بنز رسما به ایران آمد

 

بنز رسما به ایران آمد

 
گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز آلمان قرارداد ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند. همچنین قرارداد دو شرکت مشترک دیگر نیز در ماه‌های آینده نهایی خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا، طبق اعلام ایران خودرو  این قرارداد امروز - سه‌شنبه - میان شرکت ایران خودرو دیزل به نمایندگی از گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز، در سایت تولید وورث، مقر اصلی مرسدس بنز به امضا رسید.
 
در امضای این قرارداد علی ماجدی سفیر ایران در آلمان، محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، هاشم یکه‌زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از مدیران ارشد دو شرکت حضور داشتند.
 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم با اشاره به امضای قرارداد و تفاهمنامه با شرکت بنز در تولید و فروش محصول سواری، ابراز امیدواری کرد که با توجه به همکاری‌های دو شرکت در حوزه خودروهای تجاری، همکاری طرفین در خصوص تفاهمنامه و قرارداد سال گذشته نیز به همین منوال پیگیری شود.
 
قرارداد خودروهای تجاری که امروز امضا شد شامل ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری است. این شرکت، به صورت انحصاری مسئولیت فروش محصولات تجاری مرسدس بنز را بر عهده خواهد داشت.
 
همچنین شرکت دوم که قرارداد آن در ماه آینده نهایی می‌شود، مسئولیت تولید را برعهده دارد و نسل فعلی و آینده کامیون آکتروس از جمله تولیدات این شرکت خواهد بود.
 
نسل فعلی آکتروس تا سال ۲۰۱۹ تولید شده و نسل جدید این کامیون نیز از سال ۲۰۱۹ به بعد بر اساس استانداردهای روز اروپا تولید خواهد شد. در فاز بعدی نیز خط تولیدی جدید دیگری پیش بینی شده است.
 
بر اساس برنامه، ساخت داخل شرکت مشترک تولیدی در سال نخست به ۲۰ درصد خواهد رسید و این میزان در صورت صرفه اقتصادی می تواند به ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.
 
براساس این گزارش نیازسنجی و تولید محصولات جدید و جایگزینی با محصولات فعلی نیز در برنامه شرکت مشترک تولیدی ایران خودرو و دایملر آلمان پیش‌بینی شده است.
 
همچنین شرکت دیگر در حال مذاکره، در خصوص تولید موتور میان شرکت ایران خودرو دیزل و دایملر بوده که وظیفه آن تولید موتورهای جدید بر اساس نیاز بازار در شرکت مشترک جدید است.
 
شرکت مرسدس بنز نخستین برند خودروهای تجاری در دنیا را در اختیار دارد که امضای قرار داد سرمایه گذاری مشترک با ایران خودرو بیانگر امنیت سرمایه گذاری در ایران است.
 

منبع

ایسنا

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , مرسدس بنز , ایران خودرو , دیزل , تولید کامیون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

محسن
2

میخوام ۲۰۶ چینی هندی ام بفروشم برم بنز آلمانی بخرم هههه
00:07  1396/06/23
پاسخ دادن
بله
0

از 3 ماه قبل امضای برجام این بنز داره میاد ایران

خسته شدیم
23:24  1396/06/22
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207پانا31فروردین : زنگ بزن82272727بگو شکایت دارم برا دیر کرد فاکتور
محمد موعد تحویل 30بهمن تکمیل وجه 21دی : 21دی تکمیل وجه من بدبخت آخرین روز زوری پولش جور کردم ریختم
محمد : سلام به همه دوستان عزیز من امروز رفتم نمایندگی شهرمان به من گفت که تا 15اردیبهشت دعوتنامه دوگانه میاد
علی محمدی : هرکسی یه لیاقتی داره شما هم نوش جونت، نون بازو خوردن قشنگه نه نون ………..
متولیان : سلام وقت همگی بخیر دوستان که ماشینشون رو نگرفتن اما بیمه شده بلافاصله پس از تحویل با مدیران خودرو تماس بگیرن ماوالتفاوت بیمه رو بهشون برمیگردونن
ح : سلام بلاخره دعوتنامه شاهینG امد
جانبازان اتومات.فلز.تکمیل29آذر.تحویل29بهمن : خدارو شکر اینطور که مشخصه داره سرعت تولید 207 اتو فلز سفید بیشتر میشه.
رانابخشنامه4551تحویل 29اسفند : چیکار کنیم واقعا برا منم اومده.
مجید : جان خودتون جواب بدین .از واریز اولیه تا تکمیل وجه چقدر زمان میبره ؟یا اینکه چند روز قبل از تحویل خودرو تکمیل وجه باید کرد ؟
رز 207 اسفند : ما شانس نداریم بقیه یکی دو روزه پلاک شدن