بررسی کامیون MAN TGS

بررسی کامیون MAN TGS

کامیون نقش اساسی و کلیدی در حمل و نقل دارد و کمپانی مان با مدل TGS  و طراحی پویا و جذاب، قصد دارد تا طیف وسیع تری از موارد استفاده از خودروی سنگین را پوشش بدهد. همان طور که بارها نیز  گفته شده است، کابین یک کامیون مانند دفتر کار برای یک راننده است؛ پس باید نهایت ایمنی و راحتی را برای وی به ارمغان بیاورد. این محصول مناسب کارهای ساختمانی و کار در معادن می باشد و به لطف دوام بالا و ساختار محکم شاسی می  تواند از پس این کارهای سنگین بربیاید.

بررسی کامیون MAN TGS

این کامیون در بحث کار در معادن جزء بهترین ها می باشد و با رقبای اروپایی دیگر به خوبی رقابت می کند.  به لطف موتور قوی و ساختار مستحکم، این کامیون قادر است تا از عهده کارهای سنگین به خوبی بر می آید.

 

طراحی داخلی

بررسی کامیون MAN TGS

با ورود به داخل کابین متوجه طراحی خاص و مدرن آن خواهید شد که در اکثر محصولات این کمپانی به چشم می خورد. شما احساس کمبود فضا نخواهید داشت و قفسه های متعددی که برای نگهداری اشیا طراحی شده است، در موارد زیادی به کمک شما خواهند آمد.. جنس داشبورد و رودری ها و بسیاری از قطعات از جنس پلاستیک است ولی حس خوبی به شما داده و مرغوب است و می توان گفت در حد مرسدس بنز و ولوو است. تمام دکمه ها و ادوات کنترل کننده در دسترس است و نشان گرها خوانا و در دید راننده هستند.

بررسی کامیون MAN TGS

صندلی ها بسیار راحت هستند و به میزان لازم از کمر و گردن محافظت می کنند و در کنار غربیلک قابل تنظیم که به راحتی در دست جای می گیرد، راحتی را برای راننده به ارمغان می آورند. به لطف نبود دماغه، شیشه جلو بسیار بزرگ و دید راننده زیاد است و جایی برای گلایه از نقاط کور باقی نمی گذارد. آینه های جانبی بزرگ نیز به افزایش میدان دید راننده کمک کرده و ضریب ایمنی را بالا می برند. در تیپ L و XL بسیاری از موارد به صورت استاندارد وجود دارند که در تیپ M به صورت سفارشی در دسترس هستند. در کنسول مرکزی نیز فضای خوبی برای قرار دادن لیوان، خودکار و لوازم دیگر وجود دارد که کاربردی هستند. در زیر تخت خواب نیز فضایی برای قرار گرفتن یخچال وجود دارد.

 

موتور و گیربکس

بررسی کامیون MAN TGS

موتورهای این کامیون با کد D20 و D26 قادرند تا بین 320 الی 540 اسب بخار نیرو تولید کنند. گشتاور موتورهای این کامیون بسیار بالاست و مناسب کارهای سخت و حمل بارهای سنگین می باشد. قدرت بالای موتور توسط گیربکس 16 سرعته به چرخ ها منتقل می شود. در این گیربکس شاهد کم ترین افت نیرو و بالاترین بازدهی موتور می باشیم. حتی با انتخاب ضعیف ترین موتور، شاهد افت عملکرد کلی نخواهید بود و در مسیرهای سراشیبی، سرعت توسط ترمز موتور کنترل می شود و عملکرد ریتاردر بسیار عالی است. هندلینگ نیز در حد رقبا بوده و قابل قبول است و خبری از تکان های شدید نیست.

 

کیفیت سواری

بررسی کامیون MAN TGS

مان TGS با داشتن سیستم تعلیق کارآمد و قفل دیفرانسیل، در کنترل کامل راننده می باشد. برای داشتن سواری نرم تر، کابین از سیستم تعلیق چهار نقطه ای بهره می برد که مخصوص کارهای سنگین است و تنش های جاده و کامیون را به خوبی جذب می کند.

بررسی کامیون MAN TGS

در خاتمه باید بگوییم که مان TGS با داشتن موتور و شاسی با طراحی مدرن، مورد توجه کارگاه های بزرگ ساختمانی و معادن می باشد. هزینه پایین نگهداری و دوام بالای قطعات آن را در زمره پر بازده قرار داده است. تکنولوژی بالای این کامیون باعث گردیده تا از نظر ایمنی و رفاهی چیزی از رقبا کم نداشته باشد و به واقع یک کامیون تمام عیار باشد.

بررسی کامیون MAN TGS

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی کامیون MAN TGS


منبع

TopSpeed

برچسب : کامیون , مان , TGS






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

11 نظر

کاربر: حمیداسکانیا
1

خیلی داخلش کوچکه اسکانیاو ولوو هر دو خوبن ولی چون به علت بی اختیاتی راننده های اتوبوس اسکانیا اسمش بد در رفته مگرنه من عموم سوعده و میگه همه از اسکانیا رازی هستن و بیشتر اسکانیا دارن
17:10  1393/12/24
پاسخ دادن
علی
0

درشرایط امروزی خدمات یعنی همه جیز پس اگرخدمات پس از فروش ولوو بالاتره یعنی مردم بیشتر طالبشن دلیلش هم اینه که کمپانی ولوو طالبش بیشتره
01:05  1393/08/23
پاسخ دادن
عباس
0

دوست عزیز مگه برتری ماشین به سابقه قدیمی بودنشه؟؟
مان کامیون پر افتخاریه ولی تو مقایسه 5 کشنده اروپایی بااختلاف خیلی زیاد از ولوو عقب تره
تو ایران هم خدمات پس از فروش کم تره
16:12  1393/04/17
پاسخ دادن
علیرضا
3

والا دوستان شما همچین نظر دادین انگاری پشت این کامیون نشتین! بعدشم ولوو چون نقش پر رنگ تری تو ایران داره (منظورم پر رنگ تر از مان هست) شما فکر میکنید ولوو سر تره ولی ایا شما مان تی جی ای رو امتحان کردین نمیگم ولوو بده ولی نرمی که همون مان تی جی ای با اون فرمون پذیری که داره از اف اچ سر تره
21:29  1393/01/23
پاسخ دادن
سعید
5

بخدا چون تو ایران اونقد ولوو رو هر روز میبینیم فکر میکنیم انورها یه خبرهای دیگست و به اصطلاح مرغ همسایه گازه!
باور کنید ولوو و همون بنز تو همه جای دنیا بهترین محسوب میشن
نمیگم مان خوب نیست اما نمیخواد خیلی بزرگش کنین!
چون تو جدول مقیسه 5 کشنده هم نتیجه رو دیدیم!
13:31  1392/09/05
پاسخ دادن
بهامین
2

عزیزان قیمت مان خیلی پایینتره از ولوو و حتی بنز و کیفیت سواریش هم بسیار بالاست اینو وقتی پشت فرمونش میشینی حس میکنی نمیگم از fh سر تره ولی تو بعضی موارد بهتره البته نه واسه داخل ایران
02:07  1392/09/05
پاسخ دادن
سعید
1

مان فقط یه لحاظ سابقه از ولوو بالاتره
کما اینکه تولین تولید کننده موتورهای دیزلی برای کامیونها هم هست
اما ولوو از تمامی نظرها از مان سرتره
هم مهندسی هم نوآوری هم ایمنی و قدرت و سرعت و در آخر هم کامیون سال 2014
فروش مان هم تقریبا یک سوم ولوو هست.
13:31  1392/07/21
پاسخ دادن
حمیدرضا
1

خوب در مورد کامیون سال هر سال یه شرکتی این عنوان رو نصیب خودش میکنه
برگ برنده یMANدر برابر هر شرکتی نه فقطVolvoموتور و سیستم تعلیقشه.اینو از هر کسی که هم روMANکار کرده و همVolvoیا هر کامیون دیگه بپرسی بهت میگه قدرت که فقط به اسب بخار نیست
البته من خودم رویScania R420کار میکنم و به جرعت باید بگم تو گیربکس هیچ شرکتی بهScaniaنمیرسه
14:50  1392/07/26

پدرام
3

با وجود volvo دیگه کی سراغ man میره
18:43  1392/07/14
پاسخ دادن
1
5

مان از ولوو بهتره
16:50  1392/07/16

حمیدرضا
4

دوست عزیز شما مثل اینکه از سابقه و ارزش برند المانیMANخبر نداری
MANبسیار ازVolvoقابل اعتماد تره
15:48  1392/07/17

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
J4سفید : سلام 17برج دو ثبت نام کردیم 60روز کاری تحویل هنوز که خبری نیست
T8 شلال : ۲ابان شاسی خورد یکماه بعد تحویل
چانگان cs55 : سلام سارا خانم من زنگ نمایندگی ک انتخاب کرده بودم زدم بهم اینو گفت
عابدی : سایپای عزیز من همه زندگی‌م رو فروختم فرش زیر پامو مبل و آینه کنار تختم رو و هالوژن های اتاق خوابمو و لباس‌های رو و زیرم رو فروختم تا بتونم شاهین ثبت نام کنم. چه بلایی بود سر زندگی ما آوردی آخه؟ انصاف نیست. به شدت من به ۳۳۰ میلیون تومن سود نیاز داشتم ۲۵۰ سود به درد من نمی خوره
اطلسg : آقا من واقعا فاز بعضیاتون نمیدونم داخل پیج خود سایپا زده نصفش حساب میشه باز میای میپرسی کلش یا ن خوشت میاد بیشتر بره تو..مون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کامیار : تقریبا 10روز فرصت دارید واسه تکمیل وجه .30روز بعد از تکمیل وجه موعد تحویله ماشینه
ساینا شهریور : سلام 30روز
الهام : منم کوییک اتومات سامانه یکپارچه تحویل پاییز 403 هستم اصلا خبری نیست و ماشینای جایگزین پیشنهاد میشه هر بار. تماس گرفتم با سایپا گفتن دیگه تولید نداریم باید ماشین دیگه بردارید ولی من فعلا منتظر هستم
محمد رحیمی : سلام پذیرش 24شهریور فاکتور شد برام
پراید : سلام نه تا پیام نیاد بهت تحویل نمی دن
رسول : سلام 24شهریورهادارن فاکتورمیشن 90روزها
جعفر : منم مثل شمام خبری شد به من هم خبر بده ممنونم.دناشش دنده پیش فروش سفیدم
جعفر : سلام شرمنده برادر پیش فروش دنا شش دنده .تحویل دی ماه که تکمیل وجه اواخر آبان کردم.تکمیل پرونده و آماده برای فاکتور تیک سبز رنگ خورده و فقط آماده برای فاکتور میچرخه . به نظر شما خیلی طول میکشه فاکتور شم؟متشکرم
بهزاد : فکر کنم کم کم شروع شد 90روزها دارن فاکتور میشن
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان) : شما از کجا این اطلاعات رو داری که مشکل تامین قطعه دارن ؟