خودروی ۳۰ میلیونی جدید سایپا

خودروی ۳۰ میلیونی جدید سایپا

ساینا، مدل فیس لیفت شده تیبا محسوب می شود که از طراحی اغراق شده ای در نمای جلو برخوردار است.
دومین جشنواره بین‌المللی طراحی خودرو در حالی برگزار شد که در حاشیه آن، مدیرعامل پارس خودرو (زیرمجموعه سایپا) از عرضه محصول جدید گروه خودروسازی سایپا به نام «ساینا» در سال 94 خبر داد.
به گفته ناصر آقامحمدی مدیرعامل پارس‌خودرو، قیمت ساینا حدود 30 میلیون تومان خواهد بود.
آقامحمدی همچنین صحبت از طراحی پلت‌فرم کلاس C در سایپا به میان آورد و تاکید کرد که روی این پلت‌فرم سه مدل هاچ‌بک، کراس و سدان تولید خواهد شد.
وی افزود: گروه خودروسازی سایپا همچنین نسبت به طراحی و استفاده از دو پلت‌فرم جدید دیگر اقدام کرده روی این پلت‌فرم‌ها نیز سه مدل خودروی هاچ‌بک، کراس و سدان را تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.
مدیرعامل پارس‌خودرو ادامه داد: روی پلت‌فرم C نیز خودروهایی را در حال طراحی و قالب‌سازی داریم و البته پلت‌فرم B نیز توسط مرکز تحقیقات سایپا در حال طراحی مفهومی است. همچنین خودروی ساینا از سوی مرکز تحقیقات گروه خودروسازی سایپا طراحی شده و در حال تولید آزمایشی است که در سال ۹۴ به بازار عرضه خواهد شد.
 
خودروی ۳۰ میلیونی جدید سایپا

منبع

دانشجو

برچسب : خودرو , تولید , ساینا , فیس لیفت , تیبا , سایپا , پارس خودرو , جدید , پلت فرم , هاچ بک , سدان , کراس , طراحی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

18 نظر

کاربر: reza-4WD
4

خخخخخ میخواد مفهومی هم تولید کنه.
12:28  1393/12/22
گزارش
پاسخ دادن
احمد
12

واقعا زبان عاجزه از وصفش!!!
20:32  1393/12/21
گزارش
پاسخ دادن
سیاوش
9

شاسی ماسیش همون تیبا هست. مثل دنا می مونه که ظاهر سمند رو تغییرش دادند و بجای 33 میلیون تومن، 52 میلیون میفروشن ، تیبا رو هم کمی دست کاریش کردن تا چند میلیون بیشتر به جیب بزنند ! ولی هرچی که هست از پراید فکر کنم بهتر باشه :)
01:02  1393/12/21
گزارش
پاسخ دادن
کیان
8

سلام من مهندس مکانیکم و باید بگم که تیبا از نظر طراحی و مهندسی فاجعه ای بود به طوری که شاسی و بدنه اصلا با هم هم خوانی نداشت امیدوارم این فقط یه فیس لیفت نباشه ولااقل یه بازبینی شده باشه
23:17  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
حسین
6

راستی!میگن فقط 10تا ازش تولید میشه!!! اگه خوش شانس باشیم و بتونیم یکیشو ببینیم!
21:44  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
19

بچه های مهد کودکی الان ماشینای قشنگتری نقاشی میکنن نسبت به این طراح های وطنی که معلوم نیست فامیل کدوم یکی از سهام دارای همون کارخونه هاست.
19:54  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
محسن مافی
13

محض اطلاعت من داشتم با۳۲تن بارتوگردنه های سمت کردستان ازبغل اف اچ حمال خالی جوری ردمیشدانگار اف اچ ۳۲تن بارداره من خالی ام فوق العاده قوی وپرقدرت ولی ازبرق ضعیفه اونم الان باتری سازها تقویت میکنن رفع میشه درکل فوق العاده اس حرف نداره
16:26  1399/09/20

گزارش
کاربر: Parsteam
20

:| 30 میلیون :| یعنی طرف 206 و بیخیال میشه این و میخره! :|
فک کنم اوج امکاناتش فرمان هیدرولیک و شیشه های برقی باشه :|

من نمی دونم چرا سازمان استاندارد اینا رو ملزم نمی کنه به خاطر آمار بالای تصادف تو ایران،ماشن های تولیدی جدید حداقل 3 ستاره رو بگیرن از تست تصادف
چرا خود خودرو ساز موقع فروش نمی گه این ماشین ایمنیش در چه سطحیه؟
مثل برچسب انرژی که اجباری شده اینم اجباری کنید دیگه (البته اگه با منافع تون منافاتی نداره هااااا)
14:50  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
سینا
5

از جلو شبیه کیزاشی از عقب c200
13:53  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
سیامک
14

بیشتر شبیه نمونه چکش خورده ریو هستش تا فیس لیفت تیبا! راستی یه سانروف یا آینه برقی گذاشتن چقدر زحمت داره که این مثلا طراحان!!! وطنی عاجزند ازش؟
13:53  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
احمد
6

آخه پول کمتری میره تو جیبشون اگه این آپشنها رو بزارن
16:24  1393/12/20

گزارش
یک ایرانی
23

این قدر روح مردم ایران با آشغال تغذیه شده که که ذائقه فکری و هنریشون خراب شده حالا هر نقش کج و معوج و نا همگونی به چشمشون زیبا میاد از طرفی وقتی سیستم اقتصاد بیمار و انحصاری خودرو تو کشور تنها یکه تازه میدونه مجبوری برای رفع نیازت به خودرو، یکی از همین ابوقراضه ها رو سوار شی! تازه اگه خوش شانس باشی دو سه سال بدون اذیت کردنت سوارش بشی.
12:32  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
امیر
17

خودرویی که سایپا به اصطلاح ان را ملی مینامد ولی با قیمتی بالاتر از بازار
بین المللی و کیفیت نه چندان بالا که مشتریان در تیبا گرفتار ان هستند.
امروزه خودروهایی در هند عرضه میشوند تحت برند هوندا و سوزوکی بین
قیمت هفت تا ده هزار دلار و با کیفیت خوب. چرا خودروسازان ایرانی به جای
تولید این خودروهای مشکل دار از خودروهای روز دنیا برای تولید استفاده نمیکنند.
11:22  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
رامین
9

منم موافقم شخصا این ها رو در نیو دهلی دیده ام خیلی هم عالین
12:49  1393/12/20

گزارش
سیامک
13

چون در اونصورت رانت آقایان به خطر میفته و سودشون کم میشه.
13:55  1393/12/20

گزارش
رضا
17

یه چراغ عوض کردن رو تیبا 40000000 ریال هزینه داشت؟!!!!
خدایا خوبه باز از چین وارد میکنند وگرنه چقدر اضافه میشد؟!!!!
11:11  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
25

الان همه میگن این چه ماشینیه عقبش چقدر زشته سپر جلوش چقدر هورته اینه هاش انگار برا خاوره چرخاش چقد کوچیکه و ... ولی بعد همه صف میکشن براش
10:40  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
11

دلیلش اینه که ملت رو تو منگنه گذاشتن که چاره ای جز خرید این یا پراید نداشته باشن وقتی یه نفر باید بین روزی 10 تا تاکسی عوض کردن و 2ساعت علافی یا خرید یه لگن که فقط چهارتا چرخ داره و اسمش ماشین ملیه یکیو انتخاب کنه چاره ای جز صف کشیدن نداره
12:34  1393/12/20

گزارش
محمد
8

:)))
09:49  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اردیبهشت : سلام شما فروش فوری بودید یا پیش فروش چه تاریخی تشکر
تارا اتومات 30 روزه : تعزیرات ثبت شکایت میکنید در بارگزاری مدارک حکم تعزیرات مبنی بر گران فروش و فاکتور فروش رو بارگزاری کنید
ایگل کرمان : سلام دوستان تاریخ 25 تیر فاکتور شدم تا الان یک ماه گذشته ماشین تحویل ندادن کسی اطلاع داره چقدر طول میکشه تا تحویل بدن؟
مهدی 25 اسفند : شوخی کردن من 25 اسفند هستم هنوز فاکتور نشدم
شاهین پلاس تکمیل وجه 2 اردیبهشت : با تکمیل خودروهای کف و فروش خودروهای تکمیل شده ، بستر پرداخت به زنجیره تامین و جبران کاهش تیراژ تولید، در ماه های پیش رو فراهم می شود تعطیلات تابستانه سایپا، فرصتی راهبردی برای نوسازی خطوط و ارتقای کیفیت محصولات فراهم کرده است. این وقفه چندروزه، علاوه بر استراحت نیروی کار، به تکمیل خودروهای کف، انجام تعمیرات اساسی و نصب تجهیزات جدید اختصاص یافته است. سایپا با این برنامه ریزی سالانه، ضمن جبران بخشی از وقفه های تولید ناشی از عوامل غیرمترقبه، شرایط را برای آغاز نیمه دوم سال با حداکثر ظرفیت مهیا می کند و تحویل خودروها به مشتریان را با سرعت بیشتری پیش می‌برد. علاوه بر این، با تکمیل هرچه بیشتر خودروهای کف و فروش آن ها، نقدینگی کافی برای پرداخت مطالبات زنجیره تامین این خودروسازی نیز فراهم می شود. فرصتی طلایی برای تعمیرات و نوسازی خطوط سیدرضا حسینی، مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به شروع تعطیلات تابستانی این گروه، در گفت وگو با خبرنگار «دنیای خودرو» بیان داشت: «تعطیلات تابستانی در گروه خودروسازی سایپا یک رویه ثابت و برنامه ریزی شده است که هرساله در ا
خانم افشار : ببخشید واریزی اولیه تون کدوم ماه بود؟
ناصر : منم تبدیل به کوییک 19 تیر زدم 21 تیر هم سخا فرستادم هنوز خبری نیست
شاهین جی : فرقی نداره دوتاش باید دو سال بمونی تو نوبت مث من بدبخت
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
صالح : من31مردادم برام21خرداد دعوت نامه تکمیل وجه اومد دقیق چهل روز قبلش
حامد : دی ماه منتظر نحویل ماشینت باش
جمشیدی : دوستان برای من 5 روزه داره روی صدور اسناد میچرخه البته برای من سورن چقد طول میکشه دستن برسه
مهدی : تقریبا چهل روز قبل موعدتحویل
جمشیدی : سلام دوست عزیز برای من تقریبا 5 روز داره روی صدور اسناد میچرخه کی میرسه دستم
تحویل 31 تیر ، همچنان منتظر : چند روز پیش بعضی ها پیام دادن اونا هم حمل با قطار بودن
اس : کوییک اس خالی رو میگم نه آر اس
اطلس دی : سید رضا حسینی مدیر ارتباطات سایبا جنگ دوازده روزه رو بهانه نکن شما قبل از جنگ به تعهدات عمل نکردید از حلقومت میکشم بیرون حروم خورا
الیاس بلوچ : کویک S تکمیل وجه 2 مرداد دیروز فاکتور شدم
کوییک آر اس : دوست عزیز مشخص نمی کنه گاهی اوقات با یک ماه تاخیر و گاهی اوقات با سه چهار ماه تاخیر