عرضه ام.جی ٣٦٠ با قیمتی كمتر از ٨٠ میلیون

 

عرضه ام.جی ٣٦٠ با قیمتی كمتر از ٨٠ میلیون

 
هفته جاری قیمت چند مدل خودرو در بازار افزایش یافته است.مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان گفت: قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک با گروه خودروسازی «SAIC» چین به امضا رسیده و شرکت MG Pars به صورت سرمایه‌گذاری ۵۰ به ۵۰ تأسیس شده و محصولات آن از ابتدای ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ناصر نقدی در نشست خبری آغاز تولید خودرو ام جی موتورز در تبریز، با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه صنعت خودروی تبریز اظهار داشت:  MG360 در ایران و توسط گروه صنعت خودرو آذربایجان از 4 روز دیگر تولید می‌شود.
 
وی با بیان اینکه 100 درصد سهام گروه صنعت خودرو آذربایجان متعلق به بخش خصوصی است، افزود: قرارداد سرمایه گذاری مشترک با گروه خودروسازی «SAIC» چین به امضا رسیده و شرکت MG Pars به صورت سرمایه گذاری 50 به 50 تأسیس شده و محصولات آن از ابتدای 2017 به بازار عرضه می‌شود.
 
مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان انتقال تکنولوژی را هدف اصلی تولید این خودرو در تبریز عنوان کرد و گفت: در برنامه ریزی 5 ساله، خط رنگ، بدنه و پرس را راه اندازی می‌کنیم تا درصد بالایی از تولید این خودرو ایرانی و بومی سازی شود. 
 
نقدی با تاکید بر اینکه قطب سوم خودروسازی ایران را در تبریز بنا می‌کنیم، تصریح کرد: ظرفیت کارخانه تبریز 200 هزار دستگاه در سال است ولی محصول فعلی بر اساس کشش بازار تولید می‌شود که برنامه تولید ما 10 هزار دستگاه در 2017 است.
 
وی با بیان اینکه گروه صنعت خودرو آذربایجان تولید کننده و شرکت MG Pars عرضه کننده خودرو است، ابراز داشت: در تولید قطعات، شایسته سالاری و کیفیت قطعه سازان برای ما مهم است، لذا عمده قطعات مهم و قلب خودرو از جمله موتور در آذربایجان شرقی و تبریز تولید می‌شود تا زنجیره قطعه سازی را راه بیندازیم.
 
مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان با اشاره به قیمت خودروی تولید شده در ام جی پارس، تصریح کرد: قیمت خودرو را بازار تعیین می‌کند و مانند شرکت دولتی عمل نمی‌کنیم، قیمت به صورت رقابتی و در بازار ایران تعیین می‌شود. 
 
 وی در ادامه با اشاره به اینکه در فاز اول 40 میلیون دلار سرمایه گذاری مشترک صورت گرفته است، ادامه داد: در فاز بعدی تا 5 سال آینده 400 میلیون دلار سرمایه گذاری می‌شود تا خط بدنه، رنگ و پرس نیز راه‌اندازی شود.
 
به گفته این مدیر صنعت خودرو، طیب نیا این سرمایه گذاری را امضا کرده که 400 میلیون دلار در 5 سال وارد شود.
 
نقدی از جذب 900 نفر در فاز اول برای اشتغال در خط تولید ام جی پارس خبر داد و گفت: در فاز بعدی برای رنگ و بدنه و پرس است، 2500 نفر نیروی انسانی ماهر وارد کارخانه می‌شوند که برای زنجیره قطعه سازان نیز اشتغال فراوانی را در پی خواهد داشت.
 
 
 

منبع

تسنیم

 

برچسب : خودرو , ام جی 360 , MG , مدیا موتورز , خودرو سازان اذربایجان , تولید خودرو , بازار خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

7 نظر

sina
0

دوستان لطفا مجددا گول ام جی رو نخورید بنده ام جی داشتم و خدمات ‍‍پس از فروشش پوستمو کند و با کلی ضرر که فروختم خدارم شکر کردم اینکه ام جی ماشین خوبیه شکی نیست اما مطمنا خدمات پس از فروشش که همون وابسته به مدیاس بازم افتضاح و صاحبانش آرزوی نجات از دست اونو خواهند داشت با قیمت بسیار پایین. پس خواهشا مواظب پولتون باشید .
00:40  1396/02/01
پاسخ دادن
saed
0

با سلام .گارانتی مدیا سر تا ‍پا ضرره اصلا بگیر گارانتی نمی خوام . خارج از گارانتی خودم هر کاری خواستم انجام می دم. من ام جی ۶ ام دچار مشکلی شد که همه چراغای خطا یه دفه با هم روشن می شد و گیربکس در حالت دنده ۴ می رفت . یه ماه گارانتی داشتم مراجعه می کردم ارورارو پاک می کردن و می گفتن برو که خوب شد خلاصه تکرار همین قضیه تا گارانتیم تموم شد به محض اینکه رفتم گفتن بیا که ای سی یوت خرابه با تعویض سه و نیم باز درست نشد . گفتن که از بس گیربکس تو حالت اضطراری رانندگی کردی گیربکس باید تعویض شه ۱۶ میلیون . بازم درست نشد . گفتند بیا بلبرینگ چرخا مشکا داره با اون حل میشه که دیگه عصبی شدم و دادم بیرون که برام بلبرینگارو عوض کنن بعد درست شد مکانیک گفتش مشکل از اول این بوده رفتم که گیربکس و ای سی یو ی خودمو پس بگیرم که گفتند طبق دستور سایک موتور نمی شه . نمی گم مدیا دزده اما حداقلش چرا بلافاصله بعد از تمام شدن گارانتی شروع به تعویض اینا کردند در ثانی .مشکلم که طبق منطق همون بلبرینگ چرخ بوده چرا ازم این همه هزینه گرفتند . ‍پس داشتن گارانتی و اون همه خرج کردن که فقط گارانتی داشته باشم چه مزیتی
14:59  1395/11/26
پاسخ دادن
امیرحسین
1

اگر زیر 80 میلیون بدن مطمئناً پرفروش خواهد شد چون به لحاظ قدرت و شتاب و کیفیت و طراحی کابین از باقی رقبا سر تر هست
توجه داشته باشین که رنو سیمبل با موتور ال نود و گیربکس 4 سرعته 79 میلیون و چری آریزو هم بالای 70 میلیون قیمت خوردند
11:28  1395/07/12
پاسخ دادن
محمد
1

این خودرو ساییک روو 360 است،
چیزی بنام ام جی 360 نداریم. البته ام جی متعلق به گروه ساییک چین شامل ساییک مکسوس، ساییک روو و ساییک ام جی می باشد. بنظر میرسد از طریق جابجایی برند قصد فریب بازار را دارند...
09:57  1395/07/12
پاسخ دادن
حامد
0

بله درسته
این خودرو رووی 360 است که پلت فرمش با MG GT یکسانه ولی طراحی بدنه آن در شانگهای انجام شده ولی اتاق آن لوکس تر از GT هست اما قیمتش در چین از GT ارزان تره !
SAIC مانند 350 و 550 ، ترجیح میده این خودروهایی که پلت فرمش با ام جی ها یکسانه ، در سایر کشور ها با برند معروف MG به فروش برسه ولی داره خودروهای با کیفیت و برتری را از برند رووی بر اساس تکنولوژی ام جی تولید میکنه.. مانند شاسی بلند RX که در نمایشگاه تبریز کنار MG GS بود..
به این میگن R&D.. چینی ها با خریدن کارخانه های معتبر و صاحب تکنولوژی مانند MG ، به تدریج تمامی مراحل ساخت و تولید را در چین انجام می دهند و کارخانه معظمی مانند SAIC تا چند سال دیگر در ساخت خودروهای رده اکونومیک در جهان بی رقیب خواهد بود .
13:15  1395/07/12

محمد
0

پلت فرم دو خودرو ام جی جی تی و روو 350 با هم یکسان می باشد همین طور با ام جی 5 هاچ بک.
بهر حال بنظر می رسد عرضه کننده ایرانی بقصد فروش با قیمت بالاتر فقط از اعتبار ام جی استفاده می کند و نه کیفیت بالاتر آن نسبت به روو.
15:42  1395/07/12

کاربر: نوید جهرمی
0

تنهاکارخونش توی انگلستان تعطیل شد. امیدوارم این اتفاق اینجا نیفته .
04:07  1395/07/12
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سیما j4 : دوستان ممکنه تجاربتونو از تحویل جی ۴ بگین؟؟؟ از زمان ثبت نام و تحویل و...
ساینا را بلاخره میگیرم : برای من هم پیامک سهند اس اومده چندتا نکته: 1. ما ساینا برنده شدیم سهند میدن(تخلف سایپا) 2.ما تحویل یه ماهه برنده شدیم سهند را پیش فروش میدن حالا تقریبا یکسال را در نظر بگیرید(تخلف سایپا) 3. سود دهی ساینا تو خودروهای سایپا بالاترینه اینکه پیامک اومده خوبه از این لحاظ که حالا میتونید با مدارک کاملتری راجع به تخلفات سایپا شکایت کنید یادتون باشه دو تخلف بزرگ را سایپا انجام داده فروش فوری را یکساله کرده بدون اجازه خودرو را تعویض کرده
شاهین : ادرس نمایشگاه کجاس من یکی دارم ببینم میخره ۸۵۰ راضیم
اطلس مادران : منکه ۳۰ بهمن هستم خبری از فاکتور نیست
خودرو وارداتی : قیمت شاهین دنده به یک میلیارد در بازار خودرو رسیده است . دلیل اول ، توقف کامل تولید به دلیل نبود قطعه دلیل دوم ، طرح تبدیل شاهین دنده به اطلس که امروز اعلام شد دلیل سوم ، افزایش قیمت خودرو شاهین دنده به 665 میلیون و شاهین اتومات به 781 میلیون در کارخانه که تا آخر هفته اعلام می شود حواستان به قیمت خودرو های وارداتی باشه
شاهین : لطفا بدون سند اراجیف نفرما ممنونم
ساینا را بلاخره میگیرم : برای من هم پیامک سهند اس اومده چندتا نکته: 1. ما ساینا برنده شدیم سهند میدن(تخلف سایپا) 2.ما تحویل یه ماهه برنده شدیم سهند را پیش فروش میدن حالا تقریبا یکسال را در نظر بگیرید(تخلف سایپا) 3. سود دهی ساینا تو خودروهای سایپا بالاترینه اینکه پیامک اومده خوبه از این لحاظ که حالا میتونید با مدارک کاملتری راجع به تخلفات سایپا شکایت کنید یادتون باشه دو تخلف بزرگ را سایپا انجام داده فروش فوری را یکساله کرده بدون اجازه خودرو را تعویض کرده
افشین جی۷ تبریز : یا خدا مهر ماهی هنوز تحویل نگرفتن خدا به من رحم کنه بهمن ماه ثبت نام کردم.نه داداش هیچ شماره ای پاسخ گو نیست. انشاالله زود تر تحویل بگیری.
محسن ⚘⚘⚘ : سلام ✋✋✋✋✋ سورن دوگانه ، تکمیل وجه ۹ بهمن ، . . موعد تحویل : ۲۹ اسفند . . . هنوز هیچ خبری نیست . . . دیگه نا امید شدم . .
تارا v1 پلاس : سلام دوست عزیز میشه بفرمایید زمان تاریخ تکمیل وجه و تحویل همچنین رنگ و بخشنامه رو ممنون از شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 اسفند پانا : من تکمیل وجه 14 دی هنوز پلاک نشوم
ایکس 22 پرو : سلام از دوستان کسی هست که تو فروردین ماه تخصیص خورده و فاکتور شده باشه؟؟؟
207 اسفند : سلام چرا پلاک نمیشه
رانا بهمن : 207 خوشپاتره ولی دیگه خودت میدونی صندوق نداره برا مسافرت و اینا بعدموتورش تی یو تری هست یعنی از رانا ضعیفتر بعد شاید چند ماه عقب بیفتی،،ولی رانا پلاس موتورش تی یو فایو هست ولی فضای داخلیش کوچیکتره صندوق داره من خودم رانا انتخاب کردم هر کسی سلیقه خودش مهمتره
گل بس : قشنگ مشخصه کل پیامهای کوییک اتومات از یک یا دو نفره.جمع کنید بساطتونو.میخره کردید اینجا را.برید شکایت کنید اگه زیادین
تحویل 29فروردین : منم هنوز فاکتور نشدم پانا ارتقا 29دی تکمیل کردم
معترض : اونایی که رفتن شورای رقابت حقشونه چون حق خودشونو گرفتن شما هم برید تجمع چون شورای رقابت فقط بازور جواب میده توخونه نشستن فایده ای نداره حق گرفتنیه
حسام : دی ماهی کسی فاکتور نشده ؟ سارا شخصیت ساختگی است ...دوستان فقط در مورد ماشین خرف بزنین ...دی ماه کسی فاکتور نشده؟؟
حسام : دی ماهی کسی فاکتور نشده ؟
سارا : اینجا حق دارم متن بزارم دوست دارم انتقاد کنم ایراد بگیرم حقم هست باید حتما ب این آقا تشکر کنم بگم هر چی میگی درسته ؟ چرا این همه پیام هست نمیگید پرهام با چند تا اسم پیام میزاره ؟ جنبه انتقاد ندارید