موستانگ‌های کلاسیک، بازتولید می‌شوند

 

موستانگ‌های کلاسیک، بازتولید می‌شوند

 
یک شرکت تیونینگ آمریکایی، تحت لیسانس فورد اقدام به تولید مدل‌های مختلف موستانگ و بروزرسانی مدل‌های قدیمی، با تجهیزات مدرن می‌کند.
 
 
یک شرکت آمریکایی در ایالت اوکلاماها با نام Classic Recreations که به صورت رسمی تحت لیسانس شرکت فورد فعالیت می‌کند، می‌تواند مدل‌های کلاسیک و قدیمی فورد، مثل نسخه‌های افسانه‌ای دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی  را به صورت صفر کیلومتر و از نو تولید کند. این خودروها شامل موستانگ‌های BOSS، BOSS 302 مدل‌های ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰، نسخه‌ی B0SS 429 در مدل‌های ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰  و مدل MACH 1 سال ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ می‌شوند. موستانگ‌های جدید در بخش قوای محرکه و شاسی خود از قطعاتی که تحت لیسانس شرکت فورد تولید شده‌اند استفاده می‌کند. در حقیقت این خودروها، با ظاهری کلاسیک؛ از نظر فنی و عملکرد همانند محصولات مدرن فورد هستند.
 
 
هر یک از این محصولات به سفارش مشتریان و به صورت خاص تولید می‌شوند و بدنه‌ی آن‌ها دقیقا مشابه با بدنه‌ی مدل‌های کلاسیک ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ است. گرچه مشتریان می‌توانند به صورت آپشن بدنه‌ی جدید که تحت لیسانس فورد تولید می‌شود را برای خودروی خود انتخاب کنند. همچنین مشتریان می‌توانند پیشرانه‌های مورد استفاده روی اتومبیل‌های خود را نیز از بین پیشرانه‌های مختلف فورد انتخاب کنند و برای مثال روی فورد موستانگ BOSS 429 می‌توان پیشرانه‌ي انژکتوری مدرن نیز نصب کرد.
 
 
جیسون انگلن مدیر شرکت Classic Recreations در خصوص این خودروها گفته است که هدف ما از تولید این مدل‌ها افزایش تنوع محصولات فورد است و به این ترتیب انحصار تولید خودروهای خاص فورد از دست برند شلبی خارج می‌شود. موستانگ BOSS 429 نیز یکی از خاص‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های موستانگ است که تا کنون تولید شده است و بنابراین این خودرو برای مالکان خود ارزش بسیار بالایی دارند و همچنین افراد بسیار زیادی وجود دارند که علاقه‌مند خریداری و رانندگی با این خودروها هستند. به این ترتیب این افراد این شانس را خواهند داشت که یک خودروی خاص و جذاب را که از پیشرانه و شاسی مدرنی بهره‌مند است خریداری کنند و ضمن اینکه این مدل‌ها سریع‌تر از خودروهای کلاسیک هستند و عملکرد بهتری دارند و به دلیل وجود فناوری‌های پیشرفته رانندگی با آن‌ها نیز آسان‌تر است.
 
 
شرکت Classic Recreations در کنار مدل BOSS 429 مدل‌های BOSS 302 و Mach 1 را نیز ارائه می‌کند که هر دوی این مدل‌ها درست مانند مدل‌های اصلی ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ هستند و از بدنه‌ی یکسانی برخوردارند. تمامی بدنه‌ها نیز تحت لیسانس شرکت فورد به تولید رسیده است. موستانگ ۳۰۲ را می تواند به همراه پیشرانه هشت سیلندر V شکل فورد که با نام Coyote شناخته می‌شود و ۳۲ سوپاپ دارد سفارش داد که این پیشرانه دارای حجم ۶ لیتر است. جالب است بدانید که بلوک موتور این پیشرانه درست همانند بلوک اصلی موستانگ ۳۰۲ است و افزایش حجم آن از طریق افزایش طول کورس پیستون‌ها به دست آمده است.
 
 
می‌توان موستانگ مک وان را با هر نوع پیشرانه فورد سفارش داد و حتی این امکان وجود دارد تا جدیدترین پیشرانه اکوبوست فورد نیز برای این خودرو سفارش داده شود ضمن اینکه امکان سفارش پیشرانه اصلی این خودرو که  با نام FE شناخته می‌شود وجود دارد.
 
Classic Recreations قرار است از اولین محصول تولیدی خود که یک موستانگ BOSS 429 است در نمایشگاه لاس وگاس ۲۰۱۸ رونمایی کند.
 
 
 
 

منبع (source)

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , موستانگ‌های کلاسیک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

حسن مردمیدان
0

قیمت یه نمونه از اینا رو می‌فرمایین خیلی ممنون میشم
18:04  1402/11/04
پاسخ دادن
سیدحمیدافشون
0

جوووون میده فقط برونیش
14:45  1401/01/22
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
کسری اس۵ : ۲۶مهر ثبت نام کردم دیروز۲۳اردیبهشت شاسی شد
سینا اس۵ : من ۸ آبان ثبت نام کردم و اسفندماه شاسی شده،و ۲۵ام فروردین تحویل گرفتم
احمد : دوستان نگران نباشید این طرح چهارشنبه فقط برای خودرو فرسوده و طرح مادرانه
Agh اصفهان : من17مهر402ثبت نام s5اقساطی کردم 21اسفند شاسی شد 22اسفند بیمه 26فروردین پلاک و دهم اردیبهشت‌ماه تحویل گرفتم مدل 403میخای شماره بزار عکس برات بفرستم
s3 مهرماه : بنده 21 اسفند شاسی شدم دریغ از خودرو
امین : سلام دوستان کسی خبر جدید و قطعی درباره حواله های چانگان cs55 که ارسال به خودروساز خورده کی پیامک واریز وجه میاد بخدا مردیم هرروز منتظر پیامک هستیم
سعید8 : دوستان برید حمایت کنید. اینجا صفحه ی خودروهای وارداتی نوبت دومه
علی : هر دو دزدن یکی از یکی بدتر
پلنگ : خب دوست بزرگوار الآن تقصیر ماها چیه که قرار بود دی واریز کنیم فروردین تحویل بگیریم ولی بعد کلی دغدغه و استرس و انتظار تو اردیبهشت یه پیام پیش فروش فرستادن میخوایید ریسک کنیم اونم از دست بدیم بریم از بیرون ماشین بگیریم که همون ماشین رو با کلی اختلاف بگیریم؟من نمیدونم چرا به این همه مردم بی گناه و بی تقصیر که با هزار دردسر و انتظار بعد چند ماه دغدغه ذهنی به خاطر واریز وجه پیش فروش میگید طمعکار!!!؟
سیامک : احساس میکنم تا حالا انقدر به شعورم توهین نشده بود یکشاله منتظر بودم آخرشم دزد سر گردنه جیبمونو خالی کرد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایمان : چطور شکایت کردید
حسن : نه عزیزم باتوطئه زندگی نمیکنم بلکه سعی میکنم بافکرومنطق وباهوش به قضایا نگاه کنم!!سعی میکنم به راحتی به کسی که یه کاری انجام مبده بدون منافع مالی یخرده روش تحقیق کنم تاحقیقت رومتوجه بشم
جواد : بگو نافم بچسبه به پیشونیت
29 : منظورم مهمترین جایگاه شکایت سازمان بازرسی هست در جواب آن دوستمون آدرس شکایت به خود ایران خودرو را می خواست نوشتم خودمم کم احتمال میدم
سعید تیگو7 : خدارو شکر صدور فاکتور ها شروع شد
ایرانی تیگو 7 پرمیوم : مبارکه . خبر خوبی بود
رضا : من خوشبختانه یا بدبختانه واریز کردم قسطی
چنگیز : 176.950.000
حسین : کسی از دی مونده فاکتور نشده باشه
سقف فلز دستی اسفند : 17 ام تکمیل وجه کردم خبری نی ، سقف فلزیا تازه دارن تحویل دی ماهیا رو میدن