برخی از افراد به داشتن نیسان R35 GT-R استاندارد قانع هستند، اما برای آن دسته از افرادی که به دنبال داشتن خودرویی منحصر به فرد و دارای تجهیزات اضافی میباشند، کمپانی های تیونینگ بسیاری وجود دارند که تغییرات بسیاری را بر روی این سوپر ماشین ژاپنی انجام داده اند؛ تجهیزاتی همچون سپرهای سفارشی، گلگیرهای عریض، رکاب های سفارشی، بادشکن عقب و دیفیوز بسیار خشن همگی کار دست GReddy، یکی از چندین تیونر حرفه است.
کمپانی های تیونینگ دیگری همچون HKS، AMS Performance و Cobb همواره در تلاش بوده اند تا قسمت های فنی و شاسی گودزیلا را ارتقا ببخشند، در حالی که رینگ های 20 اینچی ADV10.0 Track Function مجهز به دیسک های تیتانیومی از دیگر موارد ارتقا یافته میباشد.