دپارتمان LFA کمپانی لکسوس که پیش تر در تولید سوپر ماشین لکسوس LFA V10 فعالیت داشته است، با تولید پانصدمین لکسوس در 15 دسامبر 2012 با این خودرو خداحافظی کرده است. این دپارتمان با در اختیار داشتن مجموعه کاملی از متخصصان حوزه فن آوری فیبر کربن و با در دست داشتن ماشین آلات پیشرفته CFRP به تازگی درصدد است به سمت تولید دوچرخه های فیبر کربنی به ارزش حدود 10,000 دلار روی آورد.
در حقیقت تکنسین های این کمپانی، خودشان تولید مستقیم شاسی این دوچرخه را انجام نمی دهند و آن را از تایوان وارد می کنند. شاید این استراتژی از منظر بین المللی زیاد خوشایند طرفداران این برند نباشد و به نوعی باعث سرافکندگی باشد، اما از دیدگاه دیگر، شاید بتوان گفت که خیلی هم کار عجیبی نیست و در برخی موارد مورد تحسین است؛ چه بسا کمپانی هایی مثل مکلارن با کمک به شرکت "دوچرخه سازی پوشیز" (Pushys Bike) چنان باعث پیشرفت این مجموعه شده اند که هیچ کمپانی رقیب دیگری توانایی رقابت با آن ها را ندارد. گذشته از شاسی، چرخ دنده های الکترونیکی این دوچرخه لکسوس از دیگر مواردی است که توسط یک شرکت همکار تحت عنوان Shimano Dura-Ace Di2 ساخته می شود. گفتنی است، این چرخ دنده ها چیزی در حدود 7 کیلوگرم وزن دارند.
متخصصان لکسوس مدت زمانی در حدود سه ساعت جهت پولیش شاسی این دوچرخه وقت صرف می کنند تا چهره واقعی آن را از دل این اسکلت فیبر کربنی بیرون بکشند. بنا به گفته کمپانی لکسوس، این دوچرخه با در اختیار داشتن خصیصه های منحصر به فرد یک سوپرخودرو فصل جدیدی در تاریخ این شرکت به شمار می رود. در حال حاضر از این دوچرخه تنها یک دستگاه برای کانادا و دو دستگاه برای آمریکا ساخته شده است.