خرید اقساطی لیفان X50 با شرایط استثنایی

 

خرید اقساطی لیفان X50 با شرایط استثنایی

 
 برای خرید لیفان X50 در مدل های اتوماتیک و معمولی تنوع پیش پرداخت در دستور کار کرمان موتور قرار گرفته است.
یکی از خودروهایی که به تازگی در میان ایرانیان طرفداران خوبی پیدا کرده است خودروی لیفان سری X50 است که با توجه به شمایلی که دارد توانسته است بخشی از بازار خودرو را به خود اختصاص دهد.
 
بر اساس این گزارش لیفان X50به دو صورت دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شده است که در مدل اتوماتیک قیمت نقدی 559 میلیون ریال اعلام و شرایط فروش برای این خودرو به صورت اقساطی تعیین شده است.
 
شما برای ثبت نامه اولی می توانید از پیش پرداخت های 195، 223 و 250 میلیون ریال برای آغاز خرید خود استفاده کرده و مابقی مبلغ را در اقساط 12، 24 و 36 ماه استفاده فرمایید.
 
 
خودروی شما در آبان ماه آماده تحویل خواهد بود و شما می توانید اقساط خود را در سررسیدهای 3 ماهه به کرمان موتوری ها پرداخت نمایید.
 
 
اما اگر شما خواهان خرید لیفان X50 معمولی هستید تنها باید 489 میلیون ریال بابت این خودرو پرداخت نمایید اما برای این خرید شما می توانید ابتدا تنها 100 میلیون ریال پرداخت نموده و سپس در هنگام صدور دعوتنامه تسویه حساب فرمایید.
 
البته کرمان موتوری ها برای شما یک تسهیلات 280 میلیون ریالی نیز در نظر گرفته اند که شما در 4 فقره چک 70 میلیون ریالی و در مدت یک سال می توانید این مبلغ را نیز تسویه کنید.
 
 
 
 

منبع

کرمان خودرو

 

برچسب : خودرو , کرمان موتور , لیفان X50 , فروش اقساطی خودرو , بازار خودرو , تولید خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

پژمان
3

بنده خ
هم 620 دارم با 2000 کاکرد سه بار دیسک و صفحه عوض کردم با 100000 یاتاق زد 14 میلیون دام نمایدگی موتور عوض کردم نخرید اقا نخرید این اشغالای چینی رو
18:20  1395/07/10
پاسخ دادن
محسن
6

خرید ماشین چینی آشغال با مصرف صدی ۱۵ لیتر کجاش میشه استثنایی؟
نوشته تنها ۴۸ میلیون و خورده ای! یک برند مزخرف بی کیفیت با مصرف بالای سوخت رو به قیمت بهترین برندهای دنیا تو حلق مشتری ایرانی میکنن، بعد ادعای فروش استثنایی هم دارن.
17:06  1395/07/10
پاسخ دادن
محسن
4

داداش وقتی نداری چرا همینجور از خودت در میاری بنده ایکس 60 دارم نزدیک به دوساله حتی پام به تعمیرگاه هم خدا رو شکر باز نشده و مهمتر سوختش بخصوص در جاده مثال میزنم از بندرعباس تا شیراز 600 کیلومتر مسافته بنده یه باک پر از بندر زدم که حجم باک ایکس 60 55 لیتره که همیشه 45 تا بیشتر نتونستم بیشتر بزنم تا خود شیراز رفتم با یه باک و حتی هنوز خط بنزین به آخر نرسیده بود ... مشکل شما اینه که ندارید میاید نظر میدید بنده قبل از خرید مث شما بودم میگفتم داغونه اما وقتی خریدم کاملا راضیم دو سال دارم و مشکلی ندارم و برگردم عقب هم همین میخرم ....
17:42  1395/07/10

محمود
3

بیچاره ملت!
17:46  1395/07/10

مسعود
5

دوست عزیز که داری طرف داری لیفان رو میکنی اصلا بحث خراب شدن و مصرف سوخت رو فاکتور میگیریم بزرگ ترین مشکل این چینی ها مخصوصا لیفان بعد از خدمات و قطعات بازار فروش دسته دوم این خودرو هاست طرف 1 سال ماشین رو سوار میشه مثل دسته گل نگهش میداره بدونه کوچک ترین خط و خشی بعد از 1 سال میخواد بفروشه 10 میلیون خورده تو سرش آدم باید خیلی کشته مرده این ماشین ها باشه تا همچین ضرری رو قبول کنه مثلا ال90 با اون بدریختی و بی آپشن بودنش بعد از 1 سال با کارکرد معمولی در بد ترین شرایط یک و نیم میلیون پایین تر میفروشیش میره در ضمن بر نگردید بگید آدم ماشین رو میخره که سوار شه چون بلاخره بعده 4 سال 5 سال آدم میفروشه و انتظار داره یه پولی دستش رو بگیره که یه چیزی هم بزاره روش یدونه ماشین جدید بگیره قضاوت با شماست!
18:36  1395/07/10

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عزت اله : دعوتنامه من ششم اومد تا بیستم مهلت تکمیل وجه بود
چانگان : با سلام مال من زده ارسال به خودروسازبا سایپا که تماس گرفتم اسمم هست ولی میگه بخاطر پلاک فعال بهت تعلق نمیگیر درصورتی که اون موقع که پول بلوک کردم عمر پلاکم بالای ۵سال بودطبق اون که آقای ظیغمی گفته بود پول بلوکه کردم با هزار بدبختی الان سایپا دار هم خیانت وهم دزدی میکنه
مهدی : خیلی جالبید شماها! از زمانی که شاهین ۵۷۰ تومن بود پول گذاشتید کنار که از کارخونه ۴۳۰ تومن بخرید. نهایتا بعد از ۲ سال انتظار می خواید شاهین ۶۰۰ تومنی از کارخانه بگیرید. 😂😂😂😂 چقدر طمع کار هستید آخه. همون شاهین اتومات رو هم دیگه نمیدن. الان باید حسرت بخورید چرا شاهین اتومات رو نگرفتید حداقل
تارا v4lx : با سلام من تارا v4lx رو ۱۸ آذر تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده آذر ماه رو تا کی فاکتور کردن؟
ساینا دوگانه : کسی می‌دونه بی زحمت جواب بده. بعد از دعوت نامه اومدن تا چند روز فرصت واریز وجه داریم ؟
اس تری : چرته پرت محضه چرا قبل سیل تحویل یا فاکتور نمیکردن
J7 : ما یک ماهه کارت ماشین و 15 روزه برگ سبزمون دستمونه. ماشین 21 اسفند فاکتور و بیمه شده اما خبری از تحویل نیست
یوسف : سلام دوستان کسی خبر داره شاهین دستی تحویل زمستان 1403رو میدن یانه
علی : من ثبت نام نقدی ۲۷ شهریورم هنوز شاسی نشدم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امین : داداش خیلیا میگن تحویل فروردین بودیم و فاکتور شدیم ولی تو بخند و رد شو. دروغ زیاد میگن
رز 207 اسفند : تا دیروز منتظر فاکتور بودیم حالا باید منتظر پلاک باشیم
4712 : سلام کسی خبر نداره 4712کی پیام میاد
یعقوب : کسی خبر نداره چی شده. اعصابمون خرد شده. هزار تومان هم دیگه ندارم
سلام : یکی تیست از کسانی که اطلاع دارن ،نتیجه جلسه امردز شواری رقابت چی شد؟لطفا جواب بدین میخوام طلا همو بفروشم منتظر امروز مونده بودم
مازیار : مبارک همه باشه ایشالااااا
علی : تو نمایندگی باید بنویسی بعدم ببری کافینت ثبت کنی بعدم بیاری نمایندگی تحویل بدی
داراب : منم پنجم فاکتور شدم هنوز پلاک نشده
پارس سفارشی 4724 : سلام اره میشه
مرجان : مبارکتون باشه.ببخشید تحویل شما 60 روزه بوده یا 90 روزه