شرکت خودروسازی پورشه از ماریا شاراپوا (Maria Sharapova) به عنوان قهرمان تنیس جهان خواسته است تا به مدت سه سال نماینده رسمی برند تجاری این شرکت باشد. شکی نیست که این دختر 26 ساله، در آینده ای نه چندان دور یعنی از همین حالا تا سال 2016، نقش درخشانی را در پُرآوازه تر کردن نام این شرکت آلمانی در دنیا ایفا خواهد کرد.
ماتیاس مولر (Matthias Mueller) مدیر عامل شرکت پورشه اظهار داشته است که در حال حاضر برنده چهار گرند اسلم (Grand Slam)، رتبه دوم را در دنیا کسب کرده است و این برای واگذاری برند این شرکت بسیار حائز اهمیت است. آقای مولر اذعان داشته است که ماریا شاراپوا، یک ورزشکار استثنایی است و همواره بالاترین کارایی را با قدرت و ظرافت تمام در فعالیت هایش داشته است. این ها، همه دستاوردهایی بوده است که ما به خاطر آن، این دختر را لایق این دانستیم که نماینده خودروهای اسپرت ما باشد.
گذشته از این ها، او نه تنها در دنیا به خوبی و نیکی شهرت دارد، چه بسا از نظر ظاهری نیز گزینه بسیار شایسته ای برای پورشه است و احساس می کنیم تناسب خاصی با این برند دارد. البته ناگفته نماند که او مارک پورشه را به خوبی می شناسد و سال گذشته که برنده یک تورنومنت تنیس در اشتوتکارت شد، از شرکت ما یک پورشه Carrera S Cabriolet جایزه گرفت.
ماریا می گوید: "این روز را هرگز فراموش نخواهم کرد و یکی از روزهای خاص زندگی من به شما می رود. اگرچه من این افتخار و شایستگی را زیاد داشته ام که با بهترین برندهای دنیا ارتباط بگیرم و با آن ها همکاری داشته باشم، اما این بار پورشه تجربه جدید و تازه ای است." او از زمانی که در سال 2001 به عنوان یک ورزشکار حرفه ای شناخته شد، با برندهای متعددی از جمله لندروور (Land Rover)، موتورولا (Motorola)، کانن (Canon)، و نایک (Nike) همکاری داشته است. با وجود این، آیا به نظر شما مشاهیر جهان در آینده نیز هم چنان می توانند در شهرت آوری برندهای تجاری موفق عمل کنند یا این مسئله به زودی منسوخ می شود؟ دیدگاه های خودتان را با 1Car در میان بگذارید.