کدام مدل خودروهای MG در بازار ایران موجود است ؟

 

کدام مدل خودروهای MG در بازار ایران موجود است ؟

 

رپورتاژ - یکی از پرطرفدارترین و خوش نامترین خودروهای چینی – انگلیسی در بین مردم ایران خودروهایMG  می باشند که در این مطلب می خواهیم به معرفی تعدادی از معروف ترین مدل های این خودرو برای شما کاربران عزیز بپردازیم. در صورتی که شما نیز قصد خرید خودروی MG دارید، لازم است اطلاعات کافی در مورد مشخصات هر مدل و همچنین قیمت خرید و فروش این خودروها داشته باشید تا بتوانید با توجه به هزینه‌ای که دارید مناسب ترین خودروی ممکن را انخاب نمایید. ما سعی می‌کنیم اطلاعات مختصری درمورد برخی از این مدل خودرو را برای شما بیان کنیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد و برایتان مفید و کاربردی باشد.

معروف ترین مدل های MG در بازار ایران

مدل های مختلفی از خودروی MG در بازارهای ایران به صورت نو و یا کارکرده، خرید و فروش می شوند که هر کدام با توجه به خصوصیات فنی قیمت متفاوتی دارد. در زیر به چند مدل از آن ها اشاره خواهیم نمود.

کدام مدل خودروهای MG در بازار ایران موجود است ؟

خودروی ‌ام جی 350 در نگاه اول نیز به طور واضح بیان می‌کند که سبک انگلیسی در آن وجود ندارد و طراحان این خودرو هیچ گونه اغراقی در طراحی ظاهری آن به کار نبرده‌اند و سعی کرده‌اند به شیوه‌ای ساده آن را ارائه دهند. یکی از نکاتی که باعث می‌شود بیننده تصور خوبی نسبت به خودرویMG350 داشته باشد این است که خط برآمده کناری خودرو که از قسمت گلگیرهای جلو شروع می‌شود و تا عقب امتداد دارد و در ضمن چراغ‌های کشیده عقب جذابی دارد.

شرکت ام جی مدل MG360 را به جای ام جی 350 به بازار عرضه کرد. این خودرو با اینکه نسبت به MG350 امکانات قوی تری دارد اما قیمت آن نیز ارزان‌تر از MG360 است.

طراحان خودروی ام جی 360  کوشش کرده اند تا با در هم آمیختن خطوط منحنی به همراه استفاده از خطوط صاف با زوایای تیز و شکسته، علاوه بر اینکه  حس هیجان به بیننده را القا می کند،با عث ایجاد آرامش خاصی را هم در فرد خواهد شد.

کدام مدل خودروهای MG در بازار ایران موجود است ؟

این مدل از MG برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن سال 2008 برای عموم رونمایی شد و از آنجایی که طراحی زیبا و مورد پسندی داشت، افراد زیادی از آن استقبال کردند. در ایران نیز خودروی ام جی 550 توسط شرکت مدیا موتورز در بازار ارائه شد.

با توجه به اینکه خودروی ام جی 550 در ایران به خودروی چینی معروف است ولی به خاطر  قیمت بسیار مناسبی که دارد و همچنین ویژگی ها و قابلیت های فنی خیلی خوب آن توانسته نسبت به سایر خودروهای هم رده خود طرفداران زیادی را به خود جلب نماید.

نکته دیگری که درمورد خودروی MG550 باید بگوییم این است که این خودرو خدمات پس از فروش تقریبا ضعیفی دارد و همچنین بازار خرید MG550 کارکرده  بسیار ضعیف است بطوریکه اخیرا باعث شده محبوبیت خود را ازدست بدهد و در بازار کمرنگ شود.

ام جی 3

از دیگر مدل‌های ام جی که هم‌اکنون با ظاهر فیس لیفت شده و با همان اتاق در بازار جهانی عرضه شده است MG3 می‌باشد. خودروی ‌ام جی3 فیس لیفت از لحاظ ظاهر شبیه خودروهای جدید این شرکت می‌باشد و از سوی دیگر قابلیت‌های این مدل نیز پیشرفته‌تر انتخاب شده است. خودرو MG3 مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری، 115 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتون متر می‌باشد و همچنین دارای گیربکس 4 سرعتِ اتوماتیک آیسین است که توان آن را به چرخ‌های جلو خودرو انتقال می‌دهد. شرکت ام جی در نسخه‌های قبل از MG3 خودروها را با گیربکس AMT عرضه می‌کرد که باعث اعتراض و انتقادهای زیادی شد.

ام جی 6

و اما یکی از محبوب‌ترین مدل‌های خودروی ‌ام جی در بین مردم دنیا MG6 می‌باشد که در حال حاضر در ایران هم به صورت نو و هم کارکرده خرید و فروش می شود.

ام جی‌6 مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو 171 اسب بخار و 250 نیوتون متر می‌باشد. قابل ذکر است که یک نسخه ویژه از ام جی 6 در بازار جهانی موجود است که با این حجم موتور قابلیت تولید قدرت 190 اسب بخار را دارد. علاوه‌بر مواردی که ذکر شد این خودرو مجهز به گیربکس دو کلاچه 7 سرعتِ نیز می‌باشد که توان موتور را به چرخ‌های جلو آن انتقال می‌دهد.

 

منبع : ویرلن




 

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , ام جی , ویرلن






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حمید : ادم واقعا می مونه چی بگه به اونایی که این تصمیم هارو برا ما میگیرن، هر چی هم نفرین میکنی انگار فایده نداره، می خواستید ماشین بفروشید، تعداد محدود، چرا تمدید میکنید؟!!!! چرا یک ماه قبل از سال جدید اینکارو انجام میدید چرا دقیق اطلاع رسانی نمی کنی شرایط ثبت نامو ؟!!! ، این 500 تومن بلوکه کردن رو از کجاتون در اوردید، با کجاتون فکر میکنید واقعا چرا هیچی درست نیست، سخته توی اطلاعیه بزنی تعداد محدوده و در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت قرعه کشی میشه؟!! چرا طرف باید ثبت نام کنه ارسال به خودرو ساز باشه بعد خودرو ساز بگه اسمت تو لیست یا گلاک فعال داشتی نیست؟! سر صحبت با اونایی که زندگی چند هزار نفر رو بهم ریختن، من که نمی گذرم خدا ازتون نگذره
مجید : لطفاشایعه درست نکنید ازماست که برماست
یوسفی : سلام من امروز زنگ زدم گفتن اسفند حالا حالا ها باید صبر کنید.
مجید : باسلام سال گذشته ازتاریخ15تیرماه 1402به مدت3روز مهلت اعلام کردن جهت واریزوجه برای شاهین باتحویل زمستان 1402هنوز زوده لطفاخودتون کاری نکنیدکه قیمت نامتعارف براش تعیین کنند
اس ۵ : من اومدم ۱۶ مخصوص گفتن اینجا برای گمرکه برو جنت آباد الان اومدم اینجا
ماه : سلام دوستان برای کسی هست که تارا v4 اتومات اسفند فاکتور شده باشه ؟
شاهین اتوماتیک 90 روزه : کارشناس خود سایپا (09660) بهتون گفت که تا آخر خرداد خبری نیست؟
سعید : سلام. من تحویل 24 مهر هستم. هنوز هیچ خبری نیست و فاکتور نشده. آخرین بار گفتن تیر ماه به بعد فاکتور می کنن
سان : تکیمل وجه 25 آذر بوده هنوز خبری نیست این چه بساطیه راه انداختن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سارا محمدی : سلام دوستان اسفند دو گانه من همین الان تماس گرفتم گفتم به زودی میفرستن گفتم تاریخ گفت مشخص نیست اما به زودی میفرستن به نظرم همه گی تماس بگیرین همه ی اسفند ماهی ها شاید روندش سریع تر شد
دی : اقا مال من زده سفید شیری با سفید فرق داره کسی میدونه بگه
اسفند : خدا واستون نسازه نمی‌دونیم کی به کیه
محمد607 اتو : اتوماتیک تبدیلی نداره ثبت نام کد 607 سقف فلز بود و خودشون به خاطر استاندارد 85 گانه با کد 611 سقف فلز تحویل دادن
پرهام : چرا مردم ازاری میکنی .من پیام نزاشتم
مرداد : سلام گالیور
محمد607 اتو : من تکمیل وجه ام 30 آبان بود کد 607 و تحویل 30 آذر بودم و 18 اسفند کد 611 با مدل 403 تحویل دادن
علیخانی کارشناس، : تبدیل نزدی تبدیل بزن
شیرازدی : من هنوز پلاک نشدم
دوگانه اسفنننننند : سلام دوستان پیامک از سایپا اومده ک دعوتنامه بنزینی تا 20 ام فعاله و در صورتی ک بخواید لغو کنید 11رو بفرستید باید لغو بزنیم یا لازم نیست و خود ب خود درست میشه