کمپین علیه خودروسازان

کمپین علیه خودروسازان

کمپین «نه به خرید خودروی نو» در حالی این روزها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که برخی از دلواپسان صنعت خودروی کشور در اظهار نظرهای خود نه تنها به کاهش تقاضا در بازار دامن می‌زنند؛ بلکه در ظاهر سقوط دومین صنعت کشور را نیز انتظار می‌کشند.

زنجیره خودروسازی کشور با تمام کاستی‌های خود توانسته بیشترین سهم اشتغال را در میان بسیاری از صنایع به خود اختصاص دهد این در حالی است که دلواپسان صنعت خودرو با همراهی برخی رسانه‌ها نه تنها قصد ایجاد بحران در این صنعت را دارند، بلکه شاغلان آن را نیز مورد هدف قرار داده‌اند. 

در این بین اظهارات غیرکارشناسی برخی افراد نیز نه تنها تقویت‌کننده رکود بازار شده؛ بلکه موانع زیادی بر سر تحقق برنامه‌ریزی شرکت‌های مذکور در دوران پساتحریم و جلب سرمایه‌گذار خارجی ایجاد کرده است. قصد حمایت از عملکرد خودروسازان را نداریم؛ چراکه در سال‌های گذشته این صنعت با بی‌تدبیری برخی مدیران و حمایت نمایندگان از روندی که تولید‌کنندگان در آن سال‌ها در پیش گرفتند، کج‌راهه رفت، اما در شرایط فعلی که خودروسازان بزرگ دنیا رضایت به حضور و سرمایه‌گذاری در این صنعت داده‌اند و چشم‌انداز روشنی برای قرار گرفتن این صنعت در راه درست خود به وجود آمده شاید جای تسویه حساب با خودروسازان نباشد.

روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس که از مخالفان عملکرد خودروسازان به‌شمار می‌آید با اشاره به کمپین «نه به خرید خودروی نو» به نقل از یکی از مدیران عامل شرکت‌های خودروساز عنوان کرده که وی در اظهارات خود تاکید داشته «به کسی بدهکار نیستیم.» اما خرداد ماه گذشته در نشست تخصصی صنعت خودرو با موضوع رضایتمندی مشتریان که در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد، ‌هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل ایران خودرو در اظهارات خود عنوان کرده بود که«خودروسازان فقط بدهکار مردم هستند نه دیگران.» بازخوانی این جمله یکه‌زارع از این جهت است که «دنیای‌اقتصاد» 25 خردادماه گذشته نشست مذکور را پوشش خبری داد و به نقل از مدیرعامل ایران خودرو در گزارش خود تصریح کرد که «خودروسازان فقط بدهکار مردم هستند نه دیگران.»


منبع

خبرآنلاین

برچسب : بازار خودرو , واردات خودرو , خودروسازان , خودرو , خودرو داخلی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

49 نظر

محمدحسین
0

بخدا یکماه نخریم ببین چطور قیمت ها پایین بیاین یه پراید که حکم مرگ خودمون امضا میکنیم ده میلیون هم براش زیاده
16:01  1397/10/23
پاسخ دادن
Javad
0

آقا بخدا یک ماه نخرید این آشغالارو ببینید چطور خودشونو بکشن کافیه یک ماه درآمد نداشته باشن کلا میپاچن
22:28  1397/10/20
پاسخ دادن
amino
2

اندکی صبر سحر نزدیک است.
الان ایران خودرو برای مقابله با این نخریدن ها اومده سود پیش فروش ها را برده بالا. مثلا پرشیا سود مشارکت شش ماهش شده 25% . ولی اگه همینطور پیش بره این کارشم نتیجه نمیده به حول و قوه الهی
15:36  1394/06/03
پاسخ دادن
کاربر: Elantra
3

مزیت و حسن این کمپین تحریم خودرو این هست که کسی رو بخاطر نخریدن خودروی صفر، تحت تعقیب و بازجوئی قرار نمی دهند. کاش در بقیه چیزها هم مردم متحد باشند مثل نخریدن میوه وقتی قیمتش سرسام آور میشود ! یا نخریدن لبنیات و ... هنگامیکه بیرحمانه افزایش قیمت میدهند. مردم کشورهای دیگه منجمله ترکیه اینطوری هستند. کافیه یک جنسی حساب نشده گرون بشه بیا ببین چه داد و غاری راه میاندازند.
14:27  1394/06/03
پاسخ دادن
انزلی چی
6

پرچم "کمپین" نه به خودروسازان داخلی ، همیشه بر افراشته باد.، نه نمیخریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13:08  1394/06/03
پاسخ دادن
ali
0

ایران هیچ تجربه ای برای خودرو سازی نداره چون هر چی خودرو ساخته از کمپانیهای خودروسازی خارجی تقلید کرده تازه همونا رو هم بی کیفیت کرده
14:48  1394/06/02
پاسخ دادن
ali
0

ایران هیچ تجربه ای برای خودرو سازی نداره چون هر چی خودرو ساخته از کمپانیهای خودروسازی خارجی تقلید کرده تازه همونا رو هم بی کیفیت کرده
14:48  1394/06/02
پاسخ دادن
انزلی چی
6

ایرانی با غیرت ، آریایی پر افتخار ، نخر خودروی ملی ، نخر!!!!!!!!!!!!!
12:53  1394/06/02
پاسخ دادن
مهدی78
0

اگر توزمین این دو فرغون ساز یونجه بکارن منفعت بیشتری برای مردم صبور ونجیب و باشعورایران خواهد داشت.انشاا... به امید ان روز.....
01:19  1394/06/02
پاسخ دادن
anzo
3

سلام دوست عزیز
بوگاتی درحالت لانچ بوده و کاملا مخصوص اسپرت و درگ هست که برای رقابت امده
و بال عقب این ماشین در سرعت 120 کیلومتر به صورت اتوماتیک میاد بالا
03:10  1392/05/22

مهدی78
0

اگر توزمین این دو فرغون ساز یونجه بکارن منفعت بیشتری برای مردم صبور ونجیب و باشعورایران خواهد داشت.انشاا... به امید ان روز.....
01:19  1394/06/02
پاسخ دادن
انزلی چی
0

آقا خبری از بر و بچه های کمپین نیست !!!!!!کجایید دوستان ؟؟؟؟
خرید خودروی صفر داخلی فقط از روی ناچار باعث میشه زحمت چند سال کار و تلاش من و تو به راحتی بدست افراد نالایقی بیاد که حتی به خود زحمت نمیدهند خودرویی در شان مردم کشور خودشون تولید کنند و جان و مال این مردم برایشان پشیزی ارزش ندارد!!!!
ما کماکان در نخریدن خودروی صفر داخلی مصمم هستیم ...
12:19  1394/06/01
پاسخ دادن
انزلی چی
0

شعار ایران خودرو ""خودروی ملی..........افتخار ملی"" !!!

شعار مردم ایران ""خودروی ملی........... فقط تحریم ملی""!!!!
11:47  1394/05/31
پاسخ دادن
عزرائیل
0

نگید خودرو ساز بگید مونتاژ کار چینی داخلی--- یه چرخ پژو فرانسوی و پراید کره ای به 100 تا تولید داخلی ارزش داره---کره ای ها از پراید الان دارن ماشیناشونو صادر میکنن به اروپا بعد ایران فرقون سمندو باد کرده شده دنا 2برابر میفروشه به مردم فهیم--- دیگه وقتشه خودرو سازای داخلی تاوان کلاه برداریا و دزدی هاشون رو پس بدن
00:12  1394/05/30
پاسخ دادن
وحید
18

به عنوان یک عضو کوچک از جامعه ی بزرگ ایران، از هم وطنان فرهیخته ام عاجزانه خواهش می کنم فعلا نسبت به خرید ماشین صفر اقدامی نکنند ، چرا باید منفعت یک عده محدود به حقوق یک ملت ارجحیت داشته باشد ؟ چرا باید یکی از نیازهای اولیه ی هر فردی در جوامع متمدن ، به دلیل قیمت های ماورایی خودروسازان داخلی ، برای خیلی از افراد جامعه ی ایران به یک رویا بدل شود ؟ چرا باید جوانان عیاش کشورهای حوزه ی خلیج فارس برترین سوپر اسپرت های جهان را دارا باشند ولی جوانان غیور کشور من آرزوی داشتن یک ماشین خوب را به گور ببرند ؟
هم وطن عزیز حق من و تو بیش از اینهاست این نظر من هست ، نظر تو در این باره چیست ؟
21:57  1394/05/29
پاسخ دادن
انزلی چی
22

با سلام به" دوستان ایرانی ام" ، تو این یه هفته ، قدمهای محکم و خوبی جهت تحریم خودروسازان داخلی برداشتیم ، فکر نکنم کسی دیگه حرف و حدیثی علیه این "کمپین" مردمی داشته باشه و اگر داشته باشه ، بی شک با جواب منطقی "هم وطنان" مواجه میشه ، امیدوارم با اراده قوی خودمون هواداران این "کمپین" رو ، روز به روز بیشتر و بیشتر کنیم. روز خوش دوستان...
13:14  1394/05/29
پاسخ دادن
انزلی چی
0

آقایونی که می گویند ورشکسته شدن خودروسازان داخلی فاجعه ملی و به ضرر پیشرفت کشور هست ، جواب بدهند که آیا این ورشکستگی فاجعه با تر است یا پایمال شدن ،حقوق و پس انداز سالها عرق همت و زحمت کارگر و قشر فقیر و تنگدست جامعه ما با خرید خودروی داخلی "بی کیفیت" و "بدون ایمنی" و "گران" از خودروسازان داخلی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط تحریم خودروسازان داخلی !!!
09:40  1394/05/29
پاسخ دادن
amir.prs
10

شما لندکروز سوار شدی میگی خشکه؟ لندکروز خیلی نرم تر از اسپورتیج هست
حتی پرادو هم که از لندکروز خشک تر هست خیلی نرم تر از اسپورتیج هست
کلئیوس خیلی سرتر هست از این ماشین
اسپورتیج مثل اسباب بازی میمونه...
18:08  1392/05/15

ثاني
0

ايران نمي تواند يه خودرو ساز قابل قبول باشه بهتره همين پرسنل و امكانات رو صرف مونتاژ خودروهاي خارجي كنه و صادر بشه تا هم صنعت خودروسازي به حياتش ادامه بده هم در كنار مونتاژ دانش جديد اين صنعت كسب بشه و هم اينه مردم براي برخورداري از از اتوموبيل با كيفيت از تنوع برخوردار باشند.
درود بر حامياني كه براي دفاع از حقوق مشتري به كيفيت و قيمت ناعادلانه خوروهاي نو " نــــــــــــــــــــــــــــــــه " مي گويند.
07:51  1394/05/29
پاسخ دادن
رسول
5

ای بابا فعلا تمام خبرگذاری از خودرو سازا دفاع میکنن جز سایت خبرنگاران جوان و صدا و سیمای خودمون عجب آدمایی هستناااا
06:08  1394/05/29
پاسخ دادن
مرتضی
0

سلام من مردم منفعت طلب ایران را خوب میشناسم.این کمپ تا زمانی پا بر جاست که در ثبت نام خودرو صفر سود مالی وجود نداره ..اگه بازار مجدد چرخش کنه.‌..که محتمل هم هست....و باز تو ثبت نام خودرو صفر و پیش خرید ان سود های زیاد پیدا بشه باز خواهید دید که همین دوستان دلال ما ده تا ده تا پیش خرید خواهند کرد...ضمنا خودرو سازها سرمایه دار تر ازین حرفان که با چند ماه نخریدن مردم ورشکست بشند...اینها سالها خودروهای بی کیفیت را چند برابر قیمت به مردم فروختند و اونقدرها هم نفوذ دارند که برای واردات خودرو خارجی عوارض زیاد کنند که رقابت نباشه......خلاصه حرفو کوتاه کنم به مصرف کننده های واقعی نصیحت میکنم که این رکود و این شرایط خوب فروش کارخانه ها استفاده کنند و بخرند که این شرایط روانیست و دوام نمی اورد و مجدد گران میشود....البته یک عده میخندند به حرف من و یک عده هم ممکنه بگند از کارمند سایپا یا ایران خودرو هستم...هر چی میخواهید بگید ولی دو ماه بعد به حرف من میرسید که الان بهترین وقت خرید است
01:17  1394/05/29
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
0

میتونه بهترین اتحاد مردم تو این 37 سال باشه!
00:13  1394/05/29
پاسخ دادن
amibnj1368
0

به درک ک ورشکسته میشند
23:51  1394/05/28
پاسخ دادن
کاربر: m12421k
0

من از خودرو ساز داخلی هیچ رضایتی ندارم. مسئله اینکه قیمت ها منصفانه نیست رو اگه به خواید با ورشکسته کردن این شرکتا حل کنید مثل پاک کردن صورت مسئله است.
یکم منطقی باشید.
تکلیف اون کسایی که تو ایران خودرو و سایپا(بزرگترین تولید کننده های ایران) کار می کنن چیه؟
اگه شما میاد نون شبه اونا رو بدید دمتون گرم کمپین تون رو ادامه بدید.
همینی که هست اگه از بین بره بهتر نمیشه هیچ یه عده هم بی کار میشن.
باز خود دانید.
23:47  1394/05/28
پاسخ دادن
امین
0

یک قشری از جامعه هستند که خیلی از این تحریمی که تو دنیای مجازی بر علیه این دو شرکت بی کفایت و ظالم به راه افتاده اطلاعی نداشته باشند و اخبار و وضعیت این روزهای بازار خودرو رو دنبال نکنند شاید میشه گفت نسل قدیمیتر کشور شامل این گروه باشند،بنظرم وظیفه هر کدام از ما در کنار تحریم خرید محصولات صفر از این دو لگن ساز اینه که به این قشر از جامعه اطلاع رسانی کنیم و جلوی هرکسی که تصمیم به خرید دارد رو با آگاهی دادن
به این افراد بگیریم بالاخره شاید هر کسی در آشنایان و اطرافیان و همسایگان خود به این دسته از افراد برخورد کنه
البته این یک تصمیم شخصی است و نمیشه به اجبار از کسی خواست که شبیه ما فکر کنه اما میتونیم تو هر جمعی که قرار میگیریم درباره تحریم و اتفاقات و نتایج خوب آن صحبت کنیم.
23:27  1394/05/28
پاسخ دادن
سیاوش س
0

این خودروسازها ثابت کردند که علاوه بر تحریم های خارجی ، ما گرفتار تحریم های داخلی توسط خودی ها هم بودیم. جنس اشغال مونتاژ شده که معلوم نیست قطعاتش از کدوم گوری بلند میشه میره توی کارخونه رو با قیمت بسیار گزاف به مردم تحمیل می کنند.
به نسبت بخواهیم در نظر بگیریم با حقوق یک کارمند خارجی مثل این هست که سه برابر پول یک ماشین خوب از ما گرفته بشه ولی یک خودرو بی کیفیت به ما بدهند !!! از تهران تا کرج مخصوصا حومه کرج پر شده از کارگاه های زیرزمینی که همه جور قطعات می سازند به نام چین و کره و ژآپن میدن بیرون . من داخلشون یکبار رفته بودم برای استخدام . افتضاح بود داشت حالم از بوی پلاستیک به هم میخورد . تایرهای کارکرده رو از خرابه ها جمع میکردند و پس از آب کردن باهاش قطعه خودرو تولید میکردند !!! تلفن هم که میزدی یک پیامگیر گذاشته بودند یک خانوم کلاس بالا میگفت شماره فلان بزنید مدیریت شماره بهمان فروش ... همه شماره ها رو هم فقط یک نفرشون جواب میداد بخدا . خخخخ :)
22:15  1394/05/28
پاسخ دادن
سورنا؛از المان
0

خودرو سازها خيلي بيشتر از حد لازم پرسنل گرفته اند واين صنعت بي كيفيت هزينه بي لياقتي ميريتش را به جيب خريدار تحميل ميكند، با يك سوم اينهمه پرسنل بايد اين صنعت اداره شود. خودروهاي چيني هم با رانت وسودهاي نجومي به مردم فروخته ميشود. وقتي صنعتي با بيش ازنيم قرن تجربه نتواند دخل وخرج كند وجودش چه مفهومي دارد؟ خوروهايي كه مصرفشان هنوز در دهه هفتاد سير ميكند، خريدار اروپايي خودروي با كيفيت واستاندارد كم مصرف فولكس ، اعم از گلف ، پولو، لوپو وساير مدلهارا بااقساط حدو يكصد يورو ميخرد. سود . سازنده ها حدود دويست تا سيصد يورو است. مگرسازنده ها يا وارد كننده هاي اين قارقارك هاي چيني چقدر پاركينگ دارند. ؟ كافي است شش ماه مردم تحمل كنند. تا كيفيت وقيمت به حد متعارف ومتناسب با قيمت جهاني برسد، اين كاركمك ميكند كه مردم به استفاده از وسايل عمومي هم روي اورشوندواين فرهنگ هم در ميان مردم بيشتر جا بيافتد
21:31  1394/05/28
پاسخ دادن
امیر
0

خودروسازان این را بدانند ، این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست ، ما همه عزم خود را جزم کرده ایم و می خواهیم ، کاری کنیم کارستان!!!


20:54  1394/05/28
پاسخ دادن
منتظر
0

چجوری حساب میکنید که میگید "بیشترین سهم اشتغال را در میان بسیاری از صنایع به خود اختصاص دهد" این اشتغاله که هر قطعه که میخری چینی است؟
خدایی چند درصد قطعات واقعا داخل تولید می شود؟
بعد اینها هیچکدام بازی با جان مردم کردن را توجیه نمی کند.
کی جوابگو آلودگی هوا و موج سرطان است؟
کی جوابگو اینهمه کشته در جاده است؟
باید انحصار را از دست این دو خودرو ساز گرفت نه با 4 تا شرکت چینی که اونم منافع معلومه دوباره به کی میرسه؟
باید بازار را آرام آرام در یک بازه معقول آزاد کرد اگز توانستند رقابت کنند اگر نه تولید نکنیم بهتر است.
19:08  1394/05/28
پاسخ دادن
خودم
0

شما چرا دفاع میکنی ؟؟ خبریه ؟؟ مردمن ک تصمیم میگیرن . چه نفوذی دارن این خودروسازها ! همه جا نفوذ دارن
18:57  1394/05/28
پاسخ دادن
امیر
0

من واقعا نمیدونم چرا ما مردم ایران باید برای خرید این ماشینهای بی کیفیت سه برابر قیمت تمام شده پول بدیم خودروسازانی که کوچکترین ارزشی برای خریدار قایل نیستند با پررویی تمام جنس های آشغالشون رو به بهای گزاف به مردم میفروشن و پاسخگوی اهمال کاریهاشون نیستند. این صنعت وجود نداشته باشه شرافتمندانه تر. مردم اگر میخوان وضعیت اصلاح بشه باید همین روند رو ادامه بدن.
18:13  1394/05/28
پاسخ دادن
jf
0

آقا این کمپین کجاست من قول میدم 10000000000نفر توش عضو کنم
18:10  1394/05/28
پاسخ دادن
ronaldo
0

تا اخرین نفس ماشینه صفر نمی خریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18:01  1394/05/28
پاسخ دادن
زروان
0

جالبه که اینها هیچ صحبتی از افزایش کیفیت و یا کاهش قیمت خودروی بی کیفیت نمی کنند، فقط دارند مردمو تهدید می کنند که صنعت خودرو تعطیل بشه بیکاری زیاد ميشه، و سایت 1car هم ظاهرا شده شریک دزد و رفیق قافله
17:42  1394/05/28
پاسخ دادن
زیباکناری
0

تهریم ادامه دارد.پراید وانت .ال90 وانت. پژو وانت چندروز دیگه سمند وانت یا خودرو روز دنیا باکیفیت باقیمت مناسب .تولیدکنید درشعنه این مردم باشد یااینکه تحریم ادامه دارد
17:32  1394/05/28
پاسخ دادن
انزلی چی
65

خودروسازان این را بدانند ، این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست ، ما همه عزم خود را جزم کرده ایم و می خواهیم ، کاری کنیم کارستان!!!
15:25  1394/05/28
پاسخ دادن
ناصر
55

این کمپین یکی از بهترین کارهایی است که در این سالها در ایران انجام شده است
15:14  1394/05/28
پاسخ دادن
علی
0

این که صنعت خودرو باعث اشتغال چند هزار نفر شده درست ولی هر سال باعث مرگ چند هزار نفر هم میشه و این وضع باید هر چه زود تر تغییر کنه آفرین به مردم فهیمی که به این کمپین پیوستن. امیدوارم روز به روز این کمپین قوی تر و گسترده تر شه، مرگ یکبار و شیون یکبار
15:13  1394/05/28
پاسخ دادن
رضا
0

این خودروسازان هنوز آدم نشدن دیروز تو خبرها دیدم با تمام نامردی که پژو در حق ایرانیها کرده اونم بعد از این همه ادعای خودرو سازها که چنین میکنیم و چنان میکنیم حالا قرار داد بستن پژو 307 که متعلق به سال 2001 یعنی 14 سال پیشه تو ایران تولید کنن این خودرو از 2008 دیگر تو کشورهای خودشان تولید نمیشه این یعنی بازم به لطف خودروسازان کشورهای خارجی ما رو آدم حساب نکردن و جنس اشغال بهمون انداختن.
حالا چرا این اتفاق افتاده چون 307 تغییرات کمی نسبت به 206 داره و خودروسازان با کمترین هزینه میتونن خط تولید رو به این سمت تغییر بدن یعنی بازهم مدیران مملکت زیراب ولی نعمت خودشون که مردم باشن رو زدن .
دلیل این کارها اینه که شرکتهای موجود همه دارن کل نمایندگی خودروسازان معتبر خارجی را میگیرند تا بازهم انحصار قیمت و عرضه دست خودشون باشه تنها راه حل موضوع و خلاصی مردم از این وضع اصلاح تعرفه هست تا این مدیران داخلی دست از موزی گری و دسیسه بردارن مردم هم تنها کاری که میتوان بکنند نخريدن جنسه تا به قیمت واقعی برسه حالا چه خارجی چه داخلی ما هم مثل مردم کشورهای دیگر قیمت معقول میخواهیم نه زوری ودستوری
15:07  1394/05/28
پاسخ دادن
امیر
56

خودروسازان خود مسبب بوجود امدن این وضعیت هستند.سالها خودروی
بیکیفیت تولید کردند و با قیمت بالا به مردم تحمیل کردند.صبر مردم هم حدی
دارد. تا کی خودروی بیست سال پیش دنیا را با کیفیت پایین سوار شویم.
15:01  1394/05/28
پاسخ دادن
علی
0

اقا من امروز وانت 405 دیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا دادم شاخ در میارم.ایران خودرو دید که پراید وانت شده ، پیش خودش گفته چرا من 405 رو وانت نکنم؟؟؟ واقعا از این همه خلاقیتی که در شرکت های خودرو سازی ما هست باید به خودمان افتخار کنیم. در چند روز آینده هم احتمالا شاهد حضور سواری نیسان آبی در خیابان ها باید باشیم.......
14:19  1394/05/28
پاسخ دادن
fkni onh
35

اگر خودرو سازان داخلی به جای تولید خودرو قوطی حلبی خاویار تولید می کردند به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بود هم برای ایشان و هم برای ملت.
14:09  1394/05/28
پاسخ دادن
انزلی چی
55

ماشین خوب با قیمت مناسب تولید کنید ، تا مردم هم با شما راه بیایند. در غیر اینصورت فقط تحریم علیه خودروسازان داخلی راه پیش روی ماست!!!!!!!!!!!
13:46  1394/05/28
پاسخ دادن
رامتین
55

بابا مردم اتومبیل خوب میخواهند. فرض کنید به همه مردم 100 میلیون پول بدهند. 1 نفر از این تعداد حاضره اتومبیل داخلی بخره؟؟ پس وقتی کسی حاضر نیست بخره، یعنی رضایت مردم از خودروسازهای داخلی دقیقا صفره. حتی 1% هم نیست.
13:30  1394/05/28
پاسخ دادن
امیر
33

با حرف زدن چیزی درست نمیشود . کما اینکه حرفهای بسیار زیبایی از این صنف بسیار شنیدهایم باید با عمل ثابت کنند که به من و شعور من احترام میگذارند . شما کارشناس محترم بجای جو سازی اگر نگاهی به عملکرد این آقایان بیندازی با مردم همراه میشوی . چرا ماشین به عراق میدهند 18تومن به ما45 تومن . ماشینی رو که از شرکت تحویل میگیری اول باید ببری تعمیر کنی بعد ببری خونه . مردم مردانگی خودشونو ثابت کردن حالا نوبت خودروسازهاست . پس تا ان موقع ماشین صفر نمیخریم
13:15  1394/05/28
پاسخ دادن
محمدرضا
0

1car الان تو شریک دزدی یا رفیق قافله. فک نکنم کسی پیدا بشه که از این دو تا گاری ساز راضی باشه. داریم؟
13:14  1394/05/28
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : سلام بعیده ثبت نام جدید خودروي تارا هم دارند.
حسین : پلاک ماشین مشخص شده، فقط مونده نصب فیزیکیش
J4 اردیبهشت رنگ مشکی : ۱۹ آبان شاسی شده همچنان انتظار نمایندگی سلیمانی پور شهر ری
S3 : سلام منم مثل شما ثبت نام s3بودم بعد از 5ماه پیام دادن باید ماشین رو تبدیل کنید s3تولید نمیشه چکار بکنیم
متین : بنظرتون اونایی که پیامک اومد براشون ولی تکمیل وجه نتونستن بکنن برا اونا هم باز پیامک میاد؟
متین : شما هم تکمیل وجه نکردین؟
بیکران : واسه منم یک کلاه بباف.
اطلسی : مرسی ک خبرا رو میزاری...من فقط اینجا پیگیرم....دمت گرم
J4 : داداش مبارک باشه بخدا بال دراوردم پیامتو دیدم یعنی با پیام هایی که میزاشتی هر روز من که ماشینم پلاک شده قید ماشینمو زده بودم دیگه
سایپا بد قول : جواب (مهدی) امثال مثل شما امام حسین نمی فهمید چیه با این حرف زدنتون . شما سکوت کنید نمیمیرید.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
نیما : مهدی گواهینامه نمیخواد خودروهای داخلی
پیش فروش 6 دنده دی ماه : بستگی به شهر و نمایندگی داره من یک روزه تحویل داده شد 30 آبان تکمیل وجه کردم و همون 30 ام مدارک تحویل نمایندگی دادم 1 آذر تحویل مدارک تیک خورد از ایرانخودرو پیام اومد که مدارک شما دریافت شد
مهدی : سلام دوستان کسی می‌دونه توی طرح عادی داشتن گواهینامه لازمه یا نه خواهش میکنم کسی که مطمئنه بگه🙏
فرشاد تیگو7 : سلام 20 اذر واسه من ارسال مدارک زدن بنظرتون کی مجوز خروج میخوره؟
Alireza : دعوتنامه ساینا s هفته ی چهارم دیماه پس کی میاد؟ تا الان باید اومده باشه؟
Alireza : دعوتنامه ساینا s هفته آخر دیماه پس کی میاد؟ باید اومده باشه تا الان!؟
راناپلاس مهر : از پشت گوشی گفتن بهت 10 تومن میدیم وتمام خودتی عمو... نکنید سربه سر مردم نزارید آخر یکی پیدا میشه از خیر همه چیز رد میشه یه کاری دستتون میده بترسید بترسید بترسید
فروش فوری : پذیرش 10مهر11971217هنوز فاکتورنشد
محسن : من تحویل گرفتم ولی پیامکی نیومده نمایندگی گفت بیمه هم 10 روز دیگه میاد اما یه کاغذ دادن که نوشته بیمه از تاریخ خروج از نمایندگی فعال می باشد و سقف تعهداتش هم تعیین شده
207پانا تحویل آذر : الله ما آذریا هنوز موندیم فاکتور نشدیم