بررسی کامیون MAN TGS

بررسی کامیون MAN TGS

کامیون نقش اساسی و کلیدی در حمل و نقل دارد و کمپانی مان با مدل TGS  و طراحی پویا و جذاب، قصد دارد تا طیف وسیع تری از موارد استفاده از خودروی سنگین را پوشش بدهد. همان طور که بارها نیز  گفته شده است، کابین یک کامیون مانند دفتر کار برای یک راننده است؛ پس باید نهایت ایمنی و راحتی را برای وی به ارمغان بیاورد. این محصول مناسب کارهای ساختمانی و کار در معادن می باشد و به لطف دوام بالا و ساختار محکم شاسی می  تواند از پس این کارهای سنگین بربیاید.

بررسی کامیون MAN TGS

این کامیون در بحث کار در معادن جزء بهترین ها می باشد و با رقبای اروپایی دیگر به خوبی رقابت می کند.  به لطف موتور قوی و ساختار مستحکم، این کامیون قادر است تا از عهده کارهای سنگین به خوبی بر می آید.

 

طراحی داخلی

بررسی کامیون MAN TGS

با ورود به داخل کابین متوجه طراحی خاص و مدرن آن خواهید شد که در اکثر محصولات این کمپانی به چشم می خورد. شما احساس کمبود فضا نخواهید داشت و قفسه های متعددی که برای نگهداری اشیا طراحی شده است، در موارد زیادی به کمک شما خواهند آمد.. جنس داشبورد و رودری ها و بسیاری از قطعات از جنس پلاستیک است ولی حس خوبی به شما داده و مرغوب است و می توان گفت در حد مرسدس بنز و ولوو است. تمام دکمه ها و ادوات کنترل کننده در دسترس است و نشان گرها خوانا و در دید راننده هستند.

بررسی کامیون MAN TGS

صندلی ها بسیار راحت هستند و به میزان لازم از کمر و گردن محافظت می کنند و در کنار غربیلک قابل تنظیم که به راحتی در دست جای می گیرد، راحتی را برای راننده به ارمغان می آورند. به لطف نبود دماغه، شیشه جلو بسیار بزرگ و دید راننده زیاد است و جایی برای گلایه از نقاط کور باقی نمی گذارد. آینه های جانبی بزرگ نیز به افزایش میدان دید راننده کمک کرده و ضریب ایمنی را بالا می برند. در تیپ L و XL بسیاری از موارد به صورت استاندارد وجود دارند که در تیپ M به صورت سفارشی در دسترس هستند. در کنسول مرکزی نیز فضای خوبی برای قرار دادن لیوان، خودکار و لوازم دیگر وجود دارد که کاربردی هستند. در زیر تخت خواب نیز فضایی برای قرار گرفتن یخچال وجود دارد.

 

موتور و گیربکس

بررسی کامیون MAN TGS

موتورهای این کامیون با کد D20 و D26 قادرند تا بین 320 الی 540 اسب بخار نیرو تولید کنند. گشتاور موتورهای این کامیون بسیار بالاست و مناسب کارهای سخت و حمل بارهای سنگین می باشد. قدرت بالای موتور توسط گیربکس 16 سرعته به چرخ ها منتقل می شود. در این گیربکس شاهد کم ترین افت نیرو و بالاترین بازدهی موتور می باشیم. حتی با انتخاب ضعیف ترین موتور، شاهد افت عملکرد کلی نخواهید بود و در مسیرهای سراشیبی، سرعت توسط ترمز موتور کنترل می شود و عملکرد ریتاردر بسیار عالی است. هندلینگ نیز در حد رقبا بوده و قابل قبول است و خبری از تکان های شدید نیست.

 

کیفیت سواری

بررسی کامیون MAN TGS

مان TGS با داشتن سیستم تعلیق کارآمد و قفل دیفرانسیل، در کنترل کامل راننده می باشد. برای داشتن سواری نرم تر، کابین از سیستم تعلیق چهار نقطه ای بهره می برد که مخصوص کارهای سنگین است و تنش های جاده و کامیون را به خوبی جذب می کند.

بررسی کامیون MAN TGS

در خاتمه باید بگوییم که مان TGS با داشتن موتور و شاسی با طراحی مدرن، مورد توجه کارگاه های بزرگ ساختمانی و معادن می باشد. هزینه پایین نگهداری و دوام بالای قطعات آن را در زمره پر بازده قرار داده است. تکنولوژی بالای این کامیون باعث گردیده تا از نظر ایمنی و رفاهی چیزی از رقبا کم نداشته باشد و به واقع یک کامیون تمام عیار باشد.

بررسی کامیون MAN TGS

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی کامیون MAN TGS


منبع

TopSpeed

برچسب : کامیون , مان , TGS






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

11 نظر

کاربر: حمیداسکانیا
1

خیلی داخلش کوچکه اسکانیاو ولوو هر دو خوبن ولی چون به علت بی اختیاتی راننده های اتوبوس اسکانیا اسمش بد در رفته مگرنه من عموم سوعده و میگه همه از اسکانیا رازی هستن و بیشتر اسکانیا دارن
17:10  1393/12/24
پاسخ دادن
علی
0

درشرایط امروزی خدمات یعنی همه جیز پس اگرخدمات پس از فروش ولوو بالاتره یعنی مردم بیشتر طالبشن دلیلش هم اینه که کمپانی ولوو طالبش بیشتره
01:05  1393/08/23
پاسخ دادن
عباس
0

دوست عزیز مگه برتری ماشین به سابقه قدیمی بودنشه؟؟
مان کامیون پر افتخاریه ولی تو مقایسه 5 کشنده اروپایی بااختلاف خیلی زیاد از ولوو عقب تره
تو ایران هم خدمات پس از فروش کم تره
16:12  1393/04/17
پاسخ دادن
علیرضا
3

والا دوستان شما همچین نظر دادین انگاری پشت این کامیون نشتین! بعدشم ولوو چون نقش پر رنگ تری تو ایران داره (منظورم پر رنگ تر از مان هست) شما فکر میکنید ولوو سر تره ولی ایا شما مان تی جی ای رو امتحان کردین نمیگم ولوو بده ولی نرمی که همون مان تی جی ای با اون فرمون پذیری که داره از اف اچ سر تره
21:29  1393/01/23
پاسخ دادن
سعید
5

بخدا چون تو ایران اونقد ولوو رو هر روز میبینیم فکر میکنیم انورها یه خبرهای دیگست و به اصطلاح مرغ همسایه گازه!
باور کنید ولوو و همون بنز تو همه جای دنیا بهترین محسوب میشن
نمیگم مان خوب نیست اما نمیخواد خیلی بزرگش کنین!
چون تو جدول مقیسه 5 کشنده هم نتیجه رو دیدیم!
13:31  1392/09/05
پاسخ دادن
بهامین
2

عزیزان قیمت مان خیلی پایینتره از ولوو و حتی بنز و کیفیت سواریش هم بسیار بالاست اینو وقتی پشت فرمونش میشینی حس میکنی نمیگم از fh سر تره ولی تو بعضی موارد بهتره البته نه واسه داخل ایران
02:07  1392/09/05
پاسخ دادن
سعید
1

مان فقط یه لحاظ سابقه از ولوو بالاتره
کما اینکه تولین تولید کننده موتورهای دیزلی برای کامیونها هم هست
اما ولوو از تمامی نظرها از مان سرتره
هم مهندسی هم نوآوری هم ایمنی و قدرت و سرعت و در آخر هم کامیون سال 2014
فروش مان هم تقریبا یک سوم ولوو هست.
13:31  1392/07/21
پاسخ دادن
حمیدرضا
1

خوب در مورد کامیون سال هر سال یه شرکتی این عنوان رو نصیب خودش میکنه
برگ برنده یMANدر برابر هر شرکتی نه فقطVolvoموتور و سیستم تعلیقشه.اینو از هر کسی که هم روMANکار کرده و همVolvoیا هر کامیون دیگه بپرسی بهت میگه قدرت که فقط به اسب بخار نیست
البته من خودم رویScania R420کار میکنم و به جرعت باید بگم تو گیربکس هیچ شرکتی بهScaniaنمیرسه
14:50  1392/07/26

پدرام
3

با وجود volvo دیگه کی سراغ man میره
18:43  1392/07/14
پاسخ دادن
1
5

مان از ولوو بهتره
16:50  1392/07/16

حمیدرضا
4

دوست عزیز شما مثل اینکه از سابقه و ارزش برند المانیMANخبر نداری
MANبسیار ازVolvoقابل اعتماد تره
15:48  1392/07/17

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا : دوست عزیز، تارا دستی تبدیل به V1p شما از کجا مطمئنید؟ یبار میگید نمایندگی گفته بعد ۴۵ روز فاکتور میکن... یبار میگید این هفته فاکتور میشم... یبار میگید این هفته خبرای خوبی میشنوید... اگر اطلاعاتی دارید درست و واضح بگید وگرنه خواهشا الکی نفرمایید. چون چند نفر پرسیدند و جواب ندادید.باتشکر
اطلسG : دقیقا چرا ادم باید یه ۲۰۶ ساده بدون هیچ اپشن که از تولیدم خارج شده رو بگیره😂 یه ماشین ۱۴۰۳ فول آپشن میگیرم 😂😂 با اون ۲۰۷ بدنه پلاستیکیشون با انگشت میره داخل😂
پذیرش 19 اسفند فوری : والا ما هم دوست داریم افزایش قیمت نخوره، قشنگ هم میدونم که هزینه های سرسام آور ماشین یعنی چی! یه بلوک سیلندر برند عظام گرفتم 8.800.000 تومن (بدون واشر و...) که با متعلقات و اجرت حدود 14.5 میلیون یه واشر زدن و تعویض بلوک بهم هزینه شد. که چند سال پیش میشد با این پول یه پراید سوار شد. نظرم رو گفتم و الا هیشکی از گرونی راضی نیست، جز دلال های محترم که صدتا صدتا ماشین احتکار میکنند.
اسفند : خدا ازتون نگذره خدا کنم هرچی دردو مرزه بجون خودتونو خانوادتون بیفته دیگه زندگیمونو خراب کردید دوساله مارو سر کار گذاشتید شما که نمیتونستید به قراردادتون جواب گو باشید چرا پولامونو گرفتید دوساله واسه یه لگن مردمو سر کارگذاشتید خودتون که خبر از زندگی مردم ندارید اصلن سوارخودروهاتون نشدید که بدونید چه لگن هایی هستن تف تو زاتتون
اس تری : پس این ایکس فایو و کا هفت ها تحویل میدن اینا چی هستن
شاهین یکپارچه دوم تحویل بهار ۱۴۰۳ : سلام شماره پذیرش و شماره درخواست شما چند بود ؟
کیوان : فعلا که طرح پیشنهادی ها رو تا بیستم تمدید کرده خدا لعنتشون کنه
سایپای حقه .. باز : تاکی کردینش قانون هرمی ماشین بخره 6ماه بعدش بدین دستش
سایپا بیشرف : لعنت بر پدر مادر شرکت سایپا چرا پول میگیری ماشین نمیدی می‌دیم یکسال با تاخیر
J7 بانک صادرات : دوستان بانک صادراتی من هنوز فاکتور هم نشده ام!!!!!!! کسی هست شاسی شده باشه یا جلوتر باشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
صالح : ببخشید واریز اولیه چقدر بوده و کلاس 207 لطفا
سلام : قطر چکانی میفرس تاحالا 100 پارس زمستانم نفروخت
شهروند : کی پیامک میاد
اپشنال مشکی12 : صدرصد
آزیزو5 : واقعا منم خیلی دوست دارم بدونم دلیل این داستان چیه فک کنم اقافرشیدبدونه چون ماشالا اطلاعاتش زیاده
اسفندی : قشنگ بود
آریزو : سلام دوستان با توجه به اینکه پنج شنبه ها در تقویم تعطیل نیست، کسی می‌دونه مدیران خودرو بر چه اساسی پنج شنبه ها رو روز کاری حساب نمیکنه؟؟؟
حسین : در جواب اقا مجید تحویل 31 تیر هستم دعوتنامه واسه تکمیل وجه 255 ،مهلت واریز تا 2/31
دی بویین زهرا : اگر کم بادی بیا بادت بزنم
حسینی : سلام هنوز تحویل بهمن مونده