آن چه در این مقاله از نظر شما می گذرد، شرح مختصری از 10 خودروی محبوب است که خریداران پس از خرید آن ها، دوباره برای تعویض خودروی خود به همان مدل و برند رجوع کرده اند.
اگرچه شورولت سونیک (Chevrolet Sonic) تنها یک سال است که پا به بازار جهانی خودرو گذاشته است، اما بر اساس گزارش منتشر شده از Experian Automotive در نیمه اول سال 2012، چیزی در حدود 60.3 درصد از صاحبان این خودرو برای تعویض ماشین خود مجدداً به نمایشگاه های همین برند بازگشته اند.
فورد فیوژن (Ford Fusion) به عنوان یک سدان پرقدرت نیز نشان داده است که توانسته چیزی در حدود 59.9 درصد از خریداران خودش را بعد از مدت ها به طرف خود جذب کند.
فورد فلکس (Ford Flex) به عنوان یک کراس اوور شاسی بلند 7 نفره که برای خانواده های پرجمعیت بسیار مطلوب و مناسب به نظر می رسد، بعد از ارائه خدمات ارزنده به خریداران خود، چیزی در حدود 56 درصد از آن ها را مجدداً به طرف خود کشیده است و آن ها برای نو کردن ماشین خود ترجیح داده اند که این برند را برای خرید مدل جدید ماشین خود انتخاب کنند.
گزارش ها نشان داده است که رقمی بالغ بر 55.1 درصد از خریداران فورد إج (Ford Edge) به عنوان یک کراس اوور 5 نفره، همین برند را برای خرید مجدد انتخاب کرده اند.
فورد فایو هاندرد (Ford Five Hundred)
فورد فایو هاندرد (Ford Five Hundred)، به عنوان یک خودروی سدان بزرگ، اگرچه در سال های 2005 تا 2007 جهت جایگزینی با تاروس (Taurus) پا به مرحله تولید گذاشت، اما در سال 2008 مجدداً از "فورد فایو هاندرد" به "فورد تاروس" تغییر نام داد. بنا به گزارش های منتشر شده، این برند چیزی در حدود 53.1 درصد از خریداران خود را مجدداً به سوی خود جذب کرده است.
برند تویوتا تنها برندی است که در بین این 10 خودروی خودنمایی می کند. تویوتا پریوس (Toyota Prius) جزء خودروهای هیبریدی به شمار می رود که توانسته است چیزی در حدود 51.8 درصد از خریداران این مدل را برای تعویض خودروی خود به همین برند برگرداند.
شورولت کروز (Chevrolet Cruze) یک سدان جمع و جور است و یکی از پرفروش ترین خودروهای کمپانی شورولت به شمار می رود. آمارها حاکی از آن است که چیزی در حدود 51.7 درصد از خریداران تصمیم خود را گرفته اند که برای عوض کردن مدل ماشین خود به همین کمپانی رجوع کنند.
از دیگر خودروهای جمع و جور می توان به کیا فورته (Kia Forte) اشاره کرد که توانسته است چیزی در حدود 51.6 درصد از خریداران خود را به قدرت تمام به این برند علاقمند نگه دارد و آن ها را همواره برای خرید مجدد از برند تشویق کند.
فورد إسکیپ (Ford Escape) که به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند کراس اوور مطرح شده است، تمام تلاش خود را کرده است تا با ارائه بهترین سرویس بتواند چیزی در حدود 51.4 درصد از خریداران خود را هم چنان طرفدار این برند نگه دارد.
فورد فیستا (Ford Fiesta) با ویژگی های مثبتی که از خود بر جای گذاشته است، توانسته است چیزی در حدود 51.2 درصد از خریداران این برند را برای خرید یک ماشین جدید به همین برند جذب کند. حال اگر یکی از این برندها را در اختیار داشتید، برای خرید مجدد کدام برند را انتخاب می کردید؟