خودروهای شرکت زر ماکارون چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

 

خودروهای شرکت زر ماکارون چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

 

گروه صنعتی زر، تولیدکننده زر ماکارون، اعلام کرد که قرار است خودرو تولید کند. گفته می‌شود این خودروساز جدید، می‌خواهد رقیب ایران‌خودرو و سایپا شود. خودروهای این گروه صنعتی چه زمانی وارد بازار کشور می‌شود؟

خبر تولید خودرو توسط گروه زر از مدت‌ها قبل مطرح بود. اما چندی پیش، مدیر اجرایی این گروه اعلام کرد زر خودرو مجوزهای جدید را برای تاسیس کارخانه خودروسازی از وزارت صمت دریافت کرده است.

به گفته عضو هیات مدیره گروه صنعتی زر؛ جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است.

گروه صنعتی زر، تولیدکننده زر ماکارون، اعلام کرد که قرار است خودرو تولید کند. گفته می‌شود این خودروساز جدید، می‌خواهد رقیب ایران‌خودرو و سایپا شود. خودروهای این گروه صنعتی چه زمانی وارد بازار کشور می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، خبر تولید خودرو توسط گروه زر از مدت‌ها قبل مطرح بود. اما چندی پیش، مدیر اجرایی این گروه اعلام کرد زر خودرو مجوزهای جدید را برای تاسیس کارخانه خودروسازی از وزارت صمت دریافت کرده است.

به گفته عضو هیات مدیره گروه صنعتی زر؛ جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است.

بر اساس این وعده، قرار است قطب سوم خودروسازی در کشور متولد و به رقیب جدیدی برای ایران‌خودرو و سایپا تبدیل شود. خودروسازی که وعده داد سالی یک میلیون خودرو تولید کند.

پیش از این مرتضی سلطانی، یکی از مدیران گروه صنعتی زر درباره تولید خودروی جدید توضیحاتی داد و گفت: قرار است انقلابی در صنعت خودروسازی ایران ایجاد و خودرو‌های کاملا متفاوتی وارد بازار شود. خودروهایی متفاوت با آنچه در ۴۰ سال گذشته تولید شده است. یکی دیگر از وعده‌هایی که این گروه داده‌‌اند تولید خودروهای باکیفیت و البته اقتصادی است.

مرتضی سلطانی از مدیران این گروه قبلا اعلام کرده بود «همانطور که این مجموعه در صنایع غذایی دارای برندهای بسیار معتبری است و توانسته بزرگترین طرح حوزه شیرینی و شکلات را از منظر کمیت، کیفیت و زنجیره ارزش در دنیا طراحی و به مرحله تولید برساند در حوزه تولید خودرو هم می‌تواند انقلاب بزرگی را رقم بزند.
 

زمان عرضه و قیمت احتمالی محصولات زر

چه زمانی این خودروها به بازار عرضه می‌شود؟ زر اعلام کرد خودروهای اقتصادی تولید می‌کند. قیمت احتمالی این محصولات چقدر است؟

چندی پیش، فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: اگر این گروه صنعتی فعالیت خود را آغاز کند، حدود دو تا سه سال دیگر موفق به عرضه خودرو به بازار می‌شود. اما به نظر نمی‌رسد که تیراژ این شرکت بیشتر از پنج تا ده هزار دستگاه باشد. البته این تعداد تیراژ نیز برای شرکت‌های تخصصی تولید خودرو است. اما این شرکت به صورت تخصصی در حوزه صنعت خودرو فعالیت نمی‌کند.

این کارشناس صنعت خودرو در رابطه با قیمت محصولات زر افزود: این شرکت ادعا کرد که خودروهای اقتصادی تولید می‌‌کند. درحالی که با قدرت خرید فعلی مردم خودروهای اقتصادی باید چیزی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشند. اما اگر شرکت‌هایی به غیر از خودروسازان مطرح شروع به فعالیت کنند، با توجه به بالا بودن هزینه‌های تولید آنها، نمی‌توان انتظار تولید خودرویی با قیمت پایین داشت. این شرکت حتی اگر محصولی به نام رنو کویید نیز در کشور تولید کند، هزینه نهایی بالایی دارد. در نتیجه با قیمت بالایی به بازار عرضه می‌شود.

البته، عضو هیئت مدیره گروه صنعتی زر اعلام کرد: نمی‌توان زمان دقیق تولید خودرو در گروه صنعتی زر را اعلام کرد. موفقیت در این زمینه بستگی به مذاکرات تولیدی و تجاری ما دارد اما مردم امیدوار باشند که در آینده نزدیک گروه صنعتی زرماکارون یک محصول باکیفیت تولید و باقیمت مناسب عرضه کند. 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خودروی زر ماکارون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
میلاد : با سلام کسی از عزیزا هست اینجا که ماه 6 پارسال س5 ثبت نام کرده باشه من ماه 10/10 هم تسویه کامل کردم هن.ز هم شاسی نخورده هر چی زنگ می زنم میگن ماه دیگه ماه دیگه؟
یوسف : آخرین درخواستی که داده بودم برای تحویلی گفتن تیرماه فاکتور میشه دیگه ناامید شده بودم هرروزم میز خدمت و چک کردم ولی اتفاق خاصی نمیفتاد روز جمعه مثل همیشه میز خدمت و چک کردم نوشته بود فاکتور شده
یوسف : سلام امیدوارم هرچه زودتر فاکتور بشه منم بعداز چهار ماه از موعد تحویل فاکتور شد هفت ماه هم بود تکمیل وجه کردم شماهم همینقد حساب کن ایشالله تا اونموقع فاکتور میشه
تارا اتومات : ممنون دوست عزیز من مهر ماه تکمیل وجه کردم فروش فوری بود موعد تحویل هم دی ماه بود مدل ماشین هم v2 بود هرکسی تکمیل وجه کرده باید چهار الی پنج ماه از تکمیل وجه بگذره تا ماشین براش فاکتور بشه برا منم دقیقن همین شد
سوت دلان : مالیات واین چیزا شعره. خبری نیس. بفروشین حالشو ببرین
تارا پلاس ۳۱ اردیبهشت : خبر موثق دارین ؟ بعد تحویلی های چه ماهی رو فاکتور میکنن؟؟
اسفند ساینا دوگانه : سلام منم هفته اخر اسفند هستم نه نیومده هنوز.
س : حواله فروشی در اصل قانونی نیست و باید پس از تحویل خودرو به نام شما پلاک بشه و بعد به نام خریداری کنید که حواله رو خریده، پس شما باید مالیات عایدی فروش خودرو بدید.
فرهاد : هیراد جان شما احیانا جزء عدم تخصیص ها نبودید!!!
کیان : ایشااله دیگه آینده یا قسمت
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مجید : از خودتون گفتین یا زنگ زدین بابا ما این همه استرس داریم تو رو خدا شوخی نکنید
جواب کنترل کیفیت : دوست عزیز دو ماه از بهار داره میره ازکجا فراخوان نزدیک میده ماهی یه بار اون هم به هزار نفر یا دو هزار نفر پیام میفرسته
بنزینی تحویل29اسفند : دوماه قبل از موعد تحویل دعوتنامه میاد
مهدی اسفند : اقا مبارک دوستان اسفندی بلاخره دعوتنامه دوگانتون اومد
محمد : منم 17 اسفند پذیرش شدم هنوز فاکتور نشده
پژو پارس : نوشته های شما دراختیار مسئولین امنیتی قرارخواهد گرفت.پس باید پاسخگو باشین.
اف ایکس مشکی : خرید لیزینگ 23 اسفند هنوز نه شاسی خورده نه فاکتور فروردین 25 تایید لیزینگ یک ساله
207 تحویل اسفند : سلام ، کدوم بیمه؟
ارتقا یافته تحویل 31 خرداد : سلام شرایط ویژه تبدیل برای ارتقا یافته که اومده چی هست؟
207 پانو : بازم کسی فاکتور نشد تبدیلی 21 امروز؟؟؟؟اینا مارو کردن با یه ماشین گو یه قرن پیش