اطلاعاتی در مورد تیوولی XLV

 

تیوولی XLV

 
تیوولی یکی از جدیدترین محصولات شاسی بلندساز مطرح کره ای، سانگ یانگ است که نه تنها آغازگر زبان طراحی جدید این خودروساز مطرح بود بلکه در بازار جهانی به اندازه ای در حجم فروش و کسب عنوان های خودرویی غوغا برپا کرد که به یکی از بهترین گزینه ها در سگمنت شاسی بلندهای کامپکت جهان بدل شد. تیوولی در ایران نیز با آمار فروش و استقبال خیره کننده ای مواجه شد و از این رو شرکت رامک خودرو، نماینده رسمی برند سانگ یانگ در ایران نیز احتمال زیادی دارد تا نمونه طویل تر این محصول با نام XLV را به سبد محصولات خود در آینده نزدیک اضافه کند.
 
تیوولی XLV
 
 
XLV چیست؟
 
XLV به زبان ساده همان تیوولی است که بعد از محور عقب به اندازه 245 میلی متر طویل تر شده است و در نتیجه حجم محفظه بار خودرو را از 423 به 720 لیتر (در حالی که صندلی های ردیف دوم در جای خود قرار دارند) افزایش داده است و از آن یک کراس اوور کامپکت کاملا ایده آل برای سفر های شهری ساخته است.
 
اعمال این تغییرات در XLV دیفرانسیل جلو افزایش وزن 125 کیلوگرمی در مقایسه با تیوولی دیفرانسیل جلو به همراه داشته است که برای پیشرانه 1.6 لیتری 128 اسب بخاری 160 نیوتون.متری (مشترک با تیوولی) آن محسوس نیست چرا که این خودرو از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین ژاپن بهره می برد که ضمن دقیق و سریع بودن آن، به دلیل داشتن ضرایب نزدیک بهم حجم کم پیشرانه را از یاد راننده می برد و لذت سواری به مراتب افزایش می دهد.
 
این درحالی است که سیستم فرمان تیولی از نوع برقی است و از این رو نیرو پیشرانه بصورت تمام و کمال تنها به منظور پیشرانش خودرو در اختیار گیربکس قرار می گیرد. XLV در لیست آپشن های خود از پیشرانه دیزلی و گیربکس دستی نیز بهره مند است اما بطور قطع نمونه ای که از سوی رامک خودرو در بازار کشور به عرضه می رسد به همان موتور و گیربکس تیوولی مجهز خواهد بود. 
 
تیوولی XLV
 
 
 
تیوولی XLV
 
 
طراحی نمای خارجی XLV جز در عقب خودرو که چندان تفاوتی با تیوولی ندارد. از این رو XLV را از بدنه طویل تر و طراحی متفاوت چراغ و بخش انتهایی آن می توان به سادگی تشخیص داد.
 
 
تیوولی XLV
 
تیوولی XLV
 
XLV نسخه تغییر یافته یک خودرو پرفروش و موفق چون تیوولی است. این بدان معناست که XLV می تواند در مقیاس مشابه همان موفقیت را برای رامک خودرو تکرار کند. XLV یک گزینه اقتصادی، خوش قیمت، کم مصرف، ایمن و البته بسیار جادارتر برای خانواده های متوسط و اهل مسافرت و ویژه سفرهای بین شهری و طولانی مدت است که اندک ضعف مدل توولی یعنی فضای محفظه بار برای خانواده های بیشتر از 4 نفر را به خوبی می پوشاند.
 
 
 
 

منبع

خودروکار


 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , سانگ یانگ , تیوولی , XLV






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

کاربر: رضا از مشهد
6

اميدوارم در ايران قيمتش منطقي باشه و همينطور اي كاش مدل دو دف هم داشت
11:02  1396/06/22
پاسخ دادن
مسعود
1

به به ! آقا رضا !!!!

میبینم که حرف گوش کن نشده اید و در مسائل فنی دخالت میکنید.

آخر بنده خوب خدا ، موتور 1600 و دو دیفرانسیل !!! میدانی وزن هر

دیفرانسیل و متعلقات آن چقدر است؟ لابد عقل سانگ یانگ نمیرسیده

است. من از طرف همه ایرانیهای عاقل عذر خواهی میکنم.

خودشان میگویند کراس اوور کمپکت ساخته اند ، شما میفرمائی دو دیفرانسیل !!!! مگر OFF ROAD است !!!؟

برگرد عزیزم به صفحه برلیانس . آنجا به وجود شما بیشتر نیاز است!!!

قیمت برلیانس هم منطقی است !!!
11:48  1396/06/22

مسعود
2

آقای رضای عزیز XLV 1600 cc

دو دیفرنسیل ندارد. خودمانیم یواش یواش داری ذات خودتو رو میکنی. پسر مودب باش.
13:50  1396/06/22

کاربر: رضا از مشهد
6

تيولي با موتور 1.6 ليتري بنزيني و 1.6 ليتري ديزل توربو عرضه ميشه و در هر دو مدل امكان چهار چرخ متحرك قابل سفارشه !!! سرچ كردن بد نيستش ها !!!
18:19  1396/06/22

عباس
3

من تیوولی دارم واقعا ماشین خوبیه
17:05  1396/06/21
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا : دوست عزیز، تارا دستی تبدیل به V1p شما از کجا مطمئنید؟ یبار میگید نمایندگی گفته بعد ۴۵ روز فاکتور میکن... یبار میگید این هفته فاکتور میشم... یبار میگید این هفته خبرای خوبی میشنوید... اگر اطلاعاتی دارید درست و واضح بگید وگرنه خواهشا الکی نفرمایید. چون چند نفر پرسیدند و جواب ندادید.باتشکر
اطلسG : دقیقا چرا ادم باید یه ۲۰۶ ساده بدون هیچ اپشن که از تولیدم خارج شده رو بگیره😂 یه ماشین ۱۴۰۳ فول آپشن میگیرم 😂😂 با اون ۲۰۷ بدنه پلاستیکیشون با انگشت میره داخل😂
پذیرش 19 اسفند فوری : والا ما هم دوست داریم افزایش قیمت نخوره، قشنگ هم میدونم که هزینه های سرسام آور ماشین یعنی چی! یه بلوک سیلندر برند عظام گرفتم 8.800.000 تومن (بدون واشر و...) که با متعلقات و اجرت حدود 14.5 میلیون یه واشر زدن و تعویض بلوک بهم هزینه شد. که چند سال پیش میشد با این پول یه پراید سوار شد. نظرم رو گفتم و الا هیشکی از گرونی راضی نیست، جز دلال های محترم که صدتا صدتا ماشین احتکار میکنند.
اسفند : خدا ازتون نگذره خدا کنم هرچی دردو مرزه بجون خودتونو خانوادتون بیفته دیگه زندگیمونو خراب کردید دوساله مارو سر کار گذاشتید شما که نمیتونستید به قراردادتون جواب گو باشید چرا پولامونو گرفتید دوساله واسه یه لگن مردمو سر کارگذاشتید خودتون که خبر از زندگی مردم ندارید اصلن سوارخودروهاتون نشدید که بدونید چه لگن هایی هستن تف تو زاتتون
اس تری : پس این ایکس فایو و کا هفت ها تحویل میدن اینا چی هستن
شاهین یکپارچه دوم تحویل بهار ۱۴۰۳ : سلام شماره پذیرش و شماره درخواست شما چند بود ؟
کیوان : فعلا که طرح پیشنهادی ها رو تا بیستم تمدید کرده خدا لعنتشون کنه
سایپای حقه .. باز : تاکی کردینش قانون هرمی ماشین بخره 6ماه بعدش بدین دستش
سایپا بیشرف : لعنت بر پدر مادر شرکت سایپا چرا پول میگیری ماشین نمیدی می‌دیم یکسال با تاخیر
J7 بانک صادرات : دوستان بانک صادراتی من هنوز فاکتور هم نشده ام!!!!!!! کسی هست شاسی شده باشه یا جلوتر باشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
وحید : چه تاریخی تکمیل وجه کردین و چند روز بعد پلاک شد ؟
پاسخ به امیر : داداش من دوم اسفند تکمیل وجه کردم هنوز رو فاکتور شدن میچرخه فکر کنم یک ماهی تاخیر داشته باشه
صالح : ببخشید واریز اولیه چقدر بوده و کلاس 207 لطفا
سلام : قطر چکانی میفرس تاحالا 100 پارس زمستانم نفروخت
شهروند : کی پیامک میاد
اپشنال مشکی12 : صدرصد
آزیزو5 : واقعا منم خیلی دوست دارم بدونم دلیل این داستان چیه فک کنم اقافرشیدبدونه چون ماشالا اطلاعاتش زیاده
اسفندی : قشنگ بود
آریزو : سلام دوستان با توجه به اینکه پنج شنبه ها در تقویم تعطیل نیست، کسی می‌دونه مدیران خودرو بر چه اساسی پنج شنبه ها رو روز کاری حساب نمیکنه؟؟؟
حسین : در جواب اقا مجید تحویل 31 تیر هستم دعوتنامه واسه تکمیل وجه 255 ،مهلت واریز تا 2/31