ما بارها و بارها و در طی سالهای مختلف شنیدهایم که کمپانی فراری موضوع تولید یک مدل کاملا جدید و متفاوت و به گفته برخی از افراد Dino جدید را رد کرده است. مشکل کار اینجا بود که این خودروساز ایتالیایی نمیتوانست یک مدل جدید و معمولی را با قیمت تمام شده به صرفه تولید کند. البته مشکل دیگری نیز وجود داشت و آن خراب نکردن نام و برند فراری با تولید یک خودروی معمولی بود. این ماجرا برای دوران رئیس سابق این کمپانی بوده و اکنون با آمدن رئیس جدید بر سر کار، همه چیز تغییر کرده است.
ظاهرا مارچیونه (Marchionne)، رئیس جدید، در تلاش است تا جایی که میتوان فراری را پرورش دهد و مدلی جدید تولید کند که قادر به رقابت با پورشه 911 Turbo و Mercedes-AMG GT و مکلارن 570S باشد. احتمال میرود این محصول جدید با پیشرانه 6 سیلندر خورجینی مجهز به دو توربوشارژر با قیمتی بالغ بر 180,000 دلار در سال 2019 وارد بازار شود.
اما آیا قرار نبود که Califotnia T مدل جدید باشد؟ پاسخ نه است. این خودرو بیشتر رقیبی برای بنتلی Continental GT محسوب میشود. از آنجایی که مارچیونه به ارزش این کلاس و حضور پر رنگ پورشه در آن پی برده و تا زمانی که این کلاس میتواند برای فراری پول ساز باشد، این روند ادامه خواهد داشت.