بررسی بی‌ام‌و سری 2 کروک مدل 2015

بررسی بی‌ام‌و سری 2 کروک مدل 2015

بی‌ام‌و سری 2 کروک مدل 2015 هم وارد بازار شد. مدل جدید این خودرو از ظاهری زیباتر، کابینی ارتقا یافته، سواری بهتر و کاربرد بالاتری برخوردار است. وقتی سقف باز می‌شود و بادشکن سر جای خودش قرار می‌گیرد، کابین بسیار آرام و بی سر و صداست و حتی در سرعت‌های بالای 110 کیلومتر نیز سرنشینان می‌توانند به راحتی با هم صحبت کنند. کمپانی بی‌ام‌و مدعی است صدای کابین در قسمت عقب برابر با 7 دسی‌بل و در قسمت جلو برابر با 5 دسی‌بل است که در مقایسه با رقبا بسیار عالی به نظر می‌رسد. سقف در سرعت‌های زیر 50 کیلومتر بر ساعت قابلیت باز و بسته شدن دارد و برای انجام این کارها فقط به 20 ثانیه زمان احتیاج دارد. برای انجام این کار نیز کافی است دکمه مخصوص این کار فشار داده شود تا همه چیز به صورت اتوماتیک صورت بگیرد.

بررسی بی‌ام‌و سری 2 کروک مدل 2015

تغییر مهم دیگری که در مدل جدید این خودرو صورت گرفته است در حال و هوا و طراحی کابین است. قسمت‌های پلاستیکی و ظاهراً ارزان‌قیمت کنار گذاشته شده‌اند و جای خود را به طراحی زیباتری به رنگ سیاه داده است. شاید تنها ایرادی که می‌شود از کابین داخلی گرفت این است که اجزاء کابین برای این سری از خودروهای بی‌ام‌و، بیش از حد بزرگ هستند و به نظر می‌رسد بیشتر برای خودروهای بی‌ام‌و سری 7 مناسب باشند. از طرفی، نمایشگر 8.8 اینچی که در کنار آخرین نسخه از سیستم iDrive قرار گرفته است، کارش را بسیار خوب انجام می‌دهد و چیدمان دکمه‌های کنترلی نیز بسیار ساده است.

بررسی بی‌ام‌و سری 2 کروک مدل 2015

این خودرو زیبا از یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری بهره می‌برد که به توربوشارژر مجهز است و قادر است 241 اسب‌بخار نیرو و 350 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF قرار می‌گیرد و باعث می‌شود این خودرو بتواند ظرف 6.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. کروک 228i سواری بسیار لذت‌بخشی دارد و بسیار قوی است، به طوری که رضایت سرنشینان را کاملاٌ به دست خواهد آورد. گیربکس اتوماتیک نیز حتی در دور موتورهای بالا بسیار نرم و راحت دنده عوض می‌کند. اگر حالت Sport را انتخاب کنید، بی‌ام‌و 228i مهیج می‌شود اما همچنان رام و سر به راه باقی می‌ماند. در این حالت، خودرو بسیار قوی و سریع است ولی به ندرت راننده را وسوسه می‌کند آن را به سرعت‌های بالا برساند، هنگام گشت و گذار در شهر نیز از عملکردی عالی برخوردار است.

بررسی بی‌ام‌و سری 2 کروک مدل 2015

مدل کروک بی‌ام‌و 228i بین 135 تا 160 کیلوگرم از برادر کوپه‌اش سنگین‌تر است ولی پویایی و وزن آن از تعادل و توازن خوبی برخوردارند. خودروهای بی‌ام‌و سری 2 از نظر فنی خودروهایی چهار نفره محسوب می‌شوند ولی معمولاً صندلی عقب به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در مسافت‌های کوتاه سرنشینان عقب راحت خواهند بود ولی نباید انتظار داشت در سفرهای طولانی نیز راحت باشند. کمپانی بی‌ام‌و گنجایش صندوق عقب را نیز بالا برده است و این ظرفیت وقتی که سقف بالا باشد 335 لیتر و وقتی سقف جمع شده باشد به 280 لیتر می‌رسد.

بررسی بی‌ام‌و سری 2 کروک مدل 2015

این فضا برای جا دادن چند چمدان کوچک یا اثاثیه لازم برای پیک‌نیک آخر هفته کفایت می‌کند. در مجموع می‌توان گفت بی‌ام‌و کروک سری 2 مدل 2015، خودرویی بسیار کاربردی، اسپرت و مدرن است که از پیشرفته‌ترین فناوری‌های بی‌ام‌و بهره می‌برد و از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار است. با این که این خودرو از نظر فنی رقیب آئودی A3 کوپه محسوب می‌شود، ولی از نظر کیفیت سواری فاصله زیادی از یکدیگر دارند. انتظار می‌رود بی‌ام‌و کروک سری 2 رقیبی بسیار جدی برای مزدا MX-5 باشد.

بررسی بی‌ام‌و سری 2 کروک مدل 2015


منبع

CarAdvice

برچسب : بی ام و , بی ام و سری 2 , مزدا MX 5






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین g شهریور : سلام تحویل مرداد و شهریور برای کسی پیامک اومده؟
حسن شاهبازی : سلام دوستان من دیروز واسه پیگیری تحویل شاهین CVT به مدیریت فروش سایپا توی جاده مخصوص رفتم و تاریخ تکمیل وجه هم 23 اسفند 1403 و مبلغ حدود690 میلیون تومان بوده متاسفانه خیلی از متقاضیان دیگه شاهین اتومات اومده بودند که مسئول مربوطه بعد از کلی توضیحات در نهایت گفتش که تعداد تولید روزانه cvt بعلت نداشتن گیربکس و سانروف به 10 تا 15 دستگاه رسیده و به من گفت با این حساب بایستی حدود 4 ماه دیگه صبر کنی در ضمن در مورد سود تاخیر هم مشخص شد که شرکت 30 درصد کل پرداختی را بصورت روز شمار و از تاریخ تکمیل وجه بایستی پرداخت کنه
شاهین جی ال 26 خرداد : سلام کسایی که فاکتور میشن بی زحمت شماره پذیرش هم بگن چهارماهه منتظریم
بهزاد : دوستان همه برن تبدیل بزنن ولی ما که نمیزنیم حتی شده ۲سال دیگه طول بکشه بلاخره که سانروف دارمیزنن شاهین ماملت ساده ایم مگه کارخانه سانروف داردیگه خط تولید متوقف شده که همه تبدیل میزنن چه جوری روی شاهین پلاس سانروف میزارن تحویل میدن یکم صبر کنید نزنید من پارس ال ایکس روتبدل زدم به سورن بعددیدم به همه دارن پارس تیوفا میدن اون وقت فهمیدم چه اشتبایی کردم برا ۲۰روز صبر سورن گرفتم
شاهین جی اردیبشهت : در جواب مهدی بله من تکمیل وجه 3 اردیبهشتم هنوز تبدیل نزدم و خبری از فاکتور شدن هم نبوده تا این لحظه
شاهین cvt زمستان۱۴۰۳ : مبارک باشه حمید آقا کل واریزیتون برای این ماشین چقدر شد ؟
شاهین cvt زمستان۱۴۰۳ : حمید آقا مبارک باشه کل مبلغ واریزیتون چقدر شد ؟
شاهین cvt زمستان۱۴۰۳ : سلام مبارکتون باشه
شاهین ۲۲ خرداد : تبریک به همه عزیزانی که فاکتور شدن امیدوارم چرخش به سلامتی و دلخوشی بچرخه براتون ۲۲ خردادیا خبری نشده؟؟؟
شاهین ۲۲ خرداد : سلام شب بخیر ببخشید ۲۲ خرداد کسی فاکتور شده؟ سایت قطع نمیشه نگاش کرد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
نیسان بی پلاک : سلام اول اظهارنامه بعد دادخواست بعد دیوان عالی کشور
پانا فولادی شهریور : خیر صادر نشده
اوا : سلام کسی از 207 پانا با ریینگ فرسوده مونده اعلام کنه چند نفریم تحویل مهر
عرفانخان تبدیل به تک گانه : آخر تیری عزیز شما کی تبدیل زدین ؟؟؟؟
امیر : دوستان توی گوگل جستجو کنیدگزارش دوروز پیش سازمان بازرسی کل کشور به رئیس قوه قضائیه در باره اوضاع نابسامان سایپا.ماشین پرید. سایپا رسما ورشکست شد
رانا : سلام من رانا آبان هستم 13 واریز وجه 15 فاکتور 21 هم پلاک شدم الان چند روز روی حمل خودرو میچرخه هنوز بارگیری نشده
31ابان : ممنون و متشکرم
مریم : سخا تایید پسته املاک و اسکان زده نامعلوم آیا مشکلی است کسی میتونه راهنمایی کنه
مریم : تاریخ ارسال پلاک همه اش بروز میشه ولی خطایی نشون نمیده کسی میدونه مشکل چیه ما هم نزدیک 1 هفته میشه فاکتور شدیم ولی از پلاک خبری. نیست
ساینا : داداش شاهین و دارن تبدیل میکنن به ساینا اونوقت شما برعکسش میگی