بررسی مدل های جدید و محبوب شاسی بلند نیسان در بازار ایران

 

بررسی مدل های جدید و محبوب شاسی بلند نیسان در بازار ایران

 

رپورتاژ - خودروهای برند نیسان در ایران به طورکلی سهم عظیمی ‌از معاملات خرید و فروش خودرو را به خود اختصاص داده اند. در این میان مدل‌های نیسان شاسی بلند که به‌تازگی وارد بازار شده‌اند توانسته‌اند در بازار ایران جای خود را باز کنند. مدل‌های جدید نیسان شاسی بلند در سال‌های اخیر در ایران محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب چند نمونه از مدل‌های نیسان شاسی بلند که در ایران از محبوبیت و خرید و فروش بالایی برخوردارند را معرفی و بررسی کنیم.

نیسان روگ اسپرت

بررسی مدل های جدید و محبوب شاسی بلند نیسان در بازار ایران

 

در سال 2017 کمپانی نیسان تصمیم گرفت یک کانسپت جدید از نیسان روگ را ارائه دهد. این مدل جدید نیسان روگ اسپرت نام گرفت. طول این ماشین با 4.4 متر اندازه تقریبا 30 سانتی‌متر از نیسان روگ معمولی کمتر است. این تغییر اندازه در میزان سرعت و چالاکی ماشین تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. این مدل نیسان شاسی بلند در سال 2017 مورد توجه زیادی قرار گرفت و در بازار جهانی جزو پرفروش‌ترین شاسی بلندها در سال 2017 شد. نیسان روگ اسپرت مانند نیسان روگ دیفرانسیل جلو است. اما نیسان روگ اسپرت بر خلاف نوع عادی آن دارای موتور 4 سیلندری است که به صورت خطی آرایش یافته است.

حجم موتور در نیسان روگ اسپرت 2 لیتر است و گشتاور آن 199 نیوتون متر است. بیشینه قدرت موتور در این ماشین نیز 141 اسب بخار است. ویژگی‌هایی که این مدل را از مدل نیسان روگ قبلی متمایز می‌کند شامل چراغ های جلوی ال ای دی، صندلی راننده برقی با قابلیت تنظیم جهت، سیستم‌های سرگرمی ‌درون خودرویی و سیستم های مسیریابی است. همه این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده این ماشین قدرتمند در بازار ایران خودی نشان دهد و محبوبیت بالایی کسب کند.

نیسان پت فایندر

بررسی مدل های جدید و محبوب شاسی بلند نیسان در بازار ایران

این مدل از نیسان شاسی بلند یکی از شناخته‌ترین مدل‌های کمپانی نیسان است. نیسان پت فایندر فضای کافی برای 7 سرنشین را دارد. این ویژگی نیسان پت فایندر را به یک ماشین مناسب برای خانواده تبدیل کرده است. زیرا برای خانواده‌های پر جمعیت نیسان پت فایندر با آپشن هایی که دارد یک انتخاب بسیار خوب محسوب می‌شود. موتور به‌کار رفته در نیسان پت فایندر 3.5 لیتری V6 است. گشتاور آن 240 پوند فوت و حداکثر قدرت موتور 284 اسب بخار است. نیسان پت فایندر از نوع 4 چرخ محرک است.

علاوه بر ویژگی‌های فنی خیره‌کننده در نیسان پت فایندر، ویژگی‌های ظاهری در داخل و خارج این ماشین نسبت به مدل‌های قبلی به شدت تازه و جدید به نظر می‌آید. طراحی جلو پنجره V شکل و چراغ‌های جلوی دی‌لایت و بومرنگ حس متفاوت بودن را در این ماشین ایجاد می‌کند. تکنولوژی‌های به کار رفته در این ماشین نیز شامل فرمان برقی جدید با 11 درصد سرعت بیشتر، استارت خودرو با کمک دکمه و از راه دور، سیستم مسیر یابی با تشخیص صدا، سیستم تزریق سوخت به طور مستقیم، طراحی محفظه احتراق جدید و بسیاری از آپشن‌های دیگر که باعث محبوبیت نیسان پت فایندر در میان انواع مدل‌‌های نیسان شاسی بلند شده است.

نیسان ایکس تریل

بررسی مدل های جدید و محبوب شاسی بلند نیسان در بازار ایران

این مدل نیسان شاسی بلند یک ویژگی بسیار بارز و برجسته دارد که در طراحی داخلی آن مشهود است که آن نیز خانوادگی بودن این ماشین است. فضای داخلی نیسان ایکس تریل بسیار جادار و راحت است. به‌طوریکه بین صندلی‌های عقب به اندازه کافی فاصله وجود دارد. صندلی‌های نیسان ایکس تریل کاملا ارگونومیک هستند و استاندار های راحت بودن در هنگام نشستن را دارد. این ماشین در دو مدل 7 نفره و 5 نفره موجود است.

موتور نیسان ایکس تریل 2.4 لیتری و 4 سیلندر می‌باشد. حجم موتور در این ماشین 60 لیتر و بیشینه قدرت آن 171 اسب بخار است. گشتاور نیسان ایکس تریل 280 پوند فوت می‌باشد. با توجه به قدرت موتور این مدل سرعت 0 تا 100 را در 9.4 ثانیه طی می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی این ماشین 8.3 لیتر است. این مشخصه یکی از دلایلی است که این ماشین را به یک ماشین مناسب برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است.

سخن پایانی

همان طور که مشاهده کردید شناخته شده ترین و محبوب ترین مدل‌های نیسان شاسی بلند در بازار ایران نیسان روگ اسپرت، نیسان پت فایندر و نیسان ایکس تریل هستند که سهم بیشتری در بازار ایران را به خود اختصاص داده اند. از این رو رقابت بین این مدل‌ها بالاست و آگاهی از ویژگی‌های آن‌ها انتخاب را برای شما راحت تر می‌کند.
 
منبع: ویرلن
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , شاسی بلند , نیسان , ویرلن






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجید : باسلام سال گذشته ازتاریخ15تیرماه 1402به مدت3روز مهلت اعلام کردن جهت واریزوجه برای شاهین باتحویل زمستان 1402هنوز زوده لطفاخودتون کاری نکنیدکه قیمت نامتعارف براش تعیین کنند
اس ۵ : من اومدم ۱۶ مخصوص گفتن اینجا برای گمرکه برو جنت آباد الان اومدم اینجا
ماه : سلام دوستان برای کسی هست که تارا v4 اتومات اسفند فاکتور شده باشه ؟
شاهین اتوماتیک 90 روزه : کارشناس خود سایپا (09660) بهتون گفت که تا آخر خرداد خبری نیست؟
سعید : سلام. من تحویل 24 مهر هستم. هنوز هیچ خبری نیست و فاکتور نشده. آخرین بار گفتن تیر ماه به بعد فاکتور می کنن
سان : تکیمل وجه 25 آذر بوده هنوز خبری نیست این چه بساطیه راه انداختن
علی : تا اخر خرداد خبری از شاهین اتومات نیست طبق گفته کارشناس هاشون میتونید با شماره ۱۳۶ تماس بگیرید و شکایت کنید یا به اداره صنعت معدن شهر تون مراجعه کنید.
ساینااااااا : تروخدا بگید کسی واقعا برا اطلس واریزی زده که ثبت نامش قطعی باشه؟؟
J7 : من الان اینجا هستم متاسفانه هیچ کسی نیست واقعا متاسفم ولی کلی مامور گزاشتن یه ماشین کلانتری هم اینجاست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مجید : دوستان چرا امروز نیومدید از حقتون دفاع کنید متاسفانه ما امروز 10 نفر بیشتر نبودیم اصلا محلمون نزاشتن
علیخانی کارشناس، : سلام ، بعد تکمیل وجه ک انجام میدن 90 روز کاری حساب کنید همون موقعه تحویل ماشینتون هست حالا هی بگو فاکتور نشدیم
محمد : سلام. یک لطف کنند سورن موتور جدیدا بیان اعلام کن تا چه تاریخی فاکتور شدن؟؟ ممنون
باقر : امروز هم صدای مشتری گفت مجوز اول مرداد میاد همگی موضع گیری کردید حالا ببینید من راست می گویم یا خیر.
رضا دوگانه بهمن : سلام 10 روز بعد
4463 : شش ماه منتظر فاکتور بودیم الان فاکتور میکنم پلاک نمیکنم چه مرگشونه اینااا؟ بابا اصلا نخاستیم کاش 1401 پولمونو داده بودیم طلا الان صفرشو میخریدیم دوساله منتظر ی ماشینیم افتضاحن افتضاح زنگ هم میزنی میگن دست ما نیس پس دست کیه ؟؟؟!!! ده روزه فاکتور شده حالاهم پلاک نمیشه کاممون رو زهر کردن دیگه از ذوق شوق افتادیم بقران
آوا : سورن موتور جدید تا کی فاکتور شده؟
zahra : سفید شیری فاکتور شدم من سفید زده بودم چرا واقعا ؟؟؟؟؟؟؟
حسن : سلام دوستان چرا سایپا بعضی از فرمون های ساینا اس دوگانه رو مدل دی میزنم بعضی ها معمولی
تحویل اسفند - تبدیلی : من الان مجدد زنگ زدم برای شکایات میگه توی دو سه روز آینده فاکتور میشی من تکمیل وجه 23 دی ماهم بنظرتون راست میگفت یا باز پیچوند ما رو ؟؟؟