تصاویر ۵ خودرو جدید ایران‌خودرو

 

 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ورود ۵ خودرو جدید به بازار خودرو ایران خبر داده و گفته است که با امضا قرارداد میان ایران‌خودرو و پژو و اجرایی شدن برجام، تقریباً بین ۱۵ تا ۱۸ ماه آینده محصولات حاصل از این قرارداد روانه بازار خودرو خواهد شد.
اقتصادنیوز به نقل از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نوشت: قرار شده 500 میلیون یورو برای ایجاد شرکت مشترک ایران خودرو و پژو در ایران سرمایه‌گذاری شود تا در این دور از همکاری‌ها پنج خودرو پژو 301، 208، 2008، 508 و 5008 در کشورمان به تولید برسد.
 
هاشم یکه‌زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزوده است که قرار شده 500 میلیون یورو برای ایجاد شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو سرمایه‌گذاری شود تا در این دور از همکاری‌ها پنج خودرو پژو 301، 208، 2008، 508 و 5008 در ایران به تولید برسد.
 
یکه زارع گفته ما بر اساس این دور از همکاری‌ها 30 درصد محصولاتی را که با شراکت پژو به تولید می‌رسانیم از طریق شبکه پژو به کل دنیا صادر خواهیم کرد. تفاهم دیگری هم که با پژو داشته‌ایم این بوده است که در سه مقوله کیفیت، خدمات پس از فروش و مراکز تحقیق و توسعه تیمی از پژو در ایران مستقر شوند و در این مورد به کارکنان ما آموزش لازم را بدهند. در حقیقت در دور جدید همکاری ما با پژو انتقال تکنولوژی به معنی واقعی صورت می‌گیرد.
 
با توجه به اهمیت موضوع، تصاویری از این پنج خودرو منتشر شده است. 
 
 
تصاویر ۵ خودرو جدید ایران‌خودرو
 
 
 
تصاویر ۵ خودرو جدید ایران‌خودرو
 
حرفه‎ای های صنعت خودرو کانال وان‎کار را از دست نمی‎دهند.
 

منبع

همشهری

 

برچسب : خودرو , ایران خودرو , محصول جدید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

68 نظر

علی76
4

امیدوارم که این ماشینا رو چین از روی پژو کپی نکرده باشه . متاسفانه بازار ایران پر از ماشینای چینی شده . نمیدونم چرا با برند های معتبر تر از پژو مثل تویوتا ژاپن قرارداد نمیبندن . من خودم یه تویوتا کارینا دارم 30ساله کار میکنه فقط روغن و اب رادیاتورو عوض میکنم مقاومتشون در برابر فشار خیلی زیاده امیدوارم این پژوها هم مثل اونا باشن!!!
20:11  1394/09/22
پاسخ دادن
بهنام طیبی
8

بوگاتی ویرون اتومبیل بی نظیری و شاخی ولی موتورش اصل ماجراست که برای فولکس واگن المان ولی در فرانسه تولید میشه و بنیانگذارش یک ایتالیایی بوده. ولی بوگاتی با مبحث پژو زمین تا اسمون فرق داره. بوگاتی تحت نظارت المان ولی پژو اکثر محصولاتش کیفیت پایین و مناسب نیست. در اکثر برنامه ها و مستندها بهترین اتومبیل ها برای المان و ایتالیا و انگلیس و امریکا و ژاپن ولی فرانسه دقت کرده باشید رضایت خوبی از مشتری کسب نکرده و باکیفیت نیست.الان خودروهایی مانند تویوتا و لکسوس واقعا خیلی عالی و اقتصادی و رضایت کامل رتبه بالایی کسب کرده. درکل بگم اتومبیل های فرانسه جالب نیستن و این با تست هایی که انجام شده قابل اثبات میباشد
21:49  1394/09/21
پاسخ دادن
بابک در جواب محسن
0

اولا این تویی که کم اوردیو حرف داعشو پیش کشیدی نه من. دوما همه تو دنیا میدونن که بوگاتی الان نزدیک به 70 80 ساله که داره تو فرانسه تولید میشه اینو یه بچه کوچولو هم میدونه. وهمین نام ویرون از اسم پیر ویرون گرفته شده که یه راننده ی فرانسوی بود که قهرمان لمانز 1939 شد. در ضمن به خیلی از کشورهای اوروپایی سفر کردم هر چند کوتاه. اما تو این سفرهای کوتاهم از نزدیک شاهد ماشینای فرانسوی تو کشورهای اوروپایی بودم مخصوصا برندهای رنو و DS , و حتی پژو مخصوصا 308 و 208 و 2008 که بسیار محبوب و پر فروشن , تو کل اوروپا میتونی اینارو ببینی. در ضمن برید درباره ی هواپیما سازی فرانسه مطالعه کنید و مخصوصا جنگنده ی نسل پنجم رافال که اوج پیشرفت فرانسویها در تکنولوژی هوا فضاست. درباره ی ناوهای هواپیما بر فرانسه برید بخونید و تحقیق کنید و با تکنولوژِی فرانسویها بیشتر اشنا شید. مطلب اخر اینکه من به خعلی از کشورهای اوروپایی سفر داشتم اما تعصب هیچ کسیو ندارم چرا وقتی کم میارید فوری برچست تعصب میزنید !!!!؟؟؟؟؟؟؟
15:11  1394/09/21
پاسخ دادن
عبدالاحد
2

این ها مال چند سال پیش هستش ، چرا سری جدید این ماشین ها رو منتاژ نمی کنند بطور مثال 5008 برای سال 2010 است در حالی که در سال 2014 دچار فیس لیفت و تغییرات دیگر شد و همچنین بقیه ی این چند تا ماشین.
12:43  1394/09/21
پاسخ دادن
بابک در جواب محسن
17

اقا محسن کارخانه ی بوگاتی در فرانسس برادر من. در ضمن اون پسوند ویرون مربوط میشه به راننده ی فرانسوی پیر ویرون که در سال 1939 برنده ی مسابقات لمانز شده. نمیدونستی بدون. در ضمن فرانسه مهد تمدن و قلب اوروپاست و یکی از پیشگامان تکنولوژی در جهانه و از هیچکسی هم تقلید نمیکنه و تکنولوژی نمیدزده. اشغالایه 30 40 سال پیش هم ملاکه منطقی واسه سنجش ماشینایه امروز فرانسه نیس. در ضمن شما یه سری هم به پژو RCZ بزنید و برندهای لوکس و زیبای سیتروین یعنی DS رو هم برید به دقت ببینید و انالیز کنید بعد قضاوت کنید.
19:37  1394/09/20
پاسخ دادن
محسن
9

تو هم نمی دونستی بدون که بوگاتی که در فرانسه راه اندازی شده ، توسط
اتوره بوگاتی ایتالیایی (صنعت گر نابغه ی ایتالیایی) تاسیس شده و هنر
ایتالیایی ها در خودروهای کمپانی بوگاتی ، بوگاتی را به اینی که می بینی
تبدیل کرده نه فرانسوی ها ........
ضمنا قلب اروپا ، آلمانه نه فرانسه. آلمان از هر نظری که نگاه بکنی چه
بهداشتی و پزشکی - چه تکنولوژی و صنعت - چه ورزش - چه قدرت نظامی
و سیاسی و... همیشه حرف اول رو تو دنیا زده چه برسه به اروپا .

از نظر من فرانسه ، به جز فرهنگ و تمدن هیچ چیز دیگه ای نداره که بخوایم
اون رو توسعه یافته قلمداد کنیم. در حقیقت فرانسه هم مثل ما در حال
توسعه است. بیخود نیست داعش از بین این همه کشور اروپایی ، زورش
فقط به فرانسه می رسه و مثل ویروس تو خیابون های پاریس پخش شده.
21:50  1394/09/20

بابک در جواب محسن
8

عجب منطقی داری شما واقعا متاسفم. اولا بوگاتی ویرونی که الان داری میبینی در فرانسه داره تولید میشه نه ایتالیا. کاری به خود شخص بوگاتی تو 70 80 سال پیش نداریم. الان در حال حاضر بوگاتی در کشور فرانسه تولید میشه. دوما تو داری فرانسه رو با ایران مقایسه میکنی !!!! خخخخخخخ خیلی با حالی خیلی خندیدیم به خدا !!!؟؟؟؟؟ فرانسه مثه ایران کشور در حال توسعه س !!!!! خخخخخخخخخخخخخخ خنده دارترین جوکی بود که تا حالا شنیده بودم. تازه, حالا که ملاکه قضاوته تو برا فرهنگ و تکنولوژیو پیشرفته یه کشور,داعشه پس همین چند روز پیش داعش به امریکا حمله کرده بود پس با منطق تو امریکا هم یه کشور در حال توسعه س !!!!!! خخخخخخخ....!!!! برو اقا برو یه کمم درباره ی جنگنده ی فرانسوی رافال مطالعه کن ببین تکنولوژیه فرانسه در کدام قله از جهان ایستاده ؟ رافالی که تو 6 ثانیه پشت سر جنگنده های اف 16 و اف 18 امریکایی قرار میگیره. در ضمن داعش کل اوروپارو تهدید کرده پس با منطق تو کل اوروپا عقب موندس و در جال توسعس خخخخخخخخخخخ...‍!!!!!!!! خعلی با حال واقعا
00:22  1394/09/21

محسن
6

آقا بابک از دیدگاه من شما یک متعصب بی چون و چرای فرانسه هستی و
حرف هیچکس تو کتت نمی ره. بهتره بیشتر از این حرف نزنی تا ضایع تر
نشی.
تو بحث اصلی کم آوردی دیگه کار رو به سیاست نکشون.
همه می دونن اگه فرانسه صنعت و پیشرفتش خوب بود ، می بایست مثل
کشورهای قدرتمندی مثل آلمان و انگلیس تو اروپا مطرح می شد.
اما می بینیم که فرانسه فقط اسم یک تمدن خشک و خالی رو یدک میکشه
و بس.
هر وقت وسعت رسید یه سر برو اروپا ببین اروپا چه خبره. ببین تو کشوری
مثل آلمان ، فرانسوی ها رو چطور جهان سوم قلمداد میکنن
12:07  1394/09/21

sasan
0

راستی بچه ها من قبول دارم پژو به نسبت دیگر برندهای اروپا اشغال حساب میشه ولی خداییش اگه ایرانخودرو انسانیت داشته باشه و پژو رو عین پژوی فرانسه با قیمت اصلی به ما بدن اینجوری حساب کنیم از سواری خر به سواری اسب اصیل رسیدیم پس مشکل از فرانسویها نیست مشکل از ما ایرانیهاست که به خاطر پول با گوشتو خون خودمون بازی میکنیم منظور اون دوتا خونخوار ایرانخودرو و سایپا
17:29  1394/09/20
پاسخ دادن
sasan
0

در جواب اقا بابک و اقا محسن باید بگم که بوگاتی شروع به کارش درایتالیا و به نام خود بوگاتی بود ولی دقیق نمیدونم چه سالی ولی بعد فلوکس واگن تمام امتیاز بوگاتیو خریداری کرد و بوگاتی ویرن در فرانسه ساخته شد که رکور سرعت جهان رو زد و ماباقی بوگاتیهای قدرت مند بعد از ویرن هم در فرانسه ساخته شد در کل نتیجه میگیریم که دوتاتون درست میگید بوگاتی یه ماشین دورگه ست یا یه ایتالیایی فرانسه تبار است.
17:22  1394/09/20
پاسخ دادن
محمد
0

اگه واردکنندگان، خودرو رو با ارز دولتی وارد میکنن؛ چرا باید این گروه اقلیت مردم رو چپاول کنند؟
14:10  1394/09/20
پاسخ دادن
بابک
4

عزیزانم نازنینانم دوستان خوبم اینکه مقامات خودرویی بی کفایت و دزد و کلاه بردار ما پامیشن میرن هر چی ماشین 30 40 سال پیش از رده خارج شده رو ورمیدارن میارن اینکه دلیل نمیشه ماشینای فرانسوی بد هستن. ماشینای 30 40 سال پیش اصن ملاک و معیار منطقی و درستی برا ارزیابی و قضاوت منصفانه ی ماشینای امروزی نیستن که اخه عزیزانم. فرانسه قلب اروپاست و مهد تمدنه. فرانسه یکی از پیشگامانه تکنولوژیه تو دنیا. همین ابر سوپر خودروی بوگاتی خوش نام و معروف که سلطان ابر خودروهاست یکی از شاهکارهایه ماندگار و جاودانه ی فرانسویهاس. یا پژو RCZ یکی از زیباترین شاهکارهای فرانسس که بسیار معروف و پرطرفداره یا برندهای DS که در اوروپا بسیار پرفروش و محبوبه یا پژو 2008 یا همون 208 کوچولو و دوس داشتنی که صفر تا صد باور نکردنیه 8 ثانیه رو میزنه. فرانسه الان با تکنولوژِی روز داره خودرو تولید میکنه پس اشغالایه 30 40 سال پیشو ملاکه قضاوت قرار ندید دوستان خوبم.
12:51  1394/09/20
پاسخ دادن
محسن
7

وقتی میگن بدون اطلاعات نظر ندید واسه همینه دیگه.
آخه بوگاتی مال فرانسه است یا ایتالیا ؟؟؟ !!!!
از یه بچه هم بپرسی الان میدونه که بوگاتی ایتالیاییه ...
در ضمن کسی نگفته که ماشین های الان فرانسه مثل ماشینهای 30 40
سال قبل فرانسه است.
داریم میگیم که فرانسه در مقایسه با کمپانی ها موفق امروزی ، حرفی برای
گفتن نداره. تمام
15:04  1394/09/20

بابک
6

اقا محسن نازنین انقد مطمین کامنت گذاشتی انگار همه پشت کوهین و فقط شما اهل مطالعه و ماشین بازی !!! برادر من جوابتو اقا sasan تا حدودی داده. در ضمن بوگاتی توسط شرکت فرانسوی بوگاتی تولید میشه. واقعا متاسفم براتون. در ضمن فرانسه مهد تمدن و تکنولوژیه و ماشیناش حرف نداره مخصوصا پژو RCZ و برندهای لوکس DS. که تو اوروپا بسیار بسیار پر فروش و پرطرفداره.
18:53  1394/09/20

american and japan
0

قیمت و کیفیت رو خییییلی باید خوب کنن در ضمن اون 405 مدل 1990 رو هم از دور خارج کنن با اون استاندارد مزخرفش.سمند رو هم همینطور و به همین ترتیب بقیه ی محصولات
09:59  1394/09/20
پاسخ دادن
hamid
3

پژو ورنو بعد از فولکس واگن پرفروش ترین برندها در اروپا هستند.اینکه ایران خودرو میاد یه سری اشغال با برند پژو میزنه وماشین های ده سال پیش رنو را مونتژ میکنه دلیل بر بی کیفیتی پژو وزشت بودن طراحی رنو نیست.همین ال نود وساندرونسل جدیدشون خیلی زیبا ست.یا ۲۰۶و۴۰۵های قدیم واقعا کیفیت خوبی داشتن.در بین برندهای خلاق درسال۲۰۱۵هم رنو در کنارتویوتا وبی ام و ودایملر وفولکس بود.به لحاظ فروش هم این دو برندفرانسوی جز ۵تای اول دنیا هستن و دوم وسوم اروپا.در اروپا تویوتا و کیا هیوندا در اخرین رتبه های فروش اند.شما نگاه به ایران نکنید که ملت عاشق کره ای شدن وفقط ظاهر ماشین را میبینن.اروپا کیفیت براشون مهمه واصالت
08:31  1394/09/19
پاسخ دادن
محسن
8

دوست عزیز از یه بچه هم بپرسی می دونه که کم بازارترین و کم فروش ترین
خودروها در سطح جهان ، خودروهای فرانسوی و چینی هستند.
به دلیل کیفیت کم و طول عمر بسیار کم قطعات پژو و رنو نسبت به سایر
خودروسازان جهان.
من خودم تا به حال به 4 کشور سفر کردم.
تو عراق که 80 درصد ماشینها رو ماشینهای ژاپنی و آمریکایی تشکیل میده.
تو آلمان و سوئیس هم که رفتم ، بیشتر خودروها آلمانی اعم از بنز و ب ام و
و همچنین خودروهای تویوتا و لکسوس و نیسان بود.
تو دبی هم که مهد ماشینهای دنیا است ، بیشترین ماشین ها ماشینهای
آمریکایی و آلمانی و انگلیسی و ژاپنی هستند.
به جرات میتونم بگم تو این سفرهایی که به خارج داشتم ، کمترین ماشین
هایی که دیدم ماشینهای بی کیفیت فرانسوی بودند.
ضمن اینکه ماشینهای کره ای خیلی بیشتر در خیابان ها دیده می شدند و
الان هیوندای و کیا جزو 10 کمپانی برتر خودروسازی دنیا هستند.
من خودم برادرم 6 سال سانتافه داشت ، وقتی فروختش کارکردش 300 هزار بود ولی هنوزم مثل مدل صفر کیلومترش می تازید.
اگه دقت کنی الانم ماشینهای کره ای 7 سال قبل هم تو خیابون ها دارن
بدون مشکل خودنمایی می کنن
13:02  1394/09/19

امیر(سابق)
3

رفیق دلیل کیفیت بالا نیست(نمیخوام بگم بی کیفیت هستن) به دلیل قیمت بسیار پایین محصولاتشون هست. ما چون ماشین باکیفیت تو کشور برای عموم نداریم معنی کیفیت خوب برای ما ناشناخته است. فرانسه تو دنیا به زدوبند معروفه و مدیران ما هم که استاد این کارها هستند. ما میگیم کار برای همه برندها مثل فرانسویها آزاد باشه تا مردم خودشون انتخاب کنند. بعد میشه گفت فرانسویها پرچمشون بالا میره یا ....
16:52  1394/09/19

سعید
2

اقا شما سرچ بکن داخل اینترنت.امار معتبر جهانی را بیین.اینکه شما چهار تو کشور رفتی میشه اماراخه؟ترکیه هم پر از رنوه.مالزی پر از پروتونه...امار جهانی راببین
22:29  1394/09/19

محسن - جواب سعید
2

آقا سعید " شنیدن کی بود مانند دیدن " .....

تا رمانی که یه چیزی رو تجربه نکردی و عملا مورد آزمایش قرار ندادی ، نباید
نظر قطعی در موردش بدی.
منی که خودم هم ماشین فرانسوی و هم ماشین کره ای و ژاپنی داشتم
و در خارج از کشور هم عملا وضعیت موجود رو دیدم ، بدون شک اطلاعات
دقیق تری خواهم داشت از آمار و ارقام تبلیغاتی شرکت های سودجویی
مثل پژو و رنو و چینی های تازه به دوران رسیده ............
01:11  1394/09/20

سعید
1

اقا حمید شمابا4 تا کشور به این نتیجه رسیدی.اقا جون امار جهانی را میگم.شما فکر کردی مثل ایرانه که امار الکی باشه.در اروپا هر خودرویاز بابت هر دونه ماشین مالیات میده.چراباید امار زیادتر از واقع بده.اونجا همه چیز تحت کنترل کشورها وسازمان های معتبر تجاریه.باز بگودیدم فلانطور بوده.سرچ کن خلاق ترین برندهای سال 2015.یا پرفروش ترین برندهای خودروسازی اروپا.صمنا رنو مالک داچیای رومانی.سامسونگ موتورز کره.لادای روسیه.و45 درصد سهام نیسان زاپن مال رنوه.رنو تراکز سازنده خودروهای سنگین.رنو فرمول 1 برنده جوایز متعدد در فرمول1.رنو اسپرت سازنده خودروهای اسپرت...متاسفم که اسن رنو را در برابر چین میاری.معلومه اطلاعات خیلی زیاده و رنو همداشتی.خخخخ
10:55  1394/09/20

سعید
1

اونهایی که از رنو ایراد میگیرن احتمالا تودعنشون رنو5 وال نوده.البته هر دو ماشین های خوبی اند.ولی برای زمان خودشون.یه سربا سایت رنو بزنید ببینید ماشین های2016 رنو چی اند.چند مدل رنو اسپیس.کجار.تالیسمن.کاندید خودروی سال 2016 هستند.رنو کلیو وکپچر ومگان همکه در تمام قاره ها زبانزد هستند
10:58  1394/09/20

محسن
3

به هر حال این تجربیات و نظرات من و عده ی کثیری از افرادی بود که
بارها و بارها خودروهای فرانسوی رو مورد آزمایش قرار داده ایم.
و از نظر من نوعی که هم فرانسوی داشته ام و هم کره ای و ژاپنی ،
ماشین های فرانسوی لا اقل از لحاظ طول و دوام عمر و قطعات ، چیزی کمی بهتر از خودروهای چینی هستند.
من به آپشن و موتور و امکانات کاری ندارم. عامل تعیین کننده ی کیفیت
دوام و کم هزینه بودن ماشینه که فرانسوی ها از این امر بی بهره اند و
حتی با کره ای ها هم توان رقابت ندارند.
همین الان هم اگر 150 میلیون پول داشته باشم ، هیچوقت رنو کولیوس
نمی خرم. به جاش یا تویوتا پرادو کارکرده یا هیوندای توسان و سانتافه
می خرم ......
یا به عنوان مثال یک پژو 407 قیمتش 106 میلیونه. با این پول می تونی
یک تویوتا کرولای تمیز و بسیار باکیفیت تر و جنس اصیل ژاپنی بخری که
فقط لوگوی تویوتا هزار رنو و پژو رو می ارزه
12:01  1394/09/20

بهنام طیبی
5

اقتصادی ترین و باکیفیت ترین ژاپن. سوپراسپرت ایتالیا. خودروهای تشریفاتی انگلیس مانند رولزرویس. اتومبیل قدرتی امریکا. اتومبیل های باکلاس و لوکس و مدرن المان.
17:08  1394/09/18
پاسخ دادن
نادر
10

و زیباترین طراحی کره ای ها ......
18:42  1394/09/18

کاربر: نوید جهرمی
0

ادب از که آموختی گفت از بی ادبان.
و خودروهایی که هیچ کدام از این ویژگی هایی ک گفتین رو ندارن ایرانخودرو و سایپا.
14:45  1394/09/19

محسن
2

یه جوری میگن بعضی انگار قراره این ماشینا رو مفت بدن زیر پاشون بگیرن .. اولا تا بیاد دوما قیمتش از همین الان مشخصه نجومی سوما توی ایران کیفیت هیچ تفاوتی نداره چه بین سایپا ایران خودرو و خودروهای چینی هر ماشینی در ایران باشه بی کیفیته و فقط باید از استارت صفر کیلومترش دعا بخونی نذر بدی خراب نشه هر 10 هزار تا یه گوسفند قربونی کنی...
16:28  1394/09/18
پاسخ دادن
ax1
0

Vehicles based on the PF1 platform:

1998-2010 Peugeot 206, essentially mix of 106/Saxo and PF1 platform
2002-2009 Citroën C3
2003-2012 Citroën C3 Pluriel
2003-2009 Citroën C2
2005-2009 Peugeot 1007
2006-2012 Peugeot 207
2009 Citroën C3 II[1]
2010 Citroën DS3
2012 Peugeot 208
2013 Citroën C-Elysée/Peugeot 301
2013 Peugeot 2008
2014 Citroën C4 Cactus[2]
16:03  1394/09/18
پاسخ دادن
مهدی
4

بابا پژو کجا بود اینها همش ساخت دانگ فنگ چین هست و ایران خودرو هم قراره با شریک آسیایی پژو یعنی دانگ فنگ قرارداد ببنده
عموی بنده یکی از مسئولین قراردادهای ایران خودرو هست ایشون اینها رو گفت
09:28  1394/09/18
پاسخ دادن
نادر
10

عاقبت هر کشوری که با چینی های کلاهبردار و لگن ساز همکاری و مشارکت بکنه همینه دیگه
تا الان فرانسه بود. دو ساله ایران ما هم پر شده از این آشغال های چینی
12:15  1394/09/18

محمد
9

مردم ایران پژو رو با ایرانخودرو میشناسن در صورتی که همین دویست و هشت اقتصادی ترین خودروی ارپا لقب گرفته که صدی سه میسوزونه البته تو موتور صد اسبی . هر چی گفتن شما باور کردید هی میگید المان المان در صورتی که توی تحریم ها بنز هم ایران رو رها کرد. اتفاقا اینا خیلی هم ماشین های عالی هستن من دربارشون خوندم . از لحاظ ایمنی و مصرف هم خیلی عالی هستند . البته اگه ایرانخودرو نیاد موتور دویست و شش بخورونه بهشون. ما هر چی میکشیم از ایرانخودرو و سایپا هست . تازه بعضیا هم که میگن المان المان پول خرید ماشینهای المانی رو ندارن. فک میکنن مثلا بنز میشه بیست ملیون. کمترینش هم که بخواهیم باید صد تومن داشته باشیم . من فکر میکنم اینا برای ایرانیها کهخودرو های کم مصرف و اقتصادی رو دوست دارن عالی هستن به خصوص دویست و هشت. البته پونصد و هشت هم کم قدرت نداره ها. در ضمن عکس پژو پانصد و هشت هم مال مدل قدیمیه مدل جدید خیلی با ابهت تر شده.
از سایت خوبتون هم ممنونم
23:50  1394/09/17
پاسخ دادن
محسن
20

نقد خودروهای فرانسوی به خاطر بی کیفیت بودنشونه .
ضمنا هر کس گفت آلمان خوبه لزوما باید پول خودروی آلمانی داشته باشه؟؟
!!!!!
بابا شما دیگه چه ملتی هستید..
01:18  1394/09/18

سهراب
15

آخه عقل کل فک میکنی همین 208 رو میتونی بخری؟ وقتی که 206 رو میدن 40 میلیون نمیان که 208 رو بدن 30 میلیون میان 80 میلیون قالبت میکنن تو هم کیف میکنی. امان از دست ادمایی امثال تو . آرزوی هر حکومتی در جهان وجود ادمایی امثال تویه
10:48  1394/09/18

کاربر: نوید جهرمی
4

آلمان اگه ایران رو ول کرد غرامتش رو هم داد.
15:14  1394/09/18

رامتین
8

من نمیدونم چرا بعضی از دوستان مثلا پراید نداره، میگه پژو خوب نیست. میگن ماشین فقط آلمان. بابا همه میدونن آلمان خوبه. همه میدونن لامبورگینی خوبه و... بنظرم پژو هم برای ایرانیها زیاده. چراکه 90% مردم ایران (جز شما دوستان) بی فرهنگند. در کل خودروهای فرانسوی بسیار عالی هستند و بجای این نظرات بهتره خاموش باشید و بفکر درآمد بیشتر تا اگه دوس دارید برید پورشه بخرید.
22:49  1394/09/17
پاسخ دادن
بهنام
5

افرین دمت گرم
00:53  1394/09/18

بهنام
11

البته خودروهای فرانسه باکیفیت نیستن ولی چون پول نداریم چاره چیه
00:58  1394/09/18

کاربر: بابک یزدانی
6

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است...
پژو اگه خوب هست چرا هیچ کدوم از محصولاتش جزء خودروهای پرطرفدار و پرفروش نیستند؟
چرا حتی جزء 20 خودروساز برتر نیست؟
خود پژو چی هست که دیگه تولیدات چینی اون چی باشه
21:17  1394/09/18

محسن
22

ماشینهای اروپایی فقط آلمان - ایتالیا - انگلیس.
فرانسه انگار اصلا تو اروپا نیست. ماشینهای بی کیفیتی تولید میکنه
مثل چین در آسیا
هر قاره ای یک سرطان داره . تو آسیا چین - تو اروپا فرانسه
22:02  1394/09/17
پاسخ دادن
بهنام
3

ولی خداییش اقتصادی ترین اتومبیل های جهان الان ژاپن داره میزنه
17:03  1394/09/18

علی
4

با سلام
دوست عزیز شما با چه انگیزه ای میگی پژو بده چون یه 405 زده مال 20سال پیش که الان ما استفادش میکنیم
پژو308خودرو سال اروپا شده
حالا شما برین یه نگاه به انیکس واگزالت کنید بعد بگین پژو خوبه یا بده
19:24  1394/09/18

محسن - جواب علی
7

آقا علی خودروی سال اروپا شدن لزوما به معنای کیفیت خوب و بالای
ماشین نیست. اگه اینطوری بود باید بنز و bmw عنوان خودروی روز اروپا
رو کسب می کردند نه پژو.
منظور از خودروی روز اروپا خودروییه که بیشتر قشر متوسط به پایین توانایی
خریدش رو داشته باشن که قطعا محصولات بی کیفیت و ارزان قیمت فرانسوی از این دسته هستن
هر چند من خودم که یکی دو بار اروپا رفتم ، مردم خود اروپا نسبت به این
جمله ی مسخره که میگن پژو خودروی روز اروپاست کاملا نظرشون برعکسه
و میگن فقط تو فرانسه ماشین روز محسوب میشن. وگرنه در کشورهای
دیگه بیشترین استفاده از خودروهای ژاپنی و آلمانیه
بی کیفیت بودن پژو و رنو و فرانسوی ها هم به راحتی با یک بار سوارشدن و
رانندگی با اونها قابل تشخیصه و اگر شما ماشینی مثل حتی سوناتا سوار
بشی ، دیگه هیچوقت نمی تونی با ماشینی مثل رنو فلوئنس و بقیه ارابه
های فرانسوی از رانندگی لذت ببری.
اینو میگم چون من خودم سوار هر دوتاشون شدم
راحتی و کیفیتی که در ماشینهای کره ای و ژاپنی و آلمانی و آمریکاییه ،
هیچوقت در ارابه های چینی و فرانسوی پیدا نمیشه
00:06  1394/09/19

hamid
5

موضوع اینه که ما پژوهای جدید را ندیدیم.شما سوناتا را با رنو سفران مقایسه کن.رنو بسیار با کیفیت تر و زیباتر وبا وقارتره.موتورش هم با نیسانتیانا یکیه.بعد شما میگی سوار شدی وسوناتا بهتر بود؟مجبور نیستی ندیده نظر بدی.فلوینس هم کلاس الانتراست.کره ای مخصوص ادم های ظاهر بینه وبس.تمام رنوها شاسی وموتور گیربکسشون با نیسان مشابه است.لتیتود هم با ماکسیما وکولیوس با نیسان ایکس تریلو...مشابه هستند.شمادرواقع با زیر سوال بردن رنو داری به نیسان هم ایراد میگیری
08:37  1394/09/19

کامبیز
2

دوست عزیز ،اظهار نظر در مورد هر چیزی باید مستند به آمار و اطلاعات دقیق و مستند و فنی باشه،حالا شما براحتی میاین یه برند مشهور و قدیمی خودرو رو براحتی میرسونی به صفر وبا شرکتای چینی بی اصل ونسب یکی میکنی،این کار منطقی ومنصفانه نیست.
19:19  1394/09/20

علیرضا
11

به هر حال پژو هم که باشه، خیلی خوبه و به آینده امیدوار می‌شه شد. البته این ماشین ها هم واقعا ماشین‌های خوبی هستن، مثلا ۲۰۰۸، امکانات بسیار زیادی داره و از نظر امنیتی هم ۵ ستاره از NCAP گرفته. از سمت دیگه هم تو کشور ما ماشین‌های کم مصرف لازمه، چون واقعا مردم دارن از آلودگی هوا می‌میرن، و ماشین‌های ۳ سیلندر توربوشارژ شده‌ی پژو، هم مصرفشون پایینه، هم قدرت مثلا ۲۰۶ فعلی رو دارن، هم آلودگی‌شون بسیار کمتره.
به طور کلی قطعا قدم مثبته و حداقل یه کورسوی امیدی هست.
مگر این که دوباره دوستان مافیا، نصف امکانات این ماشینا رو بزنن، و قیمت رو بالاتر ببرن و مردم رو از داشتن ماشین‌های به روز تر محروم کنن.
قیمتا هم به نظر ارزون نمیان، مثلا همین ۲۰۰۸، قیمت پایین ترین مدلش، حدود ۵۶ میلیون تومان به پول ایران می‌شه که البته با توجه به اینکه ایران‌خودرو هم سود می‌خواد و هزینه‌ی تاسیس نمایندگی و ... می‌خواد احتمالا بالاتر هم هست.
20:57  1394/09/17
پاسخ دادن
تبريز
10

قدرت ندارن!!
اسب بخار اينارو نگا كنيد!!!!
خيلي ضعيفن😃😃🖐
19:21  1394/09/17
پاسخ دادن
دهاتی
11

اخه یکی بگه غیر فرانسه و ایران جای دیگه دنیا این ارابه ها رو سوار میشن؟
18:16  1394/09/17
پاسخ دادن
ali
14

با مسئولین بی لیاقت ما . فرانسه خونای الودشو به ما خداتومن فروخت و حالا داره ماشینای اشغالشو باز بهمون میندازه .معنی استعمار و عزتو داریم میفهمیم.خخخخخخخخخخخخ
18:11  1394/09/17
پاسخ دادن
علی
14

شرکت پژو و بقیه خودرو سازهایه فرانسوی جزو بی کیفیت ترین های اروپایی هستن , حتی تو برنامه تاپ گیر بی بی سی چندین بار پژو را به خاطر بی کیفیتی و زشتی محصولاتشون مسخره کردن انوقت مدیران ایران خودرو بی معطلی میرن سراغشون , مگه ولکس واگن و تویوتا چه مشکلی دارن تازه کلی خودرو با کیفیت اقتصادی هم دارن ... کی هست که اینا رو نداره ولی امان از سو مدیریت ....
18:07  1394/09/17
پاسخ دادن
بهنام
1

دقیقا.افرین برشما
17:02  1394/09/18

امیر
3

فولکس
16:57  1394/09/19

بابک
11

واقعا حیرت انگیزه !
هرکس که درگذشته بیشترین خیانت را بما و کشورمون کرده باشه دولتمردانمون عاشق سینه چاکش میشن . بابا بخدا این پژوی فرانسه داشت ورشکست میشد از کنار دهه ها فروش 405 خارج از رده و 206 به ایرانیهای بیچاره دوباره جان گرفت و درنهایت همه مون دیدیم چطور در جریان تحریمها ایران خودروی بی لیاقت که بعدازاین همه سال عرضه ساخت قطعه را نداشت را دست بدامن چین کرد . چرا نمیرن با کمپانی های آلمان ژاپنی و کره ای قرار داد ببندن ؟ یا پژو یا آشغالهای چین ؟
17:38  1394/09/17
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
11

دوباره دست کردیم تو سوراخی که ازش ی بار نیش خوردیم.
خدامیدونه چی قراره بهشون برسه که اینقدر میچسبن ب فرانسه لعنتی.
16:53  1394/09/17
پاسخ دادن
رضا
18

شراکت با پژو ، اشتباه استراتژیک ایران خودرو
15:50  1394/09/17
پاسخ دادن
امیر
9

چه قدر زشتن به خدا
15:28  1394/09/17
پاسخ دادن
کاربر: Reza
16

پژو 508 قشنگه ایمنم هست.ایربگ های جانبی هم داره.
18:18  1394/09/17

پژمان
2

بیاد ایران که دیگه ایربگ جانبی براش نمیمونه
میشه مثل کیا سراتو که نصف تجهیزاتشو حذف کردن
21:50  1394/09/21

کاربر: Reza
35

قیمتا رو طوری می ذارن که قشر متوسط و متوسط رو به پایین نتونن بخرن.
14:29  1394/09/17
پاسخ دادن
حجت
20

در سري تخت گاز وقتي ميخواستند مثالي از يه ماشين اشغالو بيان کنند نام شرکت پژو رو مياوردن.نميدونم چرا اين مسولين با محصولات الماني و ژاپني مشگل دارن!!!
14:27  1394/09/17
پاسخ دادن
بهنام
4

حجت عزیز و دوس داشتنی کاملا باهات موافقم.تست هایی که انجام شد پژو اصلا حرفی برای گفتن نداشت
00:54  1394/09/18

سهیل
0

پژو استاد ماشین های اشغال از هر نظر اشغال جلو بندی شل ول تو دوزی اشغال وموتور اشغال تر مثل3008 407 ..................................
15:22  1394/09/19

....
12

قیمتش حالا چنده نکنه باز میخوان کلی رو قیمتش بکشن یا از کیفیتش بزنند .
14:24  1394/09/17
پاسخ دادن
امیر(سابق)
4

بیش از 2.5برابر قیمت جهانی. البته بیمه و پلاک و هزینه محضر را جدا حساب کنید
16:55  1394/09/19

صادق
12

این همه پیشنهاد از طرف شرکت های معتبر تر از پژو داشتید بازم پژو!!!!!!!
عاقایان أژدی و نامردی هم یه حدی داره .
13:50  1394/09/17
پاسخ دادن
رضا
8

حالا شد. فقط مونده قیمت ونحوه فروش که باید اصلاح بشه
13:45  1394/09/17
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : یک ماهه که پول واریز کردیم خدا کنه که به موقع بدن گفتن تحویل اسفندماه
کوروش : دوست گرامی بهمین زودی نتیجه نمیده زمان بره ! سازمان حمایت از مصرف کنندگان به کارشناسی میکنه بعد تخلف محرز واقع شد میفرسته اداره تعزیرات اداره تعزیرات یک اداره زیر نظر قوه قضائیه س هیچ گونه تبعیضی هم قائل نیست رای صادره قابل اجراست .حال دوستان همگی از بازرسی کل کشور که فشار و نظارت بر تخلفات ارگانهای و شرکتهای دولتی است قطعا پیگیری و از ایرانخودرو علت تخلف رو باید در کوتاهترین زمان به سازمان ارائه کند که بازرسی ایرانخودرو را موظف و ملزم به جبران خسارت به خریداران میکند
درانتظار اطلس : سلام مبارک باشه ،سود تاخیر رو براتون حساب کردن ؟؟ چقدر شده
محتشم : درود . دوست گرامی مهران از شما سوال دارم ؟واسه تو فروش فوق العاده بودش یکماه بودش یا 90روز کلا چقدر واریز کردی کلا
اطلس - آذر ۱۴۰۳ : مسئله اینه که همین دو سه شب پیش به خاطر افزایش قیمت این نقص پرونده زده شد. قبلش که کوئیک دعوتنامه بجای اطلس زده بوده، نقص پرونده نبود؟؟!!
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سحر : چه تاریخی پذیرش شدید
سورن دوگانه 30 آبان : سلام سورن دوگانه تحویل 30 آبان کسی پلاک شده؟
رضا ساینا : سایپا دیگه خیالش راحت شد افزایش قیمت داده داره فاکتور میکنه ایران خودرو لیست جدید فرستاد سایپا هم امروز وفردا میفرسته لیست قیمت جدید بعد اون هم هم فاکتور ها شدت میگیره هم دعوتنامه دیماه ارسال میشه
مهیا : اصلا 325 تا حالا نداشتیم
بنده خدا : منم میام آدرس بگین
امیر ساینا85گانه 90 روزه : بچه ها فاکتور شروع شد
خودرو : واقعا خودتون به خودتون کمک کنید تاکی حق خودمونو نگیریم هر چی بشینید به ضرر خودتونه اگر برید منم هستم میام شنبه تلفنی هیچ چیزی حل بشو نیست
زاگرب : بسلامتی چی بوده ماشین
اتو207 : سلام، دوستان محترم سود تاخیر خودرو رو چند روز بعد از تحویل گرفتن خودرو میشه دریافت کرد!
لگن : سلام اگر واقعا بیاید مثل دفعه قبل نکنید من و دونفر دیگه از دوستان که اوناام هستن شنبه میام اگر میاین اعلام کنید 11 بریم