مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی

 

مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار

 
این روزها تب خودروهای سبز و اتومبیل های خودران بسیار بالا گرفته و تقریبا همه سازندگان مطرح سرمایه گذاری های عظیمی را در این دو بخش انجام داده اند. مساله ای که در این باره وجود دارد این است که روح برخی از برندها با این دو رویه همخوانی نداشته و بعضا کاملا در تضاد هستند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
لامبورگینی یکی از این برندهاست که همواره به قدرت، غرش موتور، هیجان و لذت رانندگی معروف بوده است؛ بدیهی است که برای دستیابی به این فاکتورها، موتورهای حجیم یکی از عوامل تعیین کننده هستند.
در طرف دیگر ماجرا حجم موتور زیاد مساوی است با مصرف سوخت بیشتر و افزایش گازهای آلاینده محیط زیست که همین مساله باعث شده گهگاه قوانین تصویب شده ادامه کار را برای سازندگانی مثل لامبورگینی سخت تر کنند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
اخیرا نشریه الکترونیکی caradvice که یکی از معتبرترین مراجع خودرویی استرالیایی است، در همایش لامبورگینی در ژاپن مصاحبه ای را با مدیر این کمپانی ایتالیایی انجام داده که حاوی اطلاعاتی جالب درباره خط مشی این شرکت در سال های پیش رو و همچنین محصولات آتی لامبو است.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
استفانو دومنیکالی در صحبت های خود درباره موتورهای V12 گفته: “همانطور که می دانید لامبورگینی DNA منحصر به فردی در دنیای اتومبیل دارد. بنابراین من اعتقاد دارم حداقل در کوتاه مدت موتورهای 12 سیلندر به حیات خود بر روی خودروهایمان – مخصوصا سگمنت سوپر اسپورت ها – ادامه دهند.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“چون این همان چیزی است که مشتریان از ما می خواهند، همان چیزی که از ما انتظار دارند. در هر صورت هنوز بخشی از بازار متقاضی خودروهای ما خواهد بود.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
در بخش دیگری از این گفتگو، صحبت هایی درباره شاسی بلند لامبورگینی با نام Urus رد و بدل شده است. اوروس که اولین شاسی بلند رسمی لامبورگینی محسوب می شود، اولین خودرو با نشان گاو خشمگین است که به موتور توربوشارژ مجهز خواهد شد.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
دومنیکالی در پاسخ به این سوال که آیا اوروس راه را برای ارایه یک سدان چهار در هموار خواهد کرد، گفته: “شما می دانید که خودرویی با 4 صندلی قبلا توسط لامبورگینی تولید شده، ما باید تواضع بیشتری از خود نشان داده و البته سنجیده عمل کنیم.
 
ما باید تمام تلاش خود را بکنیم که اوروس به موفقیت برسد. در چند سال آینده ما باید حتما محصولات خیلی خوبی را تولید کنیم و سپس به فکر گام های بعدی برای اونتادور و هوراکان باشیم.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“من فکر می کنم که اینجا نباید پاسخ آن سوال را با بله یا خیر جواب دهم، چرا که هر پاسخی می تواند الان اشتباه باشد. ما باید ذهنمان را برای اتخاذ تصمیمات درست باز نگه داریم. این یک فرایندی است که به زمان نیاز دارد و ما باید تصمیم خود را در زمان مناسب بگیریم. در حال حاضر از لحاظ مالی ما سود خوبی داریم، اما آیا در آینده هم این چنین خواهد بود؟”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
در این میان دومنیکالی به یک نکته جالب هم اشاره کرده و گفته که لامبورگینی هرگز به سمت تکنولوژی خودران نرفته و همواره خودروهایی را تولید خواهد کرد که به پدال و فرمان مجهز بوده و توسط راننده کنترل شوند.
 
“مطمئنا تکنولوژی هایی وجود دارد مثل رانندگی خودکار… شما هرگز خودرویی از لامبورگینی نخواهید دید که بصورت مستقل و بدون کمک راننده در حال حرکت باشد.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“شما همیشه فرمان، کلاچ و پدال را در لامبورگینی خواهید دید… 100% مطمئن باشید؛ اما شاید برخی از تکنولوژی ها برای بهبود تجربه رانندگی به کار گرفته شوند. اگر ما نتوانیم یک خودرو با DNA سوپر اسپورت ارایه کنیم، مشتریان اتومبیل ما را نخواهند خرید.
 
مشتری ما خواهان حرکت به صورت نرمال است. ما باید با قوانین تصویب شده و مسائل بازدارنده پیرامون خود بازی کنیم و تلاش کنیم تا بیشترین حد ممکن یک لامبورگینی باشیم.”
 
کمپانی لامبورگینی انتظار دارد با ارائه شاسی بلند اوروس در سال 2017 میزان فروش خود را دو برابر کرده و نماینده ای شایسته در بین شاسی بلندهای لوکس بازار داشته باشد.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
سال هایی که در آن به سر می بریم برای خودروسازان بزرگ بسیار تعیین کننده است، زیرا همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد رقابت بر سر خودروهای سبز و تکنولوژی خودران بسیار شدت گرفته و کوچکترین حرکت اشتباه یا عقب ماندگی از قافله می تواند به قیمت از دست رفتن بالاترین جایگاه ها تمام شود.
 
البته در این بین مشتریان برندهایی مثل فراری، لامبورگینی، بوگاتی، کوئنیگ زگ، مک لارن، پورشه، پاگانی و در کل مشتریان خودروهای اسپورت و سوپر اسپورت جنس متفاوتی داشته و به احتمال بسیار دید مثبتی نسبت به دو مقوله ذکر شده در بالا – مخصوصا تکنولوژی خودران – ندارند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
بنابراین خودروسازان فعال در این زمینه شاید رقابتی بر سر تکنولوژی های پیشرفته مثل رانندگی خودکار با همدیگر نداشته باشند، اما حرکت به سمت پیشرانه های هیبریدی و برقی – به منظور کاهش مصرف سوخت، سازگاری با قوانین زیست محیطی و همچنین دستیابی به قدرت بیشتر – می تواند زمینه ساز رقابت بر سر تولید پیشرانه های سبز و در عین حال قدرتمند میان آنها شود.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , لامبورگینی , هوراکام , گلاردو , مورسیه لگو , سوپر اسپرت , اونتادور






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

محمدزارعی
0

بله موافق باکاربرm&z
21:23  1395/12/06
پاسخ دادن
کاربر: m&z
2

برای اونا کاری نشد نداره و مصرف کننده هر چیزی بخواد تولید میکنند. البته امیدوارم این قضیه به گوش مسئولین ایرانی نرسه وگرنه باید پراید برقی سوار بشیم و هر روز وسط خیابون باتری تموم کنیم، برق بگیردمون یا منفجر بشیم!
15:39  1395/07/10
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حامد : سلام حدودا ۶روز زمان مفید داره یادتون باشه حتما سخا (کدپستی )رو تایید کنید
شقایق : برین کامت ۲۷ مو بخونین که چی نوشتم دوهزاریتون بیفته چی‌گفتم گفتم که مدیر اشنا دارم دوباره بخونین چی نوشتم تا بفهمین شاهین پلاس داستانش چیه
بهی : دوستان دعوت نامه تکمیل وجه بهمن یا اسفند که براتون اومد چندروز مهلت تکمیل وجه داشت
کوروش : سلام ، من سامانه یکپارچه شاهین gاتوات ثبت نام کردم و مهر 1402مبلغ 290واریز کردم ، دعوت نامه برا زمستان 1403بوده ولی هنوز پیامک تکمیل وجه نیومده ، آیا کسی اطلاع داره چرا ؟و کی پیامک میدن؟ممنون
یزدانی : دوستان لطفا از سایت حمایت کنید. این کار وزارت سمت کاملا بی عدالتیه به زور و اجبار میخواستن پیش فروش رو به مردم بندازن الانم که عدم واریز وجه رو واسه ملت ثبت کردن
سهند_دی ماه : دوستان عزیز، من خودم نزدیک بیست سال هست که در خودروسازی کار میکنم، در مورد پارس خودرو یا سایپا بودن و کیفیت کوییک یا ساینا ی این دو شرکت باید خدمتتون عرض کنم که قطعات استفاده شده در این دو شرکت هیچ تفاوتی با هم ندارن و قطعات هر دو شرکت رو یک کارخانه تولید میکنه ، فقط و فقط محل مونتاژشون فرق میکنه.
مجید : باعرض سلام شما کدوم شهر ثبت نام کردین بنده از مشهد مثل شما ۲۰شهریور ثبت نام کردم اساط ۱۲ ماهه یه قسطی ش هم 12/15پرداخت کردم هنوز هیچ خبری نیس بعد تعطیلات بنده که میخوام از نمایندگی شکایت کنم
زهرا سادات : سلام چقدر بهتون پرداخت کردند؟؟؟
X5 ثبت نامی 25شهریور : از نمایندگی شکایت کردین یا خود شرکت مرکزی؟؟؟
منوچهر : سلام آقای محسن من نمیدونم شما دهه چندی هستین . فقط اینو میدونم دوچرخه دماوند تولید ایران حتی به صادرات پیوسته بود
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا : دقیقا مثله منی انشالله شنبه
،،،،،، : سلام،یه سری به دیوار بزنید قیمت پایه اطلسG با مدل 1403 گذاشتن 620 تا 650 خیالتون راحت قیمت اطلس بامدل 1404 حداقل700 من که شخصه برا مصرف شخصی میخوام قیمت ب ام مهم نیست ولی اگه مدل 404 تحویل میگیرین وقصد فروش دارین عجله نکنید
تبدیل به کوییک اس : سلام من یکشنبه ماشینو از نمایندگی تحویل گرفتم کارکردش 14 کیلومتر بود آیا برای دوستانی که تحویل گرفتن هم اینجور بوده؟
حسین : یه اطلس دارین میخواین بفروشید 1میلیارد حالا شما ماشینتو بگیر دیگه ب فکر فروش باش انگار لاماری داره
سحر : سلام ببخیشد ماشین ما x33دنده ای هستن الان دوماه از بیمه اش میره موعدتحویل 5خرداده ولی نوشته تحویل شده چراغ چشمک میزنه به نظربزرگان چیه اگه اطلاع داری بگید ممنون
ساشا : سلام 5 فروردین فوق العاده نادران واریز وجه کردم ولی وضعیت خودرو رو میزنه پرداخت در حال انجام!چرا؟؟ کسی میدونه!؟
محسن احمدی : سلام آقا توحید خسته نباشید ببخشید اگه تحویل حضوری بزنم چقدر پول میدن اصفهان
کیان : ما که تحویل 30 بهمن هستیم هنوز تحویل نگرفتیم ماشینی....
در جواب میثم نجفی : تا 20 فروردین حتماً خواهد اومد از این پیام من عکس بکیر
دنا آبشنال : سلام دوستان کسی هست که تحویل 30 اسفند باشه براش فاکتور زدن برامن که هنوزه تکمیل وجه 13 دی بود کسی خبر دار کی میخوان فاکتور بزنند