بهترین شاسی‌بلند آلمانی را از طریق سایت دیوار خریداری کنید

 

بهترین شاسی‌بلند آلمانی را از طریق سایت دیوار خریداری کنید

رپورتاژ - بی ام و X6 یک کراساور سایز متوسط است که برای اولین بار در سال 2007 به بازار جهانی معرفی شد. این خودرو درواقع ترکیبی از توانایی‌ها و عملکرد یک SUV بلندقد و تمام فصل و استایل خودروی کوپه با سقف کوتاه است. این ترکیب توسط بی ام و طوری ساخته شد که بی ام و x6 به یک خودرو پرکاربرد و تقریباً بی‌نقص تبدیل شد. این خودرو تابه‌حال دو نسل را پشت سر گذاشته است و هم‌اکنون نیز در نسل دوم خود به سر می‌برد. بی ام و x6 اولین خودرویی بود که از سیستم کنترل عملکرد داینامیکی بی ام و مشهور به سیستم DPC بهره می‌برد. این سیستم در هنگام رانندگی برای تنظیم کشش و توزیع جانبی نیروی گشتاور به کار می‌رود تا در دور زدن و چرخش خودرو با نیروی متعادل‌تری انجام شود. این تنها یکی از ویژگی‌هایی است که این سیستم در اختیار بی ام و x6 گذاشته است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که تجربه رانندگی با این خودرو در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد.

متأسفانه بی ام و x6 با مدل‌های جدید خود در ایران حضور ندارد و مدل‌های موجود از آن در ایران به سال‌های 2010 تا 2013 ختم می‌شود. البته تعداد بسیار محدودی از مدل‌های 2015 و 2018 این خودرو نیز در خیابان‌های ایران دیده می‌شود که به‌صورت گذر موقت واردشده‌اند. در ادامه این مقاله قصد داریم این کراس آور کاربردی و محبوب بی ام و را بیشتر موردبررسی قرار دهیم و از بازار خرید بی ام و x6 در ایران جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین شاسی‌بلند آلمانی را از طریق سایت دیوار خریداری کنید

بی ام و X6 2010 تا 2012

بی ام و X6 در این بازه زمانی تنها با نسخه 35i خود در ایران حضور داشت که جزو نسل اول این خودرو محسوب می‌شوند. بی ام و 35i x6 با موتور 3 لیتری 6 سیلندر توربوشارژ خود توانایی تولید 306 اسب بخار نیرو را داشت. گشتاور این موتور نیز به 400 نیوتون متر می‌رسید. این میزان گشتاور برای خودرو این با وزن بالا حضور سیستم DPC را الزامی می‌کرد چراکه این سیستم از بیش فرمانی خودرو و شتاب گرفتن ناگهانی در پیچ‌ها جلوگیری می‌کند. انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها در این خودرو توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک انجام می‌شود.

بهترین شاسی‌بلند آلمانی را از طریق سایت دیوار خریداری کنید

بااینکه بی ام و x6 یک کراساور سایز متوسط محسوب می‌شود، اما شتاب 0 تا 100 آن با سدان‌های کم‌وزن موجود در بازار رقابت می‌کند. این خودرو تنها در 6.7 ثانیه از حالت سکون به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بی ام و 35i x6 در سیکل ترکیبی در هر 100 کیلومتر حدود 10.9 لیتر بنزین می‌سوزاند که در مقایسه با خودروهای هم‌رده‌اش معمولی و قابل‌قبول است. حداکثر سرعتی که موتور این خودرو در بهترین حالت خود طی می‌کند، 240 کیلومتر بر ساعت است.

بهترین شاسی‌بلند آلمانی را از طریق سایت دیوار خریداری کنید

با یک بررسی میان آگهی‌های خریدوفروش بی ام و x6 در سایت دیوار به سراغ محدوده قیمتی این خودرو می‌رویم. قیمت بی ام و35i  x6 سال2010 و 2011 در بازار فعلی خودرو ایران حدود 800 تا 900 میلیون تومان است. با روند تعیین قیمت عجیب نیست که برای خرید بی ام و x6 سال2012 به بیش از 1 میلیارد تومان بودجه نیاز باشد. این خودرو هم‌اکنون در بازار ایران باقیمتی حدود 1 میلیارد و 200 تا 1 میلیارد و 400 میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

بهترین شاسی‌بلند آلمانی را از طریق سایت دیوار خریداری کنید

بی ام و x6 2013

بی ام و x6 تنها در سال 2013 که آخرین سال حضور رسمی این خودرو در ایران بود با مدل 50i قدرتمند خود وارد ایران شد. این مدل هرچند بسیار پرطرفدار است اما تعداد محدودی از آن در بازار موجود است. ازاین‌رو برای خرید بی ام و 50i x6 باید زمان بیشتری را صرف گشتن برای پیدا کردن مدل موردنظر خود کنید.

بهترین شاسی‌بلند آلمانی را از طریق سایت دیوار خریداری کنید

بی ام و 50i x6 با موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری در بازار موجود است. با این حجم خودرو می‌توان قدرت مهیب این خودرو را حدس زد. این موتور با هماهنگی یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک توانایی تولید 408 اسب بخار نیرو و 600 نیوتون متر گشتاور را دارد. با این میزان گشتاور تعجبی نیست که بی ام و 50i x6 تنها در 5.4 ثانیه از حالت سکون به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بیشینه سرعتی که این موتور طی خواهد کرد 240 کیلومتر بر ساعت است. برای موتوری با این حجم نمی‌توان انتظار مصرف سوخت اقتصادی را داشت. این خودرو در سیکل ترکیبی در هر 100 کیلومتر 12.5 لیتر بنزین می‌سوزاند.

بهترین شاسی‌بلند آلمانی را از طریق سایت دیوار خریداری کنید

اگر قصد خرید بی ام و x6 را داشته باشید باید مبلغی بیش از 1 میلیارد تومان هزینه کنید. زیرا قیمت بی ام و x6 2013 هم‌اکنون در بازار ایران حدود 1 میلیارد و 400 تا 1 میلیارد و 600 میلیون تومان می‌باشد.

 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , شاسی‌بلند






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
If7 : سلام سورن دوگانه ثبت نام کردم در سامانه یک پارچه وموعد تحویل هم زده بهار ۱۴۰۳ دو بار هم پیامک تبدیل امده تبدیل نزدم کسی میدونه کی پیامک واریز میاد
ابراهیم آسوده : دوستان برای من هنوز زده ارسال به خودرو ساز.باید هنوز منتظر بمونم؟
سید : آقا مسعود تفاوت کوییک واطلس 1 عقب و جلو خودرو و چراغ ها کاملا متفاوته 2داشبورت و صفحه کیلومتر 3داشتن ساندروف که خودش40/50میلیون تفاوت قیمت تو شاهین مشاهده کنید اما شما بگو 207 موتور تیو3 چه مزیتی نسبت به اطلس دارع خود 206 تیپ دو باقیمت 610میلیون مدل402 قطعا بعنوان یک خریدار بازار آزاد حاصرم 610بدم اطلس 403تا 206موتور تیو3
محمد ش : سلام جک J7 موعد تحویل اسفند ۱۴۰۲ امروز تازه فاکتور شد
سید : در پاسخ آقا مسعود گل در درج
رضا T8 : بحث جرئت و جسارت و ... این حرفا نیست شما که واسه پیگیری کار خودت رفتی اونجا به نتیجه هم نرسیدی بعد اومدی اینجا به بقیه بد و بیراه میگی و همه رو قضاوت میکنی پس ما دیگه نباید انتظاری از عوامل کرمان موتور داشته باشیم یکی مثه تو شده مسئول که ما کارمون به اینجا کشیده . همه ما از خدامونه که زودتر ماشینامون برسه . من یکی اگه میدونستم با اومدنم حداقل فقط اینکه کی ماشینم دستم میرسه ، نصیبم میشد زودتر از تو اونجا بودم . وقتی 1 درصدم مطمئن نیستم که اومدنم دردی دوا میکنه چجوری 800 کیلومتر بیام و دس از پا درازتر برگردم شما که نزدیکشونی هیچ کار نتونستی بکنی بعد خودتو بذار بجای امسال من ... صد رحمت به اونی که میاد میگه رفتم و چی شد ولی تویی که اگه منفعتی برات نداشته باشه خیرت به کسی نمیرسه پس انتظار نداشته باش خیر مسئولای کرمان موتورم بت برسه .......
سام : سلام. والا من از کیه سامانه یکپارپه و سایپا چک میکنم خودرو نیست سما از کما سفارش زدید
J7 : واقعا متاسفم هیچکس نیومده بود
S3 : سلام تاساعت۲ وایستادم اونجاهیچکس نبودیااگه اومده بودن هم واینستادن رفتن.آماده باش بودن ماشین کلانتری بود.موتوری توخیابون گشت میزد.وقتی اونجابودم۳تاکفی اومدماشینk5فکرکنم بودخالی کرد.به منم گفتن بروجنت آباد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ابراهیم تیگو 8پرو : تاریخ قراداد شما دقیقا یک روز بعد از من بوده دوست عزیز مبارکتون باشه آن شاله ک خودرو هم کم کم دستتون برسه ما فقط تخصیص خورده، زمان تحویل و کی برای شما زدن؟
دی ماه : دعوتنامه اسفند حین بارگیری تو راه خیس شدن
تحویل اسفند ریحانه : تو رو خدا راست میگی پرهام واقعی هستی
علی : بابا باز تا فردا 17 اردیبهشت تمدید شد که
X33اتومات قسطی : سلام واریز وجه 22اسفند قسطی60درصد ....تایید لیزینگ 28فروردین که تکمیل وجه سبز شد....9اردیبهشت شماره شاسی تخصیص شد ......ولی تا الان کار دیگه انجام نشده به نظرتون کی فاکتور میشه و کی تحویلمون
صادق : من خودم هم نهاد ریاست جمهوری و هم وزارت صنعت شکایت کردم ولی همش فرمالیسته است . اگر نبود پیگیری میشد. توی تولید مشکل بر خوردن و باید روال خودش رو تی کنه . . ماشینا 2 ماه تاخیر دارن .موعد تحویل اسفند نهایت تا پایان اردیبهشت فاکتور میشن . موقعی که ماشین نباشه سازمان بازرسی میخاد چیکار کنه؟
رها : نیمه اول هم رو یازدهم قفل شده فکرکنم چه برسه به نیمه دوم فروردین
ابوالفضل : سلام قسمت همه بشه من امروز تحویل گرفتم پارس ای ال ایکس بخشنامه 4713 بعداز 6ماه پراسترس
دی بویین زهرا : 21فروردین دعوت نامه اومد پرداخت کردم 10دهم پیام اومد تخصیص رفتم کافینت حضوری ثبت کردم امروز 16 اردیبهشت رفتم توی سایت دیدم پلاک شده منتظرم پیام بیاد ساعت وروز رو برم کافینت ثبت کنم برم کاشان حضوری بیارم انشالاه قسمت شما عزیزان بشه واقعا خسته شدیم میدونم ❤❤❤❤❤❤🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
مهدی اسفند : 🤣🤣🤣تا 25 دقیقه دیگ مونده فقط