مرسدس بنز S500 مدلی محبوب از ماشین های مرسدس بنز

 

مرسدس بنز S500 مدلی محبوب از ماشین های مرسدس بنز

 

رپورتاژ - طبق رتبه بندی سازمان آمریکایی اینتر برند ، مرسدس بنز با ارزش ترین برند خودرو سازی  لوکس دنیا در سال 2018 محسوب می شود. مرسدس بنز بسیار به تویوتا نزدیک شده و تنها یک رتبه با آن فاصله دارد. کلاس بندی جدید مرسدس پس از دهه 90 میلادی صورت گرفت. کلاس های بنز با ترکیب یک تا سه حرف مشخص می شوند، که اعداد درج شده کنار این حروف نشانگر حجم موتور در خودرو هستند. کلاسs  که در طبقه بندی اصلی این خودرو محبوب جای می گیرد، با معرفی مدل S 500 باعث شگفتی علاقه مندان شد. به نظر می رسد بنز، بیشترین نوآوری خود را در مدل S 500 به کار برده است.

این شاهکار از موتور8 سیلندر مجهز به دو توربو شارژر نیرو می گیرد و قادر به تولید 455 اسب بخار قدرت می باشد. شتاب محاسبه شده برای این خودرو باعث حیرت علاقه مندان به این مدل شده است. شتاب گیری فوق العاده صفر تا صدی آن 5 ثانیه است.

صندلی های این خودرو دارای روکش چرم و تنظیم برقی در 6 جهت هستند. متریال به کار رفته در کابین در بالاترین سطح کیفیت قرار دارند. عایق بندی صوتی کابین نیز به بهترین نحو ممکن انجام شده، به صورتی که هنگام خاموش روشن شدن پیشرانه ها هیچ صدایی در کابین به گوش نمی رسد.

از مهم ترین تجهیزات رفاهی و امکانات ایمنی آن می توانیم به 12 کیسه هوا، ورود و استارت بدون کلید، آینه های الکتروکرومیک ، شیشه های مجهز به بخار زدای اتوماتیک، برف پاکن های دارای سیستم یخ زدا، تهویه مطبوع اتوماتیک دارای سیستم کنترل کیفیت هواAQS  ، فیلتر هوا داخل اتاق، نمایشگر 8 اینچی به همراه موس، سیستم صوتی مجهز به 9 بلند گو و ساب ووفر داخلی، صندلی های برقی مجهز به حافظه ، گرمکن، سردکن و ماساژور، سیستم روشنایی و دید در شب، هشدار خواب آلودگی راننده و امکان استفاده از برنامه هوشمند تلفن همراه برای "پارک از راه دور"خودرو اشاره کرد.  

اگر به دنبال ماشینی سریع، راحت، کارآمد و زیبا هستید، مطمئنا خرید بنز S500 برای شما انتخاب خوبی خواهد بود.

اگرچه برای خرید بنز S500، باید مقدار قابل توجهی پول بپردازید اما نباید منکر این شد که امکانات و کلاس کاری این خودرو بیشتر از این ها می ارزد.

در جدول زیر خلاصه ای از مشخصات بنز S500 بیان شده است:

مرسدس بنز S500 مدلی محبوب از ماشین های مرسدس بنز

با در نظر گرفتن ممنوعیت واردات بنز، پورشه و اتومبیل های لوکس به کشور از سوی رییس کل گمرک ایران، علاقه مندان به خرید بنز، می توانند برای خرید مدل های قدیمی تر، به جای مدل های جدید اقدام کنند.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان به شمار می رود، برای خرید و فروش خودرو بنز  S500 به آگهی های بخش خرید خودرو  مراجعه کنید.

 

منبع : ویرلن


 
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , مرسدس بنز , S500






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آراد : منم همه چیم مثل شماس گفتن تیر میدیم هنوز دی ماه رو هم ندادن ما که آخر اسفندیم احتمالا بره تو مهر ماه
سقف فلز اسفند : من واریز اولیه ام شهریور بوده ولی تاریخ تکمیل وجه 20 دی ماه
تحویل 29 اسفند : کدخدابهروزتحویلت کی بود تکمیل وجه کی بودماشینت چی بود
سورن جدید. دی : معلوم نیس باماشینای مردم چکارمیکنن که برایکی خلافی میادبرایکی عوارض ازادراهی
سورن جدید. دی : معلوم نیس چ غلطی میکنن که 3روزه توراهه
حسن : قسطی چیه برادر مبلغ باید کم بشه
بوشهری : ایا قبل از 18 آذر کسی مانده که فاکتور نشده باشه
پارس 4705 : سلام دوستان ازکجا میشه فهمید ماشین ساخت کدوم کارخانه یا کدوم شهره
رسول : تبریک فاکتور شدی به همین خاطر
آریزو5 مجید : منم 23 دی ماه تکمیل وجه کردم 25قراردادشدولی هنوزخبری نیست شماتهران بودید؟