انتقاد رنو از خدمات ایران‌خودرو و سایپا

انتقاد رنو از خدمات ایران‌خودرو و سایپا

 
نماینده شرکت رنو در حالی انتقاداتی را به سیستم خدمات پس از فروش دو شرکت ایران خودرو و سایپا وارد کرده که مصرف‌کنندگان ایرانی نیز از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران ناراضی هستند.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مشکلات موجود در شبکه خدمات پس از فروش خودرو در ایران در کنار کیفیت محصولات تولیدی، به چشم اسفندیار صنعت خودروی ایران تبدیل شده است.
 
این مشکلات نماینده شرکت رنو در ایران را نیز به انتقاد علنی و صریح از وضعیت خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی دو خودروساز بزرگ داخلی وا داشته است.
 
پیمان کارگر اظهار کرده است:" از نحوه کار شرکای خود (ایران خودرو و سایپا) در خدمات پس از فروش ناراضی هستیم. نمایندگی خدمات پس از فروش خودروساز به ما می‌گوید قطعه تندر 90 موجود نیست در حالیکه قطعه وجود دارد اما شرکای تجاری نمی‌خرند و به نمایندگی نمی‌رسانند بنابراین مشتری ناراضی است".
 
مدیرعامل رنوپارس خاطرنشان کرده است:" در حال حاضر در مواردی شرکت خدمات پس از فروش خودروساز پول ندارد که قطعه را خریده و به نمایندگی خدمات پس از فروش تحویل دهد. با این حال ضعف دوستان در این حوزه نباید باعث ایجاد مشکل در خدمات پس از فروش محصولات رنو در ایران شود".
 
انتقاد علنی و صریح نماینده رنو در ایران از عملکرد دو شرکت ایران خودرو و سایپا در حالی است که براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، مشتریان ایرانی نیز از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران ناراضی هستند.
 
در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مراجعان به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال 1393، نظرسنجی کرده که براساس نتایج آن مشتریان از خدمات اصلی ارائه شده از سوی این شرکتها ناراضی هستند.
 
طبق این نظرسنجی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.
 
این وضعیت در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندین بار از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرده و خواستار اقدام خودروسازان برای بهبود کیفیت خودروهای تولیدی شده است.

منبع

ایسنا

برچسب : انتقاد , رنو , ایران خودرو , سایپا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

ali
6

یکی باید بهش بگه این چند سال چرا چنین حرفی نزدی ؟! حالا که فروش ندارین صداتون در اومده ؟! جمع کن بابا ...
02:10  1394/07/05
پاسخ دادن
امیر
11

آقای رنو . الکی جو گیر نشو . آکه مثل قبل بالا سر محصول تولیدی خودت بودی این مشکلات پیش نمی آمد . ما کلا از محصول فرانسوی به دلیل نامردیهاش بیزاریم و نمیخوایم . پس الکی جو نده . از این به بعد تو هم بازار خوبی تو ایران نداری
15:50  1394/07/04
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Amir s3 : سلام دوستان توجه کنید با لایک کردن و اینجا حرف زدن چیزی درست نمیشه شرکت به نفع خودش یک طرف سود میبر ۱.میگن پولتو با سود تاخیر میدم ۲ما دیگر اگر بد ۲.ماشین خودتو میدم ۶ ماه دیگر (اگر ماشین تولید میشه الان بد چه فرقی داره شاید ۶ ماه دیگه هم گفتی نمیدم یا بهونه جدید اوردی) ۳.ماشین های که جایگزین کردی همه قیمت بیشتر یا مورد تایید ما نیستنما در توان این مبالغ سنگین نداریم ۴.داخل پیام تبدیل خودرو نوشتین با شرایط ویژ جایگزین کنیم الان دارید میگید مابه تفاوت باید پرداخت بشه حداقل باقیشو اقساط کنید دوستان دقت کنید چه ما مالباختگان جک s3 و x5و j4 بهتر با اعتراض جلو شرکت یا حداقل وزارت صمت بتونیم حق خودمون بگیریم و باعث اگاه شدن بقیه افراد بشیم تا از این خودرو ساز خرید نکن یه روز نزدیک انتخاب کنیم و مراجعه کنیم یاحق
تارا : مبارکتون باشه ،راسته وضعیت بدنه خیلی ضعیفه ؟!
تارادستی سفید : سلام لطفاً هرکسی خودش زنگ بزنه شکایت کنه پیگیر خودرو خودش بشه مال من تحویل 25 مهرماه هنوز فاکتور نشدم فروش فوری
تارادستی سفید : سلام لطفاً هرکسی خودش زنگ بزنه شکایت کنه مال من تحویل 25 مهرماه هنوز فاکتور نشدم
مجید : دوستان کسی اطلاع از جریمه تاخیر سایپا داره من دوم شهریور تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشدم به نظرتون جریمه تاخیر تو این چهار ماه چقدره
رعیت حلال خور : خوش به حالتون
متین : منم شرایط شمارو دارم ببینیم بعدا باز یه چند ماه دیگ شاید پیام بیاد شایدم زودتر بیاد شایدم سوخته باشه نوبتمون
متین : ببخشید وقتی بنویسه موردی یافت نشد یعنی چی؟یعنی نوبت ما به همین سادگی سوخت؟ مگه به‌ همه نوبت ندادن؟ چه وضعشه اخه
متین : بنده هم همین شرایطو دارم دقیقا چیکار کنیم؟؟باید شکایت کنیم ازشون صد درصد
متین : برای من هم همین رو مینویسه دقیقا
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : سلام منم بیستم آبان هستم هنوز خبری نیست دنا پنج دنده
محمد : سلام داداش کوچه را اشتباهی اومدی 😂 اینجا کوچه 207 هست
صادق تیگو هفت هیبرید +e : سلام. من بیستم از بم خروج خورد و پنج شنبه بیست و دوم رسید شیراز
افشین : سلام. 30 مهر آپشنال رنگ سفید، دوشنبه گذشته تحویل گرفتم
امیر علی : درود بر شما..من از نمایندگی سوال کردم گفت فقط مانیتور خالی داره.دوربین دنده عقب و دکمه رو فرمان خودت باید بذاری..البته گفت بعضی مواقع مانیتور با دوربین می ذارن
محمدعلی : سلام. صبح بخیرالان پبامک اومد
کوییک اتومات : سلام وقت بخیر از کوییک های اتومات سامانه یکپارچه خبری ندارید؟ من اولویت پاییز 1403 هستم اما هنوز خبری بابت واریز وجه برام نیومده
اسماعیل : سلام،پذیرش2مهر فاکتور شدم 11960354
207 پانا اتومات مهر 403 : من دیروز وجه دعوتنامه رو به حساب صاحب حواله واریز کردم تکمیل وجه انجام داده اما تو میز خدمت هنوز میزنه در حال تکمیل وجه برای بقیه دوستان که واریز کردن هم همینجوریه؟
207 : واقعا متاسفم واسه کسایی امثال شما