4 محصول فرانسوی آماده ورود به بازار ایران + عکس

 

4 محصول فرانسوی آماده ورود به بازار ایران + عکس

 
در روزهایی که بازار خودرو قصد ندارد رنگ رونق به خود بگیرد، خبرهای متعددی در خصوص واردات خودروهای جدید در سال آینده به گوش می رسد. بدین ترتیب هرچند سال گذشته بازار با پافشاری مردم بر نخریدن خودرو و ادامه یافتن اعتراض به قیمت بالا و کیفیت پایین خودروها همراه بود اما انگار امسال بازار شانس بیشتری برای رونق یافتن پیدا خواهد کرد.
 
به گزارش اقتصادنیوز، با ورود هیات های مذاکره کننده مختلف به کشور به منظور بررسی زمینه های همکاری صنعتی و تجاری، حوزه پرپتانسیل خودرو یکی از محورهای اصلی مذاکره بود و به این ترتیب روند تعاملات از ورود خودروهای جدید به بازار رکودزده ایران در سال آینده حکایت می کند. در این بین دو شرکت پژو و رنو جزو سردمداران از سرگیری همکاری ها در حوزه خودرو هستند. 
 
هرچند سابقه همکاری ایران با این دو خودروساز فرانسوی به سال ها پیش بازمی گردد اما پس از رفع تحریم ها، این دو شرکت حضور پررنگ تری در بازار ایران خواهند داشت. گویا «برجام» ناخودآگاه گام مثبتی هم در جهت رکودزدایی خودرو برداشته است و دیگر ایرانی ها مجبور نیستند از بین خودروهای بی کیفیت به ناچار دست به انتخاب بزنند و یا به نشانه اعتراض «کمپین نخریدن خودرو» راه بیندازند. 
 
در این میان خبرها حاکی از آن است که شرکت پژو کمر همت بسته است تا با همکاری ایران خودرو سه محصول پژو 208، پژو 2008 و پژو 301 را وارد بازار ایران کند.
 
 
4 محصول فرانسوی آماده ورود به بازار ایران + عکس
 
درباره 208
208محصول جمع و جور پژو است که می تواند گزینه خوبی برای جایگزینی با 206 باشد. هرچند ایرانی ها تجربه چندان بدی از پژو 206 در ذهن ندارند اما استقبال از این محصول کوچک پژو به شرایط قیمتی آن بستگی دارد. مسلما اگر این خودرو به قیمتی معقول در بازار ایران ارائه شود، به زودی می تواند به عنوان یک خودروی جوانپسند در بین مردم راه پیدا کند. 
 
احتمالا با دیدن پژو 208 انحناهای هوشمندانه بدنه آن نظر شما را به خود جلب کند. همین نمای ظاهری متفاوت به 208 شانس بیشتری برای جلب توجه داده است. اما از ظاهر زیبای پژو 208 که بگذریم، وقتی پشت فرمان این خودرو بنشینید متوجه داخل کابین تنگ و کیپ آن بشوید. بنابراین به نظر نمی رسد پژو 208 اقبال خوبی برای جلب نظر افراد بلند قد و یا دست کم خانواده ها داشته باشد. 
 
حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی‌سی و توان آن ۱۲۰ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. حداکثر سرعت آن ۲۱۶ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن هم 9/9 ثانیه است. گنجایش صندوق بار آن ۲۸۵ لیتر و حجم باک آن هم 50 لیتر است. همچنین پژو 208 توانسته است ۵ ستاره از موسسه ایمنی EURONCAP دریافت کند. ایمنی راننده این خودرو ۸۸ درصد، ایمنی سرنشین جلو ۷۸ درصد وایمنی عابر پیاده ۶۱ درصد اعلام شده است. 
 
 
4 محصول فرانسوی آماده ورود به بازار ایران + عکس
 
تاخت و تاز 2008
پژو 2008 دیگر خودرویی است که احتمالا سال آینده به تاخت و تاز در جاده های ایران بپردازد. قرار است این خودرو با سرمایه‌گذاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرکت ایران خودرو تولید شود که برای این کار باید خط مونتاژ جدید در شرکت ایران خودرو ایجاد شود. پژو 2008 را می توان یک شاسی بلند جمع و جور دانست که به اندازه خودش از جذابیت های ظاهری هم برخوردار است. پژو حدود 3 سال یش وعده تولید کوچک ترین خودرو شاسی بلند را داده بود که بالاخره در نمایشگاه پاریس 2012 از پژو 2008 رونمایی کرد تا به این وعده خود عمل کرده باشد. هرچند ارتفاع مناسب این خودرو می تواند نظر خیلی ها را به خود جلب کند اما ممکن است عده ای پژو 2008 را بیشتر در گروه هاچ بک ها قرار دهند تا شاسی بلندها. 
 
حجم موتور این خودروی چهار سیلندر، 1600 سی سی و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت است. شتاب صفر تا 100 این شاسی بلند کوچک 11.2 ثانیه و ظرفیت باک آن هم 50 لیتر است. از جمله امکانات و آپشن های خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۵ می توان به چهار ایربگ، کنترل پایداری دینامیکی، دوربین عقب، سرعت سنج، سنسور دنده عقب، چراغ مه شکن جلو و عقب و عقب پنجره Defogger اشاره کرد. کروز کنترل، اسپویلر عقب، تنظیم شیب فرمان، صفحه نمایش لمسی هفت اینچی، صندلی آسایش، بلوتوث، یواس بی و AUX از دیگر آپشن های این شاسی بلند فرانسوی است. 
 
 
4 محصول فرانسوی آماده ورود به بازار ایران + عکس
 
301 خشن
خودرو دیگری که آماده به یراق است تا جاده های ایران را پشت سر بگذارد، پژو 301 نام دارد. پژو 301 یک خودروی ارزان قیمت به شمار می رود که به منظور تسخیر بازارهای اروپای شرقی، آسیا و آمریکای جنوبی طراحی شده است با این حال این خودروشانس حضور در بازار اروپای غربی و آمریکا را نداشته است. هر چند شاید این خودرو ظاهر چندان لوکسی نداشته باشد اما اگر این خودرو با قیمت مناسبی به بازار مصرف ارائه دهد، بعید نیست که به خوبی در بین مردم راه پیدا کند. هرچند برخی پژو 301 را نمونه ضعیف شده پژو می دانند که برای بازارهای ارزان قیمت طراحی شده و شاید زرق و برق دیگر محصولات پژو را نداشته باشد اما از نظر فنی و مهندسی قابل قبول است.
 
می توان اعتراف کرد جعبه دنده، پیشرانه و انتقال قدرت این خودرو به نسبت سطح قیمتی آن از عملکرد قابل قبولی برخوردار است. هرچند شاید نتواند گزینه خوبی برای ویراژ دادن راننده باشد و حس رانندگی با محصولات قدیمی تر پژو را در ذهن تداعی کند. حجم موتور آن 1600 سی سی با قدرت 115 اسب بخار است. حداکثر سرعت این اتومبیل 190 کیلومتر بر ساعت است. شتاب صفر تا صد آن نیز 10 ثانیه است که دست کم بهتر از پژو پارس و انواع سمند است با این حال به پای 206 و ال 90 نمی رسد. استاندارد آلایندگی آن یورو 5 اروپا است و از نظر ایمنی هم از حداقل امکانات ایمنی ABS وEPS و کیسه هوا برخوردار است.
 
 
4 محصول فرانسوی آماده ورود به بازار ایران + عکس
 
کوئید ارزان
خودرو دیگری که به احتمال زیاد سال آینده وارد بازار ایران شود، رنو کوئید است. مذاکراتی در این خصوص بین دو شرکت سایپا و رنو انجام شده است و گویا قرار است این خودرو به عنوان رقیب سرسخت پراید و تیبا به بازار ایران بیاید. هرچند این روزها بحث جایگزینی پراید با رنو کوئید داغ است اما تجربه ایرانی ها نشان داده است که هدفگذاری خودروسازها در مورد جایگزینی یک خودرو کم کیفیت با خودرویی رده بالاتر و باکیفیت تر چندان موفق نبوده است. همه چیز به قیمت ارائه رنو کوئید در بازار بستگی دارد. چراکه اگر این خودرو با قیمت هایی بالاتر از پراید و تیبا به بازار مصرف ارائه شود، پراید باز هم عرصه را خالی نخواهد کرد. 
 
کوئید با موتوری با ۵۰ اسب بخار قدرت ضعیف تر و یک سایز کوچک تر بدنه در رده پایین تری نسبت به ال 90 قرار دارد. از نظر طراحی داخلی خودرو کوئید زرق و برق خاصی ندارد و همچون ال 90 یک خودرو با طراحی ساده به شمار می رود. موتور این خودرو سه سیلندر، حجم آن ۸۰۰ سی سی و قدرتش ۵۸ اسب بخار است. 
 
هرچند اعلام شده است که این خودرو قرار است جایگزین پراید شود اما با خرید این خودرو انتظار سطح ایمنی چندان بالاتری را انتظار نداشته باشید. نبود کیسه هوا برای صندلی شاگرد از نکات منفی این خودرو است. رنو کوئید همچنین به سیستم ترمز ABS هم مجهز نیست. بنابراین توقع نداشته باشید پشت فرمان این خودرو چندان هم با اطمینان در جاده ها رانندگی کنید. 
 
هر چند مدیران گروه های خودروسازی ایران خودرو و سایپا امیدوارند تا با ورود این خودروهای جدید، بازار رنگ و بوی تازه-ای به خود بگیرد و این خودروسازان از رکود آزاردهنده این روزهای بازار خودرو رهایی پیدا کنند اما معلوم نیست مردم تا چه حد از گزینه های جدید برای خرید خودرو استقبال خواهند کرد. به نظر می رسد در نهایت قیمت نهایی این خودروها بتواند در خصوص خریدن یا نخریدن جدیدهای بازار تصمیم سازی کند.
 
 
 
 
 
 

منبع

اقتصاد نیوز

 

برچسب : خودرو , محصولات جدید , پژو 208 , پژو 2008 , پژو 301 , رنو کویید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

27 نظر

علی
4

پژو سیتروئن بعد از فولکس واگن دومین خودروساز بزرگ اروپا محسوب میشه. میدونستید پژو 508 بیشترین فروش رو در آلمان داشته ؟ میدونستید 508 در آلمان از هر ماشینی بیشتر فروش رفته ؟ همه که توانایی خرید بنز و آئودی و بی ام و و لندرور و فراری و بوگاتی رو که ندارن . پژو سیتروئن خودرو ساز برتری نیست اما ماشین های بدی هم در سطح متوسط نداره . آقا شما همین 407 یا 508 رو با یک موتور 2000 بیارن با قیمت معقول بدن ما راضی هستیم
11:01  1395/10/15
پاسخ دادن
هوشتولو
1

امیر از قبل اصلی
0

حق داری چنین اشفته بشید..ببین خودرو سازان دنیا دیگه چه لرزه ای بر اندامشون افتاده....چین بلایی بر سر خودرو سازان دنیا تا سال 2025 میاره...که مپرس....همانطور که الان کلیه قطعات خودرو مثل هیوندا و کیا داره تو چین تولید میشه...همانطور که کلیه لوازم خانگی و موبایل و غیره چنین کرد....همانطور که 80 درصد قطعات صنعتی دنیا داره تو چین تولید میشه...خوابی بیدار شو....بزرگترین کارخانه خودرو سازی چری در برزیل افتتاح شد.....برو تو اینتر نت ببین...
10:14  1395/10/15
پاسخ دادن
گرشاسب
2

توليد قطعات خودرو برندهاي معروف در چين را قبول دارم كه به لطف سرمايه گذاري عظيم و نظارت دقيق شركتهاي صاحب نام اتفاق افتاده ولي اينكه يك برند چيني بتونه در بازار جهاني جايگاهي پيدا كنه 2025 كه هيچي تا سال 2050 هم بهت تضمين ميدم چنين اتفاقي نخواهد افتاد چون هنوز چين تا خودروساز واقعي شدن راه بسيار طولاني داره اكثر خطوط توليد برندهاي خودشان در كشورهاي مختلف در حال ورشكستگي و جمع شدن ميباشد معروفترينشان سايت توليد MG3 در انگلستان،جيلي ec7 و x7 در اروپاي شرقي و ... كه همگي به علت استقبال پايين با شكست مواجه شدند
11:07  1395/10/15

مهیار
2

اگه نگاهی به گذشته بیندازیم میبینیم که فرانسوی ها زیاد در بازار جهانی
موفق نبودن وعلت ان سیاست کثیف انها بوده چون ماشین ها پر استهلاک بوده
ودربلند مدت هزینه ی نگهداری ماشین بسیار بالاست چون شرکت های فرانسوی سود
اصلی خودشون رو از قطعات و خدمات پس از فروش تامین میکنن این دقیقا با سیاست
های مدیران سودجو ایران خودرو و سایپا هم خونی دارد..به نظرم انصافا کره ای ها خیلی
موفق بودند..تالیسمان الان ماشین جدید وخوبیه ولی در بلند مدت بعید میدونم بازار خوبی
داشته باشه..کلام اخر لطفا سراغ ماشین فرانسوی نرید..با این مبلغ یه لکسوس کارکرده تمیز
بخرین بهتره..ماشین فرانسوی نخرین..حق نگهدارتون
02:40  1395/10/15
پاسخ دادن
جواد
0

صد برابر بدتر از فرانسويها چيني ها نتونستن واسه ماشينهاي بي كيفيت و بي ريختشون در جهان بازاريابي كنند
09:58  1395/10/15

مهیار
2

اگه نگاهی به گذشته بیندازیم میبینیم که فرانسوی ها زیاد در بازار جهانی
موفق نبودن وعلت ان سیاست کثیف انها بوده چون ماشین ها پر استهلاک بوده
ودربلند مدت هزینه ی نگهداری ماشین بسیار بالاست چون شرکت های فرانسوی سود
اصلی خودشون رو از قطعات و خدمات پس از فروش تامین میکنن این دقیقا با سیاست
های مدیران سودجو ایران خودرو و سایپا هم خونی دارد..به نظرم انصافا کره ای ها خیلی
موفق بودند..تالیسمان الان ماشین جدید وخوبیه ولی در بلند مدت بعید میدونم بازار خوبی
داشته باشه..کلام اخر لطفا سراغ ماشین فرانسوی نرید..با این مبلغ یه لکسوس کارکرده تمیز
بخرین بهتره..ماشین فرانسوی نخرین..حق نگهدارتون
02:37  1395/10/15
پاسخ دادن
مهیار
0

اگه نگاهی به گذشته بیندازیم میبینیم که فرانسوی ها زیاد در بازار جهانی
موفق نبودن وعلت ان سیاست کثیف انها بوده چون ماشین ها پر استهلاک بوده
ودربلند مدت هزینه ی نگهداری ماشین بسیار بالاست چون شرکت های فرانسوی سود
اصلی خودشون رو از قطعات و خدمات پس از فروش تامین میکنن این دقیقا با سیاست
های مدیران سودجو ایران خودرو و سایپا هم خونی دارد..به نظرم انصافا کره ای ها خیلی
موفق بودند..تالیسمان الان ماشین جدید وخوبیه ولی در بلند مدت بعید میدونم بازار خوبی
داشته باشه..کلام اخر لطفا سراغ ماشین فرانسوی نرید..با این مبلغ یه لکسوس کارکرده تمیز
بخرین بهتره..ماشین فرانسوی نخرین..حق نگهدارتون
02:34  1395/10/15
پاسخ دادن
شوفر
3

تا وقتی مافیایی مثل ایران خودرو و سایپا بر صنعت خودروی کشور حاکمند توقع معجزه و تغییر تذاشته باشید. خلاصه کلام این که حضرات به جای آن که فکر منافع ملی و حقوق مشتری باشند، به فکر منافع و جیب بی انتهای خودشان هستند!
16:41  1395/01/14
پاسخ دادن
موستانگ
0

این رنو کوئید شاسی بلنده؟
13:04  1395/01/13
پاسخ دادن
رضا از مشهد
2

سايزشو ببينيد خندتون مي گيره ! از پرايد هاچ بك هم كوچيكتره !
17:37  1395/10/15

محسن
10

درآمدمون یک دهم اروپایی هاست (یک کارمند انگلیسی حداقل ماهی 2 هزار پوند یا 11 میلیون ما در آمد داره) ولی ما باید ماشین رو چند برابر اونها بخریم. تازه اونها از دم قسط میخرن، ما باید نقدِ نقد پرداخت کنیم. توی مناطق آزاد هم که قیمت خودرو باید آزاد باشه، عملاً شرایط و هزینه هایی جلوی پای مردم میذارن که کمتر کسی سمت خودروی پلاک منطقه بره. مثلاًٌ شما توی منطقه آزاد انزلی برای خودرویی مثل مزدا 6 هستاد میلیونی باید سالیانه 2.5 میلیون عوارض سرگردنه به دولت پرداخت کنید! برای چی؟ برای اینکه نخواستید ماشین آشغال تولیدی اونها رو بخرید.
00:39  1395/01/13
پاسخ دادن
علي
1

واقعا" اينقدر ماليات مي گيرن ؟!؟!؟!
فكم افتاد رو ميز چشمام چسبيده به مونيتور ... مععععععع
09:57  1395/01/14

علیرضا
8

۵۸ اسب بخار ؟! احتمالا رقیبش تو بازار CG125 باشه فقط‌ + بدون ایربگ و بدون ABS ؟ این باید قیمتش در سطح ۱۴ ۱۵ تومن باشه اگه نه خب پراید می‌خرن ملت، چه دلیلی داره چنین ماشینی بخرن ؟ نه ایمنی، نه کیفیت، نه قدرت، هیچی ؟
21:26  1395/01/12
پاسخ دادن
علی
4

طبق بررسی یکی از سایت های خودریی 82% خودرو های فروش رفته در ایران زیر 40 میلیون تومان بوده است .حالا خودرو های فوق که می بایست 70% فروش داخل و30% صادراتی باشد توسط کدام بخش از بازار هدف جذب خواهد شد؟
13:36  1395/01/12
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
8

قیمت هایی که اعلام شده بود در بازه 50 تا 75 میلیون قرارمیگرفتن.
ب جز رنو کویید که زیر 30 میلیون درمیاد.قیمت ماشینا ب یورو یا قیمت منطقه آزادشون رو با قیمت ارخونه ای مقایسه کنیم باز میبینیم قیمت اعلامی گرون تر درمیاد.
کاش هوندا و تویوتا و مزدا توی ایران مونتاژ میشد.
17:49  1395/01/11
پاسخ دادن
بهنام
4

نوید عزیز لطفا جواب اون سوال من پاسخ بدی ممنون میشم.
من گفتم چرا فرانسه که اینقدر قدیمی و تجربه داره در خودروسازی پس چرا به پای المان و ژاپن و ایتالیا نمیرسه؟
19:07  1395/01/11

کاربر: نوید جهرمی
5

ی بار گفتم شاید ارسال نشد بهنام عزیزم.
گفتم این که کلی بخوام بررسی کنیم که فلان کشور خودروسازیش خوب یا بد خیلی کلیه و کلی مثال نقض داره.حتی شرکت ب شرکت رو هم کم باید استفاده کرد. شیوه ی صحیح بررسی خودرو ب خودرو و مدل به مدله.
در حالت کلی گفتم که این فرانسوی ها اینقدرها هم دست و پا بسته نیستن.ایتالیا ب جز سوپراسپورتاش چیزی نداره به خاطر سیاست های غلطشون در عرصه ی بازاریابی.در مقام مقایسه ی رضایت مشتری و قابلیت اطمینان و ... فیات همیشه آخر لیست جدولای امریکایی و انگلیسیه.آلفارومئو هم خیلی کوچیکه و تازه ب فکر افتادن دارن مدلاشو متنوع میکنن(آلفا رو دوست دارم همیشه).نسبت ب آلمان و ژاپن و امریکا که حرفی نیست. اما خیلی از کره عقب تر نیستن. هر چند شخصاً ماشین های کره ای رو ب فرانسوی ترجیح میدم. همین کره رنوسامسونگش کاملا رنوی فرانسس. سانگ یانگش که قدیمی ترین خودروسازشونه اصلا با هیوندای و کیا قابل قیاس نیس.
با احترام ب طرفداران خودروهای فرانسوی
ب هر حال منم بهنام مثل تو از این فرانسویا خوشم نمیاد و معتقدم شریک خوبی برامون نیستن. عاقل دوبار از ی سوراخ گزیده نمیشه.
11:37  1395/01/12

کاربر: R@min
1

داداش اگر هوندا و تویوتا و مزدا توی ایران مونتاژ میشد مطمئن باش گند میزدن بهش اخر وعاقبتش میشد عین پراید هرسال چراغ مدل هاشو عوض میکردن دوتا اپشن کم وزیاد میکردن کیفیتشم میاوردن پایین بعد به اسم مدل جدید مینداختن به ملت


12:43  1395/01/12

بهنام
5

نوید عزیز من دوتا خودرو کره ای دارم خیلی راضی هستم.
ایتالیا هم سوپراسپرت های شاخ داره.فراری و لامبورگینی و مازراتی و پاگانی
المان و ژاپن هم تیریپ شخصیتی خودروسازی میکنن خیلی محشر
امریکا هم قدرت موتور با حجم بالا خیلی حرفه ای کار میکنه.
خلاصه اینکه شاید فرانسه خیلی قدیمی تر از کره ای ها باشن ولی کره پیشرفت خیلی سریع داشته و داره.من که از سانتافه و وراکروز راضی هستم
15:31  1395/01/12

رضا
7

مگه نصب ABS اجباری نیست چه جوری کوئید بدون ای بی اس قراره عرضه بشه
17:29  1395/01/11
پاسخ دادن
کاربر: amirmansoor
4

خب با تمام تفاسیر مهم ترین موضوع مونده هنوز ، قیمت؟

زیر پنجاه باشه می ارزه که عمرا اینطور باشه
16:54  1395/01/11
پاسخ دادن
محمد
7

ببخشید میتونم بپرسم رو چه حسابی میگید ال نود از سیصد و یک بهتره؟
هم قشنگ تره هم ایمن تره هم قوی تره ال نود صد و پنج اسبه ولی این صد و پانزده اسب.
16:27  1395/01/11
پاسخ دادن
دانیال
6

امیدوارم رونق به بازار خودرو و بقیه بنگاههای اقتصادی برگرده ،، امید به اینکه خودروسازها یکم از طمع کاری خودشون دست بکشند و به سود کمتر بسنده کنند
15:34  1395/01/11
پاسخ دادن
بهنام
7

افرین بر شما
15:56  1395/01/11

امیر
15

این خودرو ها اگر قیمتشون زیر 40 میلیون نباشه اصلا ارزش خرید واسه ایرانیا ندارن بابا پول نداریم خودروی درجه چهار یا پنج اروپا رو می خوان با قیمت پنجاه یا 60 میلیون بفروشن بهمون
15:10  1395/01/11
پاسخ دادن
بهنام
7

بازم خودروهای رنو بهتر از پژو
لااقل از رنو و سیتروئن خودرو وارد کنید.
14:37  1395/01/11
پاسخ دادن
موستانگ
4

راست میگی خداییش
15:31  1395/01/12

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
J4سفید : سلام 17برج دو ثبت نام کردیم 60روز کاری تحویل هنوز که خبری نیست
T8 شلال : ۲ابان شاسی خورد یکماه بعد تحویل
چانگان cs55 : سلام سارا خانم من زنگ نمایندگی ک انتخاب کرده بودم زدم بهم اینو گفت
عابدی : سایپای عزیز من همه زندگی‌م رو فروختم فرش زیر پامو مبل و آینه کنار تختم رو و هالوژن های اتاق خوابمو و لباس‌های رو و زیرم رو فروختم تا بتونم شاهین ثبت نام کنم. چه بلایی بود سر زندگی ما آوردی آخه؟ انصاف نیست. به شدت من به ۳۳۰ میلیون تومن سود نیاز داشتم ۲۵۰ سود به درد من نمی خوره
اطلسg : آقا من واقعا فاز بعضیاتون نمیدونم داخل پیج خود سایپا زده نصفش حساب میشه باز میای میپرسی کلش یا ن خوشت میاد بیشتر بره تو..مون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد رحیمی : سلام پذیرش 24شهریور فاکتور شد برام
پراید : سلام نه تا پیام نیاد بهت تحویل نمی دن
رسول : سلام 24شهریورهادارن فاکتورمیشن 90روزها
جعفر : منم مثل شمام خبری شد به من هم خبر بده ممنونم.دناشش دنده پیش فروش سفیدم
جعفر : سلام شرمنده برادر پیش فروش دنا شش دنده .تحویل دی ماه که تکمیل وجه اواخر آبان کردم.تکمیل پرونده و آماده برای فاکتور تیک سبز رنگ خورده و فقط آماده برای فاکتور میچرخه . به نظر شما خیلی طول میکشه فاکتور شم؟متشکرم
بهزاد : فکر کنم کم کم شروع شد 90روزها دارن فاکتور میشن
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان) : شما از کجا این اطلاعات رو داری که مشکل تامین قطعه دارن ؟
Mahsa : سلام دوستان کسانی ک تکمیل وجه کردند از زمان ارسال دعوت نامه تا تکمیل وجه شرکت چند روز در نظر میگیره ممنون اگر راهنمایی کنید
علی : 23 آبان تکمیل وجه کردید تاشنبه فاکتور میشه نگران نباشید
207 اتو مهر : سلام دوستان طرح تبدیل به دستی برای مهر ماه برداشته شده بنظرم تو روزهای آتی دعوتنامه تکنیل وجه برای مهر ماه صادر میشه و برای آبان طرح تبدیل دستی لطفا دوستانی که تحویل شهریور بودن و طرح تبدیل براشون اومده بود راهنمایی کنن چند روز بعد از برداشتن طرح تبدیل ،براشون دعوتنامه تکمیل وجه اومد؟