معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت دوم)

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت دوم)

همان‌طور که در قسمت اول این مقالات عنوان کردیم، مسابقات نسکار یکی از پرطرفدارترین مسابقات اتوموبیل‌رانی در سراسر جهان است که در آمریکا برگزار می‌شود. در قسمت قبل به معرفی دو تیم از تیم‌های شرکت کننده پرداختیم؛ در این قسمت نیز، به معرفی دو تیم دیگر می‌پردازیم.

 

تیم Competitive Edge Motorsports

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت دوم)

این تیم که توسط Joe Auer تاسیس شده بود و زمانی به عنوان یکی از تیم‌های NASCAR Nextel Cup Series فعالیت می‌کرد، در سال 2006 از هم پاشید. جو که حدود 50 سال در عرصه ورزش فعالیت داشت، بیشتر به عنوان یکی از بازیکنان مشهور راگبی در NFL شناخته می‌شود. جالب است بدانید که وی پس از مدتی به مسابقات اتومبیل‌رانی روی آورد و بیش از سه دهه در این مسابقات به فعالیت پرداخت. وی همچنین به موضوعاتی جدا از ورزش نیز، علاقه داشت؛ برای مثال، در سال 1975 کمپانی ICN را که یک کمپانی موفق بین‌المللی در زمینه مشاوره و آموزش فن‌آوری بود، راه‌اندازی کرد. تیم Competitive Edge Motorsports نخستین بار در سال 2004 با رانندگی Kevin Lepage و خودروی Marathon Oil Chevrolet به شماره 51 در مسابقات Coca-Cola 600 حاضر شد و به دلیل جوش آوردن خودرو، توانست جایگاه چهل و سوم را از آن خود کند. حضور Lepage در چهار مسابقه دیگر و عدم کسب نتیجه مطلوب، موجب شد مسئولان تیم رانندگی CEM را به تونی رینز (Tony Raines) واگذار کنند. گفتنی است، تونی موفق شد در مسابقات Dover با کسب جایگاه بیست و هشتم مسابقه را به پایان برساند؛ این مقام بهترین عنوانی بود که رینز تا آن زمان به دست آورده بود. در سال 2005، استوارت کربی (Stuart Kirby) رانندگی تیم را بر عهده گرفت و توانست با شرکت در 7 مسابقه، در بهترین حالت مقام سی و یکم را به دست آورد. یک سال پس از آن، مایک گاروی (Mike Garvey) به عنوان راننده تیم CEM تعیین شد؛ اما به دلیل کسب نتایج نامطلوب (سی و هشتم و بدتر)، اسپانسر تیم یعنی Marathon Oil  چاره‌ای جز قطع همکاری و پیوستن به تیم Petty Enterprises را نداشت. همین امر یعنی عدم وجود اسپانسر موجب شد تیم Competitive Edge Motorsports در اواخر سال 2006 منحل شود. 

 

تیم Dale Earnhardt Racing

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت دوم)

در نوامبر سال 2008 با ادغام دو تیم Dale Earnhard و Chip Ganassi Racing تیم اتومبیلرانی Earnhardt Ganassi Racing راه‌اندازی شد. گفتنی است، کمپانی Dale Earnhardt در سال 1980 توسط دیل (Dale) و ترزا ارنهارت (Teresa Earnhardt) تاسیس شد و کم‌کم پیشرفت کرد. تیم آنها نیز، طی این سال‌ها با پیروزی در 21 مسابقه، 65 بار قرار گرفتن در لیست 5 تیم برتر و 76 بار قرار گرفتن در لیست 10 تیم برتر به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت. شایان ذکر است، این کمپانی در سال 1995 مسئولیت یکی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات Craftsman Truck Series را نیز بر عهده گرفت و این امر دوران طلایی دیگری را در کارنامه آنها پدید آورد.

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت دوم)

با رشد و شکوفایی کمپانی، آنها به عنوان یکی از مهم‌ترین تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات نسکار شناخته شدند؛ اما جالب است بدانید که موسسان کمپانی هرگز گذشته خود را فراموش نکردند و با شرکت در امور خیریه از جمله حفظ حیات وحش و محیط زیست، آموزش کودکان و غیره سعی کردند مسیر پیشرفت را برای دیگران نیز هموار کنند. 


منبع

AutoRacing

برچسب : نسکار , اتومبیلرانی , مسابقه , Kevin Lepage , رانندگی , Coca Cola 600 , Mike Garvey , راگبی , NFL , Tony Raines , Marathon Oil , Petty Enterprises , Earnhardt Ganassi Racing






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
هادی : تولید خرداد هم تو کدال نوشتن. جمع شاهین های تولید شده خرداد ۲۵۰۰ تا شد. هر ماه تولید کمتر ، نرخ فروش بیشتر. تو ۳ ماه امسال ۸۰۰۰ تا تولید شد. با این روند فکر کنم اونایی که نیمه دوم ۴۰۲ پیش پرداخت دادن . دعوتنامشون پاییز بیاد تحویل واقعی بیفته سال بعد. چون هنوز پیش پرداخت های نیمه اول مهر ۴۰۲ کامل نیومده.
علی : اینا رو از کجات در آوردی
هلیا : سبحان جان،خیلی ممنون،بسه.دیگه راهنمایی نکن،حوصله نداریم،تو هم تازه گرم شدی! ول کن نیستی.
مانی : این استدلال ها و محاسبات را از کجا درآوردی!؟ همش اشتباه یا بدون سند و مدرک بود.اینها را هم داداش همکارت گفته !؟
سروش : از کجا به این عدد رسیدی. اولا توی قرارداد ننوشته 30 روز کاری و فقط گفته 30 روز و در خصوص جریمه دیرکرد حدود درصد 28% میشه که عددش تقریبا دو برابر این عددی هستش که شما کفتی حدود 650 هزار میشه برای هر روز . فقط احتمالا هزینه های سال 1404 که نسبت به پارسال افزایش داشته ازش کم می کنن که حدود کمتر از 10 میلیون باید باشه
شاهین اردیبهشت : همه جا همینطوره ،داداش رفیق منهم در شرکت BMW آلمان شاغله،اونجا هم بخاطر تحریم از طرف دولت ایران ،تولیدشون پایین اومده،همه بیکارند.....اصلن یه وضعی ها...
شاهین پلاس : به داداش رفیقت سلام برسون،بگو :داداش رفیق.... با مرام ،،آخه شاهین Gو cvt رو هم نمیدید.کامنت های اونها رو هم در گروهشون ببین.اونها هم ذله شدن و هر هفته جلوی سایپا معترض هستند....داداش رفیق شیطون بلا،بد بد....دیگه دوستت ندارم.
وحید : ایرانخودرو و سایپا( بخصوص سایپا) دو شرکت کاملا ورشکسته هستند،دولت هم به همین دلیل با گران کردن متوالی قیمت این دو کارخانه کنار میآید،حتی اگر بجای 15 درصد فعلی، پنجاه درصد هم گران بکنند،چاله چوله ها و بدهی های سنگین آنها پر نمیشود،هر روز فعالیت آنها میلیاردها تومان ضرر است.کرمان خودرو و بهمن خودرو ،راهش را پیدا کردند،بجای تولید ،قطعاتCKDمیآورند و اینجا فقط مونتاژ میکنند( انصافا بعضی خودروهایشان هم باکیفیت است)،سود معقولی هم میبرند.ایرانخودرو و سایپا هم بجای تولید خودروهای بی کیفیت و گران،باید( در صورت امکان) فقط لیسانس خودروهای ارزان کره و مالزی و ترکیه، را بگیرند و فقط مونتاژ کنند،شاید نجات پیدا کنند.
سبحان : لازم به ذکر هستن اینم بگم از روز تکمیل وجه سی روز کاری حساب کنین از اون ببعدش هرروز کاری 384 هزار تومن سود تاخیر میدن شانسمونم همه این ماها یا پنج شنبه جمعس یا تعطیل رسمی یعنی سود تاخیر خیلی زیادیم بهمون تعطلق نمیگیره یک هفتم ک بخاطر جنگ تعطیل بودن به اونم سود تاخیر تعلق نمیگیره
سبحان : دیروز به چند نفرشون زنگ زدم تو دیوار همشون تکمیل وجه ۲۰ تا ۲۲ اسفد بودن ک تحویل گرفتن از ۲۲ تا ۲۶ اشفند فعلا خبری نیست داداش همکارمم تو سایپا خط شاهین کار میکنه میگه داریم تولید میکنیم ولی فعلا موتور تیوفایو زیاد نصب نمیکنن دارن cvvt نصب میکنن احتمالا میخوان اول قراردادی قدیمیو بدن بعد برسن به ما ک تیوفایو هستیم وقراردادمون جدیدتره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تیگو8 : سلام دوست عزیز تاریخ سیستم شما کی بوده
واریزی 9 فروردین1404 : همش الکیه .این بی شرف ها دارن با اعصاب مردم بازی میکنن ، این ها همون خائن ها وطن هستند باید بگیرنشون اعدامشان کنند
خسارت دیده از سایپا : دوشنبه کیامیان بریم دم در اون خراب شده؟ اعلام کنید جمع شیم
اطلس آذر : مثل این که هنوزآذر 3ماه دیگ مشخص نیست من بعدتعطیلات میرم ک پولموبگیرم ازاین دزدا چادرم میبرم همونجامیزنم هرکی آمد خوش آمدمن تاپولمونگیرم هم چادرجمع نمیکنم دیگ 17ساعت هم فاصله دارم ولی دیگ چاره ای نیست بایدبرم شماهم خواهش میکنم بیاین
ساینا اس بهمن : امید خدا یک دست باشیم حق مونو میگیریم
مهندس : یک نکته دیگه بگم که از تاریخ تحویل روی کاغذ تا تحویل واقعی نمایندگی دقیقا یکماه شد، یعنی یکماه تاخیر اما اینا دو هفته بعدش فاکتور میکنن که سود ندهند دیگه. دو هفته هم بعدش طول میکشه تحویل بدهند. میشه یکماه. اینو در جریان باشید خلاصه
ساینا فوری : آفرین لطفا همگی همکاری و شرکت کنید تا نتیجه عالی بگیرید چون هر چه دست رو دست گذاشته بشه از فاکتور خبری نیست.
مهرداد کرج. فوق العاده : وعده دیدار ما دوشنبه کیلومتر 11، من تو بورس کل زندگی مو باختم بخدا به ت خط رسیدم
14خرداد : سلام دوستان من تحویل14خرداد مادران رنگ سفید بودم.26 فاکتور شدم.10تیر تحویل گرفتم. الان رفتم کاستومر زده طرح تبدیل خودروی رانا!!!! انگار هرچی قرارداد رانا دارن خودکار براش تبدیل میزنن!!!
خانم : فکر میکردم فقط من اینطوریم خیلی خوشحال شدم دیدم مثل من بازم هستن.