربوط می کند به طرف چپ
رانده می شود ..... يکي ديگر از مهمترين مزاياي اين نوع از عملگرها استفاده از آنها در .....
انتهاي جعبه دنده به مکانيسم تعويض دنده متصل مي شد
14:48  1393/06/05
پاسخ دادن
کاربر: Zahoran
0

ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺍُﻭﺭﺩﺭﺍﯾﻮ )Overdrive( ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ
ﯾﮏ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺛﺎﻧﻮﯾﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ
ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ
ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﯿﻦ ﻣﺤﻮﺭ ﺧﺮﻭﺟﯽ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﻭ
ﻣﺤﻮﺭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻧﯿﺮﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ
ﯾﮏ ﺩﮐﻤﻪ ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺎﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻓﻌﺎﻝ
ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺰﺍﯾﺎﯼ ﻣﻬﻢ ﺍُﻭﺭﺩﺭﺍﯾﻮ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺳﺮﻋﺖ
ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻞ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺩﻭﺭ ﻣﻮﺗﻮﺭ
ﺭﺍ ﺗﺎ ﺣﺪﻭﺩ %30 ﮐﺎﻫﺶ ﺩﺍﺩ
23:52  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: alireza fa
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود .

از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد .
23:42  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: فروید
0

ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺍُﻭﺭﺩﺭﺍﯾﻮ )Overdrive( ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ
ﯾﮏ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺛﺎﻧﻮﯾﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ
ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ
ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﯿﻦ ﻣﺤﻮﺭ ﺧﺮﻭﺟﯽ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﻭ
ﻣﺤﻮﺭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻧﯿﺮﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ
ﯾﮏ ﺩﮐﻤﻪ ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺎﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻓﻌﺎﻝ
ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺰﺍﯾﺎﯼ ﻣﻬﻢ ﺍُﻭﺭﺩﺭﺍﯾﻮ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺳﺮﻋﺖ
ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻞ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺩﻭﺭ ﻣﻮﺗﻮﺭ
ﺭﺍ ﺗﺎ ﺣﺪﻭﺩ %30 ﮐﺎﻫﺶ ﺩﺍﺩ
23:41  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺍُﻭﺭﺩﺭﺍﯾﻮ )Overdrive( ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ
ﯾﮏ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺛﺎﻧﻮﯾﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ
ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ
ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﯿﻦ ﻣﺤﻮﺭ ﺧﺮﻭﺟﯽ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﻭ
ﻣﺤﻮﺭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻧﯿﺮﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ
ﯾﮏ ﺩﮐﻤﻪ ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺎﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻓﻌﺎﻝ
ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺰﺍﯾﺎﯼ ﻣﻬﻢ ﺍُﻭﺭﺩﺭﺍﯾﻮ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺳﺮﻋﺖ
ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻞ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺩﻭﺭ ﻣﻮﺗﻮﺭ
ﺭﺍ ﺗﺎ ﺣﺪﻭﺩ %30 ﮐﺎﻫﺶ ﺩﺍﺩ
23:29  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: moti
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
23:28  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: SeyeD Mohamad taBataBaei
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
23:23  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: Fatemeh taBataBaei
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
23:22  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: سیدمجتبى طباطبایى
2

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
23:21  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: حسین فدائی
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود.

از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد.
23:12  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: balochi
0

ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺍُﻭﺭﺩﺭﺍﯾﻮ )Overdrive( ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ
ﯾﮏ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺛﺎﻧﻮﯾﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ
ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ
ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﯿﻦ ﻣﺤﻮﺭ ﺧﺮﻭﺟﯽ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﻭ
ﻣﺤﻮﺭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻧﯿﺮﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ
ﯾﮏ ﺩﮐﻤﻪ ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺎﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻓﻌﺎﻝ
ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺰﺍﯾﺎﯼ ﻣﻬﻢ ﺍُﻭﺭﺩﺭﺍﯾﻮ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺳﺮﻋﺖ
ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻞ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺩﻭﺭ ﻣﻮﺗﻮﺭ
ﺭﺍ ﺗﺎ ﺣﺪﻭﺩ %30 ﮐﺎﻫﺶ ﺩﺍﺩ
23:11  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: Ghaderm
0

ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺍُﻭﺭﺩﺭﺍﯾﻮ )Overdrive( ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ
ﯾﮏ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺛﺎﻧﻮﯾﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ
ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ
ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﯿﻦ ﻣﺤﻮﺭ ﺧﺮﻭﺟﯽ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﻭ
ﻣﺤﻮﺭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻧﯿﺮﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ
ﯾﮏ ﺩﮐﻤﻪ ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺎﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻓﻌﺎﻝ
ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺰﺍﯾﺎﯼ ﻣﻬﻢ ﺍُﻭﺭﺩﺭﺍﯾﻮ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺳﺮﻋﺖ
ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻞ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺩﻭﺭ ﻣﻮﺗﻮﺭ
ﺭﺍ ﺗﺎ ﺣﺪﻭﺩ %30 ﮐﺎﻫﺶ ﺩﺍﺩ.
23:00  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: navid
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
22:07  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: rezaf
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:37  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: جواد
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:34  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: hamid
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:31  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: سارا
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:28  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: alika
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:25  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: مجید -م
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:23  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: محمود
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:22  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: هدی
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:21  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: مرتضی قریانی پشت مشهدی
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:19  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: dabagh
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:14  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: ali nez
0

مجموعه‏ی اور درایو (Over Drive) یک جعبه دنده‏ی کمکی است که غالباً از چرخ دنده‏های سیاره‏ای (Planetary) یا خورشیدی (Epicyclic) تشکیل شده و بین جعبه دنده‏ی اصلی و محور انتقال نیرو قرار می‏گیرد. این سیستم بوسیله‏ی یک کلید توسط راننده بصورت مکانیکی یا الکتریکی وارد مدار شده و با کاستن از ضریب دنده، دور موتور را بسرعت بالا برده تا بیشترین نیرو و گشتاور در کمترین زمان در دسترس قرار گیرد.
21:11  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: marzi
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:09  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: امین اسفندیار
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
21:00  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: ناهید65
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد


19:06  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: mary
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود
یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد

18:27  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: فاطما گل
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود
یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد

18:26  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: راضیه رضائی سامانی
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد

18:16  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: محسن رضائی سامانی
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد

18:03  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: رویا رضائی سامانی
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد

17:58  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خداوردیان
1

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد

17:56  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: علی رضایی سامانی
8

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد

17:51  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: ezat
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود.

از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد.
16:29  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: فرنگیس
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
14:45  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: مونا
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
14:45  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: omid68
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود.
یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد.
14:26  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: زینب کریمی
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود



یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
13:56  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: haditaybad
1

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
13:47  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: reza0749556366
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
13:45  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: hasantaybad
1

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
13:33  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: sarbishe
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
13:31  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: rezataybad
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
13:30  1393/06/04
پاسخ دادن
کاربر: amotaybad
0

سیستم اُوردرایو (Overdrive) در واقع یک گیربکس ثانویه است که در کنار گیربکس خودرو قرار گرفته است. این سیستم بین محور خروجی گیربکس و محور انتقال نیرو قرار دارد و به وسیله یک دکمه در داخل کابین خودرو فعال می شود

یکی از مزایای مهم اُوردرایو این است که با استفاده از آن می توان سرعت اتومبیل را ثابت نگه داشت و دور موتور را تا حدود 30% کاهش داد
13:30  1393/06/04
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : یک ماهه که پول واریز کردیم خدا کنه که به موقع بدن گفتن تحویل اسفندماه
کوروش : دوست گرامی بهمین زودی نتیجه نمیده زمان بره ! سازمان حمایت از مصرف کنندگان به کارشناسی میکنه بعد تخلف محرز واقع شد میفرسته اداره تعزیرات اداره تعزیرات یک اداره زیر نظر قوه قضائیه س هیچ گونه تبعیضی هم قائل نیست رای صادره قابل اجراست .حال دوستان همگی از بازرسی کل کشور که فشار و نظارت بر تخلفات ارگانهای و شرکتهای دولتی است قطعا پیگیری و از ایرانخودرو علت تخلف رو باید در کوتاهترین زمان به سازمان ارائه کند که بازرسی ایرانخودرو را موظف و ملزم به جبران خسارت به خریداران میکند
درانتظار اطلس : سلام مبارک باشه ،سود تاخیر رو براتون حساب کردن ؟؟ چقدر شده
محتشم : درود . دوست گرامی مهران از شما سوال دارم ؟واسه تو فروش فوق العاده بودش یکماه بودش یا 90روز کلا چقدر واریز کردی کلا
اطلس - آذر ۱۴۰۳ : مسئله اینه که همین دو سه شب پیش به خاطر افزایش قیمت این نقص پرونده زده شد. قبلش که کوئیک دعوتنامه بجای اطلس زده بوده، نقص پرونده نبود؟؟!!
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سحر : چه تاریخی پذیرش شدید
سورن دوگانه 30 آبان : سلام سورن دوگانه تحویل 30 آبان کسی پلاک شده؟
رضا ساینا : سایپا دیگه خیالش راحت شد افزایش قیمت داده داره فاکتور میکنه ایران خودرو لیست جدید فرستاد سایپا هم امروز وفردا میفرسته لیست قیمت جدید بعد اون هم هم فاکتور ها شدت میگیره هم دعوتنامه دیماه ارسال میشه
مهیا : اصلا 325 تا حالا نداشتیم
بنده خدا : منم میام آدرس بگین
امیر ساینا85گانه 90 روزه : بچه ها فاکتور شروع شد
خودرو : واقعا خودتون به خودتون کمک کنید تاکی حق خودمونو نگیریم هر چی بشینید به ضرر خودتونه اگر برید منم هستم میام شنبه تلفنی هیچ چیزی حل بشو نیست
زاگرب : بسلامتی چی بوده ماشین
اتو207 : سلام، دوستان محترم سود تاخیر خودرو رو چند روز بعد از تحویل گرفتن خودرو میشه دریافت کرد!
لگن : سلام اگر واقعا بیاید مثل دفعه قبل نکنید من و دونفر دیگه از دوستان که اوناام هستن شنبه میام اگر میاین اعلام کنید 11 بریم