مشخصات خودروی برلیانس c3

 

مشخصات خودروی برلیانس c3

 

رپورتاژ - برلیانس ۳c توسط شرکت پارس خودرو وارد بازار ایران شد. این خودرو مدل کراس ۳۲۰H است که ارتفاع آن ۵ سانتیمتر از این خودرو بیشتر است. برلیانس c3  اولین خودروی ساخته شده در ایران است که استانداردهای یورو ۵ را رعایت کرده است. 

طراحی ظاهری

در نمای جلو برلیانس کراس c3 ، جلوپنجره دو تیکه متقارن برلیانس ۳c حالت مشبک و سیاه رنگ دارد. چراغ‌ها بیضی شکل هستند و چراغ راهنمای کشیده در قسمت داخلی آن‌ها هماهنگ با جلو پنجره به نظر می‌رسد. روی سپر ۳c تعداد کمی خطوط حجم دهنده به همراه دریچه ورودی هوا و چراغهای کوچک مهشکن در طرفین نوعی قرینه از جلو پنجره و چراغ‌ها را بیان میکند. محل قرار گرفتن پلاک دقیقاً در فضای بین جلو پنجره و ورودی هوا است؛ به دلیل خطوط حجم دهنده روی کاپوت، سپر و قاب نقره‌ای رنگ اطراف چراغ‌های مه شکن و اضافه کردن لبه به سپر زیبایی نمای جلو افزایش پیدا کرده است.

در نمای جانبی، خط حجم دهنده شانه از گلگیر جلو شروع شده و تا چراغ عقب ادامه پیدا کرده است. شیب سقف خودرو ملایم بوده که در قسمت عقب به یک اسپویلر روی شیشه عقب ختم میشود. استفاده از خطوط حجم دهنده در اطراف گلگیرها و رکاب پایین درها باعث جذابیت و اسپرتتر شدن این بخش از خودرو شده است. قاب دور شیشهها از جنس پلاستیک مشکی رنگ هستند در حالیکه دستگیره درها و باربند روی سقف نقرهای رنگ میباشند. رینگهای استفاده شده برای این خودرو ۱۶ اینچی آلومینیومی هستند.

در نمای عقب، شباهت بسیاری با برلیانس ۳۲۰H و بی ام دبلیو سری ۱ دارد. خطوط حجم دهنده روی در صندوق عقب و سپر برای اسپرت نشان دادن خودرو به خوبی استفاده شدهاند. سپر از زیر چراغ عقب تا پایین و چراغهای هشدار قرمز رنگ کشیده شده و یک قاب نقرهای رنگ در وسط آن تعبیه شده است. شیشه عقب خودرو به اندازه کافی بزرگ است اما توسط یک حاشیه پهن مشکی محدود شده است.

امکانات و تجهیزات ایمنی

این خودرو موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه تصادفات چین CNCAP شده است. این خودرو دو کیسه هوا دارد که شامل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو میشود. امکانات این خودرو در تمام مدلها شامل: سیستم تعلیق جلو مک فرسون با بازوی جناقی، سیستم تعلیق عقب میل پیچشی با مقطع H فنر مارپیچی، سنسور دنده عقب قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور، میله ضربهگیر درهای جانبی، قفل اتوماتیک درها هنگام رسیدن به سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت، صندلیهای عقب دارای ایزوفیکس، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، باز شدن خودکار درها هنگام تصادف و بیانگر صوتی باز بودن کمربند ایمنی میشود. تجهیزات ایمنی استفاده شده در این خودرو شامل: ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) میشود.

خودروی برلیانس ۳c در ایران رقبایی مانند لیفان ۵۰X، دانگ فنگ ۳۰H کراس، ام وی ام  ۲۲X و رنو ساندرو استپ وی دارد که برلیانس ۳c به دلیل ظاهر زیبا، امکانات رفاهی خوب، هندلینگ و سواری با کیفیت یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بسته درج آگهی رایگان خودرو به شمار میرود برای خرید و فروش خودرو برلیانس c3 به آگهیهای بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

 

 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , برلیانس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

777
0

ماشین یا باید داخلی بگیری یا کره ای به بالا . ماشین چینی نه مزیت کیفیت و کارایی ماشین برند خارجی رو داره و نه مزیت قطعات فراوان و نقد بودن ماشین داخلی رو . ماشین چینی یعنی افت شدید قیمت و نداشتن بازار دست دوم و نداشتن مشتری . ماشین چینی یعنی موتور ضعیف . ماشین چینی یعنی نداشتن خدمات پس از فروش و نبود قطعه و تعمیرکار . ماشین چینی یعنی دل خوش کردن به ظاهر . مضحک تر از همه شاسی بلندهاشون هستن . فقط ظاهر شاسی بلند دارن . موتور ضعیف دارن و تک دیفرانسیل هستند . خودم شاهد بودم جایی که 405 و سمند تو جاده خاکی رد شدن x22 گیر کرده و همه بهش میخندیدن . شاسی بلندی که تک دیفرانسیل باشه و موتور ضعیفی داشته باشه هرگز ارزش خرید نداره حتی در قیاس با 405 و سمند و پراید .
09:04  1398/04/24
پاسخ دادن
علیرضا
10

5 ستاره ایمنی داره اما از موسسه چینی . کی میگه ماست من ترشه . مشخصات اتوموبیل های چینی همیشه اغراق شده است و در عمل خیلی ضعیف تر و بی کیفیت تر هستن چند روز پیش سوار یه برلیانس تاکسی شده تو پیچ های شیب دار کنار پل های دور برگردون راننده مجبور بود دنده رو دستی کنه و بزنه رو یک و کلی گاز بده تا ماشین بالا بره تازه کولر هم خاموش بود.
11:28  1398/04/18
پاسخ دادن
علی
7

طبق معمول اکثر خودورهای چینی :
یک موتور ضعیف که گشتاور ضعیفی در دور پایین داره و تا دور نگیره هیچ حرفی برای گفتن نداره . به همراه چهار تا آپشن برای دل خوش کردن مشتری هایی که با پول کم میخوان ادای ماشین لوکس رو در بیارن .
ماشین قبل از هر چیزی باید یک موتور درست و حسابی داشته باشه .
ماشین های تویوتا رو نگاه کنید . اکثرا از نظر آپشن و حتی شکل ظاهری فقیر هستند ولی موتوری قوی و متناسب دارند .
خرید ماشین چینی همیشه اشتباه هست چون نه مزیت فراوانی قطعات و تعمیرکار ماشین های داخلی رو دارند و نه کیفیت واقعی ماشین های برند خارجی رو .
ماشین چینی یعنی فقط ظاهر و آپشن برای کسی که دوست داره با پول کم ادای ماشین لوکس رو در بیاره .
11:01  1398/04/18
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عارف : آستانه ی صبر ته کشیدن درست ولی کارشناسای سایپا بهشون دیکته شده که یکی به میخ، یکی به نعل، جوری حرف بزنن که نه سایپا محکوم بشه و از اون طرفی ته دل مشتریا رو خالی کنن که به همینا بسنده کنن و میدون رو خالی کنن.
فرامرز مهر : داداش از کرمان موتور حتی دوچرخه هم نخر اینا نقدی پارسال رو هم ندادن ام وی ام بخر اینا پرسنلشون هم پول و که گرفتن بهت بی ادبی میکنن انگار همشون یه جور آموزش دیدن نمک به زخم مشتری بدبخت میریزن
J7 صادرات : تو این خرابه ثبت نام نکنید سرمایتون و تو خطر نندازید پول در آوردن سخت شده
ناشناس : اصلس اتومات سهند اتومات روانه بازار میشه
چانگان 55 : با تشکر از بانی محترم امضا شد
ناشناس : اطلس اتومات سهند اتومات هم به روانه بازار میشه
متین : اینجانب مدیرعامل لامبورگینی میباشم.
ناشناس : اطلس اتومات سهند اتومات هم به ذوانه بازار میشه
عارف : اینم بعید نیست که اطلس و سهند تا موقع تحویل افزایش قیمت بخورند. قیمت روز حساب میشه دیگه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پژو207 : تاریخ 6 فاکتور شد تا امروز که حمل تیک خورد
روح بهمن : به امیدخدا دعوت نامه اسفند میاید تا بهمن فاکتور شروع کنن اسفند میفرستن
ایکس 33 اتومات اسماعیل : خدا کنه از فردا صبح فاکتور خودروها شروع بشه
عبودی : بنده 27 ام فرودین تکمیل وجه کردم تا امروز (الان) فاکتور نشده
اپشنال مشکی12 : از یک روز تا چندین ماه
احمد 33کراس : داداش جای الوند پیام نزار و مردم رو گرفتار نکن جمعه تعطیله جلسه نمیزارن خب
17اسفند تکمیل وجه.تبدیل21 : دوستان اینجا کسی خراسان رضوی یامشهدی هست ک فاکتور شده باشه یا تواین چند روز قراره ماشینشو تحویل نمایندگی بدن؟؟
ارسام : بسلامتی چند روز روی صدور اسناد بودو از فاکتور و پلاک چند روز طول کشید که حمل تیک بخوره ممنون میشم جواب بدید
207 تحویل اسفند : فقط تهران
0000 : جواب پارس زمستان