مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی

 

مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار

 
این روزها تب خودروهای سبز و اتومبیل های خودران بسیار بالا گرفته و تقریبا همه سازندگان مطرح سرمایه گذاری های عظیمی را در این دو بخش انجام داده اند. مساله ای که در این باره وجود دارد این است که روح برخی از برندها با این دو رویه همخوانی نداشته و بعضا کاملا در تضاد هستند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
لامبورگینی یکی از این برندهاست که همواره به قدرت، غرش موتور، هیجان و لذت رانندگی معروف بوده است؛ بدیهی است که برای دستیابی به این فاکتورها، موتورهای حجیم یکی از عوامل تعیین کننده هستند.
در طرف دیگر ماجرا حجم موتور زیاد مساوی است با مصرف سوخت بیشتر و افزایش گازهای آلاینده محیط زیست که همین مساله باعث شده گهگاه قوانین تصویب شده ادامه کار را برای سازندگانی مثل لامبورگینی سخت تر کنند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
اخیرا نشریه الکترونیکی caradvice که یکی از معتبرترین مراجع خودرویی استرالیایی است، در همایش لامبورگینی در ژاپن مصاحبه ای را با مدیر این کمپانی ایتالیایی انجام داده که حاوی اطلاعاتی جالب درباره خط مشی این شرکت در سال های پیش رو و همچنین محصولات آتی لامبو است.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
استفانو دومنیکالی در صحبت های خود درباره موتورهای V12 گفته: “همانطور که می دانید لامبورگینی DNA منحصر به فردی در دنیای اتومبیل دارد. بنابراین من اعتقاد دارم حداقل در کوتاه مدت موتورهای 12 سیلندر به حیات خود بر روی خودروهایمان – مخصوصا سگمنت سوپر اسپورت ها – ادامه دهند.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“چون این همان چیزی است که مشتریان از ما می خواهند، همان چیزی که از ما انتظار دارند. در هر صورت هنوز بخشی از بازار متقاضی خودروهای ما خواهد بود.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
در بخش دیگری از این گفتگو، صحبت هایی درباره شاسی بلند لامبورگینی با نام Urus رد و بدل شده است. اوروس که اولین شاسی بلند رسمی لامبورگینی محسوب می شود، اولین خودرو با نشان گاو خشمگین است که به موتور توربوشارژ مجهز خواهد شد.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
دومنیکالی در پاسخ به این سوال که آیا اوروس راه را برای ارایه یک سدان چهار در هموار خواهد کرد، گفته: “شما می دانید که خودرویی با 4 صندلی قبلا توسط لامبورگینی تولید شده، ما باید تواضع بیشتری از خود نشان داده و البته سنجیده عمل کنیم.
 
ما باید تمام تلاش خود را بکنیم که اوروس به موفقیت برسد. در چند سال آینده ما باید حتما محصولات خیلی خوبی را تولید کنیم و سپس به فکر گام های بعدی برای اونتادور و هوراکان باشیم.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“من فکر می کنم که اینجا نباید پاسخ آن سوال را با بله یا خیر جواب دهم، چرا که هر پاسخی می تواند الان اشتباه باشد. ما باید ذهنمان را برای اتخاذ تصمیمات درست باز نگه داریم. این یک فرایندی است که به زمان نیاز دارد و ما باید تصمیم خود را در زمان مناسب بگیریم. در حال حاضر از لحاظ مالی ما سود خوبی داریم، اما آیا در آینده هم این چنین خواهد بود؟”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
در این میان دومنیکالی به یک نکته جالب هم اشاره کرده و گفته که لامبورگینی هرگز به سمت تکنولوژی خودران نرفته و همواره خودروهایی را تولید خواهد کرد که به پدال و فرمان مجهز بوده و توسط راننده کنترل شوند.
 
“مطمئنا تکنولوژی هایی وجود دارد مثل رانندگی خودکار… شما هرگز خودرویی از لامبورگینی نخواهید دید که بصورت مستقل و بدون کمک راننده در حال حرکت باشد.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“شما همیشه فرمان، کلاچ و پدال را در لامبورگینی خواهید دید… 100% مطمئن باشید؛ اما شاید برخی از تکنولوژی ها برای بهبود تجربه رانندگی به کار گرفته شوند. اگر ما نتوانیم یک خودرو با DNA سوپر اسپورت ارایه کنیم، مشتریان اتومبیل ما را نخواهند خرید.
 
مشتری ما خواهان حرکت به صورت نرمال است. ما باید با قوانین تصویب شده و مسائل بازدارنده پیرامون خود بازی کنیم و تلاش کنیم تا بیشترین حد ممکن یک لامبورگینی باشیم.”
 
کمپانی لامبورگینی انتظار دارد با ارائه شاسی بلند اوروس در سال 2017 میزان فروش خود را دو برابر کرده و نماینده ای شایسته در بین شاسی بلندهای لوکس بازار داشته باشد.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
سال هایی که در آن به سر می بریم برای خودروسازان بزرگ بسیار تعیین کننده است، زیرا همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد رقابت بر سر خودروهای سبز و تکنولوژی خودران بسیار شدت گرفته و کوچکترین حرکت اشتباه یا عقب ماندگی از قافله می تواند به قیمت از دست رفتن بالاترین جایگاه ها تمام شود.
 
البته در این بین مشتریان برندهایی مثل فراری، لامبورگینی، بوگاتی، کوئنیگ زگ، مک لارن، پورشه، پاگانی و در کل مشتریان خودروهای اسپورت و سوپر اسپورت جنس متفاوتی داشته و به احتمال بسیار دید مثبتی نسبت به دو مقوله ذکر شده در بالا – مخصوصا تکنولوژی خودران – ندارند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
بنابراین خودروسازان فعال در این زمینه شاید رقابتی بر سر تکنولوژی های پیشرفته مثل رانندگی خودکار با همدیگر نداشته باشند، اما حرکت به سمت پیشرانه های هیبریدی و برقی – به منظور کاهش مصرف سوخت، سازگاری با قوانین زیست محیطی و همچنین دستیابی به قدرت بیشتر – می تواند زمینه ساز رقابت بر سر تولید پیشرانه های سبز و در عین حال قدرتمند میان آنها شود.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , لامبورگینی , هوراکام , گلاردو , مورسیه لگو , سوپر اسپرت , اونتادور






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

محمدزارعی
0

بله موافق باکاربرm&z
21:23  1395/12/06
پاسخ دادن
کاربر: m&z
2

برای اونا کاری نشد نداره و مصرف کننده هر چیزی بخواد تولید میکنند. البته امیدوارم این قضیه به گوش مسئولین ایرانی نرسه وگرنه باید پراید برقی سوار بشیم و هر روز وسط خیابون باتری تموم کنیم، برق بگیردمون یا منفجر بشیم!
15:39  1395/07/10
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 : چندم بودی ؟؟؟؟
بهروز : سلام من امروز فاکتور شدم
فرناز : ببخشید توی کدوم بند قرارداد افت قیمت 6سال گفته شده ؟؟
207پانا31فروردین : من هم 30دی تکمیل کردم هنوز رو فاکتور میچرخه
امیر : آقا ماشینه خوبیه چرا از اگزوزش زدین آخه بغل چیه گذاشتین فرمون هم بزرگ کردین راننده میتونه بجای بالیش استفاده کنه همون فرمون یرو 4 خوب تر بود
پارس ای ال ایکس : مهلت تکمیل وجه تمدید شده
حمیدرضا : سیم اتصالی کرده سیم پمپ بنزین اون انصالشو بگیر سوکت بزرگ هم ک مال پمپ تو جعبه فیوز عوض کن چون اونم سوخته بخاطر اتصال
207 اتو دی : دنده چون اتو‌تبدیل نیمد
207 فلزی : پرداخت اولیه ات 1403 بوده، تکمیل وجه 1402؟؟؟ فتوشاپ کار خوبی نیستی.
حمزه : 403 دیگه 402 چیه دیگه