در حالی که بسیاری ترجیح می دهند خودروی کلاسیک سوار شوند، برخی کاری عجیب تر انجام می دهند و یک خودروی کلاسیک را به گونه مدرن بازسازی کنند و خودرویی متفاوت خلق کنند. ماسل کارها در هر دوره ای از زمان محبوب بوده اند و این بار یک شلبی GT350CR را در مقابل خود می بینیم که باحفظ المان های کلاسیک خود، به صورت حرفه ای مورد بازسازی قرار گرفته است.
در این خودرو پنجره زیبای روی ستون های عقب حذف گردیده است و خروجی های اگزوز از دو طرف خودرو بیرون آمده اند و سیستم صوتی حرفه ای را نیز باید از یاد برد. این شلبی زیبا مجهز به موتور هشت سیلندر خورجینی انژکتوری با حجم 7 لیتر و قدرت 545 اسب بخار قدرت گردیده است و در کنار گیربکس 5 سرعته دستی، تمام آمار و ارقام استاندارد خودروی فوق را به هم می ریزد.
در کنار این موارد باید به دو مخزن گاز نیتروژن و صندلی های مخصوص مسابقات (موسوم به سری 1000) با امضای کارول شلبی اشاره کرد. رینگ های اسپرت HRE نیز به عنوان حسن ختام تیونینگ این خودرو درخور توجه است. شما کدام را ترجیح می دهید؟ این شلبی را یا نمونه کاملاً کلاسیک و دست نخورده آن را؟