لندکروزر جدید، سلطان بی‌رقیب آف‌رود!

لندکروزر جدید، سلطان بی‌رقیب آف‌رود!

کمپانی تویوتا تصمیم دارد تا مدلی جدید از لندکروزر را به بازار عرضه کند. لندکروزر با داشتن پیکربندی 4×4 در مدل‌های جدید کاملا به شاسی بلندی لوکس تبدیل شده است. مدل 2016 نیز آف‌رود باقی می‌ماند، اما از تجهیزات ایمنی بیشتری بهره می‌برد. حال سوال این است که این مدل جدید دارای چه تغییراتی است؟ جلو پنجره و چراغ‌های LED در جلو، تماما جدید هستند. در قسمت عقب نیز سپر و چراغ‌های جدیدی اضافه شده‌اند.

لندکروزر جدید، سلطان بی‌رقیب آف‌رود!

پیشرانه لندکروزر 2016، 8 سیلندر خورجینی 5.7 لیتر مجهز به گیربکس اتوماتیک 8 سرعته کاملا جدید است که 381 اسب‌بخار قدرت و حدود 544 نیوتن‌متر گشتاور دارد. کمپانی تویوتا اعلام کرده که داخل کابین کاملا مجهز است و به هیچ گونه امکانات سفارشی نیاز ندارد. این شاسی بلند دارای سیستم امنیتی Sense-P است که شامل تجهیزات زیر است: سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار عبور از خط، نوربالا اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی.

لندکروزر جدید، سلطان بی‌رقیب آف‌رود!

لندکروزر 2016 دارای تجهیزات مخصوص آف‌رود است، مخصوصا سیستم Off-Road Turn Assist و CRAWL Control. سیستم Off-Road Turn Assist شعاع دور زدن را کوتاه می‌کند و در نتیجه برای مسیرها و جاده‌های باریک مفید است. سیستم CRAWL Control به راننده اجازه می‌دهد که از 5 حالت مختلف یکی را انتخاب کند؛ در نتیجه قدرت موتور با سیستم ترمز تنظیم می‌شود و به راننده کمک می‌کند که تمرکز بیشتری بر جاده داشته باشد. هنوز قیمتی برای این شاسی بلند در نظر گرفته نشده است، اما به نظر نمی‌رسد که ارزان باشد.

لندکروزر جدید، سلطان بی‌رقیب آف‌رود!

لندکروزر جدید، سلطان بی‌رقیب آف‌رود!

لندکروزر جدید، سلطان بی‌رقیب آف‌رود!

لندکروزر جدید، سلطان بی‌رقیب آف‌رود!

لندکروزر جدید، سلطان بی‌رقیب آف‌رود!


منبع

CarBuzz

برچسب : تویوتا , شاسی بلند , لندکروز , آف‌رود , سیستم Off , Road Turn Assist , سیستم CRAWL Control






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

55 نظر

امیرحسین
2

در واقعیت لندکروز تویوتا در ماشین هایی که تو ایران دیده میشه سلطان هست، در مقایسه با مرسدس کلاس جی مخصوصا جی ال 63، جیپ (هامر و رانگلر) و رنجروور تو آفرود هیچی نیست.
00:33  1396/06/04
پاسخ دادن
حامد
5

واقعا برا این رفیقمون بابک متاسفم. ایشون حتی نمیدونن که گشتاور چی هست و قدرت موتور چی. x6 یه خودرو لوکس با امکانات خوب و فیس لیفت خوب شتاب بالاو درگ عالی و جوون پسنده ولی تو بحث افرود اصلا تو اندازه لندکروز نیست یعنی حتی فکر این که بخوای تو افرود لندکروز رو با x6مقایسه کنی اشتباهه. خلاصه کنم x6 بیشتر برای رانندگی در اتوبان و کمی خاکی مناسبه نه این که مثل لندکروز بخواد از کوه بالا بره .بدون تعارف بگم به نظر بنده از بین suv های موجود توبازار ایران در بحث افرود لندکروزv8 حرف اول و اخر رو میزنه. باز دوستان تخصصشون بیشتره نظرشون قابل احترامه . توصیه میکنم اول برید فرق توان موتور با گشتاور گیربکس رو مطالعه بفرمایید بعد نظرات تخصصی بدین
00:22  1395/12/14
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
4

سلطان آفرود یا لندکروز است یا رنجرور.؟ پورشه و بی ام و عمرن به درد این کارهای سخت بخورند.لطفن دوستان حرفه ای با دلیل بگویند که کدوم بهتر است.
23:35  1395/05/16
پاسخ دادن
amir
0

هیکدوم خوب نیتند ب درد نمی خورن اگه ماشین خوب با آفرود خوب همه چیز فول میخواین
نیسان سافاری بگیرید پادشاه کوه ها
08:01  1395/06/31

مرتضی
2

اقا واقعا بعصیا اصلا در حد ژیان هم نیستن بعد میان نظر کارشناسانه میدن
بلد نیستی حرف نزن از ما یاد بگیر
لندکروزو .x6و اینا رو بنداز دور
هر کی زیاد ادعاش میاد بیاد با پیکان من کل بندازه
خخخخ
فقط 46😃😃😃😃
23:19  1395/05/16
پاسخ دادن
زهیر
1

برای همین از ژاپن خوشم میادچون محصولاتشون عالیه هم ماشیننشون وهم موتورهاشون واقعا مخ ان مثلا موتور ساختن با سرعت۳۹۱کیلومتر درساعت که رکورد زد اسمش هم کاوازاکیh2r برای پیست مسابقه ونمونه شهریش ۳۵۷h2کیلومتردرساعت است درکل میخام اینو بگم که ژاپن درساخت ماشین یا موتور سابقه خوبی داره وماشین هاشون هم حرف نداره که یکی ازاین ماشین ها هم لندکروزرعزیزمونه
23:19  1395/05/16
پاسخ دادن
زهیر
4

عشق لندکروز....عشق لندکروز....عشق لندکروز... قربونش برم...عزیزدلمه
23:04  1395/05/16
پاسخ دادن
حمید
5

سلطان آفرود فقط لندکروزر



بحثی هم نداریم !!!!!!

هرکی میگه نه بیاد کورس بزاریم
22:21  1394/08/04
پاسخ دادن
فرهاد
5

سلطان بی رقیب؟؟؟؟
به گرد g63 6*6 و gl63 نمیرسه.
17:20  1394/06/03
پاسخ دادن
داوود
2

داوود هستم رئیس اتحادیه پیکان داران. پیکان بهترین ماشین برای افروده چون لوازمش بسیار ارزونه و همه جا براحتی گیر میاد.
19:08  1394/05/31
پاسخ دادن
معمار زيا
1

سلام معمار زيا هستم .رءيس تيم افرود استان فارس.توي كامنت قبلي شماره تلفن گذاشتم اما ظاهرا به خاطر بعضي مسائل ثبت نشد.دوستان واقعا براي اونهايي كه x6 رو تو افرود با لندكروز مقايسه كردن متاسفم.به قول بعضي از دوستان اين ماشين سوسول كه جاده خاكي هم بري خرج بالا مياره چطوري با قول افرود لند كروز مقايسه كردي.به نظرت خودت كه مشخصه از ماشين سر در نمياري گلگير لندكروز تو هر نقطه از دنيا حتي اروپا زود تر گير مياد و ارزونتره يا x6.حالا بقيه قطعات قدرتي كه اسمشو هم بلد نيستي به كنار.خيلي حرف دارم اما فكر ميكنم خودمو سبك ميكنم
18:02  1394/05/31
پاسخ دادن
علی
0

با سلام بنظر من شما میتونید کلیپهارو مقایسه کنید و از کارشناسان 1CAR کمک بگیرید تا نظر کارشناسی بدن و راهنمائی کنن.
16:30  1394/05/31
پاسخ دادن
مهرداد
1

دوستان تمامیه کامنتاتونو خوندم. چرا بیخودی با اقا بابک بحث میکنید خوب اقا ایشون راست میگن دیگه اگه قبول ندارید برید کلیپایه افرود ایکس 6 را ببینید.
14:34  1394/05/31
پاسخ دادن
سعید
9

عزیزم اون داره با ما بحث میکنه و حرف الکی و مفت میزنه.
اون ادعا میکنه که x6 از لندکروز در آفرود سرتره .
ما هم حرفش رو قبول نداریم و هیچ کس قبول نداره.
چون از هرکس بپرسی این رو می دونه که x6 نمی تونه هیچ وقت مثل
لندکروز توی آفرود و ناهمواری های به خوبی عمل کنه.

در ضمن تو خودت اگه بابک نیستی ، چرا ازش طرفداری می کنی با اینکه
می دونی حق با ماست. حتما خود بابک هستی
16:08  1394/05/31

کامران
9

دوست گرامی کلیپ های آفرود لندکروز هم وجود داره . شما برو با کلیپ های آفرود x6 مقایسه اش کن ببین اون مسیرهایی که x6 میره برای لندکروز
مثل آسفالت میمونه
اون مسیرهایی ام که لندکروز میره ،x6 به خوابش هم نمی تونه از کنارشون
هم بگذره
16:13  1394/05/31

کامران
7

ضمنا ما هم می تونیم بگیم bmw x6 هم شکل لاک پشته
تا حالا صد دفعه اینو از مردم شنیدم . اما درست نیست

طراحی هر دو خیلی خوب و عالیه و هر کدوم مزایای خودشون رو دارند
01:52  1394/05/31
پاسخ دادن
بابک
9

تا حالا هزاران بار از مردم شنیدیم که میگن x6 بسیار هنرمندانه و زیبا طراحی شده بسیار دفرمه و اسپورتی و جوون پسند و پر ابهته. قیافش بروزو با عظمته. و واقعیت اینه که خیلیا به شدت و دیوانه وار به x6 حسودیشون میشه و از اینکه x6 تو افرود لندکروزو براحتی پشت سر میذاره چشم دیدنه x6 رو ندارن و کم مونده سکته کنن.
11:10  1394/05/31

کامران
9

دوست عزیز آقا بابک شما بیخودی داری لجبازی می کنی و اشتباه می کنی
bmw x6 در آفرودهای متوسط توانایی های خوبی داره ولی هرگز نمی تونه
توی آفرود سنگین و سخت مثل لندکروز و پرادو و لکسوس lx 570 از پس
راه بربیاد
لندکروز جاهایی میره که آدم خودش شاخ درمیاره. من حتی چند مورد دیدم
که از کوه بالا رفته
در آخر سر باید بگم که شما داری از روی تعصب نظر میدی و از این ناراحتی
که چرا bmw x6 که قیمت بیشتری داره ، نمی تونه مثل لندکروز توی آفرود
موفق باشه
جوابش هم ساده است : چون سیاست bmw ساخت ماشین های لوکس و پرامکانات و باکیفیت شهری و جاده ایه
اما سیاست تویوتا ساخت ماشین های چند منظوره است
یعنی در هر چیزی موفق هستند
12:28  1394/05/31

بابک
3

دوست عزیز من طراحیه صنعتی و مکانیک خوندم. به خوبی به مسائل فنی و شکلو قیافه ی ظاهریه ماشین اشراف دارم. من پیشنهادم به دوستان عزیزم اینه که برن مطالعشونو زیاد کنن که وقتی تو مباحث علمی کم میارن از سر حسادت و لجبازی متوسل نشن به فشو توهینو ناسزا. من همون اولش همه چیو خیلی محترمانه توضیح دادم. اما دوستان از سر حسادت و جهل و لجبازی و قتی دیدن کم میارن شروع کردن به توهینو ناسزا وگرنه من دلم نمیخواست و نمیخواد هیچکسیو سر سوزنی دل ازرده کنم. در ضمن عزیزم شمام بجایه تعصبه بی مورد برو فیلمایه افروده x6 رو به دقت ببین و بررسی کن بعد بیا نظر بده.
12:49  1394/05/31

کامران
8

دوست عزیز آقا بابک اولا من و هیچکدوم از آقایون دیگر در هیچ کامنتی
نه به شما بی احترامی کردیم و نه مثل شما رفتیم روی دنده ی لج.
دیگه وقتی شما واقعیت رو بی احترامی و ناسزا قلمداد می کنی مشکل
خودته نه مشکل ما
ضمنا شما اگر از طراحی چیزی بلد بودی و به قول خودت جهل نداشتی باید
درک می کردی که ماشینهای مخصوص آفرود همشون یک طراحی منحصر
به فرد دارند و با ماشین کوپه ای مثل x6 نمیشه صخره ها و تپه های صعب
العبور رو درنوردید
اگه دقت کنی متوجه میشی که سلطان های آفرود از قبیل تویوتا لندکروز -
جیپ هامر - مرسدس بنز کلاس G - لندروور رنج روور و... همگی یک طراحی
و ساختار بدنه ای خاص دارند.
اگه شما راست بگی پس کل این کمپانی های بزرگ دنیا همشون اشتباه
کردند فقط شما راست میگی
بهتره لج بازی و حسادت رو تو کنار بگذاری که حرف عالم و آدم رو قبول نداری
و فقط حرف خودتو قبول داری . عزیزم بس کن
13:22  1394/05/31

کامران
6

مشکل بعضی از دوستامون اینه که هنوزم نمی دونند خودروی مخصوص
آفرود یعنی چی و خودروی مخصوص استفاده ی جاده و شهری یعنی چی.

هر ماشینی یک قابلیت هایی داره و در اینکه لندکروز قدرتمندترین شاسی بلنده شکی نیست
اما خوب bmw x6 هم عالیه و بسیار پرقدرت (البته مدل 8 سیلندر) ولی
باز یک شاسی بلند شهری محسوب میشه و این که بخوای با لندکروز
مقایسه اش بکنی اصلا درست نیست

لندکروز ماشینیه که فقط وقتی سوارش بشی و با توانایی هاش آشنایی
داشته باشی می تونی خوب بشناسیش نه اینکه از دور ببینی بعد بگی
شکل آمبولانسه
01:50  1394/05/31
پاسخ دادن
میثم
0

عجب حوصله ای دارید شما،
00:14  1394/05/31
پاسخ دادن
فرامرز
0

اگه ایکس 6بدرد افرودميخوره حتما سانتافه .اسپورتچ .بقیه شاسی بلندها هم قابلیت افزود دارند
دوست عزیز تویوتا این لندکروزو برمبنای قابلیت های افرودساخته طراحی شاسی و بدنه سیستم تعلیق وپکيج افزودی که تویوتا برروی این خودروگذاشته حرفی درافرودبراي گفتن باقی نميذاره
منطورازافرودروندن تو جاده ی خاکی نیس چون پرايدم میتونه اونجابره منظورعبورازمسيرهاي سنگلاخي و...
بی ام دبلیو هیچ وقت ازقابليت افرودايکس 6صحبتي نکرده
ایکس 6ماشين خوبیه فقط برای انرودنه افزود سرعت و قدرت موتوربالايي نسبت به لندکروزداره ولی همش قدرت موتورنيس چون اگه ايتطوربود بوگاتي الان بايدخداي افرودبايدميبود
در اخر ایکس 6ميتونه تایک مترزير آب بره مثل لندکروز
23:34  1394/05/30
پاسخ دادن
سعید
11

آقا بابک سوای بر اینکه آقای امیر حسین خیلی خوب جوابت رو داد ، منم لازمه که بهت بگم که بهتره دست از لجبازی و کله شقی برداری.
انقدرم با ما جر و بحث الکی نکن.
خیلی عصبانی ام کنی آدرستو میگیرم و با لندکروز فامیلمون میام جلوی
در خونه ات. تو هم برو یه x6 به قول خودت 600 گشتاور بیار.
با هم میریم تو سخت ترین آفرودهای ایران . اگه تونستی به گرد چرخ های
لندکروز هم برسی من همون جا پول یک bmw x6 بهت میدم که بری با
ماشین مورد علاقه ات که نزدیکه براش دیوونه بشی خوش باشی.
وگرنه اگه بیشتر از این با کلمه های اسب بخار و گشتاور و کوفت و زهرمار
رو اعصابمون بری ، مجبور میشم طور دیگه ای باهات برخورد کنم.
معلومه که از ماشین فقط اسب بخار رو بلدی و هنوز مونده تا بفهمی که
معنای اسب بخار هم چیه ...
18:37  1394/05/30
پاسخ دادن
فرهاد
1

یه مدت یکی از اشنایان لندکروز داشت اکثرا میومد ماشینش دستم بود تا اینکه چند وقت پیش فروخت موهاوی مشکی ۸سیلندر خرید.قیافه محشر شتاب عالی مثل ماشینهای امریکایی میمونه فقط کافیه پات بزاری رو پدال گاز زمینو اسفالتو سوراخ میکنه.شاسی بلندا شاخ مثل ایکس 6و پورشه کاین هم جرات کلکل ندارن .واقعا محشره از هر نظر عالی.واقعا فکرشو نمیکردم همچین غولیه.حیف پول بدی لندکروز میدی موهاوی بقبشو میزنی به بدن یا کار میکنی یا سودشو میگیری.
16:27  1394/05/30
پاسخ دادن
امیرحسین
1

ماشین suv چه ارتباطی با صفر تا صد داره؟؟؟!!!داشتن خصوصیات آفرود تخصص و دانش مخصوص به خود رو داره
اسب بخار نشون میده که چقدر ایرانی تک بعدی نظر میده.اولاً که گشتاور برای هر ماشین شهری و بخصوص ماشین سنگین اهمیت بیشتری تا اسب بخار.تویوتا تخصص این رو داره که چطور با طراحی درست از این قدرت به بهترین شکل بهره برداری کنه
در دهه 90 بی ام و با هدف بدست آوردن دانش ساخت suv کمپانی لندروور رو خرید و اولین مدل x5 چند سال پس از خرید لندروور متولد شد.چیزی که تویوتا 50 سال قبل از BMW در اختیار داشت و ماشین آفرود برای ارتش میساخت
14:06  1394/05/30
پاسخ دادن
بابک
1

لطفا به من بگید ماشینی که قدرت نداره پس گشتاورشو از کجا میاره ؟؟؟ دوست عزیز ماشین افرود علاوه بر تمامه خصوصیات افرود باید قدرت داشته باشه تا گشتاور لازمو داشته باشه پس هیچ وقت نگید ماشین افرود قدرت نمیخواد. در ضمن برا افرود چه خصوصیاتی باید باشه که x6 نداره ؟؟؟ توجه داشته باشید که سقف کوتاه برا ماشین افرود برا حفظ تعادل در افرود ضروریه که x6 داره. سیستم تعلیقه بسیار محکم و قابله تنظیم لازمه که x6 داره. سیستم کنترل و کشش در سر بالائیها و سرپائینیها حیا تیه که x6 داره گشتاور بسیار زیادی لازمه که برا x6 تا حتی 650 نیوتن در نظر گرفتن در حالیکه گشتاور لندکروز فقط 540 نیوتنه پس بدون احساسات و تعصباته یک طرفه باید قبول کنیم که x6 بسیار کاراتر در افروده ویه سر وگردن سرتره.
17:08  1394/05/30

امیرحسین
2

دیگه هر کودکی این رو میدونم که تویوتا جز سه کمپانی اول در ساخت ماشین های آفرود هست.این سیستم هایی که گفتی همه ماشین های بالای 30 هزار دلار دارند ولی آفرود بستگی به طراحی دقیق سیستم تعلیق،انتقال قدرت،ضرایب دنده ها و... داره.
اگر تویوتا در آفرود بینظیر نبود نظامیان همه جای دنیا،صلح بانان سازمان ملل تا گروه های تروریستی از طالبان تا داعش از تویوتا استفاده نمیکردن؟؟؟؟!!!وگرنه داعش با درآمد نفتی به جای تویوتا از x6 استفاده میکرد
برادر من،این موضوع رو همه میدونن که bmw شرکت لندروور رو تنها بخاطر کسب دانش برای ساخت suv خرید
18:06  1394/05/30

بابک
1

اولا همه ی ماشینا ندارن این یک. فقط شاسی بلندایه پرقدرت وحرفه ای دارن. دوما شما مطمئنید سیستم تعلیق و ضرایب دنده و انتقال قدرته x6 دقیق نیستن...!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون مبدلهایه الکتریکیه گشتاورو که جلوی هرزگردیو میگیره و یکی از اساسیترین و مهمترین تکنولوژیهایه ماشینایه افروده که تو x6 به طور شاهکارانه طراحی و تعبیه شده کودوم ماشین 30 هزار دلاری داره ؟ بگید مام بدونیم. دوما اینکه تروریستایه ادمکش و کثافت داعش که از تویوتا استفاده میکنن این که دلیل نمیشه که تویوتا بهترینه. اونا از تویوتا استفاده میکنن چون تویوتا ارزونه لوازمشم ارزونه دیگه مثه x6 حرفه ای و لوکسو پیشرفته نیسکه گرون قیمت باشه. حیف نیس ماشین به اون خوشگلیو یه سری لاتو لوتایه ادمکش برونن..!؟ همون بهتر که امبولانس برونن.
20:30  1394/05/30

بابک
10

اقا امین منم با شما همنظرم گویا ظاهرن این اقا سعید تعصب بسیار شدید و کور کورانه نسبت به لندکروز داره. اقا سعید من اصن نمیفهمم لندکروز چجور سلطان قدرتمندیه که 380 اسب قدرت داره و فقط 540 نیوتن گشتاور...!!!!! در حالیکه x6 که میگید سوسوله 400 اسب قدرت داره با 600 نیوتن گشتاور که لندکروزو براحتی قورت میده. من نمیفهمم لندکروز چجور ماشین قدرتمندیه با 6 تا دنده که میخواد بره به جنگه x6 هشت دنده ای... لند کروزو فقط باید تو کوه و بیابون روند چون اگه بیاد داخل شهر x6 با اون صفر تا صد شاهکاره 5 ثانیه ایش لند کروزو قورتش میده و نفلش میکنه
12:57  1394/05/30
پاسخ دادن
ابوالفضل
5

عزیزم اونی که دیگری رو قورت میده لندکروزه.
bmw x6 شاید قدرت موتورش زیاد باشه و در آسفالت خوب بره اما وقتی
کار میرسه به آفرود و خاکی و ناهمواری دیگه قدرت موتور نیس که تعیین
کننده باشه بلکه محکم بودن ماشین و قدرت آفرودی ماشینه که تعیین
کننده است
اصلا x6 هیچوقت در آفرود حرفی واسه گفتن نداشته
اگه بری یه سری به سایت ها هم بزنی اولین ماشینی که در قدرت آفرود
کلیپ های حیرت برانگیز داره لندکروزه
13:23  1394/05/30

بابک
1

اقا ابوالفظل جوابتونو خیلی منطقی و محترمانه تو کامنت اقا فرهاد دادم. برید بخونید.
17:44  1394/05/30

هیوندای
0

اقا بابک جنسیس کوپه با ۱۰۰ اسب کمتر همون شتابو میزنه . بعدشم bmwمعنی suv یا شاسی بلند رو نفهمیده x6 یه ماشینی هست که فقط بدرد اسفالت میخوره نه افرود و کوهستان و فقط یه سدانیه که ارتفاعش از سطح زمین بیشتره . همینو بس
21:29  1396/06/03

بابک
10

اقا سعید عزیز ضمنن منظور از شاسی بلند یعنی ارتفاع زیاد ماشین از زمین بخاطر سیستم تعلیقه مخصوصه افرود و ابعاد محورها و چرخهاس نه یکسان بودن شیشه ی عقبو جلو. ضمنن شاسی بلند ها هم کلاسهایه مختلفی دارن. شاسی بلند هایه مخصوص افرود. شاسی بلندهایه کوپه. شاسی بلند هایه کوچک چهاردر مخصوصه شهر بنام کراس اوور مثه توسان. و شاسی بلند هایه مخصوص افرود و کوهستان که به درد شهر و اینا نمیخورن. در ضمن اینفینیتی و سانتافه و کادیلاک و شاسی بلند جگوار ووو... الان دارن راه x6 رو میرن. یعنی انقلاب در شکل ظاهریه خودرو. همشون شاسی بلندارو اسپرتی و ایرو دینامیک و جوون پسند طراحی میکنن که دیگه ساده نباشن مثه امبولانس.
22:58  1394/05/29
پاسخ دادن
سعید
5

در نظر پایین جوابت رو دادم. خوب بخون. اگه بازم حرف خودتو میزنی و
می خوای بگی که طراحی لندکروز به درد نمیخوره و فلان ، دیگه جوابت رو
نمیدم.
چون با این تفاسیر معلومه که چقدر اطلاعات داری و چقدر سوار ماشین
شدی.
منم بحث الکی با کسی نمیکنم که در مورد اون بحث اطلاعاتی نداره.
شما رو بخیر ما رو به سلامت ..............
01:27  1394/05/30

بابک
9

اقا سعید جان شما تا حالا امبولانسه x6 یا اینفینیتی یا مورانو یا کادیلاکو دیدی...!!!!؟؟؟؟ اما خیابونا پره از امبولانسایه تویوتا. الان دیگه تو دنیا تمامیه شرکتهایه خودروساز سعی بر این دارن که نه تنها از نظر فنی بلکه از نظر ریختو قیافه ی ظاهری شاسی بلندارو دفرمه و شکیل و جوون پسندو اسپرت طراحی کنن که ضریب ایرو دینامیکیشونم بالا بره و خودرو شیکترو بروزتر شه. لندکروزر ماشینه خوبیه و کسی منکرش نیس. اما دیگه وقتشه که یه فیس لیفت و جراحیه جسورانه و اساسی رو قیافه و شکل ظاهریه خودرو انجام بده. چون چندین ساله رو یه طرح تکراری و با تغییرات جزئی تو شکل ظاهریه ماشین خودرو بیرون میده. قبول کنیم که این قیافه شبیه امبولانسه و باید یه فیس لیفت جسورانه روش انجام شه. والا ماشین بسیار خوبیه.
22:45  1394/05/29
پاسخ دادن
سعید
5

دوست عزیز شما به هیچ وجه از سیاست های عالی تویوتا در طراحی خبری
نداری و از روی احساس داری نظر میدی.
هدف و اصالت اصلی تویوتا از ساخت لندکروزر بر دو پایه ی اصلی و اساسی
استواره :
1- تولید یک خودروی قدرتمند آفرود (Off Road) و پرتوان فنی
2- تولید یک خودروی لوکس و بسیار راحت خانوادگی ( به گونه ای که آب در دل راننده و سرنشین در هیچ مسیری تکان نخوره)

هیچ ماشینی هر دوی این خصوصیات را با هم نخواهد داشت ، مگر با طراحی و پرستیژ پرتوان تویوتا لندکروز
اینی هم که میگی آمبولانس ها هم اکثرا تویوتا هستند ، قدرت و برتری
تویوتا رو میرسونه و نشان دهنده ی این هستش که تویوتا لندکروز برای
هر کاری مناسبه و همه فن حریفه. اعم از :
سواری نرم و راحت - آمبولانس و کارهای درمانی - کارهای نظامی و جنگ
افزاری - کارهای بی نظیر آفرود - کارهای لندکروز مبله و لوکس خانگی -
و هر چیز دیگری که فکرشو بکنی از این ماشین برمیاد
حالا خودت قضاوت کن ماشین با یک طراحی خاص همه فن حریف باشه
بهتره یا اینکه با یک طراحی عجیب و غریب کم توان باشه ؟؟ !!
01:23  1394/05/30

بابک
1

دوست عزیز شما x6 رو با اسباب بازیهائی مثه سانتافه و اسپورتیج و توسان مقایسه میکنی ......!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخ. شما چقد نابغه ای....!!!
17:52  1394/05/30

بابک
7

سعید اقا برادرم تو اسپانیا x6 داره و ارتفاع قابل تنظیم x6 رو من اونجا تجربه کردم. ماشین برا جاده هایه خاکی و سنگلاخی و صعب العبور ارتفاعش تنظیم میشه و با سیستم تعلیق بسیار پیجیده و قابل تنظیم دقیقا با تمامه قدرت میشه گفت صخره نوردی میکنه. با 8 تا سیلندرش براحتی از تمامیه جاده هایه صعب العبور مثه اب خوردن رد میشه.
22:32  1394/05/29
پاسخ دادن
بابک
4

سعید جان نابغه جان اگه تا حالا نمیدونستی بدون. خیلی از پکیجا از جمله قابلیت ارتفاع بصورت سفارشیه. بستگی به مشتری داره که چه چیزائیو برا x6 سفارش بده. کمپانیه المانیه بی ام و براحتی قابلیتها یه ماشینو 50 60 درصد بالا میبره که باور کردنی نیس.
13:45  1394/05/30

رامتين
2

به نظر من به غير از قدرت و كارايي تويوتا چه در افرود چه در جاده اعم از شاسي بلند و سواري باعث محبوبيت ان در كل دنيا به خصوص امريكا نصبت به ديگر شركتها شده.كم اصطحلاكي مصرف كم و فراواني قطعات هست كه اينگونه از افقانستان بگير تا عربها و افريقا و امريكا براش سرو دست ميشكونن.
كاش ورود خودرو به ايران هم بدون واسطه بشه تا شايد براي خريد حداقل بهش فكر كرد.
10:11  1394/05/29
پاسخ دادن
حسین۱
9

منم از اینا دووووووووووووووووووست
15:17  1394/05/28
پاسخ دادن
امیر
18

عاشقشم . خوراک گشت و گذار تو جنگلهای بکر و با حال بدون استرس
14:51  1394/05/28
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
احمد : دوستان لطفا راهنمایی کنید چطور استعلام بیمه و پلاک را انجام دهیم؟
تارا v4 : سلام تاریخ تحویل من ۲۱ اسفند بوده هنوز فاکتور نشده ، تارا v4
سورن پلاس دوگانه اولویت تابستان : آقا سورن دوگانه سامانه یکپارچه تحویل تابستان پول رو دقیقا چه موقع از ما میگیرن؟؟؟
فرناز : مال من هم که تکمیل وجه کردم همینو نوشته نگران نباشید
Ham : منم اسفند تکمیل وجه کردم تو سامانه زیرش زده اطلاعات بازگشتی خودروساز برا همه ی کسایی که پول دادن همینو نوشته ؟
سلام : وقت بخیر دوست عزیز احتمال داره بیاد ولی چند مرحله پیام اومده سهند اطلس و ساینا ساینا دیگه آخریش بوده که پیامک اومده بازم برای اطمینان با شرکت سایپا تماس بگیرید ۰۹۶۵۵۰
امیر : دوستانی که اسفند تکمیل وجه انجام دادین تحویل خودرو چه زمانیه از 2 ماه هم بیشتر شد چه اطلاعاتی دارید ممنون میشم راهنمایی کنید
امیر : دوستانی که اسفند تکمیل وجه انجام دادن تشریف بردید معاونت بازاریابی چه اطلاعاتی بهتون دادن چه زمان ماشین تحویل داده میشه
S3 ابان : به کسی زنگ نزدن برای تحویل. کسی اطلاعی نداره؟
تی8/ تی9 : هر دفعه زنگ میزنیم به 42724 هر کدوم ده روز ده روز عقب میندازن / کسی جواب درست نمیده / امروز بهشوه گفتم یه سری به قسمت نظرات مشتریان بزنید / هر چی فحش خارومادر هست اینجا دارن میدن / هر چی نفرین لعنت هست میکنن / خودتان را به کوری کری نزنید / دست اخر میگه بله قربان حق با شماست /
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین سورن بنزینی : جناب آبی کبود سلام بنده تحویل 30 بهمن بودم ماشین بنده دیروز فاکتور شد و در جزئیات فاکتورمبلغ کسورات رو 421457518 زدند. من دیدم شما جایی فرموده بودید به افرادی که بهمن تاریخ تحویلشون هست سود مشارکت تعلق نمیگیره و فقط جریمه تاخیر هست. اگر اینطوریه پس این مبلغ چیه که تو فاکتور اومده. اگر اطلاعات دارید لطفا راهنمایی کنید. دوستان دیگر هم اگر اطلاعات دارن لطفا راهنمایی کنن.ممنون
اتومات : سلام چطور با هاتون تماس بگیرم ؟
علی دوگانه 29اسفند : حالا تاگرونترشه حداقل یه ماه مونده آگه قصد فروش یا معاوضه دارید الان موقعیت 207بامبلغ تاخیر وتفاوت قیمت پرداختی ایران‌خودرو تبدیل بزنی بهتره نه مثل من فقط دوگانه شرایط شماست دیگه فکرشونکن
پارس زمستان : من 20 واریز کردم روی پرداخت میچرخه
امید : دوستانی که بهمن ماهی هستند کسی فاکتور نشده
تک 85 : تک 85 فروش فوری. پذیرش 2 بهمن الان فاکتور شد.
تینا اتو ارتقا : سلام امروز کاسترومر نگاه کردم دیدم تاریخ اماده واسه صدورفاکتور شده 25یعنی امروز ایا امروز فاکتور میشه؟
حمید دی ماه دوگانه : منم تکمیل وجه28ثبت سخا29 الان زده فاکتور شدم ..رنگ ماشین هم زده سفید شیری
جواد : واقعا دیزل ح رف نداره فقط فیلتر سوخت اصلی وبه موقع عوض کنی دوگانه داشتم دوبار شهرستان میرفتی باید فیلر میزدی اصلا سربالایی راه نمیره
دوگانه دی : آخرین پیاممه، 26 فروردین تکمیل وجه طرح یکپارچه، 28 فروردین سخا دادم، 17 فاکتور شدم و دیروز زنگ زدن که ماشینو تحویل بگیرم، 4 نفرو میشناسم دی ماهی بودن و دیروز تحویل گرفتن، الکی حرص نخورین آخرش بهتون میدن بدون افزایش قیمت ما دی ماهیا ک بعد آذر ماهی بودیم استرس واقعی سر ما بود مهر و ابانم نداده بودن و بحث گرونی بود شما ک دیگه شرایطتتون بهتر ماست دارن ماهای جلوتونو به سرعت ماشین تحویل میدن الکی خودتونو نزنین در دیوار اخرش بهتون میدن دیگه خدافظتون بعد 6 ماه از اینجا برم خدافظ😄