۶ نکته هنگام خرید بیمه بدنه رانا ی ارزان با عیدی 500 هزار تومانی بیمه دات کام 

 

۶ نکته هنگام خرید بیمه بدنه رانا ی ارزان با عیدی 500 هزار تومانی بیمه دات کام

 

رپورتاژ- بیمه بدنه رانا بیمه‌نامه‌ اختیاری است که خسارت‌های مالی وارد شده به خودرو راننده مقصر را جبران می‌کند. تصادف همیشه وجود دارد و در هر تصادفی به بدنه خودرو خسارتی را وارد می‌کنند؛ اما می‌توان میزان خسارت را کم کرد. خودروی رانا از جمله خودروهایی است که به دلیل امکانات و ظاهر توانسته نرخ فروش بسیار بالایی را به دست بیاورد. برای همین است که تعداد زیادی از آن‌ها را در خیابان‌ها مشاهده می‌کنیم. مسلماً هم تعداد تصادف بیشتری را برای خود ثبت کرده‌است. خرید بیمه بدنه رانا بهترین راهکار برای کاهش خسارت مالی به خودروی رانای مقصر، است.

بیمه بدنه رانا چیست؟

خرید بیمه بدنه رانا همراه با بیمه شخص ثالث، توصیه می‌شود. با اینکه بیمه بدنه اختیاری است؛ اما با توجه به افزایش قیمت خودرو و قطعات آن، داشتن بیمه بدنه خودرو برای کاهش هزینه خسارات الزامی به نظر می‌رسد. از آنجا که گاهی در تصادفات، خسارات به بدنه خودروی مقصر، قابل جبران نیست، برای همین مالک ماشین می‌تواند با خرید بیمه بدنه رانا ،  باری بزرگ از دوش خود برای کاهش هزینه‌ها بردارد.

 

پوشش‌های بیمه بدنه رانا

پوشش‌های بیمه بدنه رانا به دو دسته اصلی و اضافی تقسیم می‌شوند. پوشش‌های اصلی در بیمه‌نامه بدنه رانا وجود دارند؛ اما پوشش‌های اضافی را باید خود بیمه‌گزار با توجه به شرایط و نیاز خود و با پرداخت حق بیمه اضافه‌تر، خریداری کند.

پوشش‌های اصلی شامل موارد زیر هستند:

·      خسارات ناشی از تصادف با اجسام: در صورتی که خودروی رانا با هر شی متحرک و ثابتی برخورد و آسیب ببینید، در صورت مقصر بودن، مالک خودروی رانا می‌تواند از طریق بیمه بدنه، خسارت‌های وارد شده را جبران کند.

·      خسارات‌ ناشی از حوادث آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه به خودرو

·      خسارات ناشی از سرقت خودرو و آسیب وارد شده به آن در هنگام سرقت: در صورت سرقت کلی و پیدا نشدن آن تا 60، بیمه‌گر خسارت سرقت را به بیمه‌گزار پرداخت خواهد کرد.

·      خسارات ناشی از نجات یا انتقال خودروی آسیب دیده

·      خسارات وارد شده به باتری و لاستیک: در این نوع خسارات وارد شده به لاستیک یا باتری تا 50% قیمت نو پرداخت خواهد شد.

 

بیمه بدنه؛ خسارات ناشی از سرقت خودرو را جبران می‌کند.

پوشش‌های اضافی که بیمه‌گزار می‌تواند با پرداخت حق بیمه، آن‌ها را در بیمه بدنه خود قرار دهد، شامل موارد زیر هستند:

·      خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی سیل، زلزله و طوفان

·      خسارت‌های ناشی از پاشیده شدن موارد شیمیایی، اسیدی و رنگ به بدنه رانا

·      خسارات ناشی از شکستن شیشه خودرو بر اثر حادثه

·      خسارت‌های ناشی از سرقت لوازم و قطعات غیراصلی رانا

·      خسارت‌های ناشی از زمان بلااستفاده بودن

البته موارد زیر تحت پوشش بیمه بدنه رانا نیستند:

·      خسارات ناشی از جنگ، شورش، اعتصاب و يا تهاجم

·      خسارت‌های ناشی از انفجارهای هسته‌ای

·      خسارات وارد شده عمدی به بدنه تارا

·      خسارات ناشی از گریز از مأموران نیروی انتظامی (جز سرقت خودرو)

·      خسارت‌های ناشی مصرف مواد یا مست بودن توسط راننده

·      خسارات ناشی از بکسل کردن

·      خسارات ناشی از اتصال وسایل و دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی به بدنه رانا

·      خسارت‌های ناشی از حمل بار غیرمجاز

عوامل مؤثر بر قیمت بیمه بدنه رانا

قیمت بیمه بدنه رانا بر اساس مؤلفه‌هایی متفاوت تعیین می‌شود. هر یک از این مؤلفه‌ها می‌تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت بیمه بدنه رانا شوند؛ که شامل موارد زیر هستند:

·      نوع و مدل خودروی رانا، می تواند بر تفاوت قیمت آن بر دیگر خودروها تأثیر بگذارد.

·      یکی از مهم‌ترین موارد سال ساخت است. هرچه سال ساخت خودرو قدیمی تر باشد، بیمه‌گزار باید حق بیمه بیشتری را بپردازد.

·      تخفیف عدم دریافت خسارت (اگر بیمه‌گزار در طول مدت بیمه‌نامه خود، خسارتی را از شرکت بیمه‌گر دریافت نکند، در هنگام تمدید مشمول دریافت تخفیف خواهد شد. البته از آنجا که بیمه بدنه اختیاری است، جریمه دیرکرد ندارد.)

·      در صورتی که خودروی رانا صفر باشد، تا سه ماه بعد از تاریخ ترخیص، می‌تواند از تخفیف خودروی صفر بهره‌مند شود.

·      بیمه‌گزار با انتخاب و پرداخت حق بیمه هر پوشش اضافی نیاز است تا مبلغ بیشتری را بپردازد.

 

بیمه بدنه؛ خسارات ناشی از سرقت خودرو را جبران می‌کند.

از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت بیمه بدنه رانا شامل:

·      تعداد سیلندر

·      تخفیف پرداخت نقدی

·      تخفیف خودروی صفر

·      شرایط شرکت بیمه‌گر در خصوص فروش بیمه‌نامه

·      ارزش روز خودرو

چگونه بهترین بیمه بدنه را بخریم؟

عوامل مختلفی نظیر ویژگی‌های خودرو، توانگری شرکت بیمه‌گر، پوشش‌ها، میزان پرداخت خسارت، تخفیفات در تعیین بهترین بیمه تاثیرگذار هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیمه دات کام و با وارد کردن اطلاعات درخواستی خودرو، بهترین بیمه بدنه را با توجه به شرایط خود و عوامل یاد شده انتخاب و از لینک زیر خریداری نمایید:
https://bimeh.com/carbody

 

بیمه خودرو خود را از بیمه دات کام بخرید.

 

خرید بیمه بدنه رانا از بیمه دات کام

با توجه به افزایش تعداد خودروهای رانا و اینکه میزان تصادفات رانا چه در داخل شهر و چه در جاده‌های برون شهری بالا است، از این رو خرید بیمه بدنه برای کاهش هزینه‌های وارد شده توصیه می‌شود. خرید بیمه‌نامه به صورت حضوری می‌تواند به راحتی وقتگیر باشد. شما همین الآن می‌توانید و با چند کلیک و پرداخت حق بیمه آنلاین، بیمه بدنه خودروی رانای خود از بیمه دات کام، کارگزاری آنلاین فروش انواع بیمه، خریداری کنید. فقط کافی است تا وارد بخش بیمه بدنه سایت bimeh.com شوید و بعد از طی کردن مراحل مربوطه، بیمه بدنه را دریافت کنید. بیمه دات کام، سامانه استعلام و خرید بیمه ، برای رفاه حال خریداران در روزهای پایانی سال در نظر دارد تا سقف ۵۰۰ هزار تومان، برای خرید انواع بیمه خودرو از جمله بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث ، تخفیف دهد. کافیست هنگام خرید کد  bimeh500 را وارد نمایید تا از این هدیه و عیدی بیمه ای، بهره‌مند شوید. برای مشاوره در خرید هم می‌توانید با کارشناسان bimeh.comتماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , یمه بدنه






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 صادرات : دوستان امروز ما تو وضعیت مشتری گزینه ی تومیل وجه سبز شد و رفت تو گزینه ی صدور فاکتور ولی سوال اینه که چرا هنوز شماره شاسی پیامک نشده کسی میدونه
حسین : سلام دوستان به نظرتون خرید جک x5 رو توصیه میکنید؟ ارزش خرید داره؟؟
شهاب : دولت بی کفایت و درغگو مسئول پشت تریبونی و پشت میزی درغگو و دزد حکومت حامی دولت به جای مردم خودروساز مافیا و دزد هرکس تو هر سمتی واسه خودش امپراطوری میکنن ودرد هم واسه مردم هست
قیصر : سلام مطمئنی دوباره پیامک شاهین میاد من برا اطلس ثبت نام نکردم
مهدی رضایی : این چیه داستانش گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات،‌ فروش محصولات خود را در قالب سه طرح عادی،‌ جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،‌ از ساعت 10 روز چهارشنبه (1403/02/26) از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com آغاز می‌کند. گفتنی است،‌ ثبت‌نام متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت
مهرداد از شیراز S3 : من هم دقیقا شرایط شما رو دارم.
رشت j7 مشکی : رفتم نمایندگی هرچی صحبت کردم ماشین رو نیاوردند ببینم و ببرم گفت زمانی که مدارک رسید تحویل میدیم / زنگ زدم امور مشتریان بعد کلی بیچارگی تونستم صحبت کنم میگه شما تعهد بدید و ماشین رو خارج کنید ولی اگر مدارک گم بشه دیگه باید خودتون برید دنبال آگهی روزنامه و ... برگشتم نمایندگی میگه بی حساب گفته ما با تعهد ماشین نمیدیم الان نمیدونم واقعا چکار کنم ؟ الان اگر مدارک نرسید و گم شد یعنی دوباره مدرک چاپ میکنن ؟؟ نمایندگی داره درست میگه یا اپراتور ؟ چیزی هم که شک کردم میگه شما فکر کن اصلا باهات تماس نگرفتن بیای واسه تحویل خودرو بزار وقتی رسید زنگ میزنیم. ترسم از اینه کفی خودروها اتفاقی افتاده باشه واسش میخوان ماست مالی کنند بعد یکجوری ماشین رو سرهم بندی کنند و تحویل بدن
S5 مشکی : سلام امروز بالاخره برام پیامک اومد که فردا برم ماشینو تحویل بگیرم مشهد هستم و ثبت نام ماشین ۱۶ مهر انجام دادم
شاهین اتوماتیک 24 مهرماه 402 : چرا اونایی که مهرماه 402 پیش فروش شاهین اتوماتیک 290 میلیون واریز وجه کردن چرا کسی پیگیر نمیشه چرا دعوت نامه ارسال نمی کنن فقط چسبیدن به اونایی که نقد ریختن دعوت نامه ارسال میشه
مهدی : دقیقا داره کاری که شرکت ایران خودرو با پژو پارس سر ملت اوردو میکنه گفت خط تولید توقف شده چون استاندارد 85 گانه نداره بعدش با 250 میلیون گرونتر وارد بازارش کرد دریغ از اینکه استانداردی روش بزنه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پارس : خدالعنتشون که بااین ماشین دادنشون بابا ما اکه نوبت زمستان بودیم ندادین بهمون لاعقل بهمون میگفتی که آقا زمستان از ماشین خبری نیست دنبال ماشین نباشیدتا ماهم نریم ماشین زیر پامونو بفروشیم کلی وام بگیرم با سود بالا الان روهمون ماشین خودمونیم صد ملیون ضرر کردیم همونم نمیتنیم بخریم لعنت به این شانسه ما که نوبت زمستان شدیم لعنت به یه مشت جلاد از خودت بی خبر که این افزایش قیمت شدیدو دادن واین مردمه بدبختی بدبخت تر کردن اگر خدای باشه این ظلمی شما در هفته مردم کردین بی جواب نمیزاره وبه حول قوه الهی به زودی به عزابی سخت گرفتار میشن واین پول زوری که از مردمان بیچاره گرفتین از حلقومتون دراید
سینا : عادی یا سفارشی؟
تحویل 30 دی تکمیل وجه 25 اذر : کسی امروز فاکتور نشده؟؟
رانا 30 بهمن تکمیلی 13 دی : بوشهرچرا دروغ بگم . خودم هم باورم نمیشد ماشین تو دستشون دربیاد
حسین : فقط داره زمان می خره
رانا 30 بهمن تکمیلی 13 دی : آینه بغل برقیه
مریم : این جور که اینا با تاخیر میدن سال دیگه میشه
رانا 30 بهمن تکمیلی 13 دی : سند بعد از تحویل خودرو با پست میاد
تابستان دنا پلاس ساده : ایرانخودرو خیلی وقته فراخوان نمیده و خبری ازش نیست 😐
X55 : سلام من امروز با نمایندگی تماس گرفتم گفتند مجوز آریزوها صادر شده x55ها هم در حال بررسی هستند که بعد از ده روز ( حدودا ) مشکلشون حل میشه و تست میشن که مشکلی نداشته باشند .و مجوز خروجشون صادر میشه. همگی واقعا خسته و عصبانی و ناراحت هستیم .ولی انشالله زودتر خودرو ها مجوز بخورن.دوستان توکل داشته باشید انشالله مشکل حل میشه.