استقبال نسبی از فروش قسطی پژو 206

 

استقبال نسبی از فروش قسطی پژو 206

 
به گزارش اقتصادنیوز، نخستین روز فروش قسطی پژو 206 تیپ2، به رغم تبلیغات گسترده ایران‌خودرو، با استقبال معمولی مشتریان مواجه شد. 
 
آن‌گونه که برخی از نمایندگی‌های فروش ایران‌خودرو به «اقتصادنیوز» خبر داده‌اند، برای طرح فروش قسطی 206 ایران‌خودرو اگرچه صف خرید به مانند طرح وام 25 میلیون تومانی تشکیل نشد، اما نمی‌توان گفت که مشتریان از کنار این طرح فروش نیز بی تفاوت عبور کرده‌اند.
 
به گفته کارشناسان بازار خودرو با توجه به اینکه طرح فروش قسطی پژو 206 تیپ 2 از نظر پیش‌پرداخت با خودروهایی نظیر خانواده پراید و تیبا برابری می کند، مشتریان این دو خودرو به سمت خرید 206 روی آورده‌اند تا بدین ترتیب بازار آنها تحت تاثیر این طرح قرار گیرد.
 
از نظر فعالان بازار خودرو، طرح فروش قسطی پژو206، تاثیری بر بازار خودروهای صفر کیلومتر و قیمت این خودرو نخواهد داشت چرا که مشتریان دست به نقد همواره تحت شرایط ویژه و فشار زمانی اقدام به خرید خودرو کرده و خودرو مورد نظر را با قیمت بالاتری خریداری می‌کنند.
 
برخی فعالان بازار خودرو بر این باورند اگر خانواده پراید و تیبا با پیش پرداخت‌ های 5 تا 7 میلیون تومانی به فروش برسد، دومین خودروساز بزرگ کشور خواهد توانست برای این خودروهای خود بازار جدیدی را به وجود آورد.
 
 
 

منبع

اقتصادنیوز

 

برچسب : خودرو , استقبال نسبی از فروش قسطی پژو 206






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

7 نظر

همایون
1

ماشین فقط رانا. هم قیمتش مناسبه هم کیفیتش.206 دیگه تکراری شده.
09:38  1395/04/22
پاسخ دادن
کاربر: m&z
2

یک اصطلاح در بین خودروسازان جهانی وجود داره به اسم فیس لیفت (Face Lift) که در آن خودروساز برای ایجاد تنوع و بدست آوردن دل مشتریان وفادار خود بدون ایجاد تغییرات عمده فنی و فقط با تغییرات ظاهری در بیرون و داخل خودرو و همچنین به روز رسانی آپشن های آن و برطرف نمودن عیوب رایج گزارش شده، مجددا آن خودرو را به چرخه تولید باز میگرداند و بدون نیاز به هزینه طراحی مجدد سود کلانی برده در عین اینکه مشتریان نیز راضی خواهند بود. 206 هم دقیقا در نقطه ای قرار گرفته که برای مردم تکراری و خسته کننده شده و چیزی که نیاز داره یه فیس لیفت اساسیه.

ولی متاسفانه صنعت خودرو ما دست افزاد کم سواد و تند رو افتاده که همیشه به فکر ایجاد انقلاب در صنعت شکست خورده خودرو هستند که نتیجش ورشکسته شدن تدریجی این صنعت خواهد بود.
09:24  1395/04/21
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
3

درود بر شما m&z جان
اینجام فیس لیفت صورت میگیره. منتهی به عنوان یک مدل دیگه و با قیمتی بیشتر در کنار مدل اصلی به مشتری عرضه میشه.
کاش مردم در این حد برای خودشون ارزش قائل بودن که نمیزاشتن این جوری به شعورمون توهین بشه.
23:21  1395/04/21

ارماااان
1

سلام دوست عزیز ... فیست لیفت اگر بخاد اجرا بشه دیگه نباید خودروی قدیمیش تولید بشه و یا تعدادش بسیار محدود بشه ... همچنین خودروی ایران فقط کپی کاری هست ...
اما از این حرفا بگذریم .. واااقعا واااقعا واااقعا اگر خودروی پژو 206 با موتور پژو و قطعات اصلی پژو تولید بشه . باور کنید خوب فروش میکنه .... علت دلسردی از تمامی محصولات پژو، اینه که قطعات اصلی اون رو پژو نمیده و ایران و چین دارن میزنن ..خب نتیجه این هم مشخصه که کیفیت به شدت پایین اومده ... من همین الان بهتون قول میدم اگر قطعات اصلی پژو ها، (پارس، 206، 405،207) رو از اصل خود فرانسه بزنند با همین قیمت هم بفروشند حتی تا 40 تومن، فروشش از ال 90 هم بیشتر بشه .. بعضی ها میگند ال 90 زشته و اپشن نداره، واقعا هم درست میگند اما شما ببینید با شرایط فروش سختی که گذاشتند چقدر فروش میکنند . این نشون میده مردم از کیفیت پایین در خودرو خسته شدند ... و رو اوردن به ال 90 که رنو داره تامین قطعات میکنه .ابن فروش های با وام های طولانی هم تولید کننده رو بدبخت میکنه هم مصرف کننده رو بدبخت تر .. چون هم باید قسط وام رو بده و مشکلات تعمیرات ...
00:13  1395/04/22

امید ایران
0

پیشنهاد میدم به ایزان خودرو و سایپا طرح فروش (پایاپای)برای فروش خودروهاشون بزارن.
مثلن از کشاورزها گندم و جو و میوه جات ،از کفاش ها کفش و از مصالح فروش، سیمان و گچ و از دانشجوها جزوه و کتاب و ورقه امتحانی از داروخانه دارها قرص و آمپول و.......... به جای پول نقد تحویل بگیرن و خودرو به مردم بدن .
14:21  1395/04/20
پاسخ دادن
ارمااان
6

در تایید گفته های قبلیم حتما به این سایت برید ...

بر اساس گزارش منتشرشده از سوی ISQI،(شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ) در خرداد ما 1395 تعداد 84.924 دستگاه خودروی سبک در کشور تولید شده است که 91درصد آن‌ها را خودروهای سواری تشکیل می‌دهد. بر اساس این گزارش، از میان 33 مدل خودروی سواری تولید شده در خردادماه، تنها خودروهای مزدا3، هایما S7، رانا و خانواده تندر توانستند سه ستاره از پنج ستاره کیفیت را از آن خود کنند و در بالاترین رده کیفی جای‌گیرند و این در حالی است که 18 مدل خودرو تنها یک ستاره به دست آوردند و در قعر جدول کیفیت جای گرفتند.
در میان خودروهایی با تنها یک ستاره کیفیت، نام خودروهایی همچون پژو206 اس دی، سمند، پژو405، پژو پارس و البته خودروهای خانواده تیبا و پراید دیده می‌شود که این مسئله نشان از افت کیفیت محسوس خودروهای تولید شده در کشور به‌ویژه در رده قیمتی زیر 50 میلیون تومان دارد که عملا پرتیراژترین خودروهای کشور را نیز شامل می‌شود و این مسئله قطعا موجب زیان خریداران خودرو خواهد شد.
14:10  1395/04/20
پاسخ دادن
ارمااان
3

دوستان عزیز خودرو ساز .. ای خودرو ساز های بزرگ کشور ... مخاطبم شمایید .... چرا با پیشنهاد این چنین طرح خوبی باز هم استقبال خرید زیاد نبود ؟؟؟ به نظر خودتان دلیل واقعی چیست ؟؟؟

دلیل واقعی کیفیت کم این خودرو و بی ارزش بودن خودرو نسبت به مبلغ پرداختی هست .... شما خودرو با کیفیت عااااالی بده بازار ... نمیخواد بیاید شرایط بدید .. همون نقدی شو میخرند .. فقط فقط فقط به شرط اینکه کیفیت تولیدتون خیلی بالا باشه .. اگه کیفیت عالی رو 100 در نظر بگیریم .. این 206 تیپ 2 که شما میخاید بفروشید در حد 15 تا 20 بیشتر نیست .... پیشنهاده من اینه شما تولید رو کلا دو سه ماه متوقف کنید و با تلاش فراوان و زحمت زیاد خودرو با کیفیت جهانی تولید کنید .... اون وقت میبینید که چه فروشی می کنه .. نمیخاد بیاید شرایط بدید که بعدش هم اونایی که خریدن تو قسطش بمونن و روز به روز وضعشون خراب تر بشه هم خودتون سود کمتری ببرید ...
13:46  1395/04/20
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
باران : سلام برای من پیامک سهند اومده الان من اینا نمیخام یعنی دیگه نمیتونم دوباره یه ماشین دیگه ثبت نام کنم
میثم : سلام دوستان من دیروز رفتم خبری نبود نه کسی رو دیدم به عنوان معترض نه مسئولی رو
S3 : ماشینتون چیه؟ کدوم شهر موعد تحویل کی بوده؟
S3 سفید : لطفاً هر وقت خواستی سخنی بگی و مثالی بزنی ، قبلش یه کم فکر کن ببین گفتنش درسته یا نه، توهین به مخاطب هست یا نه
معصومه ابراهیمی : دوستان لطفا جواب سوالمو بدید. سورن پلاس بنزینی ای اف سون تحویل ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ بودم.۱۴۰۲/۱۰/۲۰ تکمیل وجه مرحله دوم رو انجام دادم.گفتن ۹۰ روز دیگه میاد تا الان نیامده کی بهم سورن ای اف سون رو تحویل میدن؟ لطفا همه سوالهامو دقیق و واضح جواب بدید. ۰۹۰۳۳۵۶۸۱۹۶ جریمه تاخیری از چه زمانی محاسبه میشه؟ چقدر محاسبه میشه؟
چانگان cs55 : سلام دوستان یه سوال اونایی ک تحویل گرفتن آیا ماشینو تو شهر خودتون تحویل میدن یا باید بریم تهران تحویل بگیریم؟
حسن : یکی بیاد بگه چ غلطی بکنیم 7ماه گذشته بی وجدان فقط ب من یک ماه ضرر تعلق میگیره هنوز هم ماشین تحویل ندادن بی شرفا تو قراداد نوشتن تا تاریخ فاکتور ما گوسفند هم میریم می‌خریم اسفند فاکتور کردند الان 2 ماه میگذره تازه میگن شاید خرداد بیاد ماشینتون تا خودمون آتیش نزنیم هیچ اتفاقی نمیفته
مشکی تارا : سلام دوستان تارا دستی پنج دنده تحویل بهمن 1402 کسی هست فاکتور شده باشه لطفا راهنمایی بفرمایید
فريبا : خداروشكر ك تو رفتي و حقتو گرفتي دنبال جواب سوال بقيه هم نگرد بله اگر فراخوان بود مجبور بوديم بيايم ب ادماي فرصت طلب خودخواهي مث شماهم مربوط نيست ولي جهت اطلاع بگم ك اين تجمع اگر فايده اي داشته باشه براي همه داره نداشته باشه هم براي تو هم نداره زيادي حرص نخوريد مضره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
بهمن دوگانه : کافیه پرینت رو باید بدین نمایندگی.
احمدک : چرا پیام پارس سفارشی نمیاد مردیم از انتظار
سورن تک اسفند : سلام دوستان کسی سورن تک تحویل اسفند تاریخش زودتر از 29 هست؟ یا همه رو زدن 29 ام
علی : سلام امروز واسه کسی پیام فراخوان اومده؟
رضا : زنگ زدم وزارت صمت میگه برید دفتر خدمات قضایی شکایت کنید
شیرزاد : سلام.کسی هست که سقف فلز فاکتور شده لطفا تیک بزنیدچندنفریم
اتومات30دی : 48 میلیون کسورات 38 تومن پرداختی به ما
حسین : دوعتنامه بهمن کسی مونده؟
سلام : پایزیها همه خودروشون را تحویل گرفتن
ایمان : چطوری میشه بابت تاخیر ازشون شکایت کرد؟؟؟